Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Beliggenhed:
Darkstar manor befinder sig i den øverste overklasse del af beboelseskvarteret.

Useende:
Det er et stort 5 etagers palæ lavet af a granit og marmor omkrandset af en høj stenmur med en stor snoet metallåge der ender i uindbydende spidset. Grønne haver med vilde blomster og eksotiske planter og dyr fylder en stor have inden en brolagt vej føre op til husets store dobbelte Jerndør. Huset østlige facade har en lille afrundet tilbygning som lader til at huse et observatorium. En gazebo kan ses i haven og en sti fra huset føre til en havepavillion.

Vagter:
Huset har vagter ved porten, dørene, langs huset, i haven, på muren og indenfor. De bevæger sig proffesionelt og letfodet og ser hærdede ud.

Porten og dørene:Vagterne ved porten og døren er iklædt sorte gavandter under fuld pladerustning med hjelm og langspyd og tårnsjolde. De har sorte kapper trukket ud over med hvide trimmer og et hvidt lotussymbol som pryd.

Muren: Vagterne på murene er klædt i grå gavandter under en brystplade. De har hjelme på og er bevæbnet med armbryste, kortsværd og skjolde der dækker godt halvdelen af deres højde.

Langs huset: Vagterne langs huset er klædt i midnatsblå gavandter under scalemails (ved ikke hvad jeg skal kalde dem på dansk... en skældbrynje??? =_=) og er bevæbnet med langsværd og skjolde.

I haven: Vagterne i haven er klædt i flaskegrønne gavandter og ringbrynjer. De er bevæbnet med buer og langsværd.

Indenfor: Vagterne indenfor er klædt i Sorte lette gavandter og bevæbnet med to langsværd.

Indretning:
Indretningen er storslået. Den bedste beskrivelse ville være kongen af Constantinopel anno 1200 efter kristi fødsels våde drømme. For at gøre det mere klart så taler vi her om et palæ indrettet med uvurderlige kunstskatte og guldornamenterede mahognipaneler og jeg skal komme efter dig. polerede marmorgulve man kan spejle sig i og høflige, velklædte, proffesionelle tjenere der går op og ned ad gangene. En stor festhal, spisesal, balsal, stue, læsestue, lounge, gæsteværelser til 20 mennesker, teater, musikrum, gallerier, vinkælder, bibliotek, observatorium, arbejdsværelser, og helt generelt sådan ca alt hvad hjertet kan begære for en person der er materialist af en sådan grad at en hinduist ville gå i opløsning og hans sjæl ville holde op med at eksistere bare af at være inden for 100 meter af personen. ^^

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Spadsere ind porten og begynder at dreje af ned mod en af havestierne. Går imod et fuglehus med frø i. går hen og holder fingeren ned så fuglen kan springe af og tage for sig. "og spis dig nu mæt lille ven. Håber vi ses igen" heh.. man har vel lov til at håbe for den var godt nok sød Spadsere op mod huset.

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

"Micko!" Jeg råber får at få hans opmærksomhed og venter på at han skal følge efter mig i mit tempo.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Ayao

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Blodrus 13.04.2007 17:24
solsorten lætter og flyver lavt ind over manden og ligger en pæn hvid hilsen på hans hat. hvor efter den flyver du og lander lidt fra Micko
Ayao Godless

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tager min hat af og rækker den til Micko. "her, sørg for at vaskekonerne får denne her. Jeg vil indtage min mad i spisesalen til sædvanlig tid (kl. 18.00 præcis) og så skal du være en sød dreng og hente mig en flaske Vin fra kælderen. Jeg vil være at finde i loungen".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Ayao

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Blodrus 13.04.2007 17:30
lætter og flyver ud i det blå
Ayao Godless

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kigger hårdt på ham, men bliver så mildere...
"Det er sandt du har ikke været her så længe... spørg en af tjenerne på gangene. De ved det min kære dreng" Nusser Micko i håret og fortsætter i samme tempo op ad trappen og ind af døren.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

stopper i et skridt. Vender mig om og kigger meget hårdt ned på Micko
"Knægt, lad mig fortælle dig noget. En tjenerstab består af mange dele og fungere meget ligesom et tusindben. Den virker kun hvis alle benene arbejde på at nå det samme sted hen. Lad mig ikke fange dig i at være et brækket ben på det tusindben, er du med!. Du har noget på sinde og jeg har lidt fritid. Kom op med den vin i loungen fortæl mig så hvad der er galt" vender mig om og går op og ind i huset.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn går ind i loungen. Han går hen til en hylde med bøger og stearinlys og rækker op på øverste hylde hvor der ligger en kugle af krystal. Han tager den ned og sætter den i en dertilindrettet stander. Han og sætter sig ned foran den, læner sig godt tilbage, knækker fingre, strækker sig og kigger ind i kuglen som et kort øjeblik bliver helt mat og får den en let blålig glød langs kanten. Inde i kuglen ses en solsort på vej gennem luften. Den basker afsted væk fra Darkstar Manor. Nearyn kigger intenst med. Nu får vi at se, HVOR smart du er, lille "solsort". Han klukler lidt for sig selv og sætter sig mageligt.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Sidder i loungen og følger med i hvad fuglen laver. tsk... hvad hedder du? "pip" ... hmpf... tro ikke jeg ikke kender en formskifter når jeg ser en .... Skifter position med fødderne. Hvor i alverden bliver den vin af. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro om den knægt. Javist er han sød men du store hvor har jeg lyst til at disciplinere ham ind i det næste århundrede. Venter lidt tid endnu...

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn kigger tilfreds på vinen og går så hen til hylden og henter et krystalglas. Han sætter sig i stolen. skænker et glas og lugter til det.
"nå... Micko... du har ikke været her længe og din tvivlen er forståelig, men ikke acceptabel. Fortæl mig, hvorfor hænger du sådan med mulen? Lad mig forsikre dig for at du har det som blommen i et æg her i forhold til hvad andre ... som dig må gå igennem rundt omkring derude"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aktivere min 1. magi "Fortæl mig hvad der er galt min dreng" (det den gør er at tvinge dig til at tale ved at skabe en plausibel grund i dit hoved. Så du ved egentlig ikke jeg kontrollere dig, men du mener bare at du lige så godt kan sige det)

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Jeg kigger på ham uden at ændre mit ansigtsudtryk "Hvor er hun?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

"SÅ SPILD IKKE MIN ELLER DIN TID MED DEN SLAGS TÅBELIGE ØNSKER!!... tsk familie... hvad skal man med dem. Jeg slog hånden af min familie da jeg var 16 og jeg har ikke fortrudt det et øjeblik... HVAD KAN DE!?! de kan såre en og de kan trække en med ned i sølet med deres smålige idealer og drømme om at man en dag skal arve roefarmen eller hvad de nu ellers kan finde på de snyltere. Og når man endelig har tingene kørende for sig så kommer de kravlende på ens dørtrin og beder om håndsrækninger! Familie hmpf... alt hvad du ser omkring dig" siger jeg og gestituere mod den guddommelige luksus jeg lever i "ALT DET... er mit pga jeg slap af med den lænke i god tid. Jeg har ikke haft kontakt til min familie i 10 år og mit ben har aldrig været lettere. Tsk du min dreng er både køn og smart. Lad ikke dine ynkelige slægtninge påvirke dig. Lad dem tjene som et minde om hvordan du ikke vil ende. HAH! Hvad så med din far? Stangstiv i en rændesten et eller andet sted gætter jeg på" Jeg slår ud med hånden som om jeg prøver at kaste en fiktiv familie væk.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Jeg kigger ned på drengen der helt submissivt fylder mit gulv. "Det anede mig". Jeg rækker ned tager fat om din hage og løfter dig helt og så du er næsespidst til næsespids med mig selv. Og så stirrer jeg dig lige ind i øjnene med et blik der er så gennemborende at det kunne lave huller i diamant og så hvisler jeg. "Og du var helt alene. Uden nogen i verden. Lad mig forsikre dig for at du er heldig. Hvis bare jeg havde haft det sådan. JEG måtte brænde uåbnet brev, efter uåbnet brev. Om og om igen fordi min tåbelige familie ikke ville bryde kontakten. De kan brænde i helvede de uduelige beskidte bønder". Jeg slipper Micko igen, retter mig op og kigger ned på ham "Du har potentiale Micko. Lad være med at spilde det på den slags selvødelæggende, formålsløse minder. Jeg har planer for at du en dag skal blive andet og mere end bare en tjener her. Få mig ikke til at tro at jeg har lavet en fejltagelse ved at tænke sådan." Jeg tager et sip af vinen og kigger op. "jeg har arbejdet hele mit liv på det her Micko. Jeg leder krystallandets største handelsemperium og i min position har jeg ikke råd til fejltagelser. Bevis overfor mig at det at tænke på dig som en mulig arvtager når den tid kommer IKKE var en fejltagelse. For jeg HADER fejltagelser og har en vane med at skille mig af med dem".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

"Hvis du vil være min tjener har jeg brug for at du lystrer mine ordre og ikke tvivler. Forstået"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Jeg smiler smøret "formiddabelt. Micko, hent et glas ovre fra reolen"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Jeg skænker op og skubber glasset hen over bordet mod Micko og gestituere opfordrende til det. "Underdanighed, høflighed, respekt, og loyalitet er det jeg søger i mine tjenere Micko. Og dem der viser det vil blive belønnet derefter. Men lad mig aldrig fange dig i at betvivle mine ord, lad mig aldrig fange dig i at nægte mine ordre, og lad mig aldrig fange dig i at være mig flabet. For gør jeg det. vil du fortryde det. Og jeg forventer at du fortæller mig det hvis nogen af de andre tjenere bryder disse regler. Har vi en aftale?"

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Storslået. knægten ved hvordan han skal begå sig. Endelig. jeg var ved at blive træt af de andre spytslikkere. Jeg løfter mit glas og tømmer det. "nå... jeg vil fortrække til mit værelse og få ordnet den daglige rutine. Du er fritaget for i dag. Du kan tage hvorend hen du vil, men vær hertilbage inden solnedgang". Rækker dig 1 diamant fra min inderlomme. "værsgod, find noget du kan lide på markedet eller køb et måltid mad på kroen. De praler med deres krydrede kartofler" Vender min opmærksomhed tilbage imod krystalkuglen.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

hmm klog knægt, han er sikkert blevet for at hjælpe mig med at bære. Jeg rejser mig. og tager krystalkuglen og giver den til Micko. "her. Tag den her med op på mit arbejdsværelse. hold nu godt fast. Og pas på folder i tæpper og fødder på gange. Hvis den går i stykker kommer du til at bruge tid på at samle stykkerne op og krystal splintres til tusinder af små skarpe stykker. så gå forsigtigt knægt" Jeg begynder at gå

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]