⚡“We Play With the Current” ⚡

Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 08.05.2026 18:35
da det var ved at blive sommer hadet det været varmt nogle dage det betød også at folk hadet mere tralvt med at få lavet sine ting. som var gået i stykker hen overviteren det hadet betyde en masse arbajde for en vis person men det holdte ham også i gang men ud over det så hadet det også været nogle interansete dage han hadet lavet noget for en Adlige og sådan noget og oven i det hadet han også furry at tænke  på nu hun var blive hans lærigen han syntes nemlige det  var så syndt for furry hun ikke kunne kontolere sine evnere at han hadet besluttet sig for noget tid siden at få hende lært det så de to kunne komme tætter på hianden uden hun skulle frugte hans evne der for hadet Aron taget fri denne dage faktis nogle par dage hvor i de kunne træne deres enve sammen. men på den anden side så var  det også svært furry lånte jo bare hans enve.hun var jo ikke født med dem men han hadet også fundet ud af at furry selt ikke var som hendes søster på nolge måder og så på nolge ander måder var hun 

Aron hadet kunne mærke i luften at et uvær var på vej en af de store af dem og her ville han vise hvad furry ville kunne opnår vis hun lætee hans enve helt og hvorfor han holdte sig så meget tilbage men det var ikke i dag der skete noget kunne han se " furry husk at konstære dig husk hvad jeg har lært om at føle enaigen omkring dig " svaret han stille og gik stille og rolige rundt aron hadet stille nogle ting op som hun skulle skyde efter hun var skam kommet lagt de sidste par dage og aron kunne også begynde at mærke det bånd de hadet bygget op sammen  han stille sig stille og rolige bag hende lidt tæt for at kunne mækre om hun gjorder det regtit 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 08.05.2026 18:48
Furry havde mere frihed for tiden efter som hun voksede og hendes mor gav hende lov at være sig selv. så hun brugte tiden på Arons træning. Furry var ganske enkelt et svært tilfælle da hun kopierede evner. hun kunne ikke styrer evner hun fik. Evner var ganske enkelt ikke til at regne ud hvilke evner hun fik da de fleste havde to. Så Aron var perfekt kopirings ofre. han havde jo kun en evne.

Furry stod mellem en masse ting hun skulle skyde ned med lyn. hun bed sig i underlæben, hun prøvede at koncentrere sig om at ramme med lynet. hun lyttede til Aron og trak vejret dybt lukkede øjnene og prøvede at mærke energierne, hun sigtede på en dåse foran sig men ramte ved siden af. hun sparkede til jorden og råbte "ØV!" hun kunne samle energierne men at ramme var svære end som så.

Furry så mod dåsen i sin frustration og kastede en sten på den istedet. hun trak skuldrene til sig og krydsede armende. som når man var irreteret og frustreret. hun havde virkelig svært ved at ramme med denne evne da det galt om at energier skulle dannes rigtigt, og de var ikke altid lige lette at gøre det. hun kunne få elektrisitet i fingrene og hændernes håndflade men at danne det om til noget at kaste med, det havde hun staidg svært ved.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 08.05.2026 19:10
aron var lige ved at sige noget da han mærkede enaigen samle sig men han sukket lidt igen da hun ramte ved siden af ikke et opgivne suk men nomal rolige suk han kikket lidt efter hende da hun spakete ned i jorden han smilte svagt der linget hun sin søster lidt og sin far han gik still hen til furry og lage sin pote omkring hende med en god varmen og velkommen en af dem også"du mister fatigen forhurtige furry..søde  " sagde han blidt blidt hun var kommet lagt bare det med at kunne skyde sin enaige ud var et lagt skridt  han smilte og så stille på furry de senste tid hadet furry udviklete sig for øjne af ham også på nogle ander punkter  han sukket lidt og rysted det blidt ud af sig  han gik hen og samlet dåsen op og stillet på sin plas der efter gik han bag hende " lad mig hjælpde dig den her gang " svaret han stille og lage blidt poten omkring hendes mave og den anden pote om hendes hånd som hun brugte til at sigte efter  

hendes varme mod hans korp gjorder det ikke beder han mærkede hvordan hjerte hammeret af sted men han prøvet at forholde sig rolige i det hele " sigt stille efter dåsen til at starte med mærk hvor den er før du skydere  lyntet ud af fingerne de små ting er  altid svære af fornemme og i sær døde tinge " svaret han med et stille og rolige stemme i hendes øre  " mærk hvordan jeg samler min enaige op fra  føderen af  og i gemmmen kroppen til finger spsieren  og så fyre dem af " svaret han blidt  

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 08.05.2026 19:27
ja hun mistede hurtigt fatningen. men det var nok også fordi hun aldrig havde haft en evne at skulle træne før. og så nok også fordi hun tænkte. *en død genstand som en dåse, de må da være nemme at ramme* hun havde set det som en dåse, død ting, nemt at ramme frem for et levende objekt.

Furry mærkede hvordan han lagde poten om hende. hun gås. ikke fordi det var dårligt men fordi hun stadig ikke var van til berøring. hun havde levet et helt liv uden det. så at det pludselig var der gav hende gys. hun lyttede til hans ord. hun sigtede efter dåsen og bed sig i læben. hun rystede over alt den energi der samlede sig i hendes hånd. hun var ikke van til at skulle styrre så meget en kræft. hun  gjorde som han sagde han gjorde og prøvede at skyde men den ramte det dåsen stod på i stedet for.
"det er svært... alt den energi gør mine hænder ryster" sagde hun roligt og så ned på sine fingre der lige nu ikke havde handsker på da Aron havde sagt i starten at det var  nemmere uden handskerne.

Furry så mod de andre ting om sig og så ned på sine hænder. hvorfor synes hun stadig det var underligt at se på sine fingre uden handsker på? når pyt nu galt det skyde træning. hun trak vejret ind og prøvede igen at samle energierne i hænderne, hun var stædig, hun ville ramme den dåse selv om Aron lige havde sagt døde genstande var svære at ramme.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 08.05.2026 19:39
aron stod stille og betragte furry bag fra han studeret hende nøje og så at hun ramte den den her gang han smilte skævt da hun sagde det var svært med den form for enaige han nikket " ja det er svært det også der for det tager så lang tid " svaret han med et læt smilen på læben Aron kikket lidt på de ander ting som hun måske kunne prøve  at det gøs i hende betød ikke noget for Aron overhovet eller jo at det var ham som fik lov til det gjorder det men han tengte også bare på det måske var forde hun var ynger ind ham  hans sukket lidt igen og lod halen stræfe hende lidt blidt og kærlige  mens han vente sig om  

blikket faldt på nogle tra pinde her kunne hun ud lade sin enaige som en våben vis hun hadet brug for det på et tidpukt nogle gange glemte han at hun var datter af jack men i hans øjne så hun smuk ud på en anden måde ind sin søster hun hadet en ra sjæl og det var sjælnte man så det Aron kikket hen på sin takse han hadet noget mad med til de sidste par dage.så de ikke helt skulle slute han gik hen og to sig stille og rolige noget af det op mens han kikket på furry  "der kommer noget af en storm i nat furry. jeg ville godt vise dig det det er en af dem som jeg bliv født under så forstå du nok den kræft jeg har inde i mig oget beder jeg ville også vise dig når man bliver god nok hvordan man fanger et lyn " svaret han stolt mens han to noget brød op og noget mælk og satte sig træt ned på træ stup 

han kikket og smilte lidt og vendte sit blik mod hende lidt Aron kunne godt lide  den varme furry udgav sig for hende den var selt ikke lig hendes søsterts på nogle måde 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 09.05.2026 08:56
Furry nikkede. lang tid. det havde han ret i. det tog lang tid og nogle gange havde hun ikke tålmodighed til det. hun mærkede han slap hende og hun prøvede med den energi hun havde samlet i hænderne at skyde mod dåsen igen men ramte igen forbi. hun sukkede lydløst og så mod Aron.

Furry satte sig ned ved siden af den træstup han sad på hun så op på himlen. hun kunne godt se de mærke skyer. hun nød regn når man var inden for og hørte den mod vinduerne. hun  var ikke så god til at blive i stormvejr. hun så på Aron og så ned på sine hænder. hun var ene i familien om ikke at ha ild krafter. hendes mor havde, hendes far havde og hendes søster. hvorfor var hun født uden. hun så på ned i jorden og prøvede at finde en grund til hun kunne se auraer og kopier evner. men evner var ikke altid til at finde ud af. "det er svært at ha en evne man ikke er født med. og kopiring er hellere ikke nemt." sagde hun roligt og sukkede lidt, hun havde meget at lærer endnu.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 09.05.2026 11:19
Aron vendte sit blik igen ned mod furrys hånd han sukket lidt og lage poten blidt over hendes hender og førte i hans pote blidt så hun hadet noget andet at konstere sig om et varmt smil brede sig over hans læber " jeg kan godtforstå " svaret han blidt  han lændte sit hovde langsomt ind mod furry så hun kunn se i hans lyn agtit øjne han smilte svagt og mærkede hvor tæt på hainaden de enlige var " men jeg ville altid være her for at gribe dig vis det er furry "  svaret han med varme i stemmen han lod poten glide over hendes kind i stede for  mens han prøvet at lukke hans øjne blidt i det var en ra stund de hadet sammen lige nu 

Aron hadet heller ikke haft det nemt med sin envene det var  først i en sen alder han fik styr på sin envne som sådan  heller ikke sådan nemtm ed sine vener "jeg hadet det heller ikke nemt med min enve før jeg bliv vosken det endte altid galt " svaret han blidt og åbnet stille sin øjne og forsøgte at få øjne konant med furry blidt 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 10.05.2026 12:11
Furry så undrene på ham. gribe hende? men hun faldt da ikke. hun havde aldrig hørt det udtryk så hun forstod det ikke. hun mærkede hans pote på sin kind og igen gås det i hende. berøring var svært for hende. selv om hun prøvede at lade som ingen ting gav det hende lidt angst over berøringer.

da han talte om voksen livet og evnen så hun undrene på ham. "men så gammel er du da ikke Aron" sagde hun roligt og vidste at han ikke var meget ældre end hende lige nu. især ikke med hendes voksen eliksir hun fik som barn. hendes mor havde haft svært ved at ha dem som spædbørn og derfor fik hun og hendes søster eliksir som gjorde de voksede hurtigt op.

"Aron.... hvordan lærte du din evne at kende." spurgte hun nysgerigt. hun vidste hendes kom til synes som spæd. også hendes aura læsning den var nok den nemmeste at forstå af evnerne. for den skulle hun bare så på folk så vidste hun om de var onde eller gode.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 11.05.2026 19:40
Aron kikket lidt hen mod furry da hun sagde han ikke var så gammel smilte han skævt af hende han to stille en pind ved siden af sig og slog den en par gange i poten ikke hårdt men eftertænk som og så lige ud hvordan husket han sin  enve første gang det var et af de svære spøgmål han bliv stille ofte som han ikke altid kunne svare på "hmm...jeg husker ikke hvad der skete.. min mor fortalt kun at jeg bliv født under en voldsom storm skyren bliv sorte og lyn skød ud til alle sider ved huset da jeg bliv født  men jeg husker varmen ikke som en fjende eller noget men en varme Kulde også min mor fortæller  også de første par år kunne jeg ikke styre det altid det gjorder jeg varmeget isolderet fra tinge " 

svaret han med et svagt smil mod furry men vendte blikket stillened  ned mod joerden han to en  pinden og kørte den rolige rundt og tenget lynformmet bilidere med den han kunne ikke helt husike det  men det var vel i bund og gund også lige meget for ham for han han hadet kontolen over det nu og brugte det kun når han var nød ti ldet dog skulle han af med Enaigen af og til og det gjorder han måtte forlade byen nolge gang 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 12.05.2026 14:54
Furry lyttede til hans beretning og nikkede. hun havde det faktisk på samme måde med kopiringen. og auraen... måske også lidt. hun havde jo altid set folks aura så hun kunne ikke sige om det var kommet senere eller tidligere men hun så folks godhed eller ondskab. hun så ned i jorden og lagde hovedet på sine knæ og så på hans tegning.  "det er ikke altid let at være fedt med en evne man ikke forstår. jeg har forstået min evne men jeg kan ikke styrre hvilken evne jeg for fra folk. og det er derfor mor nok aldrig rigtigt har givet mig kram... jeg frygter ild. og min mor... min søster... og selv min far har ild evne." hun trak vejret dybt og ud kom et dybt suk.

ild var ikke en evne hun kunne lig, hun vidste mange havde den evne. og måske var det praktisk men når man var rad for ild var det ikke praktisk i hendes syn.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 12.05.2026 18:18
aron vendte sit blik mod furry igen og lage stille sin lange hale omkring hende så hun kunne mærke han var der for hende han skulle til sige men du har mig at komme tæt på men stoppet sig selv han førte stille sin pote hen over hendes pade blidt og mærkede varmen komme ind i sig igen han kysset stille på hendes forpanden men lage blidt sit hovde mod hendes skuldere og lukket øne blidt i hun skulle vide han var der for hedne uanset hvad " kan jeg godt forstå det må ha været svært at leve med "svaret han stille og eftertænk som men det var også der for han hadet brug for at få hende i trænigen med sin Elektiste evne så hun ikke skulle gå og være bange for ham  hele tiden 

Aron førte stille sin pote hen over furrys  hånd og holdte den blidt i sin hun kunne altid trække den lidt væk vis hun syntes det bliv for meget han holdte så meget af furry og han var ikke bange for at vise det på nogle måder over for hende han smilte og nusset blidt hendes hånd og mærkede stille den Elegsite de bægge hadet i sig det var ikke ubhealiget men en rag ting men aron var for bange foor at gå for Hurtige fem med furry men ind til videre gik det godt "jeg skal nok være der for dig furry Det lover jeg " sagde han med en blid og varm stemme til sidst  

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 12.05.2026 18:31
hun mærkede han begyndte at ligge halen om hende og hovedet mod hendes skuldre. hun gås stadig ved alt dette. hendes krop kunne ikke rigtigt vænne sig til  at folk kom så tæt på hendes krop. hun så lige frem for sig og sukkede lidt. "det var det også.... også derfor jeg ikke kan få et tæt forhold til min familie... de siger de vil beskytte mig. og det gør de.. men de ved ikke hvor ensomt det er" *det er der ingen der gør* hun så ned i jorden, hendes sind blev mørkt. hendes tanker dårlige og hendes humør i bund.

det skete en gang imellem for hende. alt blev bare deprimerende. hun følte lidt verden var imod hende. hun følte at hun ikke kunne være den hun var uden hun blev hold udenfor i sin familie. Ros var der altid for hende og beskyttede hende. men hende kunne hun hellere ikke røre ved. hendes mor sagde hun elskede hende. og hende kunne hun hellere ikke røre ved, alt det med berøring var bare noget der fyldte i hendes hoved. hun lagde hovedet ned på sine knæ med panden på knæende så hun avde ansigtet mod sin mave.

"jeg ved du mener det godt Aron. og jeg er taknemmelig for alt din træning. men et hjælper ikke på hele verden stadig skræmmer mig"
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 12.05.2026 19:18
Aron kikket lidt mod furry han strøg stille sin hånd ned gemmen hendes ryg da hun sagde verden er en skrammen sted kunne han ikke lade vær med at smile  lidt  over det  ord hun sagde at verden var skrammen han lod fingeren stryge ned over hendes kind og  hendes læber blidt " ja verden er et skrammen sted... men det er det der gør det hele så spænde jeg bliver selv skramt af den af og til  " svaret han blidt Aron gjorder stille og rolige plads så furry kunne ligge sit hovde mod hans ben hvis det var det hun hadet brug for lige nu han kikket lidt og mærkede varmen i kroppen hun skulle ikke være Depreimeret over det hun hadet ham halt om halt 

han sukket stille og rolige igen og var mere rolige i hans stemme han lændte sig ind til furry blidt og kysset hende på kinden blidt " jeg elsker dig furry " visket han så enlige blidt og det var sandt han ville godt have furry skulle være en del af flokken som han ville lave det var også på tide han slog sig stille og rolige ned Aron " jeg ville altid gribe dig.. også selv om når det ser værst ud.:" svaret han blidt og hviskinge til hende mens  han vente på furry træk også " og ærlige når du ser på mig med dine smukke øjne føles verden minder ensom

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 15.05.2026 16:25
Furry mærkede hans hånd på sin ryg og noget i hendes gås mindre da hun havde tøj på der. Furry var ikke sikker på hun var enig med at en skræmmende verden gjorde den spændene. Men det var nok fordi hun så tit havde set dens mørke side. Hun så lidt op fra sine knæ og så på aron. "jeg ved ikke om jeg ser den spændene. Men... måske jeg lærer det?"
Hun var lidt itvivl om det.

Der gik lidt tid så kyssede aron hende på kinden. Hun tog sig til kinden og så undrene på aron. "hvad betyder det?" hun havde hørt hendes mor sige det til hende og rose. Men når hendes mor sagde det var det ikke med kys eller kram så hvad det betød vidste hun ikke rigtigt.

Hun lagde sine arme om sine knæ og hagen på armende så hun kunne se på Aron. Hun så lidt på ham og vidste ærligtalt ikke hvad hun skulle svare eller gøre lige nu.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 15.05.2026 17:19
aron smilte stille og rolige ned til hende mens han lod poten glide ned af hendes rygforsat  " det helt oki du ikke syntes det  i nu men jeg har oplevet lidt af vært " svaret han med et stille og rolige tone at hun ikke skubbet ham betød meget for aron lige nu hun var stadige lidt ung og hadet nok kune set det hendes mor hadet vist hende  lige som hans forælder måske hadet vist lidt mere af den 

at hun ikke vidste hvad det btød underet Aron lidt hans øre vifte lidt frem og tilbage mens han lage sin pande mod hendes blidt " det betyder jeg holder af dig elsker dig at du gør mig varm i føderen når jeg taler med dig og finder ro med dig " svaret han blidt han visdste ikke hvordan han ellers skulle besrkive det   han lukket stille sine øjne og følte godt efter hvad der var i hans krop lige nu

han åbnet dem stille igen og så ind i furrys øjne blidt  " luk dine øjne stille i furry jeg ville give dig noget som kun er dit " svaret han blidt  vente stille og rolige på hun ville gøre det lod sine læber stille og rolige ramme hendes han gjorder ganske forsigte så hun ikke bliv forskeret men at varmen måske i hende ville tænde lidt 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 17.05.2026 11:34
Furry sad roligt og så på Aron med lidt mutte øjne. hun var altid uheldig i verden så den var skræmmende for hende. hun havde ikke rigtigt haft det store at se til verden for hun var jæger. men hun skulle jo nå hjem til aftensmad. men nu var hun voksen og ikek rigtigt behøvede det nu. hendes mor havde gerne ville vise hende og ros verden men hun havde haft travlt med at arbejde for at Ros og Furry kunne få tøj på kroppen og mad på bordet, og ikke skulle fryse om natten.

Furry så hvordan hans ører farede rundt. hun kunne ikke gøre for hun ikke viste hvad jeg elsker dig rigtigt betød. det var noget hun tit havde hørt men havde kun lært det verbalt og ikke fysisk. da han lagde hans pande mod hende trak hun hovedet lidt væk ikke meget men kun lige til at der ikke var mere en en finger imellem dem. hun var stadig ikke god til fysisk kontakt. det gås i hende hver gang. hun lagde ørerne ned og sukkede. "men.... jeg er jo ikke noget. jeg er bange. jeg er utryg. jeg ved jeg ikke kommer til at kunne det fysiske med andre, jeg gyser hver gang du rør mig fordi du rør hvor jeg ikke har tøj på" forklarede hun og vidste ikke om han ville forstå hende.

Furry så undrene på ham da han sagde hun skulle lukke øjnene. hun var usikker og så mistroisk på ham. men valgte at lukke øjnene og da han kyssede hende farede hun tilbage med hovedet og åbnede øjnene i et chok. "hvad i zaladins navn!" hun kunne ikke andet end blive forskrækket når hun skulle lukke øjnene så hun vidste jo ikke hvad der skulle ske. så at han ikke ville forskrække hende var jo lidt umuligt når hun skulle lukke øjnene. hun tog sig lidt til munden over hendes ord. zaladin.... hvorfor nævnte hun lige den gud.... hun så væk og følte hun igen havde gjort noget forkert.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 17.05.2026 16:31
Aron åbnet øjne lidt lige forstkræket og trode han hadet  han skulle lige til at sige noget sødt til furry inden hun for hovde væk han  trak sig dog ikke væk men tog sig til nakken og sagde han to sig ikke af det furry sagde  " unskyld det var ikke at forskræke dig.. furry jeg ville bare vise dig hvor meget jeg holte af dig.... og .. um det med du ikke er noget ...du er noget for mig  furry " svaret han kærlige han vente med at sige  noget han holdte dog kun stadige hendes hånd blidt i hendes pote han sukket lidt da hun sagde hun gås vær gang han rørter hende måske var det måske bare sådan det skulle være "Det betyder bare… at når jeg ser dig, så ser jeg en person jeg gerne vil passe på. En jeg gerne vil blive hos. Også når hun er bange."
hun så ud til at ha gjort noget forkert han hævet et øjne bryn lidt hun hadet ardlige bandet før " var...var det dit første bande ord " små grinte han lidt ikke som et hånd men mere på den måde hun reageret på  han så lidt ned og sukket han hadet ødelagt noget som skulle ha følts regtit han ville godt prøve igen " måske var det ikke så god en ide det med de lukket øjne " små grinte han og tog sig selv i nakken og klølet sig selv han vidste ikke om hun ville igen men han måtte prøve når hun var klar til det " jeg ville godt gøre det om uden du bliver forskerte og med åbne øjne vis det hjælper " sagde han blidt og unskylnde til hende 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 30.05.2026 17:52
hun var opvokset uden at blive rørt på dele af kroppen hvor der ikke var tøj på. derfor gøs hun så tit. hun var ikke van til berøring. og det blev hun måske aldrig. det skulle han være sikker på før han ville ha hende. hun var jo ikke som andre piger. hendes søster var måske nemmere at få et forhold til.

hun havde bandet før men ikke foran andre. hun så på ham med skræmte øjne. "jeg er ikke sikker på jeg er klar på det endnu. det er for hurtigt. vi skulle nok starte i de små. som bare at holde i hånd.... eller noget i den stil" sagde hun for hun kunne da godt lig Aron på en måde. men om hun kunne være klar til at gi et lille kys ville jo tage sin tid. 
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 30.05.2026 22:43
Aron smilte stille til furry og ragte poten ud mod henede og gjorder så hun kunne felte hendes finger ind  i hans pote. om rose ville være beder kærste ja. måske men han ville heller ikke skelte dem ad vis det var det. men  på det sdiste hadet der været meget stille fra rose af. han kikket varmt på furry og gjordr også teng til hun kunne læne sin og hivle sig ind til ham hvis  hun syntes det var oki " så tager vi det i det små furry " sagde han med et stille og rolige smil på læben og lovret med halen det betød meget hun ikke hadet skubbet ham væk for det det betød mere ind hun trode han vente på hun ville komme længer ind mod ham den her gange han mærke lidt Elekstitet i gemmen sig men  på den gode måde han bliv lidt rød og tænke om furry også kunne mærke det. "er du enlige ved at være sulten.. vi kunne se hvad der gemmer sig lige pt og måske jæge lidt " svaret han med et stille smil på læben han nusset hendes finger lidt med hans pote og så hende dybt i øjnen han mærkede hvordan hans hjerte hammeret af sted  det var ikke forkert  stille vendte hans blik mod skoven lidt og kikket og lytte om der var nogle dyr i nærheden det og han kunne også trænge til et bad snart selv om han ikke helt brød sig om det han lendte sig tilbage og slappe blidt af mens han vente på furry ville gøre noget 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 05.06.2026 18:30
Furry så på ham da han rakte sin pote mod hende. hun så ned på sin hånd og var virkelig i tvivl om hun skulle tage handske på for at føle sig mere rolig. men hun ville også gerne træne sig selv i ikke at havde handsker på konstant. Furry bed sig i underlæben og tog stille sin hånd mod hans, meget forsigtigt, og efter et lille ½ minut lagde hun hånden i hans.

hun så på ham da han talte om sulte og hendes ører lagde sig lidt ned i flovhed. hun havde slet ikke spist i dag. hun skulle faktisk mindst ha 3 måltider om dagen. Furry nikkede lidt og så rundt omkring dem.

"jeg kan sætte fælder op. eller jage en kanin? jeg er ikke god til de større dyr. de er for hurtige til mig" ikke at hun var langsom men fordi når hun talte m støre dyr var det hjorte og dådyr. noget hun ikke lige kunne finde ud af at nedlægge.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1