Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 23.12.2007 20:39
Han sidder på hug foran springvandet med kappen over sig. Jeg vil aldrig se hende igen.. Nej Jeg vil aldrig holde min pige ind til mig.. Med et sæt slår han kappen væk med et råb. Han rejser sig langsomt og smider kappen hen på Kanten af springvandet.. " Stop " Siger han med en byb stemme før han smiler let og sætter sig på kanten ved siden af kappen. Ser ned i vandet foran ham.. " hmm.. Min ven.. "

Angel

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 23.12.2007 20:50
Springvandet er lyst lidt op af lygterne rundt omkring. Han ser ned på vandet, på sit spejlbillede. Tilsidst lader han en flad hånd glide over overfladen inden han rejser sig.. Han lader hånden glide op mod himlen, sneen daler ned. " Du har været væk alle disse år.. lige som mig, min ven... Hjeeem.. " Synger han dybt, stille i natten. Han holder hånden op mod lyset...

Angel

Ayra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Ayra 23.12.2007 20:54
Jeg går langsomt hen ad gaden, og stopper op foran manden, jeg er helt stiv i ryggen, stadig, selv om det var flere dage siden det skete.
Base
Af Rena, takker mange gange :D Profil
"Jeg vil gøre alt for Dem min gode herre, men mod betaling!!"

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 23.12.2007 20:56
Han kniber øjnene lidt sammen da der står en foran ham.. " Ja? " Siger han med en lys stemme. Sænker hånden Senere.. Tænker han og ser bare på pigen med et halv tåget blik..

Angel

Ayra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Ayra 23.12.2007 21:48
Jeg farer sammen da han siger noget "ehm.. Har De nogle penge?" Jeg ser bedene på ham.
Base

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 23.12.2007 21:55
Ser stadig tåget på hende. Hun river ham væk fra sin sammenkomst med sin ven bare for at tigge? " Måske " Svarer han med en dyb stemme og skubber håret tilbage.

Angel

Ayra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Ayra 23.12.2007 22:04
Jeg bøjer mig, "hærre, hvis jeg vil tjæne Dem, som Deres træl, må jeg som Deres ydmyge tjæner få nogle af Deres penge?" Jeg ser ned, og er ved at tude fordi det gør ondt i ryggen.
Base

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 23.12.2007 22:07
Han retter sig helt op og ser ned på hende, stadig med øjnene knebne sammen.. " Hvad har du gjordt med ryggen ?" Spørg han så.

Angel

Ayra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Ayra 23.12.2007 22:10
"Jeg .. skulle bøje mig ned efter noget, men jeg faldt" svarer jeg hurtigt, ikke hele sandheden, men noget af den, tanken ryger gennem hovedet på mig sekundtet efter at jeg havde sagt det.
Base

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 23.12.2007 22:15
" Latterlige Tøsebarn " Vrisser han og ligger en hånd på hendes skulder og skubber hende rundt så hun står med ryggen til. Holder hende fast hvis hun skulle prøve at vride sig, skubber hende så hårdt i ryggen så det siger et kort knæk. Det skulle ordne hendes ryg. Han slipper hende og går tilbage mod springvandet..

Angel

Ayra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Ayra 23.12.2007 22:18
Jeg mærker knækket og rejser mig overrasket op, det gjorde ikke så ondt mere, vender mig så om, "tak gode herre, ville De tage imod mit tilbud? Jeg lover at tjæne Dem godt" jeg stirrer bønfaldene på hans ryg.
Base

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 23.12.2007 22:21
Han vipper lidt med hånden før han vender sig om.. " Hvad skulle jeg bruge dig til tøs? du kan ikke engang bøje dig ned og samle noget op uden at falde og brække ryggen.. "

Angel

Ayra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Ayra 23.12.2007 22:25
Jeg ser ned "jeg kan løbe.. Jeg kan blive et dyr, De vil få brug for mig! Jeg kan meget, jeg er også fingernem!" Siger jeg ud i en talestrøm.
Base

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 23.12.2007 22:28
Han vifter igen lidt med hånden da hun begynder at snakke. " Fint, hvis det kan få dig til at holde mund "

Angel

Ayra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Ayra 23.12.2007 22:31
Jeg smiler, og skal til at sige noget mere, men stopper med det samme da jeg er bange for at han vil blive sur, jeg følger med ham.
Base

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 23.12.2007 22:32
Han slår hænderne ud, " Herlig " Siger han om stilheden før han går hen og tager sin kappe.. " Er du sulten ?" mumler han og rynker lidt på næsen..

Angel

Ayra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Ayra 23.12.2007 22:42
Jeg ser overrasket op, ryster så på hovedet, og ser på hans kappe, "hv.." men når ikke længere da jeg husker hvad han sagde.
Base

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 23.12.2007 22:44
Ruller øjne af hende og smiler skævt.. " Tager du alt bogstaveligt? " Spørg han og begynder at gå.. " Hm..Det er jeg " Fortsætter han og går ned mod kroen..

Angel

Ayra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Ayra 23.12.2007 22:46
Jeg går, halvt løber for at kunne følge med ham, "hvad er det De går med om Deres skuldre?" Spørger jeg så forsigtigt
Base

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 23.12.2007 22:48
han lade hånden glide ned over ansigtet, ,, En kappe, " Siger han og prøver at huske hvorfor han igen sagde ja til at have hende på slæb ( XD) Fortsætter mod kroen..

( Ses i kroen ^^ )

Angel
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1