I sandet langs vandkanten

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Noel kommer gående. Hun er lige kommet op fra havet, så hun nyder den friske havluft. Det er bare så længe siden at hun har været heroppe. Snart et år siden xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Taitan kommer roligt gående. Hans blik er rettet mod den blå himmel. Det hele føles så fjernt, da han ikke har været her i lang tid. Tiden er næsten fløjet afsted, i den tid han har været på en kort rejse. Et let smil breder sig roligt på hans læber. ,,Hm.." mumler han lavt, og sætter sig så i sandet. Tavst samler han en sten op, og kaster den sløvt ud i vandet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun opdager Taitan, men kan slet ikke kende ham. Så hun vælger at gå over til ham "Hej" siger hun stille til ham xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han orker knap nok at skænke den fremmede et blik, da han er ved at falde om af træthed. ,,Hej.." svarer han lavt, og virrer let med ørene. Igen finder han en sten frem, og kaster den ud i vandet, lidt længere end den anden.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun kigger undrende på ham, så hun sætter hovedt på skrå, så han ikke kan se.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han ser undrende på pigen. ,,Hm.. Vil du noget?" brummer han kort, og puster kort op i sit pandehår. Hans hale vifter meget svagt og stille, da det er det eneste han orker.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Få en at snakke med, hvis det er muligt" siger hun og griner svagt. Man vil egentlig godt kunne høre, at det er Noel XD.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han virrer kort på ørene, og betragter tavst på pigen. Hng, hun minder mig om en eller anden irriterrende unge.. tænker han undrende, og kvæler et gab.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Jeg hedder Noel.. Hvis det overhoved spiller nogen rolle" siger hun og sukker kort, før hun stiller sig ret op igen XD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

,,Noel.." gentager han, og ser lidt rundt. Hans ene hånd famler roligt op til vedhænget på halskæden, som han har om halsen. ,,Hng."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun opdager vedhænget og spære øjne op. "Hvor har du den fra?" spørger hun undrende XD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

,,Fra.. En ven?" mumler han lavt, og famler sig en smule bagud, og kommer op at stå. Han ser undrende på pigen, og bemærker først nu hendes hår, som er blåt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun lægger hovedt på skrå. "Du hedder Taitan.. Gør du ikke?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

,,Jo. Jeg er Taitan Lólley Dikapra.." brummer han, med en undrende klang i stemmen. Han holder sig så kort op for munden, og vender sig væk. Nogle få host lyder fra ham, inden han vender sig igen. ,,Men hvor kender du mit navn fra..?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Det er mig Noel. Hende der gav dig halskæden" siger hun og der er kommet et stort smil på hendes læber. Bedre kan dagen ikke blive xD.. Eller næsten ikke xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Han ser tvivlende på hende. ,,Hm.." mumler han, og betragter hende kort. ,,Jamen.." mumler han, og tager sig overvældet til hovedet. ,,Du ligner ikke dig selv, så.." mumler han, med en let forvirret stemme.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"mine øre og hale er forsvundet og jeg er vokset noget mere xD" griner hun og giver ham et stort kram xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

,,Vokset, ja.." mumler han, og ler kort da hun omfavner ham. Han lægger roligt den ene arm om hende, og ser lidt rundt. ,,Mjah, der er vist ingen af os, der ligner sig selv mere."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Jeg ville ikke have vidst hvem du var, hvis du ikke havde haft halskæden på" siger hun og smiler let XD. "Men ja, ingen af os, ligner os selv XD"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

,,Halskæden.." gentager han kort, og smiler skævt. ,,Ja, den har jeg vist lallet rundt med et godt stykke tid." mumler han lavt, og ser lidt rundt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1