Et gensyn og et krus mjød

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 15.03.2026 19:06
Det var tidlige på aften en hele normal hverdag, men det stopper ikke folk i af være på den her værkhuset ligner noget, på den skjult smuglehavn i den vestlige del af krystallandet, den var normal kun kendt af smugler eller pirater som også var til stede denne her aften, men ved et af bordene sad det en mand for sig selv, denne mand var Faust, han var ikke smugler eller pirat men han kendt stadig til sted, ikke lige her han kom mest men nogen gang havde han bare bruge for at kom lidt væk fra det han kender og det havde han så bruge for denne her aften, han var så set kommet ind i morges og var heldig af få et værelse, ikke fordi de var de bedst her men der var en seng og en dør man kun lås, så han sad kun i sin brun rejsebukser og en grålig skjolet hvor de to øverst knappe var åbne, det halvlang hår var samle i en hestehale, han sad med et store krus mjød foran sig som var halv fyldt.

De få kropiger som var her til aften, havde ikke noget tidspunkt for dem selv, hvis de ikke gik rundt mellem smugler og pirater med våd vare, og blev tage på om de vil det eller ej, ellers blev der råbt efter dem, indtil videre havde de lad Faust være i fred men nu var han heller ikke nogen kvinde, godt nok var der da også dem som lad op til slåskamp men der var han også heldig indtil videre, selvom man lad nem mærke til ham på hans lidt over 2 meter i højde.

Der blev selvfølgelig spillet kost og terning ved nogen af border, det hørt jo til så et sted som her, han spiller også gerne selv det en eller andet men dog ikke her, for han vidste at de snyd hvor de kun og det var ikke dem alle man kun ser det på, så heller bare lad være med det, han tog en tår af sin mjød og kiggede kort rundt, man kun godt ser på folks påklædning af det vat blevet forår, da folk ikke var klædt lige så varm mere og det hjalp nok enlig heller ikke for kropiger med at få klap bagpå og blev trukket ned på skødet af de forskellig mænd.

Om der kom ny til eller nogle gik kun han ikke rigtig se eller høre, han sad modsat i forholdet til dør, og der var en del larm i rummet, da der selvfølgelig også var nogle som sang eller hvad man kun kalder det for, de var fuld så meget kun han da hører på det, ellers fly der en stol eller andet igennem rummet når nogle blev sur nok på hinanden.
Jezebel

Jezebel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 211 år

Højde / 170 cm

Echo 24.03.2026 20:27
Var det typisk Jezebel at begive sig væk fra hjemmet lige så snart broren tog væk? Ja da! Også selv om hun stadig kun rendte rundt i Tusmørkedalen da det var det sted hun primært kendte og ikke området udenfor. Men der var stadig så meget man kunne se i dalen. Og hvis man kendte de helt rigtige steder ville man vide hvor folkene var henne. Liftet med vognen hun havde fået havde været hendes nemmeste vej ind til Smuglerhavn og når man jo befandt sig i en dyrerform som lad os sige en kat som Jezebel kunne forvandle sig til. Så kom man ret hurtig ind. Lige nu børstede hun en anelse skidt af kjolen, og smuglerhavnen var bestemt ikke der man skulle rende i skørter der var slidset op i siderne.. Det ville man typisk kun fortryde hvis man tog til Smuglerhavnen. Så denne gang var Jezebel da en smule anstændig klædt, i den rødlige farve hun havde valgt denne gang. Håret hang løst hun havde absolut ikke gidet gøre noget ud af det. Og det var ikke lige frem fordi hun gik ind på kroen fordi hun havde planlagt at mødes med nogle. Nej hun var bare i sit hjørne hvor hun absolut intet havde at give sig til. 

Larmen var ikke til at tage fejl af, og de irriterede blikke som kropigerne kunne udsende da hun lagde mærke til dem. Fordi flere af dem åbenbart var blevet hevet ned på mænds skød. Og de mænd havde med garanti ikke været i bad i flere uger, så det hjalp sikkert heller ikke på kropigerne at de også skulle holde den slags lugt ud oven i ud over at blive gramset på. Man kunne ikke lige frem sætte Jezebel i den fine kategori ikke når hendes grove mund fik frie hænder at løbe på. Og hendes far havde da også lært at forsvarer sig selv sådan nogenlunde. Ellers måtte der en gang katte forvandling til så hun kunne bruge sine kløer den vej. Men forhåbentligt ville det ikke ende ud den vej, men man vidste jo aldrig med fulde mænd. De mistede jo nærmest den del af den fornuftige hjerne når de drak. Selvfølgelig kunne den også falde på kvinder, men det lignede der var flest mænd denne dag. 

En hånd om Jezebel håndled kunne mærkes og sikke hun kunne sætte et ansigt op fordi hun bestemt ikke var begejstret for at blive grebet i håndlet sådan. Manden havde sikkert troet hun var mødt på arbejde på kroen. "Har du for vane med at hive fat i alle de kvinder der kommer dig nær?" Kom det spørgende en anelse flabet fra hende. De forfinede ord som de fine brugte med de og dem var bestemt ikke ord som Jezebel gjorde særlig meget brug af. "Jeg må desværre skuffe dig jeg er ikke en kropige og jeg er bestemt ikke din underholdning" kom det irriteret fra Jezebel der lod sin anden hånd gribe omkring mandens hånd for at løsne hans finger hvilket han bestemt ikke så glad ud for. Og i stedet endte Jezebel på hans skød, lige som de andre kropiger sikkert havde havnet mange gange før. "Du må da være en dum en" kom det mumlende fra Jezebel mens hun kort overvejede hvordan hun bedst kunne komme ud af situationen uden at forvandle sig selv om det sikkert kunne ende ud i den retning. Men ind til videre fik hun da afvist hans forsøg på drikkevarer som hun fik skubbet ned på gulvet, og manden sikke han brokkede sig højlydt over det.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 25.03.2026 18:29
Faust havde så set ikke nogen planer om at skulle møde nogle her, den eneste der var mulighed for at møde her, var Jezebel men det var svært af sige om hun kun kom eller ej, det kraver at hendes bror ikke var hjem, så meget havde han da lært gennem de mange år de havde kendt hinanden indtil videre, og om hun kender til stede her, vidste han enlig ikke, selvom det ikke vil overraskede ham hvis hun gjort, men det var mere held når de stød på hinanden, han kun enlig ikke huske om hun havde vis ham hvor hun boer med sin bror men det kun så set også være lige meget.

Han kun ikke hører af dør gik op og i kort efter, man han kun mærke det da der kom kort en kølig vind ind i den varm krostue, som ikke gjort noget da der var varm herinde selvom kamin var gået ud for noget tid siden, men med alle de folk som var herinde var nok til at varme det hele op, han var glad for at han havde åbnet sit vindue lidt oppe på sit værelse, så der var kølig når han kom deroppe, han tog en tør af sin mjød og fik tøm kruse på det, den var så set også blevet varmt men det gjort ham ikke det vild selvom en kølig en vil være dejlig i det varm rum her, han rejse sig og gik op til bar og stille sit krus og bestil en ny mørke mjød, mens han venter på at de hældt den op, vendt han sig om og læner sig op af bar, så han lige kun ser rundt i rummet, en fordel men også en ulemper at være så høj som ham, at han kun ser hen over de flest men var også nem at se, han fik et svagt smil på læber da han kun ser en han kender, og hun så ikke tilfreds ud med hendes situation, han betalt for mjød da de havde hældt den op, han tog den og gik tilbage til sit bordet og stille den, inden han gik ned til bordet, hvor Jezebel sad på stødet af en mand, som var tydelig fuld og lugt samtid heller ikke for godt, det var der enlig ikke særlig mange af dem som gjort herinde.

Da han kom ned til bordet, smilet han til Jezebel og kun gæt sig til at det var hende som havde skubbet mands krus ned på gulv og dets indholdet, kropiger havde vidste også haft deres med ham samt så mange andre, han vidste at det han skulle til af, gør kun ender galt man nu gjort han det alligevel, i det mand rakte ud af sit krus, skubbet Faust hans hoved ned i bordet, mens han rakte ud efter Jezebel, nu hvis mand fik overbalance så vil hun ikke ryd med, ”kan det være at de kan holde fingre for dem selv” sagde han til mand og kiggede kort på hende, inden han kiggede rundt, for at ser hvad de andre i krostue gjort.

”Hej, jeg sidder ned i hjørne” sagde til Jezebel og peget ned mod bordet, på en måde vil det ikke overraskede ham at de andre ikke gør noget, for det var ikke den første som har fået en på hovedet her til aften og sikker heller ikke den sidst, da der ikke sket noget udover at de kiggede over på dem, valgt han at gå tilbage til sit bordet og tog plads ved det inden han tog en tår af sit krus, Jezebel sad ikke ved bordet, så var hun her nok om lidt.
Jezebel

Jezebel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 211 år

Højde / 170 cm

Echo 25.03.2026 19:03
Manden var tydeligvis fatsvag.. Eller måske endda dummere end en dør? Det kunne da også være tilfældet, et kort suk kom fra Jezebel af. Men et smil gled langsomt frem på hendes læber da situationen alligevel eskalerede en smule fordi mandens hoved pludselig endte i bordet hvilket i den grad gav Jezebel mulighed for at rejse sig op fordi hun nægtede at blive mast sammen med fjolset. "Faust!" Kom det muntert fra hende. Mens hun rettede på sin kjole, og tillod sig at strække sig fordi hun endelig var fri fra fjolset. "Hvor behageligt at se dig igen, det vel også ved at være noget tid siden du har været i Tusmørkedalen er det ikke?" kom det fra Jezebel mens hun betragtede ham kort inden hun kastede et blik på fjolset der tydeligvis var irriteret over hun gerne ville snakke med Faust. "Se Faust er en jeg gerne vil sidde på skødet af. Men jeg kender ham trods alt også bedre end dig" kom det fra hende mens hun fnyste af manden. Inden opmærksomheden blev rettet fuldt ud mod Faust igen. 

Tilbuddet om at sidde ved Faust bord efter han var gået hen til hans plads igen, ville hun heller en gerne tage imod. Så var der da mindre chance for at de andre mænd forsøgte at gøre noget dumt, især med Faust i nærheden. Der gik ikke længe før hun satte sig på den tomme plads ved hans bord. "Tak for hjælpen Faust du har i hvert fald bedre pli end de andre" kom det fra hende. Mens hun sendte et smil i hans retning. "Hvad bringer dig til Tusmørkedalen denne gang? Eller er der chance du bare har savnet mit selskab?" Kom det fra Jezebel af mens hun sendte et smil i hans.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 25.03.2026 19:25
Han smilt svagt ved hendes udbud over at han var der og reddet hende fra den fuld mand, som nu sad tilbage og ømme sig efter mødet med bordet, ”det er også behageligt at se dig og jo sådan, den på den her kant er det” svaret han og kiggede ned på hende, der var jo en god højde forskel på dem, han smiler bare af det næste hun sagde til mand, selvom han ikke tror at det hjælper på det det, det er engang ikke sikkert at han kan huske noget imorgen, andet at han ondt i hovedet at alkohol og slag mod bordet, men jo det havde været noget tid siden han sidst havde været her i smuglerhavn men så længe havde det heller ikke været sidst han havde været i Tusmørkedalen, det var nok omkring 1,5 måned tid siden.

Han kiggede på Jezebel da hun kom ned og tog plads ved bordet, uden noget af drikke som han ellers tror hun vil havde, [/b]”det var så lidt og lidt pli få man vel med alder”[/b] sagde han og lo kort af det, han vidste at de begge var godt oppe i år dog var han ældste af de to, ikke fordi det gjort det store, han vendt sin opmærksom på hende efter han havde tage en tår af sit krus, han lo kort af det næste hun sagde, ”var i området og havde bruge for noget andet inden det jeg kender så godt” svaret han og kiggede på hende og smiler, ”hvornår savner man ikke dit selskab” sagde han kort efter, de har haft mange god og hyggelig stunder i de mange år de havde kendt hinanden.

”Kan gæt mig til at din bror ikke er hjem, hvor længe den her gang, hvis du har nogen ideer om det” spurgte han og kiggede på hende, ”kan jeg enlig bud på noget af drikke” spurgte han og smiler til hende, hvis han ikke havde sagt drikke, havde han nok fået et hele andet svar fra hende, hvis hun sagde ja til han kun byde hende. Oget at drikke, vil han finde 3 jade frem til hende, så kun hun selv gå op i bar og købe noget, da han ikke kan huske hvad hun kun lide af drikke og samtid var der også til mere inden en gang i det han havde give hende.
Jezebel

Jezebel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 211 år

Højde / 170 cm

Echo 29.03.2026 18:05
"Det altid dejligt når man lige støder ind i dem man kender. Om den så er en god eller dårlig situation er så lige det. Du fik mig i hvert fald ud af den dårlige slags kan man sige" kom det fra hende mens Jezebel gav et smil fra sig. "Nogle gør i hvert fald" kom det fra Jezebel da han nævnte nogle fik pli når man nærmede en vis alder men den gjaldt måske ikke pirater eller fulde dumme mænd? Nogle gange spillede alkohols delen vel også lidt over folks manglende evner til høflighed. "Jamen så var det da godt du endte i dette område. Selv om vi er gode til at støde ind i hinanden uanset hvor i tusmørkedalen" kom det fra hende med et blink i øjet. 

"Mit selskab kan heldigvis altid bruges. Om det er en snak eller noget helt andet" kom det fra hende. Faust vidste jo egentligt godt hvad hun gjorde når Jezebel alligevel arbejde for sin bror. Med så mange år de havde kendt hinanden behøvede det jo ikke at holdes skjult. "Dantalion havde en indre debat med sig selv. Om han skulle til Dianthos eller faktisk tage til Kzar Mora. Men jeg tror det ender i Dianthos." Kom det fra hende. "Han tog i hvert fald afsted for nogle dage siden, han er den eneste af os der har en hest" blikket fulgte hans bevægelser som han fandt pengene frem og hun selv kunne købe. Det varede ikke længe før Jezebel var tilbage med samme type alkohol som ham selv. Det var ikke noget hun havde i mod. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 29.03.2026 19:43
Han lyttede til det hun sagde og smiler svagt af det, ”hvis jeg ikke havde hjulpet dig ud af situation, havde du nok selv fundet ud af det” sagde han og kiggede på hende, han vidste godt at hun kun klar sig selv, men han havde tænkt at det var bedre at han hjælp hende, for så var der nok større chancer for de lod hende være, han nikkede bare til det næste hun sagde, ja det var ikke alle som lært det med alder at få pli og så var der heller ikke sikker at man vil finde meget af det lige på denne kro/værkhus, om de andre er fuld eller ej vil der nok ikke være så meget pli at finde.

”Det må man sige at det var og ja det plejer vi at være” svaret han hende og smiler, han tog en tår af sit krus og kiggede kort rundt inden han rette sin opmærksomhed på hende da hun snakket, ”det er lige det og forhåbeligt har du det også så med mit selskabt” sagde han og kiggede på hende, ja der var ikke noget af skjulet at hun arbejder for sin bror, det var måske enlig også så de havde lært hinanden af kender, han kan enlig ikke rigtig huske det, nu hvor det var så mange år siden.

”Hvis han tog til Dianthos på hest ryg, kan han være frem på omkring 2 til 3 dage men det har så give dig noget frihed” sagde han og kiggede på hende, inden han retter sit blik op på en mand som havde stille sig næste bag Jezebel, ”hvis de ikke har tænkt dem at tage hende med op, så giver jeg ikke at vente og overtage herfra” kom det fra mand, en pirat af udseende også fuld og lugt lang væk af, at han ikke havde været i bad i en måned eller der omkring, han lad en hånd på hendes en skulder.

Mand havde nok set hende da hun havde været op i bar efter noget af drikke, ”kom med mig op og ser hvad en rigtig mand kan” sagde mand og tog fat under hendes arm for af løfte hende op, så han kun få hende med op på et værelse, ”det var dumt gjort, de kun starte med at spørge hende pæn selvom hun vil svar nej, hun har en smag” sagde Faust og tog en tår af sit krus inden han rejse sig, så måtte han se om mand var dum nok til at fortsætte sit forsøg på at få hende med op på et værelse eller om han opgav det.
Jezebel

Jezebel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 211 år

Højde / 170 cm

Echo 29.03.2026 19:55
"Jeg er dog sikker på han ikke ville have elsket de mærker jeg kunne have efterladt" kom det fra hende. Mens hun tog en tår af sin mjød. "Du ved jeg elsker at være i dit selskab også. Det hjælper vist også vi har kendt hinanden i nogle 100 år efterhånden også" kom det fra Jezebel. "Så må jeg håbe han tager til nogle andre byer inden han vender hjem. Han kan være så utrolig gnaven nogle gange" kom det sukkende fra Jezebel. Mens hun rynkede brynet som hun mærkede en ukendt hånd på sig. 

Hovedet blev rettet lidt i retningen af den fremmede mand, der åbenbart mente hun var på arbejde i dag. "Ah og du tror jeg vil være sammen med dig?" kom det fra hende med rynket bryn. "Kan du i det mindste ikke se jeg allerede er i et selskab?" Hvor dum kunne man være, måske var manden blind? Nej han havde jo fået øje på hende. Eller var han bare i den dumme ende, var der virkelig så mange dumme mænd på stedet denne gang. Den frie arm lod hun hænge ned den ene side hvor efter hun lod fingrene gribe om bordet som i hun slet ikke havde nogen interesse i at gå med ham. "Åh Faust du ved da godt hvis jeg fik valget mellem ham og dig ville jeg helt klart vælge dig Faust" kom det fra Jezebel. "Det vil være så surt at spilde dette krus mjød" kom det fra hende hun havde virkelig lyst til at hælde det ud over manden. Men måske hun bare skulle overlade denne situation til Faust. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 29.03.2026 20:33
Han lo kort af hende, ”nej det tror du har rart i at han ikke vil” svaret han og smiler, ”det er jeg da glad for at hører og det hjælp hele sikkert også på det at vi har det” sagde han og smiler, han smiler svagt af det næste hun sagde, han havde det stadig til god eller hvad man skal kalde det for at møde hendes bror, han kun ser på Jezebel med det sammen at hun ikke synes om den fremme hånd på hendes skulder, men på en måde overraskede det ham desværre ikke at hun ikke kan være i fred selvom hun sidder og snakke med ham.

”Kan godt se at de er i et selskab men den her mand ved ikke hvordan man holde en kvinde rigtig med selskab” kom det fra mand og blik til hende, det afholdt ikke mand fra af stadig vil havde hende selskab selvom han kun hører at hun heller vil vælge Faust frem for ham, ”ingen grund til at spilde din mjød” sagde Faust og kiggede på hende, inden han tog sit krus op og tog en tår af det inden han kaste krus i hoved på mand, som var nok til at han slap sit tag af hende, hvorefter Faust skubbe hende inden bag sig, så han stod imellem hende og mand, som ikke var klar på at opgiv kamp om hende.

Da mand havde få overblik igen og tørre det mest mjød ude af øjne, slog han ude efter Faust og starte en slå kamp, som fik andre i krostue til også at begynde at slås mod hinanden, kamp mellem mand og Faust stod på i næste 10min tid, hvor de fik goder slag ind på hinanden og andre, da det var svært ikke at støde ind i andre nu hvor der ikke var så god plads, men til sidst fik Faust slå mand ud som faldt om på gulvet med et bump, hvor han fik skubbe sin forbi nogle af de andre for at kom over til bordet hvor de sad før, de havde som var oppe af slås var også falde ned igen ellers lod de Faust være.

Da han kom tilbage til bordet tog han plads ved det og tørre lidt blod væk fra mundvig, ”hvor kom vi fra” spurgte han og kiggede på hende, nu havde han gemt at få noget af drikke med ned, nu hvor han havde spilde sin mjød på mand, men nu gad han ikke af rejse sig efter noget.
Jezebel

Jezebel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 211 år

Højde / 170 cm

Echo 29.03.2026 20:51
Det var ikke fordi Jezebel selv nåede at sige ret meget før den utålmodige og ikke mindst dumme mand mente han kunne afbryde deres samtale igen. Hvorfor kunne folk ikke se at de var sammen og snakkede? "Hvis du kan se jeg sidder i selskab burde det jo betyde at jeg er i det selskab som jeg burde være i" kom det fra hende irriteret. Var det hendes tur til at blive gnaven som Dantalion? Nej det havde broren bedre styr på end hende. Men manden var bestemt tydelig en idiot, og Dantalion ville sikkert have gjort nøje agtig det samme som Faust havde gjort. Jezebel havde dog rejst sig op med mjød i kruset endnu dog på afstand i tilfælde at det kom mere i denne retning hun befandt sig i. Og hvad var der med mænd og slåskampe? Et suk gled fra hendes læber, mens hun betragtede sceneriet foran sig. 

"Mænd" kom det langsomt fra hende mens Jezebel rystede på sit hoved over dem. Endelig da det stilnede af valgte hun at sætte sig ned og kruset blev placeret på bordet igen. Jezebel tog dog en enkel tår inden hun skubbede resten hen mod Faust der havde sat sig ned igen. "Det vist godt dette krus ikke er gået til spilde." Hun lod hånden glide ned i en lomme i sin kjole hvor efter hun tog fat i et stof som hun rakte mod ham. "Det er vist nemmere at bruge det end din hånd" kom det fra hende. Mens hun betragtede ham let med sine mørke øjne. "Måske fi burde gå et andet sted hen hvor der er mindre chance for at blive forstyrret?" Kom det som et forslag fra hende. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 29.03.2026 21:09
Lige meget Jezebel var mand opsat på at få hende som selskab for ham selv oppe på et værelse, hvad hendes bror vil havde gjorte vidste han ikke, han havde jo ikke mødet mand eller det vidste han enlig ikke, man ja slåskamp og mænd var meget normal, selvom det ikke var noget Faust gjorte sig mest i, vidste han også at der ikke var andet af gør her at snakke mand fra det kun de lige så glemme alt om, han var pirat og havde været til søs i lang tid, om Jezebel sagde noget under slåskamp kun han af god grunde ikke hører, da nogle af de andre også brugt stole til at slå hinanden med.

Han kiggede på krus som hun skubber over til ham, ”ja det er godt det ikke gjorte det” sagde han og tog en tår af det, han skulle til af svar på at stoffet var bedre af bruge da hun forslog det næste, ”jeg har et værelse oven på, der er også vand” sagde han og smiler svagt, det var nok også bedre af bruge vand til det lille sår, han tog krus op og drak resten inden han rejser sig op, ”skal vi” spurgte han og smiler til hende.

Han gik op til bar med krus og bestil to ny, så de havde noget at tage med op, efter han havde fået dem, gik han rolig op ad trappe og styk ned af gang på 1 sal, hvor han fandt en nøgle frem og lås dør op, hvorefter han åbner den og lod hende gå ind første, inden han selv gik ind og lukke dør bag sig og låse den, værelse var ikke særlig stor, det var en normal enke seng, et bord med stol til, med et vandfad på med klude, i det en hjørne stod hans rygsæk og våben og hans bjørneskinds kappe, han stille kruser fra sig på bordet og tog plads på stol, så kun hun tage seng af sidder på, han tog klude fra vandfad og dykke den i vandet og dyppe sin mundvig med den.
Jezebel

Jezebel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 211 år

Højde / 170 cm

Echo 29.03.2026 21:32
"Det var vist fornuftig jeg gik lidt væk fra bordet. Ellers kunne det have endt grimt hvis i var endt oven på bordet" kom det fra hende. Især når folk virkelig gik i gang med at slås kunne det ende ret grimt. "Sandt lad os gøre det" kom det fra Jezebel og ja vand var vel mere effekt når et sår skulle rengøres. Jezebel rejste sig op fra stolen, denne gang uden at nogen havde lagt hånden på hende eller trukket hende ned i deres skød. Efter nogle 100 år var det ikke fordi det var i den chokerende ende for hende at dette kunne ske.. Måske da hun havde været ung og det hele var grimme oplevelser den gang. Men nu? Så hun det bare som dumme fulde mænd der lod alkoholden påvirke en anelse for meget. 

Jezebel fulgte med ham op til baren i tilfælde at han fik lidt ekstra som krævede flere hænder. Men det lignede Faust havde styr på det. Som de kom op ad trappen en trappe hun havde gået op ad fra tid til anden men typisk når det var med nogle hun kendte. Var området ikke totalt ukendt for hende. Hun fulgte med ham ind på det værelse han havde låst op for. Nu kunne de i det mindste være alene, uden andre idiotiske mænd der ville afbryde. Jezebel tog sin egen kappe af som hun lod folde sammen så den blev lagt på bordet. De befandt sig jo indenfor så der var ingen grund til at fortsætte med at have den på, og hun havde næsten glemt at fjerne den mens de havde været nedenunder. "Brug for hjælp?" Kom det fra hende mens hun betragtede ham let som han var i gang med at ordne sin mundvig. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 30.03.2026 06:52
"Ja det var hvis meget godt at du gjorte det" sagde han og kiggede på hebde, nej det havde ikke været godt hvis de havde landing på bordet med et krus på, det havde ikke været godt for nogle af dem, han nikkede bare til at de skulle gå, han fik hente en mjød til dem hver, så de havde lidt af drikke oppe på værelse, "er du enlig okay" spurgte han mens de var på vej op på værelse, han kun ikke se noget på hende men det skadet ikke af hører hende an, for han havde ikke set nogle være over ved hende under slåskamp.

Krostue så ikke godt ude efter slåskamp, nogen ødelagt bordet og stole, der folk nogle hen over border og de sove eller var slå ud kun være det sammen, der lå også nogle på gulv, hvor den en var ham Faust havde slå ud, det eneste man rigtig kun ser på Faust var lidt blod ved den en mundvig ellers var han lidt rød efter slage men ikke noget der ikke vil gå over med noget søvn.

Han kiggede kort på hende efter han havde sat sig på stol og kun se at hun tog sik kappe af, han havde ikke haft sin på sig, da den lå her på værelse sammen med resten af hans ting, han når ikke af dyppe hans mundvig særlig meget før hun tilbud at hjælp ham, "det må du godt" svaret han og smiler til hende mens hab rakte hebde den våd klud, han kun godt selv klar det men det var da nemme af en andre gjorde det og samtid kun hun også se hvad hun laver, hvor han kun mærke det.
Jezebel

Jezebel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 211 år

Højde / 170 cm

Echo 08.04.2026 20:40
Om hun var okay? Ja det var hun vel. "Jeg tror det ville have været noget andet hvis jeg havde været yngre. Hvilket piraterne sikkert troede jeg var. De ville sikkert blive en anelse chokeret hvis de fandt ud af min alder" kom det fra hende med et grin. Jezebel betragtede ham stadig let, mens hun rakte ud efter den våde klud han rakte hen mod hende. Jezebel valgte alligevel at dyppe den en ekstra gang i vandet og vride den for vand så det ikke blev for meget. Hvor efter hun endte foran ham. "I det mindste er det ikke noget vildt" kommenterede hun med hans læbe. Som hun lod kluden glide hen over det sted hvor han blødte.  Men der gik heller ikke længe før Jezebel valgte at sætte sig på hans skød, hun gjorde det kun fordi hun faktisk kendte ham. Hvilket også var derfor hun tillod sig at have benene på hver sin side af hans. Så skulle hun heller ikke stå i en træls position for at ordne hans læbe. "Næh se der er nogle idioter der ville blive noget så fornærmet hvis de så mig sidde sådan her" kom det fra Jezebel mens hun fniste af det. Især når nu flere havde forsøgt at få hende med dem, også satte hun sig frivilligt ved ham.

Men som Jezebel havde nævnt neden under var Faust den mand hun uden tvivl frivilligt ville sætte sig på hans skød uden problem. Jezebel rettede kort på kjolen så hun ikke sad direkte på kjolen men så den var lagt over hans ben også. "Du har vel intet i mod at jeg sidder her vel?" Kom det fra Jezebel mens hun lod kluden glide hen over hans læbe igen. Selv om hun var tæt på at have fjernet det der kunne fjernes om der kom mere så det nok ikke så meget ud til. men man vidste jo aldrig med når folk kom til skade. Men Faust kunne nu godt klare det, han var jo ikke lige frem typen der piv over den slags små skader. Jezebel ene arm lå på hans højre skulder, mens hun selv brugte sin anden arm til at give hans læbe en sidste omgang. "Din læbe burde blive god men det tænker jeg er op til dig at vurdere. Mit job er ikke lige frem i den kategori hvor jeg kan vurdere den slags" kom det fra hende mens hun sendte ham et smil.  Og Faust af alle personer vidste udmærket godt hvad for et job Jezebel havde.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 10.04.2026 19:20
Hun svaret ikke direkte på hans spørgsmål om hun var okay, men tog det som hun var, udefra det hun sagde, han lo kort af det og smiler til hende, ”tror jeg nu også at de vil men også på min alder” sagde han til det, selvom det nok vil være mere ligeglad man ham, fordi han er en mand og det var ikke lige det de var ude efter, han tog hånd til sig da hun tog klude som han havde rakte hende og sat sig tilbage på stol, så han sad mere med rak ryg, så hun bedre kun ser hvad hun laver, ”det føles nu heller ikke så man godt af vide, at det ikke er slem” svaret han og kiggede på hende, det havde han nu heller ikke regnet med, nu hvor han ikke bløder mere inden han gør, da hun gjorte tegn til af vil sætte sig på hans skødet, flytte han sine armere så hun kun sidder der, da hun havde sat sig, lad han sine armere på hendes ben, så han kun slap af i dem, han lod kort af det næste hun sagde og ja det havde hun rart i at de vil være nogle som vil bliver det.

Han smiler af det næste hun sagde, ”plejer jeg at havde noget imod at du sidder på skødet af mig” halvt spurgte han og kiggede på hende, det var ikke første gang at hun sad på skødet af ham og nok heller ikke sidst gang, man han havde ingen problemer i at hun sad der, ”det tænker jeg nu også at den bliver, den skal bare have lov til af hele” sagde han og kiggede på hende og smiler til hende, han kiggede kort ud af vinduet som stadig stod på klem fra inden han var gået ned i kro stue.

”Du må sige til hvis det bliver for kold med vindue” sagde han og smiler, de skulle også finde ud af hvem der skulle sove i seng mellem de skulle ligger meget tæt, da det var en normal enkemands seng der var på værelse, han havde jo ikke lige regnet med at støde på hende, ”og hvis det bliver for meget med vinduet, kan jeg altid varme dig” sagde han drille til hende og lad sine hænder på hendes bagdel og trak hende tættede på sig, han kun også godt varmere hende selvom hun ikke synes at det er kold men det lyder bare ikke lige så godt.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12