Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.03.2026 19:57
solen stod højt på krystallandet  landet i Azurien: Flodlandet  det hadet været spænde dage for jack også fordi noget af det måske var det lidt forbudt men det hadet Lykkes  jack at holde  på holdte det var stadige tidlige morgen dog og Fuglene fløjte stille og salige. Jack lå med sine to mager i sengen de var Nøgne jack hadet haft det regtit godt han lå med dem i vær deres arm  hvordan det var endt sådan her husket jack ikke der var vist noget med en vin som måske hadet været lidt for hård i mod dem men det gik vist nok det var en fridag jack vågnet stille og rolige op og så på de to han smilte svagt den ene hadet lidt strøer bryster ind den anden han smilte svagt og kysset blidt Aslignes nippel  blidt og så hindes mund mens han kysset Isoldes mave blidt der efter også hendes mund og stod op han åbnet vinduet som var der han sukket lidt  og nød borgen duften det var enlige sjovt det hadet altid været jack starte dagen han fik noget tøj på han gik stille og rolige i gang med morgen madenhans krop skreg lidt på grund af det for den var ikke vand til at være i seng med to kvinder på en gang men han ikke Distoro minder han sag faktisk på dyre sprog

sangen 

[Vers 1]

Her er mit hus, her hører jeg til

Et sted hvor hjertet altid står stille

Væggene hvisker, du er ikke alene

Jeg fandt mit hjem, og jeg vil blive

[Vers 2]

Her er vi tre, vi står sammen nu

To ved min side, jeg elsker jer to

Vi deler alt, både lys og mørke

I vores hjem kan kærligheden vokse

[Omkvæd]

Her er mit hus, her er mit hjem

Her finder jeg ro igen og igen

Med mine to mager, jeg står så stærk

I vores verden, hvor vi er nær

[Vers 3]

Stjernerne lyser over os i nat

Vi holder fast, vi giver aldrig op

Ingen er alene, vi hører sammen

Tre hjerter slår i samme flamme

[Bro]

Hvis verden bliver kold og grå

Så ved jeg, hvor jeg skal gå

Tilbage til det sted jeg kender

Hvor kærligheden aldrig ender

[Omkvæd – stærkere]

Her er mit hus, her er mit hjem

Her finder jeg ro igen og igen

Med mine to mager, jeg står så stærk

I vores verden, hvor vi er nær ?
Han sang alt det mens han fik  maden stille og rolige på  stede han sendte stille og rolige blikket mod døren for at se om hans mager var ved at vågne stille og rolige op på stede

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 26.03.2026 20:25
Isolde vidste ikke helt vhad der var sket aftenen forinden. Det kunne hun ærlig talt ikke helt huske, der var vist noget vin? Eller det huskede hun da i al fald at mindes der var. Butikken havde lukket idag, dog skulle hun ned og ordne nogle urter dernede, men det hastede ikke! Lige nu lå hun og halv sov, mens hun fornemem Jack og hans søster i det fjerne. Hun elskede at vågne op med Jack, det blev hun næppe træt af. 

Hun hørte også et eller andet, men hvad det var hun hørte, havde hun ingen ide om.  Isolde åbnede sine øjne og kiggede lidt, Jack var ikke i sengen, det var hans søster tilgengæld. De havde begge intet tøj på, ikke at det gjorde noget. Det var blot noget som hun bed mærke i, mens hun overvejede hvad der lige var sket aftenen i forvejen. 
Isolde smilede til hende, "Jeg tror Jack er gået i køkkenet" sagde hun med et lille smil i mundvigen til hende. De to kvinder lå lidt og snakkede lavmælt inden de stod op. 

Isolde tog trøje over sig, og gik ud i det lille køkken, "Godmorgen min egen" sagde hun og gik hen for at kysse Jack. "Du virker frisk?" spurgte hun med et smil på læberne, mens hun kiggede lidt rundt. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.03.2026 20:48
mens jack sad og smurte Morgemaden  på sit brød vendte han hovde  han hvode da de to kom ud i gemmen han vidste self ikke hvad de hadet snakket om som sådan han peget med kniven " jeg har lavet morgen mad til jer jeg overvejet lidt hvad vi skulle have jeg.. tror vi fik lidt relige i går af den gode vin " sage han med et stille grin men to sig lidt til hovde det værste hadet været forsvundet  men hovdpinen var kommet men det stoppet ham ikke for t have en goddag i dag  jack kikket lidt mod Isolides øjne med et varmt smil på læben og så lidt ned mod hendes mave. han tænkte lidt på med alt den samlege de hadet haft her på det sidste så gik det nok ikke forbi han sukket lidt ikke træt men afslappet suk mens  han kikket hen på Asligen og mærkede vamren også igen han kunne lige se sin fars asniget udtryk vis han også hadet gjort hende gravid tl den del hadet jack en ide også  

han kørte stille poten stille over Asigles røv blidt mens hun satte sig og lage blidt halen om Isolide også  han kikket ned mod brødet igen  og begyndte at spise stille og rolige han lage mærke til der var noget som isolde ville sige men han vidste ikke om det var de to for det så også ud til at Aslige hadet noget at ville sige på sig " hvad er der ?"  sagde han Spøgerne mest til de to hans hale han slab stille isolides krop blidt mens han tog noget beacon over på sit brød der hadet været at lave her på det sidste og han syntes det var begyndte at blive spænde han tænkte også  på den tengige til huset at han snart ville gå i gang med det 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 29.03.2026 06:26
"Dejligt, tak min egen" svarede Isolde ham på at han havde lavet morgenmaden. Isolde havde i al fald fået rigeligt af vinene, og måske også en tand eller tre for meget. Hun satte sig ned ved bordet sammen med hans søster, her kunne de så få nydt morgenmaden. Isolde sad og kiggede lidt rundt. Lejligheden var fin til Isolde og Jack, men der var godt nok blevet plads mangel. Det var ikke nogens skyld, at der var blevet lidt trængt herinde.  

Hun spiste sin mad og så hen på ham, "Vi lå og snakkede om... lejligheden her" svarede hun ham mildt. "At hvis vi skal forblive sammen - på sigt, så bør vi nok overveje at finde et hus et sted?" sagde hun mens hans søster nikkede til det hun sagde. "Ikke det skal være i morgen, men blot på sigt". Isolde og Jack havde talt om det. Det var bare som om at nu var de tre, og det virkede ikke som en konstallation som ville gå i stykker lige med det første - Det håbede hun i al fald ikke. Selvom det stadig var forholdsvis nyt, og med et hus, kunne hun og Jack jo altid bo i selv, hvis det gik galt. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.03.2026 21:10
jack spsite lidt men stoppet hurtige da isolde begyndte at snakke omkring at flytte i hus det  hadet han ikke  trode hun ville lige med det sammen han kikket over på Asligen da hun begyndte at snakke han tog sgi lidt i nakken og smilte med et blidt og varmt smil på læben " hehe ja jeg har gået og tænk på det sammen. det få jo en lidt anden betydigen måske i sær også for dig og mig Asligne. " han  kikket lidt ned mod sin mad og tænke lidt og foldet sine poter ud og forvente næsten at mærke både Asligens hånd men også isoldes hånd i sin poter blidt   det ville ikke blive nemt for dem og folk ville se skævt på det  "vis vi har tænk os at gemføre det er det måske en god ide at skifte navn eller noget Asligen mest for din enge skyld måske  " svaret han blidt på hHende han ville ikke have folk skulle komme og sige noget andet 

det med isolde gjorder ikke noget for hun var ikke blod på sammen måde han runkede lidt næse  lige på det punkt var  det svært at finde ud af  men han smilte hurtige igen og lage sine poter på pigernes lår blidt og nusset den " men ja vi kan nok godt begynde at finde ud af et hjem det skal helst være lidt stort " mens jacks blik kom hen mod isolde med et varmt og elskede ulve blik han lage hovde blidt ind mod hende og sukket 

deres far ville sikkert slå hånden af ham men han behøvet nok ikke at vide de faktis boet sammen sammen som sådan hun kunne også bare vælge at rejse uden at sige noget omkring det han lukket blidt øjne og mækrede hvordan hans Hævn mod sin far bloblet op i mod sig  den urefærdige hed der var blive gjort i mod både hende og jack han var sikker på at sin søster ville lide sammen skæbne vis hun valgte at blive der vis han ikke to hende til sig der var jo stadige deres sidste bror han ville nok ikke væk og det kunneee han ikke bebradge for 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 04.04.2026 08:43
Det var ikke fordi at Isolde ville flytte imorgen, de havde blot talt om det mens de var ved at vågne. For uanset hvad så blev der trængt i lejligheden. Den var allerede lidt til den trænge side for hende og Jack selv. Og med en mere, så blev det bare mere trængt. Det hastede dog heller ikke! Lige nu skulle de jo også først finde ud af, om dette her setup overhovedet fungerede for dem. Nok mest Isolde og hans søster. 

Isolde nikkede, "Det tror jeg også" medgav hans søster med et smil på læberne. "Jeg har et lille men... og det er at ikke bliver for langt fra min butik" indskød Isolde. Det vidste Jack dog godt. Hun skulle helst kunne gå til butikken, det gjorde intet det tog en halvtimes tid hver vej på gå på ben, men så helst heller ikke mere end det. Ellers måtte de jo se på. 

Begge kvinder så på Jack, "Hvor stort tænker du det skal være?" spurgte Isolde nysgerrigt ind. De vaer dog enige om at det nok skulle være lidt større end lejligheden! Ellers gav det jo ingen mening at ville flytte. "Gerne med lidt have, så kan jeg have lidt urter selv til butikken". Det var ikke noget krav, det var blot et ønske, nu hvor de alligevel skulle finde et hjem. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.04.2026 12:30
jack kikket lidt på Isolde og to poten lidt op til hans hage da hun sagde det skulle være med  have  han kunne godt forstå isolde på det punkt hun var jo en heler og brugte de urter hun nu en gang kunne finde til  de personer som nu kom og ville lappe sammen så en have skullee det nok være men med ham selv skulle der være plads til han kunne bruge sine enver og udvhilke dem " det kan jeg godt forstå skat. jeg kikker og begynder på tenigneren efter morgen maden her " 

da Asligen begydnte at snakke og tænkte om det var en god ide med en Navn skifte nikket han til hende hun skulle bare fidne et som passet til hende  han sad og tænke lidt på den hævn på sin far med det her det skulle nok blive godt måske de også skulle finde en bagrund til hans søster vis nolge ville spøger ind til det han kikket lidt på Asligen og smilte han gik over og kysset hende på munden og holdte den mens poten gled ned mod hendes bryst lidt han nusset den blidt og gik så hen 

mod Isolde og gjorder det sammen her trykket han hendes bryst lidt mere jack forstod også deres beskede at det ikke behøvest at være lige med det samme men han var også sikker på at de var lige så spændt som han var. jack rejste sig for at gå hen til et lille bord og finde noget papier frem her begyndte han at tage op på hvordan deres hjem ville komme til at se ud han tænkte at  de eller den ene nok skulle tage fra   boret nu hvor han hadet lavet morgen maden mens han sad der og tneget huset tænke jack på om  der fandtes en måde så Asligen og jack måske ville glemme de var søskne men måske gør dem til et par i stede for 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 06.04.2026 08:12
Isolde vidste dog godt at hun ikke behøvede at nævne afstanden til butikken, det lå som et usagt ting imellem dem. Det virkede også til at Aslige var helt med på den del af deres lille setup. Isolde smilede mildt til ham, og nød hans berøring og kys, inden hun selv rejste sig op.

Hun begyndte at tage ud af bordet, og fik straks hjælp af Aslige. De to fik hurtigt klaret oprydningen, og opvasken. Isolde gik ned i butikken, her kunne hun bruge lidt tid på at ordne nogle af urterne som hun havde pillet dagen før, og nu skulle blandes sammen med andre, for at sælge som teblandinger. 

Isolde kunne sagtens stå i flere timer nede i butikken, uden at være klar over at tiden blot gik. Hun var helt i sin egen verden, så da Aslige spurgte om hun kunne gøre et eller andet, havde Isolde nær tabt den metaldåse hun havde i hænderne. Aslige hjalp Isolde med at sætte dåserne op på hylderne, med den nye stige som Jack havde ordnet for Isolde. Så nu var der ingen løse trin, som var bundet sammen med noget snor. 

De gik op til Jack, som stadig så ud til at sidde med tegninger, til hvad der - forhåbentligt blev et hjem for dem alle tre, med noget mere plads! Isolde gik hen i det lille køkken og fik sammen med Aslige stablet noget der mindede om en middag på benene, Aslige gik hen til Jack, "Der er middag om lidt" ordene blev sagt med et smil på læben, og et kys plantet på hans læber, inden hun igen gik ud for at hjælpe Isolde med de sidste ting, så de kunne få dækket bordet og sat maden ind. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 06.04.2026 12:18
at pigerne hadet været nede i butikken for at sætte ting op og gør det rent som skulle gøres hadet jack ikke sat sig selv ind i han hadet været for talvt optaget af sine teninger han sukket lidt   og rystede på hovdet det hadet  ikke været pænt nok overhovet han "nej heller ikke den der ikke pænt nok " jack krøllet det sammen og smed det  ned ved siden af en spand han to en bluant og satte den ned på papietert her begyndte  han at tenge  men heller ikke her var den god nok han forstod det ikke han pelget ellers at være meget godt til den  slagst der hjemme men måske var det forde han hadet så mange bekymerigner over hvad folk ville sige til alt det her at indspriason måske ikke var der lige nu 

han lange først mærke til at pigerne var kommet hen da Asligen var kommet hen til ham og kysset ham på munden hans pote lage sig omkring hendes talige og lod tungen glide stille ind og lenget blidt med hendes også han ville altid søger for at der var kærlighed til dem bække to han sukket lidt mens blikket søgte hen mod han kikket lidt  mens de stod  der og lavet midags mad rejste sig jack sig op og gik bag Asligne han lage hovde blidt på hendes skuller og trykket sig helt op af hende så hun kunne mærke alt tæt på sig og dufte hans duft også han rømdet lidt eller det ville sige det ville man  se 

" hmme det dufter godt piger " svaret han blidt og lod poten glide ned over aslinges røv lidt og hen mod islodes han løfte lidt op hendes kjolde mens de stod der og nusset den bare røv hun hadet under et stille smil kom over ham han hadet så meget lyst til dem lige nu men han vidste også der ville komme tid til det senere når de var for sig selv lidt igen og Isolde hadet lukket døren til butikken. han tænkte lidt og kikket på isolde " ved du om der sker noget spænde i byen i dag skat " svaret han blidt mens fingeren gled lidt over ders to røve han dufte ders duft blidt 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 10.04.2026 09:02
Isolde var stadig ved at vende sig til livet med Jack, og nu også han søster, selvom det blev trængt indtil de kunne flytte i noget større. Så var det nok en fin ide - uanset om de forblev alle tre sammen eller ej, at få startt en process. Det var dog rart at Jack tog sig af den del, så hun stadig kunne holde fokus på sin lille butik. Det var også gået fint med  en ekstrahjælpende hånd i butikken tidligere.

Hun rettede blikket mod Jack, "Nej, det ved jeg faktisk ikke" svarede hun og smilede. "Men vi kan altid gå en tur efter middagen, og se?" foreslog hun. Mens hun ordnede det sidste til deres middag.  "Så er middagen klar" med de ord fik hun og Aslige taget det sidste ind på bordet efter alle Jacks tegninger. 
"Blev du klogere på et hus, med dine tegninger?" spurgte Isolde nysgerrigt som hun satte sig ned
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.04.2026 11:54
jack slap stille Asilinge bag fra og kikket ned mod gulvet med et lidt Irteret blik og rystede på Hovdet og svaret ærliget " nej overhovet ikke  jeg fandt nolge små huse men det ville ikke regtit komme frem " svaret han stille og kløet sig bag øret lidt med eftertænk som mine han satte sig ned og kikket lidt på Middagsmadet de hadet lavet det så godt ud han skulle også tænke på det dårdyr de hadet hænge ude bag i så det ikke gik til og røndet han kikket lidt hen mod Aslige stille " ville du hjælpe mig med at flå dådyret senere kunne godt bruge en ekster hånd Aslige " svaret han med et skævt smil mens han kikket på isolde  da hun spurte om den gå tur.

jack trippet lidt med penge fingeren mod boret  og svaret så " ja det kan vi da godt finde ud af skat vis du har lyst til det." han kikket lidt på hende og så en god fremtide i møde i hele hendes ansiget men han tænkte også på det liv de måtte lave om men man sagde også med stor ansvar kom også konsikvenser af det og det  her var en af de store Konsikvæsker der bliv snakke om han tænke over hvordan Aslige hans søster nogle sinde skulle skifte navn så det ikke linget hende og måske ikke kunne komme hjem itl Amazon skoven mens han selv måske bliv bort vis der fra han kunne dog ikke efter lade hele og det måtte han finde ud af.

jack tog stille ud efter noget brød og noget kød og lage det stille sammen her begyndte han at spise lidt mere han hadet faktis ikke så stor en Apitet efter morgenmaden var så godt efter han hadet spsit lage han stille sin pote på Aslignes lår og nusset den mens han kikket over på teningen af huset  det skulle nok komme til  ham det var han ganske sikker på på den ene eller anden måde  

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 22.04.2026 07:40
Isolde så på ham, "Det var da irriterende. Men det skal nok komme" svarede hun mildt. Isolde selv fik jo sine egne tanker om blandinger ud i det blå, når selv mindst ventede det. Måske det var det samme for Jack? Det vidste hun faktisk ikke. "Og det haster jo heller ikke" tilføjede hun, så han ikke skulle føle sig alt for presset.  De kunne jo godt være i den lille lejlighed i noget tid endnu, i al fald indtil de fandt ud af om det her projekt overhovedet kunne lykkedes. 

"Gerne!" svarede Aslige med et smil. Det var lidt en lettelse for Isolde, for selvom hun kunne meget, så var det at både flå og parteret et dåddyr ikke just en af hendes spidskompetancer. Havde de været bare hende og Jack, så havde Jack  absolut også stået for den del, uden at involvere Isolde!  Det lod hun ham og Aslige om at ordne ! Det var nok også fint at de havde noget sammen, bare de to. 

Ioslde kunne godt blive bekymret for hvordan det skulle blive med  Jakcs familie, nu hvor Aslige var ved at flytte ind her, og hvordan det blev på sigt, når det var blevet testet af. Men det var bekymringer hun ikke rigtg kunne være en del af, fordi hun jo ikke selv kendte deres familier, eller vidste hvordan konsekvenser blev for de to. Dog vidste hun at deres hjem ville blive lukket for deres familie. DEt håbede hun i al fald, hun havde i al fald ikke lyst til at stå med en vred familie alene hvis de to var ude på jagt!
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.04.2026 18:57
jack kikket lidt med et stille og rolige smil mod isolde da han drak lidt af sin vin og nippet tilden han fik stille og rolige spist færdige og bag efter gik han rolige hen kysset isolde solide på munden han holdte den længe så han kunne mærke han var der for hende hans pote gled stille og rolige op af hendes lår men slap den så stille " det var skønt mad jeg går ned sammen med Asligen og få gjort kødet klar så det ikke stå og lugter " svaret han med et bile stemme han kikket på Asilinge med et stille smil og gik hen mod Trappen og ned her fra gik han så hen  dårdyret og begyndte at snitte lidt hist og her  for at få kødet fri  det ville også være rat at få lidt tid med Aslinge for sig selv  

han gik og nynned stile og rolige han hadet smidt over tøjet ov lagt det på stol i nærheden  og han lage boret på den anden side han vente på aslingen skulle komme ned og hjælpe ham han  han var for en gang skyld glad for tinge gik lidt efter det han hadet sat sig for han vidste at  at vis de bare stod sammen kunne de klare alt og det ønsket han også for hende og dem han stoppet stille kvinen og så lidt på kniven og sine poter lidt 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 23.04.2026 05:29
Isolde gengældte kysset, og lod sin ene hånd hvile mod hans skulder inden han slap hende. "Selvfølgelig" svarede Aslige med det samme, og kort tid efter forsvandt de to ned af trappen. Imens gik Isolde igang med en oprydning af køkkennet. fol læaret påvasl og noget sortering i et af skabene. Hun kunne se dem ud fra køkkenvinduet, og kunne ikke undlade ikke at smile lidt for sig selv over synet. Det var helt perfekt. Eller i al fald næsten perferkt for hende. 

Aslige lod heller ikke- heldigvis til at have de helt store problemer med hende, det håbede hun varede ved og at det blot ikke var for at snakke sin bror efter munden. Det var i virkeligheden nok Isoldes  problemstillings tanker, det ville absolut være hvis Aslige inderst inde havde et problem med at sin bror havde fundet et menneske, og ikke en ulv. Dog havde Aslige indtil nu skudt hendes skræmmende tanke væk, det håbede hun bare ikke var af ren høflighed. Hun fik lavet en kande te og sat frem, om de to andre ville have te, vidste hun dog ikke. Måske de hellere ville have deres vin.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.04.2026 17:27
jack smilte skævt til Asiligen han " sååå hvad syntes  du skat" svaret han til Asligen og lage stille køddet mod boret han var næsten færdige han gik hen og vaksede sine poter så det ikke lugte så meget han gik han og lage armen om Asligen blidt mens han strøg hans poter hen over hendes halv store bryster blidt han kikket ind i hendes øjne med et stille smil han smilte blidt " er du klar til alt der her tror du med os alle sammen og med Isolde også " han lod tungen glide hen over hendes hals for at tænde hende han kendte hendes svagheder han kunne også henden det var blive forår også og det betød mange  både for ham selv og for Aslige han lod tungen glide over hendes hals og poten gled ned over hendes røde kjole og hev det ene bryst frem mens han brummet tændne til hende  hans leme begyndte også at blive støre under bukseren og ud sendte en duft til hende 

han kikket lidt rundt mens han skubbet til Asligen ind mod en væg hvor der stod to store tønder så man ikke kunne se så meget det var ikke fordi isolde ikke måtte se det var bare en gammel vane  han gjorder det og måske skulle alle ikke se dem så meget han lod sine poter glide ned mellem hendes ben også og hen over hendes cilt blidt han begyndte at trække vjeret dyber for hende 

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2