En stor stenplads, i midten af haven

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.07.2007 14:51
I midten af den overdådigt smukke have, ligger en stenplads, hvor der er opstillet diverse træningsredskaber.

Cassa kommer gående i en hvid dragt med et sort bælte omrking maven,.. en gi.
Han går hen til en form for boksepude, hvor han strækker nakken, hårdt begynder han at slå til den, som den hænger der i træstativet... han slår hårdt på den tykke sandsæk, og den svinger efter hvert slag....
han udbryder små hvæs hver gang han rammer (kraftudbrud^^)

Efter nogen tid, med hurtige slag, lige så hurtige spark, ranker han sig helt op, puster ud og bøjer sig let forover, men hænderne hvilende mod sine knæ.. halvforpustet

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

maria kommer en smul bekymred gående, lidt fra Cassa. hun har ikk rigtig lagt mærke til hans tilstedeværelse, da hun ikke rigtig kan finde ud af hvad det er der sker med hende. - eller om der overhovedet sker noget. hun ved det ikke. men det er ikke det eneste der plager hende. hun har været alene så længe nu, og savner sine venner, og sine kære.
hun sukker kort, og går blot videre. høre dog noget i nærheden, og ser hen mod lyden. hun opdager Cassa.
"Cassa!" udbryder hun glad, og et stort smil breder sig på hendes læber. Hun begynder at gå hen mod ham, med et sødst lille smil på hendes læber.
"Jeg har sådan savnet dig.." mumler hun, og stopper op kun to meter fra ham. smiler blot til ham, inden hun ser lidt ned.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.07.2007 15:00
han ser op fra jorden, og et varmt smil ligger over hans læber.
"Jamen goddag, du aller skønneste.." han smiler stadig, ranker sig op.
"... Jeg har også savnet dig en hel del... jeg ville gerne kramme dig nu... men jeg tror jeg småsveder.." han smiler lidt undskyldende... ikke fordi han sveder specielt meget, men man får det jo lidt varmt af træning... that's life..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun smiler lidt større, mens hun udbryder et svagt lille fnis. hun har virkelig savnet ham, og nogengange har hun tænkt over, om hun nogensinde ville se ham igen. men nu, er det som om hendes bekymringer forsvinder.
"Hvordan har du det Cassa?" spørger hun blidt, og smiler blot til ham. hun kan bare ikke undværre ham. hun elsker han jo!
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.07.2007 15:07
"Jeg har det ganske fint... Var hjemme hos familien og hjælpe til med vinmarkerne.. er lidt udmattet, men har det godt nok... dig..?" han sætter sig ned i skrædderstilling.. orker ikke lige at stå op

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"jeg.. har det fint.. har bare savnet dig.. meget.." mumler hun roligt, mens hun fortsat smiler. hun sætter sig ved siden ad ham.
hun kysser am blidt på kinden, og ligger roligt, og også lidt udmattet sit hovedet på hans skulder. hun har gået i lang tid, uden at vide hvorhen, og er derfor en smule udmattet. tænker dog ikke over det.
hun smiler stadig fortsat, da hun ligenu har det godt. føler noget hun ikke har følt i lang tid nu. nemlig glæde.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.07.2007 15:15
han smiler, ser ned på hende, lægger en hånd under hendes hage, vipper hendes hoved op, kysser hende blidt på munden.. Selinas hypnose holder jo som sagt ikke evigt..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun gengælder blidt kysset, mens hun støttende sætter en hånd i jorden. hun nyder hans tilstedeværelse. ja bare det, at høre hans stemme gør hende tryk.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.07.2007 15:22
han kolder kysset lidt, men slipper det så med et lille smil.
"Hmm..." han rejser sig så op.
"Hvor har du egentlig været henne af? jeg så dig ikke før jeg tog afsted...?" han ser lidt på hende, inden han fokusere på sandsækken, svinger et højt placeret cirkelspark, som rammer helt perfeckt, og slynger den ellers tunge sandsæk en gang rundt om stolpen som holder den

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"det ved jeg ikke.. jeg kan ikke rigtig huske det.. det sidste jeg kan huske var, at jeg så Kida lå for døden.. jeg ved ikke engang om hun overlevede.. eller hvad der var sket.. intet.." mumler hun lidt undrende.
hun smiler lidt igen, men bliver blot sidene, og betrakter ham stille. hun håber ikke at hun igen vil blive væk fra ham.
"men.. jeg er bare glad for at se dig igen.. du er den eneste der rigtigt betyder noget for mig.. men det ved du vel allerede" siger hun smilende.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.07.2007 15:31
han standser lidt op igen, ser på hende.
"Maria... hør... det er fint at du holder af mig.. for det er gengældt.. men det er altså enormt vigtigt at der også er andet i dit liv..." han ser bekymret på hende..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hendes smil falmer en smule, og hun ser lidt ned.
"jeg ved det.. men.. Jeg ved jo ikke om Kida lever.. og.." hun stopper, og ser på ham igen. hun vil jo ikke rigtig sige, at hun holder af Akito, som ven, da de begge hader hindanden.
hun sukker, og smiler så lidt igen, mens hun roligt rejser sig op.
"du skal ikke bekymre dig.. jeg klare mig.. jeg har boet alene hele mit liv på gaden.. indtil jeg mødte dig.." mumler hun, og hendes smil breder sig en smule.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.07.2007 15:41
han ser på hende, fortsat med de bekymrede øjne.
"Jamen... jeg mener det.. du bliver nødt til at have flere betroede.. flere som virkelig står dig nær... hvis jeg bliver myrdet, eller i det hele taget dør, så vil jeg have, at der er nogen til at tage sig af dig... du skal ikke lide på grund af det.. der skal være nogle.."

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun ser lidt ned, da hun ikke vil tænke på at han skulle dø. det ville hun ikke kunne klare.
"Cassa.. jeg forstårgodt din bekymring.. men.." hun ser væk, med et trist blik. kan ikke tænke på det. kan ikke, vil ikke!
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.07.2007 15:53
"Du bliver nødt til det, Maria... Ikke fordi jeg ligefrem har tænkt mig at forlade livet lige foreløbig, men jeg ved, at ulykker kan ske..." han ser på hende, går hen til hende, tager hendes hånd blidt.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"Jeg ved det.. men hvis det skulle ske.. så.. har jeg jo.. Akito.. min.. Herre.." mumler hun forsigtigt, og bider sig lettere bekymret i læben.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.07.2007 15:58
han sukker svagt.
"Jeg tør ikke lade dig hos Akito... han er en af dem, som vil dræbe mig..." han slipper sagte hendes hånd... hvor han dog forbander Akito...

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

hun sukker sagte, mens hun ser lidt ned.
"Jeg ved det.. men.. jeg stoler på ham.. han er den eneste.. bortset fra Kida, og.. dig.." mumler hun sorgmodigt, og ser fortsat ned i jorden.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 08.07.2007 16:13
han nikker sagte.
"..Godt så.." han ser lidt væk.
"men hvis han gør dig noget... så kan jeg ikke garantere for hvad jeg gør ved ham.." han knytter let næverne

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun smiler lettere svagt, og lægger beroligende hendes hænder oven på hans.
"det gør han ikke.. bare rolig.." mumler hun, og hendes smil bliver lidt større. hun kysser ham blidt, og forsigtigt på munden.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10