Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 23.11.2007 15:06
Leo kan ikke holde balancen nu da latoris tænder slipper ham. Han knækker sammen og lander hårdt på knæende. Han gisber efter vejret og ser sig omkring, men alt er blevet sløret selvom tågen er lettet.
Leo føler det som om hele hans krop er blevet tung og umulig. Som om alt er gået i slow motion.
Han føre hånden op mod halsen, men trækker den hurtigt væk igen da den finder bid. Han tager sig sammen og føre sin hånd over det igen. Det sviger og føles mærkeligt koldt. I det hele taget er det som om det hele er koldere end det burde være.
Leo venter. Venter på at såret healer væk igen, men det er som om det ikke vil heale. Måske tager det længere tid for ham at heale vampyr bid væk? Højst sandsynligt.
Blodtabet kan også have noget med det at gøre. Det er nok derfor han føler sig så afkraftet og kold.
Leonardos krop healer på sekunder. Han er høj, og vil virke dyster på mange. Hans øjne har en isblå farve.
Internettet på min computer går ned fra tid til anden.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Da Leonardo vælter ned på knæ, hopper hun automatisk, men måske lidt overrasket bagud.
Hun betragter ham, mens hun kort klapper tigeren på hovedet, med et skævt smil.
Hendes sorte hår danser let omkring hende, og hun kommer til at smile lidt, da tågen endelig bliver opløst.
Lucia Lea Pascale.

billedet er fra deviantart, lavet af ReEjKa.
avataren er lavet af Alwyn - nu tilhørende Ritilus Taurus klanen!

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 23.11.2007 15:31
Leo syntes han kan høre nogen i nærheden men da han vil kikke efter får den hurtige bevægelse ham næsten till at besvime. Han når lige at støde fra med hænderne jord han vælter helt om på jorden. Han bider tænderne sammen og vælter sig over på ryggen.
Han syntes han kan skimte nogen men han kan slet ikke se om det faktisk er nogen. Det kunne også være et af træerne, som bare stod lidt som en skikkelse.
Leo kan ikke lide tanken om at der måske er nogen mens han ligger stort set forsvarsløs på jorden. Han prøver at komme op at stå, men som et slag i hovedet vælter han hårdt tilbage på ryggen under forsøget. Han havde ikke troet at han ville miste så meget blod af det bid, men han ved godt det er det der gør ham så svag på nuværende tidspunkt.

OOC: Jeg skal lige aflevere en bog i bogbussen for min mor. Kommer tilbage hurtigts muligt!!
Leonardos krop healer på sekunder. Han er høj, og vil virke dyster på mange. Hans øjne har en isblå farve.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia får store øjne, da han prøver at komme op, men istedet falder ned.
Selvom dette plejer at være meget imod hende, burde hun måske hjælpe?
Han ser ikke helt frisk ud ..
En spand med vand dukker op ved hendes side, hvorefter hun river noget af kjolen af.
Hun er ikke meget for det, men alligevel sætter hun sig ned ved siden af ham, og griber om hans håndled, for at trække ham tættere på hende.

OOC: Helt iorden ^^;;
Lucia Lea Pascale.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 23.11.2007 15:39
Leo bliver noget forskrækket da en person griber fat i ham. Han ved ikke om hun vil ham ondt eller hjælpe. Han prøver at trække sig væk men må opgive. Han kan se Lucias skikkelse mere tydeligt nu, men han har stádig igen fornemmelse af hvordan hun ser ud, ja ikke engang om det er en pige eller en dreng. Han prøver at finde hendes øjne og få øjkontakt, men han har ikke helt en ide om hvor de er henne. Han vil gerne sige noget, men ved ikke helt hvad så han holder munden lukket. Hvad skla man sige? Hvem er du? Hvad vil du? hvad laver du her? Tonsvis af ting kunne han finde på at sige så han holder mund.

OOC: så svarede jeg lige^^ Men nu må jeg ned til Bogbussen.. kommer hurtigt igen.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia smiler skævt til ham, men da han prøver at fange hendes øjne, vender hun langsomt hovedet bort.
Pandehåret skygger for hendes øjne, men mellem hårene kan hun stadig se ud, og hun nægter at fjerne det.
Hun bliver ved med at trække i ham, før hun atter vender hovedet mod ham.
Forsigtigt og tøvende puffer hun lidt til ham, så han vil ryge ned at ligge (?). ^^
Hun lægger roligt stoffet fra kjolen i vandet, hvorefter hun langsomt begynder at duppe hans sår på halsen.
Lucia Lea Pascale.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 23.11.2007 16:04
Da leo bliver puffet til ryger han ned på ryggen igen. Han har en nogenlunde ide om at hun ikke vil skade ham, men faktisk hjælpe.
Han kan dog ikke lade være med at trække sig lidt sammen da hun dubber hans sår, og hans blik bliver sløret igen. Han trækker en grimasse da det kolde vand siver ned i det åbne sår, men han gør ikke modstand. Det har sikkert godt af at blive renset, selvom han godt nok ikke tit har fået lægehjælp. Han ved stadig ikke hvad han skal sige, så han forbliver tavs.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia siger ingenting, men forbliver blot tavs.
Det ville måske være det bedste .. Men hun er jo heller ikke den store snakke type.
Hun bemærker godt hans grimasser, og derfor prøver hun at gøre det mere forsigtigt, selvom det er svært.
Hun skylder stoffet, før hun fortsætter med at duppe, lidt endnu.
Lucia Lea Pascale.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 23.11.2007 16:16
Leo kan mærke at det det hjælper med vandet. Han føler sig mere klar i hovedet, men stadig meget svimmel og afkraftet. "Langsomt" begynder hans sår at heale sammen igen. Langsommere end hans sår normalt gør, men stadig ville andre nok se det som hurtigt.
Såret er nu helt væk og Leo får med nød og næppe sat sig nogenlunde op. Han prøver at få en ide om hvordan Lucia ser ud, men det er svært, for hendes hår hænger ned over hendes øjne, og han ser stadigvæ sløret. Dog ikke nær så meget.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia trækker langsomt hånden til sig, da hans sår healer.
Spanden ved hendes side forsvinder, mens hun vrider stoffet.
Hun binder det omkring sin fod, for bedre at kunne holde varmen til vinter.
Tænk, at hun hjalp ham, når hun selv havde brug for det stykke stof, på sin kjole?
Hun smiler skævt, før hun langsomt vender ryggen til ham, og ser op imod den snart mørke himlen.
Lucia Lea Pascale.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 23.11.2007 16:24
Leo gnider sin hals og skulder. Det kan godt være der ikke er et sår mere, men ømt det er der. Lidt ligesom når man har hold i nakken.
han kikker hen mod Lucia.
Det er i hvert fald en pige. Konstatere han i hovedet, men nu da hun har vendt ryggen til kan han slet ikke se hende ordentligt. Leo tager sig sammen. Han er normalt ikke tyben der takker og normalt ville han egentlig syntyes at det er lidt pinligt at han behøvede hjælp, men det ser han bortfra nu.
"Tak" Siger han hæst, og sætter sig besværet mere ret op.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia lukker kort øjnene, før hun ser sig over skulderen, over på ham.
Kort iagttager hun ham, hvorefter hun sukker og retter sig mod ham.
,,Er du okay?" Mumler hun, mens hun lægger sit hovede på skrå, så pandehåret glider ud til den ene side.
Hendes forskellige farvede øjne kommer hurtigt til syne, og med et skævt smil, retter hun hovedet op igen, så håret glider på plads.
Lucia Lea Pascale.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 23.11.2007 16:34
Leo smiler svagt.
"Lidt svimmel, men jeg klare mig nok. Det plejer jeg da" Svare han roligt og kommer op og stå. Han vakler lidt men får hurtigt balance. Måske vil han ikke kunne holde den hvis han skal til at gå, men mens han bare står går det fint. Han er lidt irriteret over at væreså svækket i forhold til hans normale fysiske form, men har ikke fortrudt det. Latoris kunne jo havde bidt nogen hvor det var gået meget værere. Bidt nogen der kunne være kommet endnu mere til skade en Leo. Megte mere end leo jo. Han var da sluppet billigt i forhold til mange.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia besvare kort hans svage smil, før hun langsomt nikker.
,,Det er jo godt, så.." Lyder det fra hende, inden hun også får sig hjulpet op at stå.
De er jo samme type.. Stille, mens de ikke siger så meget .. Enspændere.
Hun børset lidt skidt af sin kjole, men det kan vel ikke nytte så meget mere.. Den er i forvejen en del beskidt.
Sådan er det at leve på gaden..
Lucia Lea Pascale.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 23.11.2007 16:45
Leo kan ikke lade være med at smile lidt, men skjuler det så godt han kan. Hun behøver ikke gøre sig pæn for ham hvis det var det hun ville. Han er ligeglad.
Han kan ikke lade være med at tænke på hvor latoris er nu. Bare han ikke har bidt andre.
Nej. Han må have fået nok fra mig. Han tog ret meget ikke? tænker Leo lidt over. Han har lidt ondt af Latoris. han virkede ikke så glad for at være blevet vampyr. På den anden side, han virkede glad for blod.
Nå pyt.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia betragter ham lidt med et smil.
,,Jeg er Lucia ,." Præsentere hun sig selv, hvorefter hendes blik vendes mod himlen.
Månen glider frem bag en sky, og får træerne til at kaste lange skygger.
Hun smiler kort skævt, før hun atter vender blikket mod ham.
Det er sjælendt man møder nogle som hende selv.
Lucia Lea Pascale.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 23.11.2007 16:54
leo følger hendes blik op på himlen men kikker ned kort efter. Der går en lille pause før han svare. han er ret sikker på at han kan stole på hende efter alt det her.
"Leonardo" svare han og trækker sin kappe op om sig igen. Dog tager han ikke hætte over hovedet. Han betragter hende lidt. Han kan se at hun er yngre end ham. Selvom det ikke er noget han har tænkt på før nu.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia nikker bekræftende, før hun strækker sig lidt.
Hun er ret træt, efter ikke at have sovet i flere dage, men hvor finder man da også et sted at sove.
,,Jeg må nok finde mig et sted at sove.." Mumler hun, og kaster med hovedet mod en af retningerne.
Egentligt ser hun en del ældre ud, end hun egentligt er.
Lucia Lea Pascale.

Leonardo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leonardo 23.11.2007 17:00
Leo nikker og kommer til at vakle lidt da en vind blæser ned mellem træerne.
"Jeg kender det godt" svare han da han genvinder balancen.
Han er selv træt efter hele episoden, og det at han heller ikke har sovet så meget.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia kan ikke lade være med, at smile lidt ad ham.
,,Hjemløs?" Spørger hun, inden hun lægger sit hovede på skrå, med et skævt smil.
Hun sukker lidt ved tanken om at sove på en hård bænk, men det er efterhånden den bedste "seng" hun kan komme i nærheden af, i den her tid.
Hun lægger langsomt armene omkring sig selv..
Lucia Lea Pascale.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1