Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 01.03.2008 21:05
Josette kommer roligt gående, til en forandring i sin almindelige skikkelse, og ikke noget dyr..
Med hænderne i lommerne på den korte, røbende læderjakke, og det lange mørke hår slået ud.
Og så ellers totalt opslugt af sine tanker.
Igen kan hun ikke lade være med at spekulere på om ham Cassa er okay, og hun bliver for hvert minut mere og mere overbevist om hun altså må se at få opsøgt ham.. Få bekræftet han lever..
Hun stopper kort op og ser overvejende rundt på den mennesketomme gade.. Et stykke derfra lyder der en hvæsen uden lige, og bagefter noget raballer fra en væltet skraldespand af en art, der tyder på nogle baggårdskatte der er ude og vise hvem der styrer den her by om natten.
Josette kommer kort til at smile, som altid dybt fascineret af katte..
Da hun langsomt går videre igen kommer hendes strejfer til at strejfe August.. Hun kan ikke helt fortrænge ham selvom hun ihærdigt prøvede da hun drog bort, men et eller andet instinkt siger hende dog han er okay.. Han var en fighter, og tilsynladene en der godt kunne klare sig på gaden, så hun har en god fornemmelse af han klarer sig.. Men alligevel..
Opslugt af foreksempel sådanne tanker fortsætter hun længe, langsomt ned af gaden..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 01.03.2008 21:14
Sidder stille i en formørkning.
Jeg er i barneform.
Bemærker ikke at der er andre tilstede i nærheden.
Jeg hviler mit ansigt i hånden, så mit skadet øje er skjult.
Mine kæber er hårdt klappet sammen i smerte.
Skønt det efterhånden er noget tid siden er det smertefuldt.
Jeg måtte rykke det skadet øje ud, da det var fuldstændigt ødelagt, og næsten hang ud selv.
Presser min hånd hårdt ind imod ansigtet.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 01.03.2008 21:21
((Så skifter man lige skrivestil her... xD ^^))

Stopper brat op da jeg fanger færten af tilstedeværende.. Mennesker.
At møde andre sent her, på en mørk gade, bør altid lige tjekkes ud..
Vejrer kort ind, som et eller andet dyr, og dirrer kort over hele kroppen da jeg synes lugten af blod.. Eller indtørret blod er til at spore..
Og jeg har som sagt ikke spist i noget tid igen nu, så især sidstenævnte faktor vækker min seriøse opmærksomhed..
Sætter straks diskret mod lugten, men stopper stivnene op da jeg indser det er et barn..
Det barn?!
,, A-August? " spørger jeg, næsten forfærdet, da jeg lige havde gejlet mig op til det var min mulige aftensmad, og kæmper nu en seriøs kamp mod mig selv for at ligge en dæmper på samtlige instinkter, sanser, og trangen til at dræbe...

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 01.03.2008 21:25
Jeg vil have hævn for det her...
Mine tanker er bittere og hævngerige.
Jeg sidder let foroverbøjet.
Bemærker ikke Josette der nærmer sig. Først da jeg hører hendes stemme går det op for mig at hun står, ikke så forfærdligt langt væk fra mig.
Jeg flytter langsomt mit blik over på hende.
Har fortsat hånden dækkene for skaden.
Stirrer først udtryksløst på hende, inden genkendelsen toner frem i mit... øje..
Jeg smiler let. Blegt.
Noget indtørret blod er løbet ned af min håndryg (Som på billedet, han sidder dog ikke som på billedet... endnu XD)
,, Jo-Josette..." Hvisler jeg lavt.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 01.03.2008 21:31
Normalt ville jeg straks have været henne ved ham, men lugten.. Den fantastiske lugt... og tilmed synet af blodet får mig til at tøve.
Skærrer tilmed lydløst tænder, imens jeg stirrer anstrengt på ham, og er ved at skrige af anstrengelse for at få det til at gå væk.. Min krop modarbejder mig, og jeg finder mig ikke i det!
Tager mig alvorligt sammen og skynder mig endelig hen til ham med oprigtig bekymring..
Knæler hos ham, og tager let fat i hans skuldre..
,, Hvad er der dog sket søde? " spørger jeg da jeg endelig kan få tankerne om mad lidt væk, og det faktum at han er skadet ind i hovedet, men de nærmest dyriske instinkter prøver konstant at skubbe sig frem..

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 01.03.2008 21:35
Noget tøvende - fraværende - ligger over hendes reagerings måde.
Først da hun knæler ved mig, og spørger mig hvad der er galt flytter jeg hånden.
Mine fingre er blodige. Jeg stirrer på hende med mit ene øje, og smiler kort (Som på billedet)
Svare hende ikke. Jeg føler ikke jeg kan åbne mine sammenklappede kæber.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 01.03.2008 21:37
Bryder ud i et forfærdet gisp!
,, Hvad er der dog sket?! " spørger jeg med det samme, og stirrer på det tomme.. hul..
Et gyseligt syn ærlig talt..
Og han skræmmer mig faktisk lige nu.. Hele måden at opføre sig på.
Et kort øjeblik stirrer jeg næsten mistænkeligt på ham, men skubber det så bort..

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 01.03.2008 21:42
Det uskyldige blik former sig atter på mit ansigt.
Skønt smerten stadig var gennemtrængende formåede jeg at sætte hele skuespillet igang påny. Det var ikke i dag. Ikke nu at jeg var parat til skuespillet skulle genoptages, skønt jeg konstant, siden hun forsvandt, havde forberedt mig på det yderste.
Jeg bider mig let i læben.
Jeg ryster let fustreret på hovedet.
Mit blik brænder sig trist og udmattet fast på hende.
,,Je-jeg husker det ikke..." Hvisker jeg så blot næsten uhørligt, og læner mig hen i mod hende.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 01.03.2008 21:48
Får noget af en rynke i panden da han siger han ikke husker det.. Har svært ved at tro man lige kan glemme sådan noget..
Men måske er det en choktilstand af en art..
,, Årh, søde altså.. "
Af en eller anden irriterende grund er jeg tilsynladene blevet blød på mine gamle dage, eller også er August og Cassa bare noget specielt, i hvert fald har jeg straks ondt af den velkendte lille dreng, og omfavner ham trøstende..
Slipper så lidt, og ser bekymret på øjet igen..
,, Hvad siger du til at vi går over på kroen, og får gjort noget ved det øje det og noget at spise? - Altså, det er desværre der jeg bor for tiden, huset er blevet solgt.. "

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 01.03.2008 21:52
Nyder varmen fra hendes krop da hun omfavner mig.
Ser overrasket på hende, da hun atter slipper.
Kommentére ikke det med huset - skønt det egentlig er det der overrasker mig.
Nikker så svagt, og gør mine til at rejse mig og følge hende når hun begynder at gå.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 01.03.2008 21:53
Smiler let, tager så hans hånd..
Den uden blodet da jeg frygter jeg ville komme til at prøve at slikke det af ellers, eller ganske simpelt bare blive vanvittig.. -,-
- Og går så mod kroen.

//Rykker.

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 01.03.2008 21:59
Varmen fra hendes hånd er behagelig.
Jeg genkender den straks, og husker samtlige andre situationer hvor hun har taget mig ved hånden.
Følger lydigt efter.

//rykker
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 09.03.2008 20:43
Josette kommer dovent tussende, i form af den sædvanlige kulsorte kat, med de grønne øjne, og 'halsbåndet'..
Uden mål, og uden mening, og i et temmeligt ugideligt humør.. Hun er så træt af alting for tiden.. Sådan helt, ligegyldig.. Som om der mangler et eller andet.
Hun ser kort med påtaget opmærksomhed rundt i området, men der er fuldstændig øde på den store gade på dette tidspunkt, der er dog lys i flere barer og huse, og en fjern musik lyder også fra et eller andet sted længere væk.
Med et små-irriteret suk stopper hun op midt ude på den halvmørke gade, og ser nærmest spørgende mod stjernerne.. Som om de skulle fortælle hende hvad i alverden det er hun mangler.... -,-

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 09.03.2008 20:48
Tom kommer gående, han er ikke fuld længere, men en enorm hovedpine dunker i hans hoved. Men han kan ikke lade være med at smile hemmeligheds fuldt.
Han nynner roligt til den fjerne musik, og slår med hovedet i takt. Han klør sig i sit skæg, og raver kort i bukserne.
Han køre en finger over en af murene til det nærmeste hus. Tom ser e kat, hans synes at genkende den, men kan ikke lige huske.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 09.03.2008 20:55
Josette forvandler sig til sidst tilbage til den menneskelige skikkelse, og propper muggent hænderne i lommerne på læderjakken, og kaster i en vant bevægelse hårret væk fra ansigtet, for så straks at se rundt da hun fornemmer færten af et menneske..
Og det stinker af sprut..
Straks hviler hendes blik stift på Tom, yderst uvenligt og uden et eneste snert af genkendelse..
Dog pusler et eller andet alligevel i hendes baghovede, og pludselig ser hun nærmest forfærdet på ham..
Det var den spade der engang prøvede at voldtage mig, også alligevel bagefter endte med at kysse mig og gå sin vej. ew.
Hun bliver ved med at stirre stift på ham, imens hun prøver at komme i tanken om hans navn.. Det er så længe siden..

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 09.03.2008 21:00
Da Katten bliver til kvinden, kommer Tom straks i tanke om hvem det var.
Sådan et smukt udseende glemmer man ikke bare lige tænker han, og smiler.
,, Josette? " spørger han, og er ikke sikker på om han kan genkende hende. Han smiler bare roligt. Han ser lige ned af sig selv, for at se om alt sidder som det skal. Bortset fra en flaske der stikker ud af lommen, ser han meget godt, SYNES han selv.
Han bevæger sig lidt mod hende. ,, Kan du huske mig? Tom " siger han med et snært af selvtilfredshed.
Tom ranker sin ryg lidt, og ser fra side til side, af den halvmørke gade.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 09.03.2008 21:06
Da han selv siger navnet, genkender hun det selvfølgelig for alvor..
Tom.. Det var nemlig det han hed..
Hun smiler blot en anelse, uforudsigeligt og iagttager ham fuldkommen roligt da han kommer nærmere.
Hendes smil vokser så en anelse mere, og blotter kort to af de fine hvide hugtænder..
,, Tom.. Ja selvfølgelig husker jeg da dig.. " svarer hun så bare med falsk sødme, og et næsten drillende smil.. Faktisk ret tilfreds med at møde ham igen.. Det er længe siden. Han ligner nu egentlig nogenlunde sig selv.
Og render sikkert stadig rundt og voldboller alt han kan overvinde.. tænker hun så og himler ironisk, før hun igen lader blikket hvile afslappet på ham, næsten provokeret af hans pludselige selvtillid..

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 09.03.2008 21:10
Tom tager et hurtigt skridt tilbage, da han ser hugtænderne.
Og dem glemmer man heller ikke lige! tænker han. Men træder så hurtigt et skridt frem igen.
,, Godt.. Det er ved at være et stykke tid siden... Men man kan kun sige at du er blevet smukkere ". Okay måske er han ikke helt ædru.
Han smiler charmerende. Han falder igen straks ad hendes ydre.
Gad vide om hun er ligeså... Øhm uhyggelig som den gang tænker han, og bliver lidt bekymret over, at hun jo er vampyr.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 09.03.2008 21:16
Hun smiler blot direkte tirrende da han i starten viger for hendes tænder..
,, Bare rolig. Jeg har spist.. sådan da.. " siger hun så hemmelighedsfuldt, og må anstrenge sig for ikke at le.
Da han så fyrer en eller anden billig scorereplik af ryster hun blot lidt på hovedet.
,, Tom, Tom, Tom... Damernes ven.. om de så vil det eller ej.. " fortsætter hun så næsten drilsk, med et sigende blik og sætter sig kort på en bænk tæt på dem, men ser stadigvæk hele tiden på ham.. Hun ligger ikke al for meget tillid i ham og hans små smarte tricks.. Slet ikke hvis han er fuld. Men han kan jo bare komme an.
,, Hvordan går det ellers..? Det er længe siden.. Alt godt? "

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 09.03.2008 21:22
Tom får store øjne, da hun siger at hun har spist. Han ender med at lave trut mund, i stedet for et bange ansigt.
Han sætter sig også på bænken, men med afstand til hende, at blive vampyr, er ikke lige en af hans store planer.
,, Ja alt går efter planerne " siger han. ,, Og hvad med dig Josette? " spørger han.
Han lægger den ene hånd på flasken og den anden på låret. Han har lyst til at drikke mere af flasken, men lader være, for han kan ikke fokusere hvis han er for fuld.
Tom kan ikke lade være med at kigge op og ned ad hende, hvis han havde drukket mere, havde han siddet og savlet sikkert.
Tom Boto Bardes

DeviantART
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1