Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 07.09.2006 21:41
Evvy kommer ned af den dunkle trappe til fangekælderen.
Efter sig har hun Sala gående, i en kæde hun har dannet af sin egen magi.
De går forbi den ene celle efter den anden, indtil de til sidst, helt bagerst i fangekælderen, når frem til en lille kvadratisk celle, med en hår træbriks, og noget hø i hjørnene hist og her. Der står også en ældet spand med grumset vand i.
Evvy åbner cellen, og træder til side får at lade Sala komme ind - Hun holder dog stadig fast i kæden, i tilfælde af at hun ville finde på at flygte.
Dødens Datter
AV af mig.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 07.09.2006 21:45
Sala bliver blot stående udenfor gangen, bare for at provokere en lille smule.
// Sala
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 07.09.2006 21:48
Evvy snerrer vredt af hende, og skubber hårdt til hende med en hvæsen "Opfør dig ordentligt!"
Dødens Datter
AV af mig.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 07.09.2006 21:55
Sala bliver skubbet ind i cellen, og hun ser på Evvy med et vredt blik. Der er dog en lille snert af usikkerhed i blikket.
Hun siger intet - tier blot.
// Sala
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 07.09.2006 22:02
Hun kaster en lille flaske med klar væske og en etikette hvor der står 'Helende vand', ind i cellen som lander i en høbunke.
Evvy betragter koldt Sala, og lukker så celledøren i. Hun trækker en lille nål frem, og stikker den i låsen, og drejer rundt. Da bevægelsen er udført, er det som om en magi aktiveres "Denne blev lavet af den mørke lord. Det er den eneste måde at bryde magien som forsegler cellen." siger hun koldt.
Dødens Datter
AV af mig.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 07.09.2006 22:06
Sala følger hendes bevægelse, over mod flasken. Hun ved ikke helt, om hun vil drikke det.. hvis det nu ikke er det, det giver sig ud for at være? Men på den anden side, så har hun smerter i begge sine arme, men tør hun tage risikoen?
Hun ser igen på Evvy, og nikker kort, men siger stadig intet.
// Sala
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 07.09.2006 22:13
Evvy ruller 'handsken' på venstre hånd ned. Derefter stikker hun nålen ind i håndleddet, så den lægger sig tæt op ad pulsåren, uden at fortrække en mine. Hun ruller op igen.
"Du er ikke den eneste som er fange på denne borg," siger hun tonløst "Nålen åbner op til to fængsler her på borgen. Den ene er din celle her, den anden befinder sig i hjertet af borgen."
Dødens Datter
AV af mig.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 07.09.2006 22:17
Sala ser uforstående på hende, men fatter det så efter et stykke tid. Dog kan hun ikke se, at det kan bruges til noget - for nålen er jo under Evvys handske? Desuden vil hun bare ud herfra og det hurtigst muligt; hun vil ikke stå ansigt til ansigt med Mørkets Lord.
// Sala
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 07.09.2006 22:21
"Hvis nålen bliver taget ud af mit håndled, og rammer min pulsåre, så er den anden fange død."
Derefter tier hun om det emne.
"Jeg kender på nuværende tidspunkt to andre af lysets krigere. Din lille blåhårede veninde også Nova."
Dødens Datter
AV af mig.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 07.09.2006 22:25
Sala træder af ren forskrækkelse et skridt tilbage, da hun nævner dette med døden. Hun synker en klump i halsen, da hun ikke vil have et uskyldigt menneske skal dø, pågrund af hende. Hun tager sig til sin højre arm, og hendes hånd bliver straks fyldt med mørkerødt blod. Hun gisper kort, og ser så på flakonen nede i høet.
Hun tager forsigtigt flakonen, og drikker det meste af indholdet, hvorefter hendes sår langsomt begynder at hele.
// Sala
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 07.09.2006 22:28
Evvy betragter selv det sår hun fik på venstre arm under kampen, og selv blodet løber ned af hendes arm, ignorer hun så vidt muligt smerten.
Dødens Datter
AV af mig.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 07.09.2006 22:29
Sala siger intet, ser blot på Evvy med det samme vrede blik, som hun hele tiden har brugt.
Ligenu hader hun sig selv, for at blive tilfangetaget endnu én gang.
// Sala
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 07.09.2006 22:32
Evvy kigger Sala i øjnene, og det eneste man kan spore i hendes egne, er tomhed. Dyb tomhed.
Hun holder på hånden med såret, og det fine røde blod, dækker nu også hendes slanke fingre.
Dødens Datter
AV af mig.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 07.09.2006 22:37
Sala ser kort ind i Evvys øjne, men gyser så lavt af den pludselige tomhed i de lilla øjne. Hun slår da blikket ned.
Hun går hen mod et af hjørnerne, hvor der er hø, med diverse utøj og lopper i.. hun tager høet, og ligger det på briksen, sådan fortsætter hun indtil der ikke er mere hø tilbage.
Hun sætter sig så på briksen.. synes allerede at kunne mærke de kradsene lopper, men ignorerer det.
// Sala
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 07.09.2006 22:41
"Sov godt," siger hun spydigt, og bevæger sig over mod en mindre trappe, som åbenbart er i denne ende af kælderen.
Dødens Datter
AV af mig.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 07.09.2006 22:43
Sala siger inbtet, men ser dog ret arrigt efter hende, noget som ikke passer til hendes normalt så blide ansigt.
Hun lægger sig så ned på briksen, og stirrer op i loftet i sekunder, der føles som evige timer.. hun lukker så sine øjne og falder i en urolig søvn.
// Sala
Evvy

Evvy

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 0 cm

Evvy 07.09.2006 22:44
Hun betragter let Sala, før hun går op ad trappen.
Dødens Datter
AV af mig.

Mira Visber

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 160 cm

Mira 10.09.2006 16:51
Mira kommer ind og ser vagtsomt rundt. Hun går ned af gangen, med et opmærksomt blik ind i alle cellerne. Da hun når ned til Salas celle, gisper hun lavt.
"Sala!"

Mira Visber

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 160 cm

Mira 10.09.2006 17:00
Hun ser bekymret ind på Sala og ser derefter op på Cassa, ud gennem det blå pandehår.
"Kan vi ikke.. Måske, bruge samme metode som sidst?" Siger hun og ser eftertænksomt på ham.
"Eller.. Kan du holde til det?" Hun lægger hovedet lidt på skrå.

Mira Visber

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 160 cm

Mira 10.09.2006 17:04
Hun nikker langsomt og ser skiftevis på Cassa og Sala.
"Er det ikke forsøget værd, at prøve?" Siger hun tænksomt og stamper lidt utålmodigt i jorden.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 12