Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Murizz sidder dybt inde i hulen, lænet op af den ene væg. Han har benene trukket op under sig og armene holdene rundt om dem. Han gemmer ansigtet væk i knæene og lukkede øjnene. Han lægger ikke mærke til Meier, da han ikke er specielt langt fra Murizz.
han får øje på Murizz ,,jamen der har vi Murizz" siger han venligt og ser på ham
Han går hen til ham og sætter sig ved siden af ham
,,hvordan går det?"
Han åbner kort øjnene og skæver kort til Meier, da han hører ham. Han smiler svagt, før han gemmer ansigtet væk i knæene igen og lukker øjnene igen.
"... Fint..," siger han lavt. Han læner sig lidt hen mod Meier.
Han lægger forsigtigt den ene arm om maven på ham.
"Min kæreste..," siger han bare. Han ser lidt på ham.
"Hvordan vil du hjælpe mig?" spørger han stille.
,,din kæreste?" spørger han overrasket, men smiler så
,,jeg gør det så godt jeg kan" smiler han venligt
,,elsker min lillebror" siger han bare og holder ham ind til sig, da han stadig betragter ham som sin lillebror, selvom han nok ikke vil have ham som "storebror"
Han smiler skævt, men siger ikke rigtig noget. Han bliver bare ved med at sidde lænet ind mod Meier.
".. Jeg elsker dig. Men.. Ikke som min bror," siger han bare. Han ser ham i øjnene.
Han bider sig let i læben. Han rejser sig op på knæ og sætter sig på hans skød(?), med et ben på hver side af ham.
Han sætter sig helt tæt på ham og kysser ham på munden(?)
han kysser blidt tilbage og holder om ham
,,du så sød Murizz, men hvis du har Kema, vil det jo ikke være så godt" siger ham så og ligger sig roligt ned
Han kysser ham kort på munden. Han ser ham så i øjnene.
"Men... Hvordan kan det være, at du kan lide mig? Efter alt det du har gjort ved mig..," siger han lavt. Han lægger hovedet let på skrå og ser afventende på ham.
han sukker så og går lidt væk
,,jeg ville have udnyttet dig.. men efter noget tid sammen med dig, begyndte jeg at holde meget af dig" siger han så og ser ned i jorden