Spørg Eaz. (=
Eaz 28.07.2008 11:47
nogle spørgsmål? :3Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 28.07.2008 12:28
Nu kommer jeg lige og stiller dig nogle spørgsmål.Kan du se noget af Eaz personlighed i din egen?
Hvad ville Eaz gøre hvis Mark pludselig friede til hende?
Hvis hun skulle sætte 5 ord på sigg selv hvad ville de så være?
Hvad syntes hun om Mark?
Hvad er det ved Mark, der gør at hun syntes sådan om ham?
Hvis hun kune måtta sige et ord til ham, hvad ville det så værer?
Hvilke 3 ord ville hun sætte på Mark?
Og slut for denne gang...
Men pas på jeg kommer igen *ond muhaha latter >D *
Eaz 28.07.2008 12:38
ouh, du har fundet dig nogle svære. :3Kan du se noget af Eaz personlighed i din egen?
- Tjoeh.. Eaz og jeg er begge meget følsomme. Omg, det er jo et svært spørgsmål. >> Vi minder ikke så forfærdeligt meget om hinanden.
Hvad ville Eaz gøre hvis Mark pludselig friede til hende?
- Jeg tror hun ville blive overrasket, efter dagen ved æbletræerne, hvor han havde gjort klart for hende, at han ikke følte sig klar. Men hun ville uden tvivl svare ja, medmindre Mark ikke selv følte kærlighed for hende. ^w^''
Hvis hun skulle sætte 5 ord på sigg selv hvad ville de så være?
- Kærlig, selvskabelig, glad, forstående og.. følsom.
Hvad syntes hun om Mark?
- Det er vist ikke så svært at svare på. [; Hun kan rigtigt godt lide ham, hvilket han også ved. Hun synes han er en fantastisk person at tilbringe sin tid med, og hun føler sig tryg i hans selskab. Som han sikkert også har regnet ud, blev hun en smule såret, men hun vil give ham den tid han skal bruge, for at komme sig over Julian.
Hvad er det ved Mark, der gør at hun syntes sådan om ham?
- Hans venlighed, og alligevel at han er vældig forstående. På den ene side er han som en bror for hende, som hun kan snakke med om alt ting. Hun føler sig tryg hos ham, hvilket betyder en del for hende. :3
Hvis hun kune måtta sige et ord til ham, hvad ville det så værer?
- Ét ord? Hun ville nok bruge tre ord: Jeg elsker dig. >>
Hvilke 3 ord ville hun sætte på Mark?
- Fantastisk, kærlig og forstående.
Jeg håber du har fået svar nok. ;p
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 28.07.2008 12:42
På den ene side er han som en bror for hende, som hun kan snakke med om alt ting.
Lige præsis!!!!!!
Sådan har Mark det også, altså bare at hun er som en søster... En søster han er blevet forelsket i.
Men kan hun slet ikke se at det er mærkeligt at blive forelsket i en man føler er ens bror/søster?
Skal bare lige vide det
Eaz 28.07.2008 12:46
Men kan hun slet ikke se at det er mærkeligt at blive forelsket i en man føler er ens bror/søster?- Jo, selvfølgelig føler hun det en smule mærkeligt. Hun har det bare fantastisk når hun er sammen med ham, hvilket så har udviklet sig til kærlighed til ham. :]
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 28.07.2008 13:15
Kunne hun nogen sinde finde på at forelske sig i en anden end Mark?Og hvordan ville hun regerer hvis Mark fandt en anden, samtidig med at hun selv havde fundet en anden?
Eaz 28.07.2008 13:18
Kunne hun nogen sinde finde på at forelske sig i en anden end Mark?- Det tror jeg faktisk ikke.. Men ihvertfald, så har Mark lært hende, at hun skal være en smule mere forsigtig.
Og hvordan ville hun regerer hvis Mark fandt en anden, samtidig med at hun selv havde fundet en anden?
- Hvis hun selv havde fundet en anden, som hun holdte meget af, ville hun nok ikke sige meget til det. Jeg tror hun ville være glad på hans vegne, så. ^_^
Yin 16.08.2008 17:50
Kunne hun nogen sinde finde på at forelske sig i en anden end Mark?
- Det tror jeg faktisk ikke.. Men ihvertfald, så har Mark lært hende, at hun skal være en smule mere forsigtig.
Det har ellers aldirg været det han villle lære hende...
Men bare for ikke at spamme så kommer der lige nogle spørsmål ^^
1. hvordan vil hun reagere næste gang hun møder Mark?
2. Hvad syntes hun om brevet?
Eaz 16.08.2008 18:57
1. hvordan vil hun reagere næste gang hun møder Mark?Hm. Det ved jeg faktisk ikke. Jeg tror hun ville være glad for at se ham, som hun stort set altid er, men samtidig en smule trist.
2. Hvad syntes hun om brevet?
Smukt. :D hun kunne godt lide det, men hun synes også det var ufattelig sørgeligt.
Yin 24.08.2008 09:14
Hvad ville hun sige til t flytte ind hos Mark, bare sm venner, rigtig rigtig rigtig rigtig rigtig rigtig rigtig rigtig rigtig rigtig rigtig rigtig rigtig rigtig rigtig gode venner :D? Eaz 24.08.2008 20:40
Som rigtig, rigtig, rigtig, rigtig.... gode venner, haha.Hun ville nok blive glad, og takke ja. Men hun ville samtidig også være en smule.. hm, underligt tilpas. :P
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1