Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 24.02.2008 13:34
Hvis man drejer til højre ved en stor, ensom bygning, og fortsætter lidt fremad, vil man komme til to huse. man skal fortsætte ind imellem disse, og så kommer med til at lille hus. det er lavet af en blanding af brædder og sten, så det ser lidt akavet ud. taget er lavet en strå, og der er faktisk skortsten af en art på. døren kan ikke lukkes ordentligt, og tit flår vinden den op. så den står nu, og vipper frem og tilbage med en sagte knirken fra de usmurte hængsler. går man ind af døren (uden at have kigget ind af de snavsede ruder først, altså) vil man komme ind i en stue. i stuen er der fire døre: den ene føre ind til et forladt soveværelse, som ikke er blevet brugt i lang tid. den anden fører ud igen, til en lille have med et blomstrene kirsebærtræ i. den tredje dør fører ud til et primitivt toilet, og den fjerde dør føre ind til endnu et soveværelse.
i stuen er der ikke særlig mange møbler. en kamin, et par stole, og på den vestlige væg er der et køkken. der er ikke rodet, faktisk er der sirligt rent - et tegn på, at huset ejer måske tilbringer for meget tid i huset uden at have noget at tage sig til.
i det forladte soveværelse, er der en seng, og et bord ved siden af det. der står et udbrændt stearinlys på, og der ligger et sammenrullet pergament på. men seglet er endnu ikke brugt. Julian kan tydeligvis ikke få sig selv til det. sengen er velredt, og gardinerne er trukket for. der ligger dog et tykt lag støv, der fortæller, at dette værelse ikke bliver brugt mere.
så er det haven. den ere ikke omkrænset af nogt, så man kan godt blive i tvivl om hvor den starter og hvor den holder på. men jorden eer er megete mørk, da det engang var en urtehave. der er stadig planter rundt omkring, og nogle få, spæde planter, men de er alle sammen visne og døde, pågrund af at de ikke har fået pleje. der er en lille ophøjning af helt glat jord midt i det hele. en grav, som Julian har gravet. dernede under jorden ligger hans mor. ved hovedeendeen af graven, vokser der et yndigt lille kirkebærtræ, der er lige omkring to år gammelt.
på toilettet... ja, hvad er der at sige... Der er et toilet, og en underlig udgave af et badekar. d.v.s en stor balje, som kan fyldes med vand.
i det sidste rum, er der n hængekøje hængt op. den er tilgengæld ikke redt, og der ligger at tæppe halvt ude af den, nede på gulvet. værelset er knapt 2x3 meter. der er nogle stearinlys derinde, brugte og ubrugte. ovre i sydlige hjørne ligger der en massse tøj, som er foldt pænt sammen. på væggen hænger der to kappe, og en pæn frakke, som ser ret stor ud.
det var så hvordan Julians hus ser ud. spændene, ikke..?
~ Julian Toulurr ~ 23 år ~ MANGLER ET BILLLEDE I SIN UNDERSKRIFT AF H TIL! ~ >w< ~

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 24.02.2008 13:42
Julian kommer gående med Aisha i hånden. her er han rimelig sikker på, at folk ikke vil komme og overfalde dem eller noget, så han er lidt mindre paranoid lige nu. da han kommer til huset, standsr han foran døren, der ere gået op igen.
satans... tænker irriteret. det er fjerde gang i denne måned!
Julian holder døren, så den ikke står og svajer, for at hjælpe Aisha ind.
"bare gå ind.." siger han, og forsøger at smile, men den går ikke helt. men han prøver at virke glad - selvom hans hals trækker sig sammen ved tanken om, at han skal fortælle, at hans mor døde for ikke så lang tid siden. og hvordan skal han dog fortælle det til hende?!
~ Julian Toulurr ~ 23 år ~ MANGLER ET BILLLEDE I SIN UNDERSKRIFT AF H TIL! ~ >w< ~

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 24.02.2008 13:46
OOC: Jeg er ikke færdig med at spise, så jeg svarer lige, og så må du lige vente .. måske en hel halv time, så jeg kan få varmet og spist min mad.

IC:
Aisha river sig fri af hans greb. "Jeg kan godt selv gå ind af en dør!"
Det er ikke meningen, at hun lyder så vred, hun er bare forvirret. Forvirret over hvordan Julian reagerede, da han genkendte hende. Og ked af at deres gensyn ikke er, som hun havde forestillet sig.
Hun lægger mærke til hvor tomt huset er, men ignorerer det faktum, for i stedet at vende sin opmærksomhed mod Julian. De er alene i huset, og her er meget stille. Hun ved ikke hvad hun skal sige, så hun tillader sig at sætte sig ned, og venter på at Julian skal sige noget.

Her har du et link til Aishas profil.
Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 24.02.2008 13:54
OOC: okat, så sætter jege dem bare på frys xD

IC:
Julian ser kort ned da hun siger det med døren. han holder den jo nok fordi at den eellers ville smække i hovedet på hende, men deet holdere han inden i sig seelv. han føler med hende indenfor, og sætter sig ned. ser sig lidt omkring. den tavshed kan han ikke klare, så han beslutter sig for at sige det hurtigt.
"Aisha, nu siger jeg det ligeud.." siger han kort.
"Min mor er død." hanser fortsat på hende, men af en eleler anden gurnd har sit ydre fuldstændig under kontrol. men han syntes simpelthen at dete er så.. ja, forfærdleigt. hun har forladt sit gods, kun for at hjælpee hans mor, og så er det forsent..
han ved ikke hvad han skal gøre nu. overvejer om han skal gå hen til hende, men alligevel..

//FRYS

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 24.02.2008 13:58
OOC: Jeg kunne ikke dy mig - det her er alt for spændende. Så nu spiser jeg bare ved min computer.

IC:
Aisha siger først ingenting. Endnu engang er hendes blik vendt mod et fjernt, ikkeeksisterende punkt, i stedet for den hun snakker med. Men i dag er hendes blik ikke tomt; det er fyldt med sorg. En enkelt tåre løber ned af hendes kind, og hun må tage sig sammen, for ikke at hulke højlydt.
"Hvornår?" siger hun, kort for hovedet.
Hun ønsker inderligt, at hun bare havde stukket af, sammen med Julian og Kennea, dengang, efter skænderiet. Men fortiden kan ikke gøres om, så nu må hun bare gøre sit bedste for at forbedre nutiden.

Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 24.02.2008 14:14
OOC: haha xD kender jeg godt OwO mine forældre har det bare med at snuppe mig i det <<"

IC:
han rejser sig, og går hen til hende. san sætter sig ned på hug foran hendee. han må være den voksne nu. haan tørrer forsigtigt hendes tårer væk, inden han svarer.
"det.." han havde egentlig ikke styr på tiden. det måtte være omkring 2-3 måneder siden.
"omkring 2 eller 3 måneder siden." svare han, og ser kort ned i gulvet, før han ser op på hende igen.
"men... hun fandt fred. hun er kommet til at bedre sted nu." om han sagde det for at trøste hende, eller sig selv, var han lidt i tvivl om. men det var godt at han på en måde kunne trøste sig selv ved at trøste Aisha. selvom det han sagde, måske ikke ligefrem var noget haan troede på.

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 24.02.2008 14:19
Aisha hævede hovedet, snøftede en sidste gang, og sad rank og majestætisk. Hun forsøgte at skubbe smerten ved denne forfærdelige nyhed til side, men den ramte hende igen og igen; for hver gang hun tænkte over dette modbydelige faktum, gjorde der mere og mere ondt.
"Så kom jeg for sent.." sagde hun stille; det fik hende kun til at have det endnu værre.
Hun var selv stukket af hjemmefra for omkring tre-fire måneder siden, så lige meget hvor hurtigt hun havde fundet Julian, ville det have været for sent. Hun beskyldte sig selv for ikke at have bekymret sig selv for andre, og hun gav sig selv skylden for Kenneas død.
"Det er jeg ked af at høre." sagde hun følelsesløst.
Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. Hun ville gerne vise at hun var ked af det, men hun ville ikke vise svaghed ved at give sig til at græde igen.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 24.02.2008 14:26
han kunne godt se hvordan det var hun reagerede. måske ikke ligefrem hvordan hun tænkte, men han rejste sig op, og bed sig i læben. der var helt stille igen. han rystede svagt, men det var mest pågrund af trækken fra døren, der endnu engang var sprunget op. og alligevel kunne han ikke bare gå hen og lukke den, som om intet var sket.
tja. Det her gensyn med hans barndomsven vat i hvert fald ikke som han havde troet, og håbet på det ville være.
"hun.. hun fandt fred." gentog han mumlene og stille for sig selv. han vidste ikke hvad han nu skulle gøre. han kunne jo ikke bare skifte emne, sådana lige med det samme. han kunne ikke engang spørge hende om, hvordan det var gået hende, og hvad der var sket i den tid de ikke havde været sammen. han havde bare lyst til at snakke med hende. om noget. men hvad vidste han ikke.
for det ville være ret underligt, og det ville nok virke akavet hvis han bare.. ja. han så på hende igen. han følte sig pludselig som en lille knægt på 11 eller 12 igen, der ikke vidste hvad han skulle gøre. den følelse af manglende kraft til at handle fik ham til at skutte sig. eller også var det stilheden, som nu lagde sig som et kvælende tæppe over hele stuen.

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 24.02.2008 14:32
Hun besluttede sig for at bryde stilheden. Ikke fordi hun egentlig havde haft noget imod den, næh, hun havde nydt at have et par minutter til at komme sig en smule over alle de nye informationer.
"Hvem var de mænd, der var efter dig?" spurgte hun.
Per automatik, slog hun foden i gulvet, for at sikre sig at disse fremmede ikke var i nærheden igen; det var de ikke.
For en sikkerheds skyld tillod hun sig at mørklægge grunden omkring huset. Hun løftede armene, og gjorde de velkendte cirkelbevægelser. Straks efter var der et uigennemtrængeligt mørke omkring huset. Det virkede unaturligt, at der stadig var lyst indenfor, men Aisha kunne ikke se det, så det underlige syn gjorde hende ikke noget.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 24.02.2008 14:39
Det gav et sæt i Julian da hun pludselig brød stilheden, og stilte ham DET spørgsmål. okay. hellere stilhed end lige det spørgsmål. åh nej. han var så elendig at lyve, men.. han vidste jo faktisk ikke hvem de var.. halvt, for gjorde han jo, meeeen..
"jeg ved det ikke.." sagde han derfor bare stille. det var jo på sin vis sandt, men også en løgn. løgne havde aldrig været hans stærke side, så man kunne godt høre, at han ikke sagde hele sandheden i hvert fald.
de mænd havde også noget med Kenneas død og gøre - på en måde. han hade lånt penge af de rige folk for at kunne få medicin til sin mor, men det virkede ikke engang. og nu stod han i gæld til halsen.
han så lidt ud af vinduet, og lagde mærke til mørket udenfor. han blev ikke rigtigt forundret, men det foruroligede lidt ham alligevel. det mindede ham også om deres afsked i sin tid. og lige nu, skulle man tro at den egenltig ikke var ovre.

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 24.02.2008 14:45
Hans vibrationer fortalte hende at han ikke sagde sandheden - eller i hvert fald ikke hele sandheden. Men tiden var ikke til skænderier, men til glæde og kærlige genforeninger.
"Jeg tilgav dig aldrig, at du forlod mig." sagde hun. "Men nu kan jeg ikke tilgive mig selv, at jeg ikke fulgte med."
Hun vendte ansigtet mod ham, og forsøgte inderligt at nå hans øjne med sine. Hun vidste at det var noget man gjorde, når man snakkede med en anden, og hun ville gerne vise, at hun virkelig gjorde alt, for at genskabe de gode tider, de engang havde. Hun ville ønske at Kennea levede, og at Julian ikke skulle være her alene. Og hun ville ønske, at hun aldrig igen skulle føle en smerte så stærk som den hun havde følt, da hun hørte om Kenneas død.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 24.02.2008 14:54
han så op. han var ikke vant til sådan at se hende ind i øjnene på denne måde, men han blev ved med at se på hende.
"Du skal ikke beskylde dig selv, Aisha. jeg ville ogås være bleevet, men... jeg kunne ikke lade min mor være alene.." han så ned. det her mindede for meget om skænderiet de var skilledes ved. han måtte sige noget. hurtigt, inden hun sagde noget, som måske kunne vælte ham helt af pinden.
"Desuden. du havde.." han rettede hurtigt sig selv: "har din familie der. du kunne jo ikke bare forlade dem."
'jeg tilgav dig aldrig, at du forlod mig.' Julian havde brænt fingrene på de ord. hjertet sank i hvert fald helt ned i livet på ham. han kunne på en måde godt forstå hende, men.. det betød da ikke, at de ikke kunne blive venner igen, gjorde det?
nu skulle han selvfølgelig passe på ikke at misforstå noget her, men han mente ikke at havee hørt forkert. det var det hun havde sagt.
han lagde armene over kors, men ikke særlig hårdt, og ikke trodsigt eller på nogen anden måde truende. han så ind på værelseet hvor hans mor havde tilbragt de sidste år af sit liv.
åh mor.. tænkte han. du havde været så glad for at se Aisha igen. du ville nok ha' lavet mad til os, og spurgt hvordan det var gået.. han så hendes smilende ansigt for sig, men det gjorde ham ikke trist. det løftede ham lidt op. hun ønskede jo bestemt ikke, at han skulle være trist. han havde altid lov til at sørge over hende, men hun ville nok ikke ønske, at Aishas og hans genforenelse skulle være sket på denne måde.

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 24.02.2008 15:01
Hun smilede tomt, mest bare for at lette den pressede stemning lidt.
"De var aldrig min familie." sagde hun. "Det var - og er du, og Kennea."
Hun tillod sig selv at slippe endnu en tåre. Den løb ned af hendes kind, ned over hagen, og dryppede ned på hendes foldede hænder.
Det var som om den éne tåre havde befriet hende for sin skyld, sorg og vrede. Hun følte sig renere, og det på grund af så lidt.
Hun ville ønske, hun havde nået at fortælle Kennea hvor meget hun havde betydet for hende, men det at Julian vidste det, lod til at være nok.
Hun pillede lidt ved sædet, på den stol hun sad på..

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 24.02.2008 15:11
Julian smilede svagt.
"Ved du hvad hun en dag sagde til mig?" sagde han, og satte sig atter ned foran hende, og tog hendes hænder.
"hun sagde, at hun savnede dig, og jeg sagde, at det gjorde jeg også. men så satte hun sig op i sengen, og så alvorligt på mig.
'Julian. Når du møder hende igen, så fortæl hende, at hun var som en datter for mig. fortæl hende, at jeg holdt meeget af hende, og at hun altid har været et stærkt barn. Sig det til hende, hvis jeg ikke selv er her til at sige dete til hende.'
det var det hun sagde til mig. og så sagde hun, at det, at du var blind, ikke gjorde dig i stand til ikke at se. hun mente, at du faktisk så meget mere end os andre, og det.. ja, det kan jeg kan give hende ret i. det var ikke bare som at forlade en nær ven, da jeg forlod dig. det var som at forlade en del af mig selv til ensomheden.
du må forstå, at jeg var nødt til det. jeg ville finde dig igen. på ære. men da min mor døde..." han stoppede kort op. han kunne ikke sige, at da hans mor dødee havde han ikke nogen penge, og han skyldte en masse.
"da min mor døde, kunne jeg næsten ikke forlade huset her." han så hende ind i øjnene, selvom hun måske ikke direkte kunne se ham, var han sikker på, at hun forstod alt hvad han sagde til hende, og hvad det betød. hvert et ord..

OOC: nej, nu er det for meget.. TT__TT jeg græder næsten... *cries*

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 24.02.2008 15:18
Hun smilede og snøftede højlydt, for ikke at give sig til at stortude. Hun vidste ikke, om det var noget, han sagde for at få hende til at have det bedre, eller om det var noget, Kennea virkelig havde sagt. Om alt, så hjalp det.
Hun knugede hans hænder, så hårdt at hun sandsynligvis efterlod mærker efter sine negle, i hans håndflader. Hun ville undskylde, men hun kunne ikke få et eneste ord frem.
Selvom deres genforening havde fået en mærkelig start, var det blevet godt. Hun var glad nu, selvom hun også var meget trist på Kenneas og Julians vegne.
Hun havde lyst til at høre mere, og sige flere søde ting, men hun vidste ikke hvad. Hendes far sagde altid, at hendes mor var meget smuk, når han gav hende komplimenter, men Aisha vidste ærlig talt ikke om Julian var meget smuk.
"Tak fordi du fortalte mig det." sagde hun bare. "Det var meget venligt af dig."
Det var det tætteste hun kom på en kompliment lige nu..

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 24.02.2008 15:25
Han smilede. stort denne gang.
"Aisha.." sagde han, og så på sin hænder med eet skævt blik.
"jeg tror snart din negle gennemborer mine hænder.." han grinte svagt. han havde ikke noget imod det, det var faktisk rart endligt at holde hend i hånden igen på denne måde.
men han holdt stadig fast i hendes hænder, og fokuserede på hendes hænder, imens han tænkte. han blev jo nok nødt til at fortælle det med gælden på et tidspunkt. på t tidspunkt. ikke nu. måske ville hun blive vred på ham. det ville han ikkee have. ikke lige nu, i hvert fald.

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 24.02.2008 15:32
Hun slap hans hænder, og smilede flovt. "Undskyld."
Hun kunne ikke huske hvor længe det var siden de gik hver til sit, men der var i hvert fald sket meget. Han lød anderledes, hans hænder føltes anderledes og han virkede også forandret. Mon han havde forandret sig til en person, der ikke havde plads til hende i sit liv? Eller mon han havde tilpasset sit tidsændringerne, men altid gemt en plads til hende i sit hjerte?
Hun vidste ingenting længere. Hun havde så meget at spørge om, og så meget at fortælle, men hun ville hellere bare lægge sig ned, sove, og vågne op, når alle spørgsmålene var besvarede.
Hun rejste sig op og gik lidt væk fra ham; hun længdes efter kropskontakt med ham, så snart hun ikke længere kunne føle hans ånde mod sit ansigt. Hun ønskede hele tiden at røre ved ham, så hun var sikker på at han ikke forsvandt. Men at gå i hans hus, forsikrede hende også om at han var virkelig.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 24.02.2008 15:39
Han rejste sig op.
"øhm, ja.." han kløede sig lidt i nakken.
"der er egentlig noget, jeg vil give til dig.. du har jo haft fødselsdag 2 gange siden vi så hinanden sidst, og jeg... ja, det lyder nok dumt, men.." hans tunge føltes som om den var blevet til dobbelt størrelse, sådan som han slugte ordene igen og igen. han rystede på hovedet.
"og jeg har.. ja, jeg har.. købt gaver til dig, på din fødselsdag.." lige da han sagde det, kunne han mærke hvor meget han rødmede. det lød egentlig ret dumt at stå og sige sådan. et kort øjeblik var han helt glad for at hun ikke kunne se.
"og, altså.. jeeg vil gerne give dem til dig.. ja.. så.. du jo kan få dem.." hans undrlige måde at stamme på, tydede rimeligt meget på, at han ikke vidste hvordan han skulle sige det.
men nu var det sagt, og det jublede han nærmest indvendigt over.

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 24.02.2008 15:44
Hun smilede, "Det er sødt af dig." sagde hun. "Jeg havde jo egentlig også noget til dig, men jeg ved ikke om du har noget at bruge den til .."
Hun vidste ikke hvorfor hun sagde det sådan. Det var bare - ringen havde været tilegnet køb af medicin, og hun vidste ikke om han manglede andet.
Hun gik hen til ham igen, fandt ringen frem og lagde den foran ham.
"Hvis du har lyst til at sælge den, så er den din. Hvis ikke, så lad mig få den igen, så jeg kan ødelægge den."

OOC: Det blev ikke lige så langt, men hvad skal hun ellers sige..? Jeg kan jo ikke rigtig give mig til at flippe over at der forresten duftede så skønt af timian, kan jeg?

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 24.02.2008 15:53
OOC: nej, det kunne du vel ikke xD

IC:
"Ødelægge den?" spurgte han forbavset, imens han så på hende med et undrende blik. som om hun havde taget en kylling på hvodt og var bgnydt og danse regndans. "hvorfor skal du ødægge den?"
han kunne egentlig godt bruge ringen. den ville nok kunne indfri meget af hans gæld. men.. han kunne ikke få sig selv til at tage imod den. hun ville ødelægge den. hvorfor? var der nogen speciel grund? var ringen forbandet?
hans nysgerrighed fejlede trods alt ikke noget, for han lagde hovedet på skrå, og så på hende med det samme blik som før. hun virkede så alvorlig omkring det.

OOC: mit blev godt nok heller ikke særlig langt, men jeg kunne ikke ligee få det til at blivee længere x3
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1