Vejret havde været godt hele dag og folk havde travle for at gør klar til balle, så det var nemmer for Brûstrithon at arbejde i fred, samtid var det heller ikke lige så mange vagter tilbage på arresten, så der var en mulighed for at det ikke blev så svært igen at få ham ud, selvom det ikke blev nemmer lige hvor mange gang han prøvet det, da det blev aften og mørke var faldt lette på, sad han på hug på et tag tæt på arresten, han var klædt i kulsort bukser og trøjen med hætte som var trukket op over hoved, han havde en halse disse trukket op over næse som også var kulsort.
Han hopper ned fra taget og fik snige sig indenfor i arresten og bevæger sig mod celler, hvor han fandt celle med sin ven Erik i, hvor han trak ned i sin halse disse ned under hage, og smiler til ham, hvorefter han løfter en pegefinger for at fortælle ham at han skulle være stille, ”ingen undskyld, det kan du altid giv mig på et andet tidspunkt, men jeg kan ikke blive ved med at få dig ud herfra” hviskede han, ”jamen det var ikke min skyld at jeg er her” kom det fra Erik, han ryster opgiver på hovedet af Erik, Brûstrithon fik dirke celle dør op indtil Erik, ”jeg tager mig af papir, ser at kom ud herfra” hviskede han til Erik som nikke og forsvandt kort efter, hvorefter han lukke celle dør og fik dirke den så den var lås igen, han trak halse disse op over næse igen og vende sig om for at kom ud herfra, da han fik øje på en kvinde som virker bekendt i en af de andre celler.
Han gik lydløs over til celle og kiggede ind i den, jo det var sgu Rosa, ”hvad laver de her, nej venter med at fortale det, til vi er ud” hviskede han ind til hende og bukke sig lidt og fandt sine dirke frem og begynde at dirke låse op i celle dør ind til hende, han fik den lås op kort efter, hvor han åbne celle dør, ”kom, vi skal ud nu, inden vagter kommer tilbage, de tage dør til højre og møder mig ude i gyde længe ned ad gade” hviskede han og venter på hun kom ud fra celle, inden han lukke celler dør og fik dirke den så den var lås igen, hvorefter han forsvandt længe inden i arresten.
Der gik ikke længe efter hun var kommet til gyde, før han dukker op fra mørke tæt på hende, hvor han trække halse disse ned under hage og tage hætte ned, så hun bedre kan ser at det var ham, ”nåh hvad laver de i arresten, der havde jeg ikke lige regne med at finde dem” spurgte han og kiggede på hende, han havde noget papir i den en hånd, som han havde revet ud fra en bog.