På de bagerste pladser i den store forældede sal.

Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 19:06
Her er en af de ældste sale i det enorme teater... Denne sal bliver ikke brugt mere, men der går rygter om at mange vampyre holder til her, for at søge ly fra solen og vampyrjægere..
Salen er smuk og er en smule indspireret af stilen fra antikkens rom, med hvide fue-søjler, der strækker sig smukt fra gulv til loft.. Engang var her velholdt og smukt... men nu er mange søjler væltet, og flere dele er afspærret af hensyn til folks sikkerhed... og så gør spindelvævet der folder sig let og luftigt, lige det sidste pust!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 19:10
Max sidder på den gamle og lidt forfaldende scene med hovedet i hænderne.
Han er ikke lige i bet gladeste humør, men faktisk ret trist, han har sin kutte på med hætte over hovedet så man slet ikke ville kunne se hans ansigt og sidder svagt og snøfter.
Kigger så op og holder godt øje med solens stråler.
hvorfor skal jeg altid gemme mig for den dumme sol, og hvorfor dør jeg, fordi jeg er blevet til det jeg aldrig havde drømt om at blive.. en hjælpeløs blodsuger.. tænker han og sukker.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 19:18
Kazoya kommer gående hen af den lange korridor udenfor den forældede sal.. han går med rank ryg, iført en lang sort frakke.. som engang var hel og smuk.. og.. nu er den bare ødelagt, flænset... men smuk..
Han har en sort skjorte på, med flæser i ærmerne og ved kraven.. men ikke som en kravat...
Han har lange sorte støvler på... vinrøde bukser, og en sort stok med et dragehoved støbt i sølv...

Han når hen til den store port, som er afspærret... hæver en hånd.. og slynger de 5 klør mod døren i en hastig fart... først den ene vej... så modsat på kryds inden han hæver en fod og sparker det nu splintrede træ ind..

Uden et ord træder han så ind... Hans høje hat sidder uforstyrret, fordi hans horn er godt gemt væk...
Ja, bortset fra kløerne, ligner han meget et menneske...
Hans blik skuer udspekuleret rundt, mens det evige selvfede smil hviler med et lusket præg på hans læber..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 19:22
han kigger hurtigt op, da døren bliver sparket igennem og han får et mindre chok.
Dog sidder han over i et hjørne så han kan kun håbe på han ikke bliver opdaget.
dog Rygger han sig lidt længere ind til væggen og holder om hætten for at blive ved med at gemme sit ansigt.
bare han ikke ser mig... jeg vil ikke vikles ind i flere problemer en jeg allerede er i.. tænker han for sig selv og holder dog stadig blikket halvt om halvt på Kazoya.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 19:30
Kazoya lader blikket søge.. skærper alle sanser...
Vampyre... tænker han da han kan lugte den velkendte dunst af frisk, levende død!
"Kom frit frem, lille blodsuger!" siger han med en klar stemme..
"Foddertid!" han trækker en lille lædderpose op af frakkelommen...
"Frisk tappet blod.." han åbner posen... vandtæt.. så den kan holde blodet inde...

Almindelige mennesker vil ikke kunne lugte noget... men for vampyre... vækker det blodtørsten!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 19:35
Skraks som Kazoya åbner posen med blod vender han hovedet og kan mærke sin tørst efter blod stige meget kraftigt.
blod... jeg.. kan ikke styre min tørst.. må have.. blod.. tænker han og vender sig nu helt om.
Hopper så ned fra scenen og valker en smule, da han ikke har fået noget at spise hele dagen.
går så stille og roligt lige imod Kazoya og rækker en hånd lige i retning af hvor han står.
Da han har hætten over hovedet, kunne han godt ligne en skummel og ret farlig vampyr der kunne finde på at angribe med det samme.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 19:38
Kazoya er ikke bange for vampyre... Han ved, at hvis de bidder ham, så dør de!
"Kom blot, du lille blodsuger!" siger han med et skummelt smil..
Han går frem mod Max.. lægger en hånd under hans hage, uden at skære ham... løfter hans hoved lidt, og holder så lædderposen hen til hans mund..
Begynder at hælde den varme, tyktflydende væske ud...
"Nå.. falder det Dem i behag?" spørger han med et lusket smil..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 19:43
han mærker det varme blod på hans tunge og at det løber ned i hans mund.
Han føler sig pludselig mere frisk og hans hud har fået mere farve.
Da Kazoya holder på hans hage og hans hovede bliver lagt en smule bagover, falder hans hætte ned og hans ansigt kommer til syne.
Nu ligner han bare en hjælpeløs person som aldrig ville finde på at gøre en flue fortræd.
Træder så et skridt tilbage og tøre sig om munden, mens hans blik er en smule bange og forvirret.
"h..hvorfor gjorde du det?" spørger han så da han ikke er van til at folk bare giver ham blod på den måde.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 19:46
"Tsk.. De var jo sulten, ikke sandt?" han nusser ham let under hagen... smiler svagt lusket.
"Så.. Nu da jeg har sørget for at stille Deres sult.. vil De vel gøre det samme til gengæld?" hans luskede smil vokser... breder sig slesk over hele det blege ansigt, som så kønt er indkranset af det sorte hår..
Lad os så se... Hvordan den lille reagere!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 19:52
han kigger nu med et lidt skræmt blik på ham.
"s...stille din sult?" spørger han en smule nervøst..
"h...hvordan kan jeg...gøre det?" spørger han så lidt efter..
han ved jo ikke hvad Kazoya mener med det, og han så nu også meget skummel ud, ville han skade ham?... eller lade ham være? han er begyndt at tro at alle vil skade ham, da de fleste mennesker bare har overfaldt ham eller skadet ham.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 19:55
"Ja.." han smiler lumsk.
"De er jo vampyr.. Ikke sandt?" han griner en lav, hivslende latter.
"Så hvis De bliver såret... healer det sig selv.."

Og med et hårdt og brutalt skub... forsøger Kazoya sig med at vælte Max i gulvet, for derefter at falde ned over ham selv.. og holde ham fast
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 19:59
han kigger fortsat en smule skræmt på ham..
"j..jo jeg er vampyr" svare han svagt.
Bliver så skubbet hårdt i gulvet og udbryder et skrig og prøver at rive sig fri..
"nej.. lad mig være, j... jeg har ikke gjort dig noget!" udbryder han med det samme og væser kort, så hans tænder blottes kort.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 20:02
"Sååå sååå.. Ti nu stille, lille De.." han smiler et grumt og psykopatisk smil.
"Jeg vil jo bare.. æde dem lidt!"
Han trækker en daggert frem.. samler Max's hænder over hans hoved.. jager daggerten dybt igennem hans hænder, med et hårdt stik.. ned i træplankerne, hvor den sætter sig godt fast takket være modhagerne..
Han glæder sig til at høre det øredøvende skrig, som Max sikkert vil udstøde..
Skrig! Få adrenalinen til at pumpe løs i min krop!! tænker han i en beruset tilstand af psykopati
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 20:07
han udbryder et højt skrig, da daggerten bliver jaget igennem hans hænder.
"Iarrhh!!"
ligger så og prøver atter at komme fri, men uden hæld..
"Æde mig!!?" udbryder han så bagefter med tårefyldte øjne
"jamen jeg vil ikke ædes... jeg vil ikke dø, nej... lad mig være!!"
neeeej ikke igen... jeg vil ikke lide igen... hvorfor ? hvad er det jeg gør galt!? tænker han bange.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 20:10
I takt med at Max skriger, slynger Kazoya en høj, gennemtrængende latter op.. lige så psykopatisk som den rus han befinder sig i.
"Ja!! Skrig endelig, min lille middagsbid <3" hans øjne tager samme form.. det der før var dybblåt.. skifter til en sølvgrå, ligesom det andet..
Han hæver en hånd, og lader neglene flænse Max's bukseben op.
"Bare rolig, De dør ikke!" han smiler fortsat grumt
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 20:13
han prøver igen at flytte sig, men det er lidt besværligt da han ligesom sidder fast i gulvet.
"nej.. hold nu op.. lad mig nu være!" svare han med tårefyldte øjne.
ligemeget hvad der sker imod ham, vil han altid tænke at han vil dø af det for han er jo så skrøbelig så der er begrensninger for hvor meget han kan holde til.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 20:19
Kazoya ler grumt.
"Tsk... Ved De, at ligegyldigt hvor meget De så bliver skadet.. så er der kun få ting, der kan dræbe vampyre.."
Han lader sin ene klo.. den negl på pengefingeren... den begynder let at skære igennem kødet på hans lår.. som var det halvsmeltet smør.
"Skrig for mig!!! SKRIG!" råber han, inden den psykopatiske latter vender tilbage.. og giver ekko i den store sal..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 20:23
han skriger igen og fjerner benet fra ham.
"hold op!!!"
smerte... for meget smerte.. hvorfor mig!? tænker han meget bange.
han væsser nu igen og igen bliver hans tænder blotted
hvorfor skulle det gøre så ondt.. lige da han troede Kazoya var en fin mand, men igen tog han fejl.. han finder de forkerte mennesker at snakke med.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 24.06.2008 20:29
Kazoya ler psykopatisk endnu engang..
Selv om Max trækker benet væk... angriber Kazoya igen.. han svinger en klo efter ham.. for at snitte en luns kød af Max's ben..
Det giver en underlig lyd, sådan lidt splattet, da den skarpe sortmetalsklinge glider igennem det saftige kød..
Han kaster lunsen af Max's kød op i luften, og griber det med den anden hånd..
Han smiler lumsk... inden han tager en bid af det varme, friske og blodige kød!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2008 20:32
han skriger igen og trækker vejert rimmelig hurtig, han er bange virkelig bange.
Er så holdt op med at bede ham om at stoppe, da han har indset at han ikke kan få ham til at stoppe.
Prøver så at konsentrere sig om sine hænder og prøver langsomt at få daggerten fri fra gulvet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Muri , jack
Lige nu: 3 | I dag: 13