Spørg FoX!
FoX 18.09.2007 17:11
Ja. Spørg hvis i vil. gå hvis i ikke vil.. vedmindre i vil læse noget XDSlettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 20.09.2007 12:13
kan han lide kage ?? Ayra 23.09.2007 18:08
Er der mange piger der kan lide ham?Hvad har han af magiske evner?
FoX 24.09.2007 20:03
er der mange piger der kan lide ham: ....Hvor er jeg dog glad for du spurgte om det 8D... Men nej.. De eneste piger han har mødt har han blevet trådt. sparket. eller blevet Ydmyget af <-<Hvad har han af magiske evner: Hans første magi er at ku bringe ånder tilbage fra de døde.. de kan give ham viden omkring hans modstander.. hvis frs fox kender navnet på en af hans fjender (hele navnet).. kan han smutte ind i åndeverden og finde far/mor/famile medlem. og få noget at vide om vedkommende. den anden er at han kan se (ja se x3) magien når den er igang med at blive blandet ind. og ud imod vedkommende. så han ved faktisk hvor og hvonår han skal undvige folk som kaster magi.. hvilket også gør det muligt for ham at se usynlige fold 8D. Kan han lide kage? OFC kan han det.. lige så meget som the :3. Hvordan han blev blind. Ja.. det er sku en ret simpel historie.. fox er jo pæææænt doven *hostufatteligtmegethost*.. så han lagde sig til at sove foran en zombie.. (scarlet).. og så hev scalret øjne ud af ham og åd dem _ _ "
FoX 29.09.2007 17:26
Der har været gange hvor piger ikke har ydmyget ham.. sjældent men ja. nej han kender ikke andre blinde personer.. hvis han gjorde ville han heller ikke vide det før de selv fortalte det. nej han har ikke en kæreste Ayra 30.09.2007 14:33
Vil du (ikke FoX) gerne spille min avas tvillinge bror d:*Hundeøjne*
FoX 03.10.2007 14:09
Lya - Hvis du ikek har lagt mærke til det så er han BLIND xD han kan være fløjtne ligeglad med hvon hun ser ud. men tror ikke engang jeg ved hvad han fortrækker o_o FoX 04.10.2007 15:15
Stort set alt. så længe maden er spiselig. han er alt ædende*hostundremighvorforhanikkeerfedhost*
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1