Inde på selve den enorme kamparena..

Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 18:42
Josette kommer stilfærdigt luskende, ned igennem tilskuer tribuner og trapper, og springer endelig over hegnet der indkredser hele selve arenaen for at holde kæmpende og evt. løver og andre dyr inde, samt tilskuerne ude, og lander blødt og erfarent i det løse sand..
Hun står kort helt stille, og svirper piskende med den smidige hale, før hun så sætter i rask gang ind mod midten..
Der er halvstørknet blodspor rundt omkring på sandet, som tyder på der har været en seriøs kamp for nylig.
Josette fnyser kort.
Hun har simpelthen aldrig nogensinde fattet folk dræbte for sjov.. For sportens skyld.. og bestemt heller ikke at andre betaler for at se dem dø.. Det er simpelthen så barbarisk, og håbløst gammeldags som det overhovedet kan blive!
Usselt..
Men selvom hun ikke bryder sig om kampene, så elsker hun stedet her.. Især om natten, fordi hun kan kravle op på de allerhøjeste tribuner, videre op på taget, og så ligge og kigge stjerner med den fornemmelse af hun faktisk er tættere på himlen for en stund.. Som om hun bare kan række ud og tage stjerne efter stjerne ned..
Brummende vågner hun op af sine tanker, og sætter sig ned, midt inde i det hele, og sender et vågent blik udover alle tribunerne omkring sig..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 18:56
Batok går ned af en af de mange trapper mellem pladserne som til dagligt er fyldt op med råbende menesker som ser på Folk slagte hinanden inde på arenaen af ren og sker underholdning for andre menesker.
Ryster på hoved, sindsygt!!
kigger ud på den store arena som er omkrendset af en høj mur, ser så ud på midten, Jos?? han behøver ikke bruge nogle af hans sanser for at se det er hende. Han kan abre se det på katte skikkelsens form figur farve, og selvf dens halsbånd.
Han går ned til muren og springer let og elegant op og sætter sig ned med blikket på Josette.
Hvad mon hun laver her? måske været med i den seneste arena kamp? det ville han godt have haft set! tænker han med et lille smil.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 19:02
Josette fornemmer straks bevægelse ud af øjenkrogen, og inden hun overhovedet når at se efter hvem det er, har hun fanget færten af ham, og derfor genkendt ham sådan..
Med et smil vender hun det sorte kattehovede mod Batok, og søreme nok om ikke hun havde ret.. Det VAR ham.
Hurtigt sætter hun i den sædvanlige luskende gang, som katte og vilde dyr kan bedst, hen imod ham, og da hun når ham stryger sig spindene op af hans ben, for derefter at kravle opmærksomhedkrævende op i hans skød, og gnubbe sig ind mod ham med et let grin.. x'D

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 19:08
Smiler glad du hun hopper op.,
Køre hånden ned langs hendes pels, "hvad laver sådan en sød dejlg lille kat mon på sådan et bask sted som dette?" spørger han med en grin.
Hendes tættet nærhed varmer godt op i ham af følelser for hende.
lader uden videre hende gøre hvad hun selv har lyst til og da hun kravler op i hans skød agger han hende under hagen.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 19:12
Spinder kælent da hun bliver aet for x]
,, Er i fred for alle de hysteriske mennesker, der ikke kan lide sådan nogen som os.. " svarer hun så med et lille smil, og stryger kort hovedet op mod hans hånd.
Sætter sig så ned, stadig oven på ham, og ser vuderende op på ham..
,, Hvad med dig..? " sender hun den så retur, og spinder igen dovent en anelse x]

Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 19:24
((SKal lige hurtigt spise.. ^^ brb))

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 19:38
Sukker lavt da han for en forklaring.
"ja det er et godt sted at være alene, der er fyldt op med menesker om dagen og der er tomt om natten. Og kan ikke forstå hvorfor de hader os, vare fordi de ikke kan klare vi har det bedre end dem"
klør hende lige lidt oppe på hoved og ser på hende med glade øjne.
"Nok lidt ligesom dig, for at få fred til at være sig selv. være i fred ti lat se på himlen og stjernerne." siger han med et smil.

(( sry skulle lige spise :S -.- og når vi skal spise så skal vi bare være der ellers bliver de gamle sure -.- ))
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 19:52
((Så er jeg tilbage.. Hehe og bare iorden xD))

Hun nikker lidt, og brummer en anelse.
Mange vampyrerer har det nok netop som dem. Men man vænner sig vel til ensomheden.
Med et lille gab ligger hun sig ned i favnen på ham, og krøller sig sammen til en lille kugle, for så ellers bare afslappet at ligge og se op på stjernerne der er ved at træde i kraft..
- Stadig spindene i ny og næ xD

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 19:58
Han ligger sig roligt ned på muren så Josette ligger på hans brystkasse.
Han Ser hende dybt i hendes smukke klare grønde øjne mens hun ser på stjernerne.
ser så op i himlen og på stjernerne imens han lader fingrene køre igennem hendes bløde pels..
Han siger ikke noget, vil ikke ødelægge den dejlige stilhed de har sammen.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 20:15
Josette spinder endnu mere tilfreds, da det slet ikke er så tosset bare at ligge her og slappe af sammen med en med-vampyr, under hendes elskede stjernehimmel..
Og så oven i købet blive kølet for også samtidig x]
Slet ikke dårligt..
Hun gaber kort døsigt, og ser ned på Batok, for så med et drilsk grin at slikke ham kort på næsen, før hun så igen putter sig, og kort lukker øjnene for at slappe lidt af igen..

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 20:20
Han ser noget tid på stjernerne før han igen giver Josette noget opmærksomhed.
"hvad har du så gået rundt og lavet her for tiden?" spørger han så mens han ser på hende.
Kilder hende så lidt på maven " fundet en ny elsker måske?" spørger han med en drillende stemme, og et stort smil.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 20:37
Kan ikke lade være med at bryde ud i latter over hans sidste kommentar!
,, Næh egentlig ikke.. " driller hun så, og ser anklagende ned på ham .. xD
,, Men jeg har bare tullet lidt rundt.. Blev genforenet med en lille dreng jeg boede med i ret lang tid inden jeg forsvandt.. Det var lidt specielt.. " mumler hun så langsomt, lettere opslugt af tanker samtidig..
Ser så igen ned på ham, og retter sig lidt op..
Ligger dog stadig dovent ned!
,, Hvad med dig? "

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 20:49
Han kan heller ikke holde masken og falder også om af latter.
Genforenet med en dreng? hvad mon hun mener med det?
han holder vejret for ikek at forstyre da hun sider dybt i sine egne tanker.
ligger hænderne under nakken og ser op i himlen.
"Ikke det store, blivet jagtet af høtyve fakler her og der du ved det samme som altid. Var også ude og rejse væk fra alting hvor ingen kendte en og ville dræbe en bare man vendte ryggen til dem."
Han ser på hende med et glad smil, han vil nødig sige han virkelig har savnet hende, selv er han bange for sine følelser og ved også godt det ikke kan gå.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 20:53
Hun lytter lidt til hans ord, og kommer helt til at smile..
,, Life of a vampire,. " mumler hun så bare lavt, da det netop er typisk dem.. x]
Et liv hvor man strejfer omkring, er helt sin egen, og gør hvad det passer en.. Fantastisk.
Til sidst springer hun endelig ned, om bag ham/hans hovede, hvor hun så endelig forvandler sig tilbage, og blot sidder på muren med benene udover kanten, og blikket tilbage op på stjernerne...

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 21:00
"Kan der være noget om!" siger han med et lille smil.
Han følger hende med øjne da hun hopper over hans hoved og forvandler sig til meneske skikkelse igen..
Han sidder altid og stiger dumt når hun forvandler sig, et utroligt syn.
Til sidst sider der den kvinde som gjorde ha mtil hvad han er. Hun sider der smukt med en flot holdning og stirre op på stjernerne som om hun kan se noget ingen andre kan se. Det er den Josette han "desvære" har forelsket sig i... han stirre bare på hende igennem hele hendes forvandling..
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 21:09
Hun kan godt fornemme hans blik, og til sidst ser hun varmt smilende ned på ham og hans lilla øjne, før hun så rækker en hånd ud og let tusler hans kridhvide, utrolige hår, med et lille grin..
Faktisk det eneste der rigtig har ændret sig på ham siden sidst.. For det er kortere end sidst..
Derfor også meget lettere at tusle, muahaha.. 8P

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 21:18
Han kan ikke lade være med at smille stort igen og da hun "tusler" xD med hans hår kan han heller ikke lade være med at grine.
Nej hvor han dog elskede hendes selvskab, for at gøre gengæld ligger han en hånd i nakken på hende og tusler i hendes hår lige så meget igen!! haha^^
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 21:31
Hun ler igen op, og flygter så ved at springe ned fra muren, ned på indersiden af arenaen!
Ser så drilsk op på ham, og puffer til ham i et forsøg på at skubbe ham ned til den anden side, og flygter så ellers højt leende længere ind mod arenaens midte i tilfælde af han skulle være ude på hævn x'D
Forvandler sig derfor til en sort tiger, dvs en meget mørkegrå tiger, med kulsorte striber, og drøner rundt som en eller anden tosse derinde.. xD

Batok Amolein

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1819 år

Højde / 198 cm

Batok 02.03.2008 21:37
Han griner igen indtil den for en bradt slutning da han falder ned af muren og lander på den anden side med et bomb! :P
Han ligger der i et stykke tid og kan ikke komme op af re nog sker grine flip.
For sig så taget sammen og hopper let over den store mur for at fange hende, men der er hun allerede langt væk i sin tiger form!
"Snyder" halv griner halv råber han af hende.
Løber dog efter hende så hurtigt han kan, og det er ikke langsomt.
Både fordi han er elver som er virkelig hurtige og smidige og så også fordi han er vampyr.
Så han styrter efter hende.
"Du kan bare vente dig!"

:D
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 02.03.2008 21:44
Hun hyler hysterisk op, da han er lige i hælene på hende, og ræser fra den ene ende arenaen til den anden i vild flugt xD
Da tigeren ikke lige er den mest praktiske i længden, forvandler hun sig højt grinene til en gepard!
Og det hjælper straks på det hele.. x'D
Igen flygter hun som en vanvittig for ikke at blive hapset af Batok! :lol:
Men hun ler så meget hun har svært ved at koncentrere sig om bare at løbe, og vælter til sidst rundt i sandet.. 8'D

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 8