Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 07.12.2007 14:44
Sasuchi har valgt at gå en tur ud til havnen på denne grå eftermiddag, han har haft det lidt skidt på det seneste, men har fået lidt bedre.
Han kommer med et lille afslappet suk hvorefter han ser lidt ud over havnens åbning.
,, Hm... " Mumler han ikke speciel højt og tager hænderne i lommen mens han betragter den grå himmel.
Profil - klik!

Vil du se ham bedre? Så klik på ham.

Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 07.12.2007 14:49
stille kommer Zexion gående med en bog i den ene hånd og et stykke brød i den anden. "mhm.." mumler han da han tager en bid af brødet imens han læser. Stille stopper han op ved siden af Sasuchi. "mhm.." mumlerh an atter én gang og bliver ved med at læse. stiller drejer han sit hovede ud over horisonten. "hmm.. smukt.." mumler han over den grå himmel, og læser videre.
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 07.12.2007 14:52
Sasuchi ser lidt forvirret på fyren som har stillet sig ved siden af sig. Han smiler skævt over hans mumleri og ligger kort det ene ører ned da han hører en måge lande på molen.
,, Det er dog lidt trist at der er så gråt, " siger han lavt og sukker kort mens han kører en hånd gennem hans lange sorte hår.
Profil - klik!

Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 07.12.2007 15:08
stille lukker han bogen og kigger over på Sasuchi. "nej tværtimod, det er smukt når den er grå. Det er smukt at sådan en smuk blå himmel også kan være dunkel, og dyster. det min ven er smukt!" siger han stille og retter på sine briller.
hmm.. endnu et halvdyr? tænker han stille da han nu endelig ser på Sasuchi.
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 07.12.2007 15:11
Sasuchi smiler lidt svagt, han har aldrig rigtigt brudt sig om en dunkel himmel - Det har nemlig ofte altid betydet regn.
,, Aha, tja.. Jeg synes nu at det smukkeste jeg nogensinde har set er en solnedgang med lilla højlys før solen forsvandt bag enden af krystallandet, "
Hans hale svinger roligt fra side til side imens han betragter der hvor himmel og horisont mødes.
Profil - klik!

Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 07.12.2007 15:20
*slet*
Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 07.12.2007 15:20
"himlen er perfekt.. for intet kan være perfekt uden både en dunkel og en lys side. det skal have begge for at være perfekt!" mumler han stille og tager én sidste bid af sit brød. "hmh.." han kigger nu ud over horisonten igen. "ikke mange ting er perfekte, og mange påstor intet er perfekt, men de tager fejl.. himlen er.." mumler han til sig selv, imens han beskuer havet og himlen.

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 07.12.2007 15:25
Avia kommer travende, gemt under en tyk brunlig kappe så kun spidserne af hendes sorte hår stikker ud. Enhver der har set hende dagen før, vil vide at hun ser langt mere livlig og positiv ud i dag. Hun drak flasken med blod, som Renatika forærede hende. Hver en dråbe, som gav hende energien tilbage. Selv det lille røde tørklæde har hun med, men dog sidder det ikke på håret. Det ligger i hendes kappelomme, da hun er bange for at slide det op. Hun vil ikke miste det.
Avia stopper op, ved synet af flere levende væsner. Hun lægger hovedet på skrå, og studerer dem med sit stirrende blik. Det varer dog ikke længe før hun sætter sig ned, med benene ud over rællingen. I vandet kan ses både vandmænd og brændmænd, og hun gremmes ved synet.
AVIA

There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head

- Antony and the Johnsons
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 07.12.2007 15:32
Sasuchi holder sig lidt fra rællingen da han jo aldrig har brudt sig om vand. Han lytter roligt til hvad manden som bare er kommet socialt over til ham og han fatter interesse for mandens ord omkring lys og mørke.
,, Jeg kender også en person som er perfekt i mine øjne, men hun påstår at hun ikke er andet end noget normalt... " Mumler han med blikket nede i jorden og han kommer med et varm fnis fra sig.
Det er så typisk Naíshca, hun ville rødme hvis jeg sagde det lige overfor hende, han smiler skævt og ligger kort ørerne ned.
Først nu har han opdaget Avia, han ser på hende ud af øjenkrogen, hun ser ret ensom ud?
Profil - klik!

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 07.12.2007 15:43
(( Er Zexion væk? >_< ))
AVIA

When I go to bed
How will I rest my head

Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 07.12.2007 15:49
OOC; Han var, men han er tilbage nu ^^
Profil - klik!

Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 07.12.2007 15:53
"tjae.. kærlighed har jo også sine dunkle sider.." mumler han og kigger ned på vandet der nu rejse sig som om det var en bro, stille træder han ud på vandet som nu næsten er fast. "mhm." mumler han og kigger over på Avia. endnu en.. hun ser ikke ud af meget.. dog kan man aldrig vide sig sikker.. tænker han stille og går videre hen af 'broen.'

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 07.12.2007 15:57
Avia svinger med benene frem og tilbage i vandet, og hendes opmærksomhed hænger på de to skabninger, ikke så langt fra hende endda. Hun er som altid en smule utryg ved at være inærheden af andre levende væsner, men hendes gode humør hjælper hende til det. Avia lytter til deres samtale, og følger deres bevægelser med øjnene.
AVIA

When I go to bed
How will I rest my head

Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 07.12.2007 16:06
Sasuchi ligger ørerne ned da Zexion går ud på vandet, og vandet laver endda en bro!
Hans pupiller skrumper lidt ind, men han prøver på at lade som om at det er normalt...
Det er bare vand... Prøver han på at overbevise sig selv.
,, Uhm.. Ja... " Siger han bare uden at faktisk at have hørt hvad manden sagde.
Sasuchi ser over på Avia med et lidt utrygt blik, men han lister roligt over til hende, med halen mellem benene...
Profil - klik!

Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 07.12.2007 16:14
for hvert skridt Zexion tager, udbygges der en ny del af broen foran ham, men der hvor han er gået over falder i dybet og bliver til vand igen. "mhm.." han stopper stille op, og broen former sig nu som en kæmpe brik som han står på, lidt efter løfter brikken ham længere op i luften ved hjælp af at den forlænger sig selv. "mhm.." mumler han stille og sætter sig ned for at læse.

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 07.12.2007 16:21
Avia har et chokeret udtryk i ansigtet, og ser kun på Zexion. For et øjeblik lader hunham dog være, og istedet piller hun det røde tørklæde op af sin lomme. Hun kigger på hvor fint det er, føler sig stolt over at have en veninde der gi'r hendes sådanne ting. Avia har slet ej bemærket Sasuchi, men da hun gøre det blver hun så forskrækket at hun løsner grebet om tørklædet, som bliver revet væk af vinden. Tørklædet daler rundt ude over vandet, før det daler ned mod det hvor det flyder. Avia gisper højt imens tager hænderne for munden.
AVIA

When I go to bed
How will I rest my head

Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 07.12.2007 16:43
Sasuchi ser forskrækket på Avia som kommer med hurtige bevægelser..
,, Undskyld! Undskyld! Det var ikke meningen at jeg ville forskrække dig! " Siger han ked af det og ligger ørerne ned mens han ser desperat ud på tørklædet.
Profil - klik!

Zexion

Zexion

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

BlitzKrieg 07.12.2007 16:46
"hmpf?" mumler han stille da Avia skriger op. selv ikke i den hr højde kan man få fred.. tænker han stille og opdager nu tørklædet. "åh.. derfor.." mumler han stille og lader vandet stige der hvor tørklædet det er, vandet flytter sig langsomt imod kanten og da det er ved kanten skubber det tørklædet ind mod land imens det selv ryger tilbage i havet.

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 07.12.2007 16:49
Avia kigger forvirret frem og tilbage på Zexion og det pelsede væsen. Hun har stadig trukket armene ind til sig, men sukker lettet da hun ser hvad Zexion vil med tørklædet. Hun lader tørklædet falde ned i hendes hænder, og knuger det ind til sig. Efter et halvt minuts tøven, vender hun ansigtet imod Zexion.

,,Tak"
Mumler hun forsigtig, og kigger tvivlende på ham.
AVIA

When I go to bed
How will I rest my head

Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 07.12.2007 16:54
Sasuchi ser lidt på tørklædet, som er af meget stor betydning? Han løfter kort ørerne og lader dem ligge igen, det forsætter han med.
Han tøver svagt og bider sig i underlæben.
,, ... Det.. Det må du altså undskylde... "
Profil - klik!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 9