Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.02.2008 16:31
Samson kommer gående. Han går rundt mellem hækkene. Han har bevæget sig ud fra sit hus, som han har holdt sig til den sidste uges tid. Hans krop var også helt varm. Han havde ikke haft det så godt den sidste uge, så han var blevet inde, og til sin store overraskelse, sovet meget længe.
Men nu var der ingen tvivl. Han var kommet helt oven på igen. Han svedte lidt ja. Han tørte sin fugtige pande af, med overfladen af sin hånd.
Han fik øje på en lille bænk, som han derefter gik over til, for at blive kølet lidt ned. Han havde ønsket hele vinteren, at der ville komme en ordenlig omgang sne, men det gjorde der ikke. Og nu nærmede foråret sig, samt sommeren. Men han tog sig ikke så meget af det. Han havde det jo altid varmt. Nogle synes han var heldig med det, hvilket han ikke rigitg vidste hvad han skulle sige til det, for sådan var det jo bare.
Samson lænte sig lidt tilbage i bænken, og så rundt.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.02.2008 16:38
Chirley kom roligt gående med en lav nynnen for sig selv mens hun lod hænderne glide over buskene hun gik forbi. Nogle få grene hev lidt i hendes jakke, men det ignorrede hun blot.
Da hun kom lidt længere frem fik hun øje på Samson og smilede skævt for sig selv.
,,Dav lækre" hun grinede til ham og satte sig ved siden af ham. Jakken var idag lukket, så for engangs skyld stak hendes barm ikke frem. ,,Hvad har du fået lavet siden sidst?"
Det var faktisk ret lang tid siden de havde set hinanden, eller var det bare for hende det føltes sådan? Nå, nu var han her så behøvede man vel ikke tænke nærmere over det.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.02.2008 16:50
Samsons blik gled hen til det sted hvor han hørte en velkendt stemme.
Han smilte roligt, da han fik øje på sin kusine Chirley.

"Jamen hej min lille sukkerknald..," Brummede han efterfuldt af et drilsk smil.
Han lagde armen om bag hende, så den lå langs bænkens kant.
Han smilede roligt til hende.
"Nårh.. ikke det store.. fået lidt slaver, og.. fænglset diverse..., Ellers så har jeg gjort en blind.. Så det er ikke det store..," Siger han og smiler roligt.
"Men jeg har dog ikke lige for nyligt slået nogen ihjel. Det finder jeg mig ikke så interessant mere..," Han smilte og kiggede ud over hækkene. Bænken stod på en lille hævet grund, så man kunne se over nogle hække.

"Hvad render du selv rundt og laver her for tiden?.," Spurgte han roligt, inden han kiggede på Chirley igen.
"Min makker, Tom, savner dig vidst..," Han smilte roligt til hende, og rystede let på hovedet.
"Du kan altså bare det der... men på den anden side, skal der vidst heller ikke ret meget til at få Tom op på spidserne..," Han grinte muntert, og prikkede hende lidt til hendes nakke, med den hånd som lå bag hende (?). Selvfølgelig bare drilsk.
//Nova \\

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.02.2008 16:58
Chirley grinnede lidt til om hvad han havde lavet. ,,Du må have haft travlt.. " Det skæve smil fra før blev lidt bredere. ,,Jeg selv? Jeg har vel bare tullet rundt og været sammen med mænd.. det sædvanelige.."
hun grinnede lidt og viftede hans hånd der prikkede hende i nakken væk. ,,Og selvfølgeig savner Tom mig.. alle savne rmig" hun blinkede til ham og prikkede som gengæld ham på brystet.

,,Du har vel holdt ham med selskab så?" hun blinkede til ham og lænede sig tilbage på bænken, hendes hat dækkede det meste af hendes øjne, så det var mest munden man kiggede på.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.02.2008 17:04
"Selvfølgelig.. han er lidt af en liderlig stodder..," Samson smilte let til hende.
"Men det er da dejligt at høre at du ikke har forandret dig... jeg tænker.. med hensyn til mændene..," han smilte roligt, og så lidt ned på hendes finger som prikkede til hans bryst.
Han skævede så lidt til hende, og lagde en hånd under hendes hage, og prøvede at løfte den lidt.
"Du ved godt at du er en dejlig kusine ikke også? Hvor er jeg glad for at det næsten blev mig der opdragede dig...," Han lod sin tunge køre hen over sine læber, og smilte stadig roligt til Chirley.
"Forældre kan nemlig ikke finde ud af den slags.., det er helt sikkert.., Min mor kan stadig ikke finde ud af hvordan hun skal takle mig, efter jeg jo har dræbt min mindste halvlillesøster dengang." Han rystede let på hovedet.
"Jeg er jo stadig deres barn..., " sagde han i en hånende stemme, og himlede let med øjnene.
"Jeg brækker mig..," Han skævede væk, og smilte så roligt ved tanken. Et ganske lille smil.
//Nova \\

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.02.2008 17:12
Chirley brummede bekræftenede til hans ord omkring Tom, de fleste mænd var sådan. Og da han løftede hendes hage lod hun ham gøre det, selvom mange frygtede Samson følte hun intet andet end at hun stolede på ham.
Som han selv sagde, han havde stort set opdraget hende. ,,Forældre kan intet... "
Chirley var selv blevet smidt hjemmefra, og hun kendte godt til historien om Samson og hendes yngre kusine. Meget godt enda.. hun havde hørt den så utallig mange gange siden han blev smidt hjemmefra. ,,Min far kan heler ikke håndtere mig.." hun grinte lidt, hvem kunne også håndtere hende?
,,Men Samse bamse, du skal ikke tænke på dem.. de er fortid.." hun smilede skævt og kyssede ham på kinden indne hun igen lænede sig tilbage så hun kunne se på himmelen.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.02.2008 17:18
Samson så på hende igen.
"Jeg ved det skam godt..., Men nogle gange kommer jeg til at tænke på deres åndsvage måde at være på.. det ender med at jeg på et eller andet tidspunkt slår dem ihjel sikkert.. eller.. min mor, og min stedfar..," Han rystede let på hovedet.
"Uh ja.. min stedfar.. det kunne være dejligt at vide at han ikke var her mere!" Han smilte lusket, inden han tog sig selv i den tankegang, at være i fortiden.
Han rystede lidt på hovedet, inden han kiggede på hende, efter at have kigget væk.
Han læner sig ind mod hende, og prøver at kysse hende blidt på munden.
//Nova \\

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.02.2008 17:23
Chirley lod ham kysse hende, for hende betød et kys sjældent noget, så at lade sin fætter gøre det gjorde vel ingen forksle fra når en fremmed gjorde det.
,,Er du så færdig?" grinede hun til ham bagefter og klappede ham på hatten. ,,Gem det hellere til Tom" hun blinkede til og begyndte igen at nynne lidt for sig selv.
Himlen var begyndt at blive lidt mørkere, men det gjorde hende nu ikke det store. Forskelen på mørke og lys hos hende var ikke til at finde ud af.. Hun skævede til Samson og prikkede igen til ham, bare for at drille lidt.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.02.2008 17:26
"Bliver man nogensinde det? " Siger han let grinende, efter at have stoppet.
Han ser på hende.
"Tom.. det ville han sikkert være glad for... forresten.. jeg har ikke set ham i et stykke tid.. har du?" Spurgte han og skævede til hende.
Han hævede let det ene øjenbryn.
Gad vide hvad han lavede? Han lå jo ikke hjemme hos ham og sov, i hvertfald ikke hvad han havde set af.
Han smiler roligt, og ser afventende på Chirley.
//Nova \\

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.02.2008 17:31
Chirley rystede på hovedet.

,,Har ikke set ham siden ballet"

Hun smilede til ham og lænede sig ind af ham så hun kune lægge benene op, det trængte de til.
Det var lang tid siden hun havde fået slappet af ordentligt.. Eller bare slappet af for den sags skyld.

,,Kan du ikke holde styr på ham?"

Igen grinede hun til ham og lagde hovedet i hans skød så hun så op på hans ansigt.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.02.2008 17:40
"Holde styr på ham?" Kom det gentagende fra Samson.
Han ser ned på hende, og lader hende bare lægge sig der, og slappe af. Han tog sig slet ikke noget af det. De havde jo i tidernes morgen været meget vandt til at være sammen, og komme hinanden ved.

Samson smilte roligt.
"Nej.. det tror jeg ikke nogen kan? Det skulle i så fald undre mig en del.. jeg prøver, men jeg kan jo ikke bestemme hvor han går hen.. og jeg gidder i så fald heller ikke at gøre det hvis jeg kunne..," Han smilte roligt, og skævede ned til hende.
"Jeg ved ikke engang om du ville kunne styre ham?" Han trak let på skuldrene, og betragtede hende fortsat.
//Nova \\

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.02.2008 17:46
Chirley brummede lidt.

,,Hvem siger jeg gider?"

Hun smilede skævt og pustede en hårtot der var faldet over hendes mund væk. Det var enegtlig ret behageligt at lægge her og slappe af.

,,Tom er ikke den største interrese for mig... heh.." hun så Samson ind i øjnene og smilede lidt til ham. Vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre, lå bare og slappede af mens hun lyttede til hans tunge åndedræt.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.02.2008 17:49
Samson grinte kort.
"Tja.. det undre mig nu ikke..," Han betragtede hende puste totten væk, og lod sin finger tage resten af håret væk fra hendes ansigt.
Han så lidt ud over hækkene, og videre op på himlen.
"Det er ved at være aften hva? Har du egenlig fundet et sted at holde til?" Spurgte han og så ned på hende igen.
//Nova \\

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.02.2008 17:53
Chirley rystede på hovedet.

,,Nej.. jeg vandrer bare rundt"

Hun smilede lidt og gabte. Måske man også skulle til at se at finde et sted man kunne sove?
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.02.2008 17:58
"Det undrer mig nu heller ikke at du gør.., " Siger han og smiler roligt til hende.
Han grinte kort.
"Det er vel også det mændene vil have.. Det kan jeg i hvertfald forestille mig, fra min side af...," Hans øjne var meget rolige, og han strøg Chirley lidt over håret med sin ene hånd.
//Nova \\

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.02.2008 18:05
Et lille ,,Heh" kom fra hende som svar men ellers sagde hun ikke noget.
Hendes mave begyndte lige pludslig at rumle, og hun kom først nu til at tænke på hvor lang tid siden det enegtlig var hun havde spist.
Oh yaerh.. xD
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 17.02.2008 18:12
Samson skævede ned til hende, og rykkede hendes hoved væk med sin hånd.
Han smilte roligt ned til hende.
"Nå.. men jeg må se at komme videre.." Siger han roligt, inden han rejser sig.
Han ser kort ned på hende, inden han vifter let med hånden, og går væk fra stedet.

//out
//Nova \\

Chirley

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.02.2008 18:13
Chirley vinkede til ham da han forsvandt.

,,Ses Samse bamse!"

Hun lå ikke længe før hun selv forsvandt ud for at finde noget at spise.

//out.
Oh yaerh.. xD
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8