Hulen med de fortryllede kilder..

Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 02:47
Josette kommer langsomt svævende, med Cassa på ryggen, til det sted hun indtil videre er blevet guidet til.
Da hun ikke længere aner hvor de nu skal hen, kredser hun i en lille cirkel nær selve bjerget, og venter på yderligere instrukser..
Samtidig lader hun det skarpe ørneblik glide over hele stedet,.
Hun har virkelig aldrig været her før, og tvivler på hun nogensinde kommer det igen..
Alligevel prøver hun at indprinte det hele så godt det nu er muligt, så hun ville kunne huske det en anden gang.. Og i det hele taget til når de skal tilbage..
Så er det meget rart at vide hvor man er.
Kulden skærrer igennem luften i form af bidene vind, og hun håber for begges skyld det her snart er ovre..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 02:51
"Hulen i det høje bjerg.. det i midten" siger han en smule afkræftet.. han har måtte lægge sig lidt ned over hendes ryg for at vinden ikke skal blæse hans hoved i stykker...
"Den lange smalle åbning.." siger han så i samme tone...
Han holder godt fast.. hans hænder føles kolde.. og han fryser også en del..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 02:59
Hun sætter staks mod det i rask tempo.. Men ikke voldsommere end at det stadig burde være let for ham at blive på..
Hun lander kort efter sikkert ved indgangen, så blødt som muligt, og skæver kort uroligt op på ham, for så at rykke så tilpas langt ind at de netop er fri for vind og vejr..
Og ser så derefter straks rundt i hulen for at se hvor disse kilder skulle være henne..
Men hun rør' sig ikke ud af stedet, da hun vil lade ham stige ned først, og tilbage til sin almindelige skikkelse inden hun går meget længere ind..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 03:02
Cassa får kravlet ned fra hendes ryg.. holder hånden mod sit hoved.. det dunker og han føler virkelig at det skulle sprænges.
".. Geeh." han ville gerne takke for at hun ville bære ham.. men han kan ikke rigtig koncentrere sig..
Der er helt mørkt i hulen.. men han har nattesyn jo.. det har hun vel også?
"Det er den 14. kilde.." siger han stille, begynder at gå lidt dybere ind i hulen.. men han slingre så meget at han må støtte sig til en form for søjle, opstået af drypsten...
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 03:10
Hun følger straks efter ham, og tager straks fat i hans arm for at støtte ham..
Virkelig ikke svært at fornemme hvor slemt han tydeligvis har det,..
Josette håber pludselig inderligt det ikke er for langt inde..
Hun har ingen problemer med at at se, og det virker i det mindste fortrøstningsfuldt nok til der ikke er synderligt langt imellem dem.. Ikke dem alle i hvert fald..
((Sorry, kunne ikke lige finde på synderligt mere.. >.<))

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 03:15
(det ok xD)

Han ser stille på hende i mørket..
"Derinde.." siger han så stille, og de begynder at gå dybere ind i hulen.. De går ikke specielt langt inden de når ind til kilderne.. og ganske rigtigt.. de er frosset nok bundfrossen.
".. fandens.." mumler Cassa.
"De ser ikke specielt flydende ud.." han har støttet sig til hende hele vejen.. hans øre kilder igen, og han lægger hånden mod for at klø.. men da han flytter den igen og ser på den, er den plettet en del med den røde farve fra hans blod.
"... hvor... ucharmerende.." mumler han og rynker misfornøjet næsen.. men han må lukke øjnene igen.. hans hoved gør så ondt... det dunker, og han kan næsten ikke se med den ene øje længere..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 03:22
"...." Hun ender med at forblive tavs.. Det var vel hvad de havde frygtet, men så må de jo tø den på en eller anden måde..
Lige nu håber hun blot at det faktum de kommer længere og længere ind måske betyder de heller ikke er frosne derinde... Eller i det mindste ikke bundfrosne..
Hendes blik flakker en anelse, og hun skæver kort mod Cassa.
Han har simpelthen bare skæbnen mod sig hele tiden..
Josette bliver lige nu sjovt nok bare mere overbevist om der ikke findes en gud, eller noget der minder om..
Havde han fandtes havde han ikke ladet så meget ondt ske ét enkelt stakkels menneske.
Forhåbningsfuldt fortsætter hun videre, men slipper ikke Cassa ude af syne et sekund, ligesom hendes greb i ham heller ikke slækkes..

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 03:28
Cassa standser op da de når ind til den 14. kilde.
"... Pas på De ikke falder i nogen kilde.. de har alle forskellig magisk egenskab.. Den her er den helbredende.." forklarer han dæmpet.
Han lader sig så slippe støtten.
"Bak lidt.." siger han dæmpet, mens han står ved siden af den 14. kilde..
Han hæver den ene hånd.. koncentrere sig.. Og en helt hvid flamme dukker op, svævende over hans hånd.
"... Aeh!" han holder den anden hånd mod hovedet og bøjer lidt frem over.. smerten er enorm...
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 03:36
Hvor ved han alt dette fra..?
Modvilligt rykker hun sig lidt væk, ikke at hun ligefrem har lyst til det..
Slet ikke fordi hun er bange for det ender med at tage livet af ham det her..
Josette ville have givet sin højre arm for at have kunne heale, eller et eller andet mere praktisk..
Hendes evner er til ingen nytte lige nu..
Igen kommer den der følelse af ikke at være i stand til at gøre noget som helst, krybende som en ond skygge...
Hun ber' bare til han klarer den...

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 03:42
Det var Cassa der i sin tid officielgjorde stedet her.. så han kender lidt til det.. mens han står og forsøger at gløde op med flammerne uden at skade sig selv for meget.. mindes han dengang Haya faldt i en kilde heroppe, og i de næste 3 måneder blev frøer tiltrukket af hende.. ligegyldigt hvor hun gik, var der frøer..
Men han har ikke tid til at tænke på den slags.
Han bakker selv lidt fra kilden.. flammen vokser i hans hånd, og han må tage den anden til hjælp også..
Han kunne skrige.. hans hoved gør så ondt..
Men han får det sendt afsted ned på isen, styret med telepati.. han slipper ildkuglen og presser to fingre mod tindingerne i hver side..
Hans hoved dunker mere end nogensinde før nu.. Man kunne lige så godt have trukket en rusten sav ind gennem det ene øre og ud gennem det andet.. smerten ville være omkring det samme.. Men det her er nok lidt værrer alligevel.
Han presser så hårdt mod sine tindinger med fingerspidserne, at neglene borer hul, og tynde bloddråber siver ned over hans kinder..
Men han får ildkuglen hen til isen.. lader den bore sig ned i det.. der står en tæt tåge af damp op fra den, og man kan høre den der SSSSSSSSST lyd meget tydeligt..
Cassa holder ilden der.. presser den ned under vandet da det øverste er smeltet..
Han får den to meter ned, inden han med et skrig flytter hænderne fra tindingerne, og ildkuglen slukkes af vandet..
Han står så bare med armene ned langs siden, lettere krumbøjet og et fjernt blik.. svajer så en smule..
... Det.. gør jeg.. ALDRIG igen!! tænker han omtumlet.. Men da han slap med telepatien, var det som om nogle fjernede fyrre elefanter fra hans hoved...
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 03:50
Josette der får krampe i kæben indser hun både havde holdt vejret og bidt voldsomt sammen bare af at se på ham..
Men det lykkedes! Det lykkedes virkelig!
Og nu kan det kun går for langsomt med at få ham i..
,, Lad mig holde jakken.. " udbryder hun derfor utålmodigt, imens hun fascineret ser på kilden.. Hvis den virkelig kan heale.. Hvad den vel nok kan, hun tror trods alt på Cassa, må det nok være noget nær det mest fantastiske naturen nogensinde har budt hende..
Hvem ved, det næste bliver vel en kilde der giver udødelighed, eller evigt liv..
Eller også bliver man vampyr.. Du skal så godt nok leve med at have evigt liv, og blive evigt hadet, men udover det.. tsk.
Igen giver hun sig til at stirre utålmodigt på Cassa..
Så vidt så godt... Ikke?

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 03:55
han står vakkelvårent.. som et siv i vinden..
Men han lader så frakken glide af sine skulre, og han går slingrende hen til kanten.. han kan knap tænke nu.. her lægger han daggerten, inden han sætter sig ned på kanten af kilden.
Han tager en dyb indånding.. Han ville jo helst bare dø.. Men.. Han vil ikke have hun skal føle sig skyldig over det.. Så han kan vel bare forsvinde ud i ingenting en dag.. snart... Men ligenu, skal han overleve.. og af med den hovedpine, der hviner og flår i hans krop, som sultne strudse i en peanut..
Han lader sig så glide ned i kilden.. under med hovedet..
under vandet flår han bindet fra panden.. han holder øjnene åbne så vandet kan nå dem også..
Men han må titte op over kanten.. som han forventede, kan vandet jo ikke komme ind til kraniet..
Hans hænder ryster mens han holder sig oppe ved kanten.
"Få daggerten ud af.." han ved ikke hvad det rigtige ord for det er på Krystaliansk.
"Ituiet.." siger han så bare istedet mens han holder en hånd for panden.. forbereder sig på enorm smerte.. Men vandet skal jo ind til kraniet..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 04:04
Hun ser håbefuldt på ham, men blinker så forfærdet, først da hun ser det ikke har virket, men så rædselsslagent bagefter da hun ligger to og to sammen og fatter hvad det er der skal til at ske..
Men hun nikker dog svagt, knap synligt, og voldsomt sammenbidt, men samler den så op, og for den forsigtigt, men hurtigt ud af hylsteret, for så at række ham den..
Hun er bestemt ikke sikker på hun synes det her er nogen god ide.. Overhovedet ikke faktisk..
Men hun stoler i det mindste på han ved hvad han gør..
Tror jeg..
Et kort øjeblik skyder rædslen igennem hende at det hele måske bare var en plan for at få lov til at slå sig selv ihjel i fred, men hun vælger hurtigt at fornægte det og skubbe det bort.
Jeg stoler på ham.. Han er ikke sådan!

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 04:09
han tager imod daggerten, og lægger den op under hårgrænsen...
hans vejrtrækning ryster..
".. Tag,.. tag daggerten så snart jeg slipper den.." siger han stille, med lidt rystende stemme..
Han kniber så øjnene hårdt i, og trykker hårdt den skarpe daggert mod hovedet, skærer ned over panden, så han skærer alt kød, blodårer og hud af.. nærmest skaller det indtil man kan se det hvide kranium.. som helt rigtigt har fået et ordenligt knæk.
Han ville have skreget, men han når at besvime inden.. så daggerten bare forsvinder ud af hans hånd, falder, og hvis hun ikke griber den, vil den ryge ned i vandet..
Blodet fosser naturligvis ud.. men eftersom han besvimer, ryger han ned under vandet..
Her bliver blødningen standset omgående, og det er som om blodårerne strækker sig og lægger sig ind over, sammen med andet væv og hvad der nu ellers hører til, inden der tilsidst gendannes et fint lag solbrun hud..
-men nu skal han så også bare fiskes op inden han får vand ned i lungerne af besvimelsen..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 04:21
Josette griber lydigt med det samme daggerten, men er lige ved at tabe den igen da hun i bevægelsen kommer nærmere vandet, og derfor kan se alt hvad der sker.. og der er ganske enkelt noget hun aldrig før har set, og som ikke kan beskrives..
Hun når dog at stramme sit greb i sidste øjeblik, og næsten smider den fra sig på kanten da hun pludselig får travlt med at fiske ham op istedet, og smider sig ned på maven og griber fat i ham nede i vandet for så straks at hive ham op.. Og igen chokeres hun over hvor let han egentlig er, højde og alt andet taget i betragtning..
Hun vil faktisk tro hun selv vejer mere end han gør..
Hun får ham slæbt om på kanten, og kravler hen for at gribe fat i jakken, og tager den med tilbage, for så blidt at ruske i ham..
Mere eller mindre skræmt fra vid og sans, ikke mest over det hun lige har set, som ganske enkelt ikke burde være muligt..
Hun prøver ihærdigt at få ham pakket ind i jakken, og rusket lidt liv i ham samtidig...

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 04:26
der går nogen tid inden han stille åbner øjnene.
"... Uhm.." han hæver en arm og lægger hånden mod sin pande.. hun var hurtig nok til at det vand dre kom i hans lunger, kun gjorde gavn.
Han ser lidt på hende i mørket.. det sorte hår klistre ustyrligt til alt det rører, og han får sig sat langsomt op.
Han rykker lidt på hovedet, fra side til side.... Hovedpinen er der endnu, men den er så svag at det knapt kan mærkes..
Han ser så bare lidt på hende.. han ved ikke om han skal takke hende for hjælpen, eller ikke sige noget.. for egentlig ville han jo helst bare have døet i fred.
Men han ender alligevel med at sænke hovedet i en form for buk, en form for tak.. hun vil nok kunne fornemme det hele..
Han får jakken på, og sidder så lige i kort tid og sunder sig.. det bliver koldt at flyve hjem..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 04:34
Et gisp af lettelse undslipper hende, og hun lukker kort øjnene med hovedet sænket, da han åbner øjnene og kommer op at side.. I god behold tilsynladene!
Hun tager sig så sammen og ser foruroliget på ham.. Det bliver ganske rigtigt en afsindig kold tur hjem..
Hun overvejer at foreslå om de skal vente lidt, i det mindste til han er tør, men det er omvendt nok ikke meget bedre herinde..
Hun kommer op på knæ, og rejser sig så let, for at samle daggerten op og ligge den tilbage i sit hylster, hvorefter hun igen ser ned på ham,.
,, Skal vi vente lidt, eller tage afsted med det samme..? " spørger hun så endelig, da hun beslutter det må være op til ham hvor meget og hvad han kan klare..
Hun er bare utroligt glad for han er rask, så kan resten være bagateller..

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 04:38
Han ser op på hende.
".. Det er koldt heroppe.. Det gir lungebetændelse hvis vi er her for længe.." siger han stille, inden han selv rejser sig op.
Normalt ville Cassa kunne teleportere dem hele vejen tilbage til palæet.. netop den strækning har han teleporteret SÅ mange gange.. Men på den anden side, så er hans koncentration så lav at han sikkert vil ende med at få dem til at havne et forkert sted..
Han tager så imod daggerten og sætter den i bæltet igen.. retter på frakken, sådan at de to lange slidser på ryggen sidder rigtigt, så den ikke sprækker når han nu snart skal slå vingerne ud..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 03.03.2008 04:48
Hun nikker blot..
Han har nok ret.. Hvis man altså ellers kunne blive syg..
Hun forvandler sig så til en noget mere foretrukken fugleskikkelse, en sort lille kolibri, og ser afventende over mod ham.
Nok også mere eller mindre nysgerrigt..
Hun havde aldrig i livet..
..døden...
.. gættet på at han skulle kunne flyve, og nu må hun indrømme hun egentlig også er ret spændt på at vide hvordan det så foregår.
Og så venter hun iøvrigt på han tager afsted, da hun ikke bryder sig om at flyve i forvejen.
Hun vil hellere kunne holde øje med ham, og sikre sig der ikke sker et eller andet,.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.03.2008 04:52
Cassa ser mod udgangen.. afmåler afstanden, og husker på skråningen ned af.. han begynder så at gå ud af, men de sidste 4 meter sætter han i spurt.. Han løber forbløffende hurtigt... sætter af og nærmest springer ud fra den klippeafsats som hulens indgang bevinder sig over, folder sig sammen, inden vingerne bare folder sig ud gennem ryggen i en fart så hurtrigt, at det ikke burde være muligt.. han folder ligeså den tynde krop ud igen da de slåes ud, og han basker en enkelt gang med ansigtet vendt op af.. det hæver ham 7 meter op på himmelen, hvor han så bare slår ganske bløde bevægelser for at holde sig i luften.. han må jo vente på hende.. Den fart han kan opnå ved at flyve, har han aldrig mødt andre der kunne følge med i..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12