lummer fruen ønsker.

Draven

Draven

Rekrutterer slaver for Kohen.

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 44 år

Højde / 186 cm

Nyxx 25.10.2023 21:04
Mørket var som altid tungt hængende over dalen, ikke så meget som en solstråle kom ned til jorden. Normalt ville mennesker være kloge nok til at holde sig ude af dalen, med mindre de naturligvis boede der. Blikket rettede sig ud gennem vinduet i kareten og så på nogle af de folk der gik i gaderne, før blikket rettede sig mod slaven der sad overfor og så ned i jorden. Stille lænede Draven sig frem og rakte ud og satte hånden under hagen på kvinden "Når vi kommer frem, så lader du mig føre ordet og taler kun, hvis hun taler til dig... Forstået?" spurgte han og sendte kvinden et smil. Draven var ikke decideret modbydelig over for slaverne han tog sig af, det var Kohen der havde den del af jobbet, han selv stod blot for at rekruttere de arme mænd og kvinder og til tider levere dem til deres nye ejere. Kvinden nikkede til hans ord "Forstået, Draven"  svarede hun med et skævt smil på læberne, som han returnerede før han fjernede hånden. Han nikkede en enkelt gang og holdt blikket på kvinden foran sig som han satte sig ordentligt igen.

Som de ankom greb han i de kæder der hang i de lænker kvinden havde om sine håndled. Han gik op til døren og bankede på og trådte et par skridt væk og rettede en smule på kvindens hår og tøj, så hun fremstod perfekt "Husk hvad jeg sagde" svarede han med et lille smil, før han fik det bestemte ansigtsudtryk fundet frem. 
Eden

Eden

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1002 år

Højde / 177 cm

Echo 25.10.2023 21:18
Døren blev åbnet af endnu en slave som hurtig kastede et blik på de to nytilkomne, "Denne vej" kom det fra den kvindelig slave der havde åbnet døren. Det var ikke fordi Edens slaver brugte meget tid på at fører samtaler med dem der ankom til hjemmet, det varede ikke længe før de blev ført ind i en stor stue hvor pejsen var tændt, og i en af sofaerne sad huset ejer. "Frk de har besøg" kom det fra slaven der trådte ved siden af så Eden kunne se hvem der var kommet. Eden der sad i sin røde kjole, og et vinglas i den ene hånd betragtede let de to fremmede, den ene tydeligvis en slave blikket gled hen over slaven før hun lod sit blik glide op mod manden. "Velkommen" kom det roligt fra hende, "Mit navn er Eden og i har allerede mødt en af mine slaver" kom det fra hende, hun rejste sig elegant op i sin fulde højde mens hun roligt bevægede sig over mod dem. "Kan jeg friste med et glas vin?" Kom det fra hende mens hun standsede op lidt væk fra manden og slaven, hun var stensikker på den eneste der sendte slaver i hendes retning ville være Kohen men hun vidste dog ikke at han godt kunne samarbejde med andre. Men nogle gange skulle der vel overraskelser til, og hun havde da absolut ikke noget i mod med at få besøg at mandfolk i sit hjem, der boede i forvejen en vampyr der også godt kunne lide at udnytte de slaver der arbejdede for hende. Hun lod sig langsomt dreje om en enkelt gang, før hun bevægede sig tilbage til sofaen. "De skal være velkommen til at sidde ned hr" kom det fra hende, slaverne havde ikke rigtig noget at gøre i hendes møbler ud over i deres egne områder, hvilket bestemt ikke var i stuen. 
Draven

Draven

Rekrutterer slaver for Kohen.

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 44 år

Højde / 186 cm

Nyxx 25.10.2023 21:56
Draven fulgte med kvinden der havde åbnet døren og havde slaven med på slæb. Blikket gled over de fine omgivelser og så sig over skulderen for at blive mødt af synet til en herre der stod og nærmest betragtede dem, eller i hvert fald slaven han var kommet med. Det løb kort koldt ned af hans ryg og, men manden sendte ham et smil og Draven skimtede de skarpe hjørnetænder, var det mon kvindens mand? Han trak svagt på smilebåndet og rettede blikket mod slaven der førte dem gennem huset og de ankom til stuen. Blikket faldt på en kvinde der sad afventende og han bukkede, hvilket fik slaven han havde med, til at gøre det på automatik "Glæder mig at møde dem, Eden... Mit navn er Draven, men det har dæmonen sikkert allerede nævnt. Dette er Morena" svarede han og trak i kæderne så kvinden kom tættere på. Han trak let på skuldrene "Jo tak som byder, turen har trods alt været lang, så lidt til ganen ville gøre godt" svarede han med et kækt smil på læberne og nærmede sig kvinden. Han fulgte hende til sofaen og slap kæderne så slaven havde lidt mere frirum, for hun vidste det ikke ville nytte at stikke af, for det ville blot koste hende dyrere end at blive i situationen. 

"Så jeg hører de havde et mindre uheld? Det sker" svarede han og hentød naturligvis til hvad der var sket med forrige slave, hvilket var grunden til han var her på nuværende tidspunkt med Morena på slæb.
Eden

Eden

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1002 år

Højde / 177 cm

Echo 25.10.2023 22:11
Eden nikkede ganske kort da hun fik navnet på dem begge, "de er heldig Draven jeg er løbet tør for blodvin så du er heldig at kunne få normal vin. Men til gengæld en ret god vin, medmindre du selvfølgelig drikker blodvin" kom det roligt fra hende mens hun hældte vin op i et glas. Eden havde det med at have flere glas stående fremme, i tilfælde der skulle komme gæster eller at Adonis ville komme ned og være hos hende og drikke vin med hende. Selvfølgelig var hun en kende skuffet over ikke at have mere blodvin, som hun elskede at drikke. Hun var dog sikker på at hun nok kunne skyde lidt, af skylden på Adonis som i forvejen drak blod og som sikkert havde drukket lidt blodvin fra tid til anden også. "Jeg kan gætte mig frem til at du nok kunne bruge et sted at overnatte inden du tager afsted igen. jeg tilbyder altid mine gæster at de kan overnatte i mit palæ. Det ville alligevel blive en lang, og udmattende tur tilbage til dit eget hjem hvis du skulle afsted allerede i aften" kom det fra hende. Eden var den type vært der altid kunne tilbyde gæsteværelser til folk, og der var vel også enkelte der kunne være så heldig at ende i hendes egen seng. Hun betragtede roligt Draven igen hvilket hun nok ikke ville kunne undgå helt, hun rakte derefter vinglasset hen mod ham efter hun havde sat vinflasken fra sig. "Åh ja uheld, det er trods alt et stort palæ så den slags kan ikke undgåes" og det slet ikke med de 2 mænd som Eden havde boende, Malaketh der kom som det passede ham, og Adonis der var fast beboer som også tog sig kærligt af slaverne fra tid til anden. "Mine slaver skal helst kunne holde til en del, og ikke alt for skrøbelige" kom det roligt fra hende, hun lod det ene af sine ben glide over det andet ben så kjolen gled lidt op. Mens hun greb fat i sit eget vinglas og tog end tår.

Eden har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12