Udenfor den store teaterbygning

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Uden for den store pragt af en bygning vandrer en hvileløs og varmt klædt ung dame. Hendes øjne glimter i den snart bortgåede vintersol, men alligevel ser hun ikke glad ud. Og det er nyt for Niege. Først var der episoden med phoenixen og det andet udyr. Og som om det ikke var nok, var hun nødt til at vende tilbage til den knap så elskede by, på grund af vild snestorm på issletten. Og dog prøver hun at være posetiv og i godt humør.
Den unge dame misser med øjnene og læner nakken bagover, for at kigge på teateret foran hende. Aldrig har hun været inden i sådan et. Men hun ville hellere end gerne prøve det. Der lyder st lavmælt suk fra Niege.
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 04.01.2008 16:28
Der lyder en skramlen ovre fra en dør, og pludselig åbnes den.. der slynges en person ud, som er helt blå i huden, og han lander på maven i sneen.
Han sætter sig op, vender fronten mod den mand i døren.
"Brænd i helvede, satan!!" Hvæser Duzzel og rejser sig op, knytter truende næverne.
Manden i døren siger bare hårdt; "Det er forbudt for uvedkomne at overnatte i teateret!!"
"DET VIL JEG SGU BLÆSE PÅ!! INKOMPETENTE STODDER!!" han stamper rasende i jorden, inden han får smidt en sort læderbylt (en form for rygsæk) lige i krødderen og skvatter igen inden døren smækkes i.

Han væltede da han fik den i ansigtet, sætter sig op og ømmer sin pande.
"Letivá!" snerrer han lavt..

Base fra: http://www.bunnystick.com

Forhenværende prins... men nu, forladt til sig selv...

"I wish i never loved you..... I wish i didn't care..."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Niege springer et halvt skridt tilbage, ved synet af den blå og tilsyneladende utilfredse unge mand. Hendes i forvejen forvredede blik bliver nu til en halvskræmt grimasse. Niege tager hænderne op foran ansigtet før hun igen titter ud bag dem, for at glo på det mærkværdige væsen. Hun kommer dog ved at smile ved synet af hans hud. Nej, nej racistisk er hun dog ikke. Men det minder hende om at det ikke er mere end tre dage siden hun selv blev kaldt for "blå".
Med en halvchokeret finger op foran munden giver hun sig til at overveje mulige ting at gøre lige nu. Hun er allerede nået til den konklusion at hun ikke bryder sig om byens folk, men.. Hvad i al, de kan jo ikke allesammen være lige slemme.
Niege rømmer sig, bare for at blive bemærket. Derefter retter hun ryggen op og placerer armene bag den.
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 04.01.2008 16:39
Han kommer på benene, går hen og sparker hårdt til døren mesn han bander og svovler åp et sprog hun ikke forstår.
((Haha, Duzzel er KL's indvandre 8D Han er sååå ganztaaaaah! XD))
Da han hører nogle rømme sig, retter han hovedet mod hende med et lettere afventende blik.. hvad vil hun mon?
Han lader begge hænder glide igennem håret for at det skal rystes fri for sne, og sætte sig bare nogenlunde ordenligt igen..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

(( Yo! Ornlig' syyg gansta-Duzzel 8D ))

Niege snøfter engang, men det er blot på grund af det kolde vejr. Med et halvskræmt blik i øjnene, mumler hun arkavet;

"Er der noget jeg kan hjælpe dem med?"
Niege er opdraget til at være høflig og hjælpende, også selvom andre ikke er det. Hvilket vidst er tilfældet i dette øjeblik.
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 04.01.2008 16:47
"Ja, sparke den retaderede mand derinde til brækkede knogler!" mumler han vrissent og rækker tunge mod døren.. ja, selv hans tunge er blå.
Han ser så mod hende igen, undre sig over hvorfor hun spørger om det..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Niege kommer med nogle urolige lyder, før hun lader hånden glide igennem sit hvide hår.

"Der må jeg desværre skuffe dem. Jeg anvender ikke vold"
Siger hun belærende, med en konstanterende finger vippende foran sig. Niege trækker sin skindfrakkes pelskanter ekstra langt op i nakken, før hun giver sig til at studerer fyren med øjnene.
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 04.01.2008 16:54
"tsh!" mumler han bare og ser mod døren igen.. men så rives hans blik hen på hende.. hans øjne kniber sig lidt sammen i det.. han ser undersøgende på hende... i princippet ligner hun lidt en af hans race.. bare med anden hudfarve.. gør hun ikke?
I ald fald fastholder hans blik sig der lidt

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Niege ser at hun nu også bliver undersøgt af personen hun stirrede på og lægger hovedet på skrå med et skævt smil til den blåhudede fyr. Hun har rynket brynene lidt, og føler ikke at det her kommer nogen vejne. Så hun tager en beslutning og vælger at forsøge at starte en samtale.

,,Så, så.. Fryser de ikke dernede i sneen?"
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 04.01.2008 17:01
"Fryser? Næh.." han trækker på skuldrende.
"Her er ikke engang koldt.."
han strækker sig (han har altså rejst sig op XD?)

Han ser op på himmelen.. den mørknes...

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

(( Ups. Whutever. Jeg er vidst sjuskelæser xD ))

Niege roder endnu engang sin hånd igennem håret før hun tager begge armene bag ryggen, i en genert manøvre. Hun kan ikke beslutte med sig selv om ikke hun burde vende tilbage til issletten. Men på den anden side, ved hun jo ikke hvordan vejret er der. Og det er risikabelt i denne kulde. Selv når hun er i form sompolarræv.

Niege sukker lavt og lader sine turkise øjne studere den efterhånden mørke himlen. Vintermørket har inhentet solen for længst.
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 04.01.2008 17:09
han ser lidt mod hende igen.
"De er ikke som de andre.. øh.. væsner her..?" spørger han så og gnider sine overarme en smule.. de er lidt ømme..
Dernæst samler han bylten op

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Niege ryster lidt på skuldrene før hendes blik igen vandrer hen på Duzzel.
"Det er muligt. Jeg er fra issletten, en dværgelver. Jeg er kun her i byen, fordi vejret lige nu ikke er godt nok til at vende tilbage til sletten."
Der lyder et lavt suk fra den lave dame og hendes øjne fyldes med længsel.

(( Du må undskylde hvis jeg svarer langsomt. Jeg bliver overspammet på msn X.x ))
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 04.01.2008 17:19
(Det okay xD øver mig i at dubbe phantom fra phantom of the opera anyways... men han synger så dybt at jeg ikke kan >_>;; )

"Hmm.. Er det derfor du har sådan nogle ører?" spørger han en smule slukøret.. han havde lidt håbet på hun måske var en race han kendte til

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

(( Uh. Jeg har aldrig set den film. Er den god? ))

Niege nikker smilende til fyren og af ren refleks forsøger hun at se på sine ører. Men det er svært. De sider trodsalt på siden af hendes eget hoved.

,,Ja, det vil jeg tro. Hvad med dig? Hvad er begrundelsen for din bl... For dit specielle udseende?"
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 04.01.2008 17:26
(JA FOR DEN DA!! O_O )

Han strækker sig lidt igen.. han er trods alt næsten lige vågnet.
"Jeg er en Sijujin.. en race fra en anden verden.." han ser op på himmelen igen.. mørk og blæsende..
Han glæder sig inden i som et lille barn til nytårsballet

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

(( Lækkert 8D ))

Niege nikker forundret. Hun kender slet ikke til denne race, men det er klart hvis den er fra en anden verden. Hun har altid holdt sig derhjemme. Væk fra den frygtelige verden hun nu befinder sig i.

"Fra en anden verden..."
Niege gentager hans ord of begynder at opbygge de vildeste fantasier om denne verden, inde i hovedet.
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 04.01.2008 17:37
"Yeps." han ser ned i sneen igen.. Hvad mon klokken er? Han havde jo ikke aftalt noget tidspunkt..? Måske han skulle finde Ica? Hvis han sætter ild til et træ, må hun da opdage ham.. ikke?

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Niege fortsætter sine drømmerier et godt stykke tid endnu. Men hun føler sig rastløs og må gøre noget. Hun må vide hvad hun vil.

"Må jeg spørge dem, hvorfor bliver de stående her?"
Hun finder selv spørgsmålet mærkeligt og ville ikke selv kunne svare på hvorfor hun blev stående der hvor hun stod. Hvorfor hun ikke sagde farvel, og kom ind i varmen.
Duzzel

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 04.01.2008 17:43
"Fordi jeg ikke ved hvor jeg ellers skal tage hen.." siger han bare med et løst skuldertræk.. og det er jo sandt nok.. han føler sig så rastløs ligenu

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1