Eden

Eden

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1002 år

Højde / 177 cm

Echo 28.08.2023 16:49
Det var ved at være aften og det var ikke fordi Eden forventede at få gæster, selv om man jo aldrig helt vidste hvem der ville dukke op foran hendes palæ. Blikket gled hen mod slaven der kom ind i den store stue efterfølgende havde slaven en mand med sig. Et smil bredte sig på Eden læber da hun uden tvivl kendte den dæmon der var kommet ind i hendes hjem, eller kendte og kendte han havde været med til at skaffe de nuværende slaver også havde han jo også været med til hendes 1000 årige fødselsdag. Og det skulle ikke undre hende at hendes far havde sladret til Kohen om, at hun havde nævnt hun godt kunne bruge nogle flere slaver. “Jamen Kohen kære” kom det muntert fra hende mens hun fik rejst sig op, og rettede lidt på den røde kjole der var over i en blod rød farve. “Du må da være kommet lang vejs fra bare for at komme her” kom det fra hende mens hun bevægede sig over mod ham, og fik sendt et blik mod en af slaverne at de godt kunne hente noget at drikke til dem. “Jeg kan få slaverne du skaffede til mig til at lave noget mad hvis du er sulten? Og ellers burde de snart vende tilbage med noget drikkelse” kom det fra hende mens hun sendte ham et smil. “Og jeg gætter på min far måske har sladret?” Kom det fra hende mens hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham. Hendes lange sorte hår gik ned til midten af hendes ryg som tit hang løst.
Kohen

Kohen

Slavehandler

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 1242 år

Højde / 200 cm

snapefan 05.09.2023 01:09
Kohen havde begivet sig ude på noget af en tur, dog havde han en ide om det var det hele værd, og når turen gik hjem kunne nye slaver indfanges på vejen, men for nu var der 3 slaver med på slæb. Men langt om længe nåde han frem, beordrede sin trofaste medarbejder til at holde styr på slaverne, indtil de skulle fremvises.
Selv begav han sig imod indgangen, denne aften iført en sort skjorte af silke, et par brune let løse bukser og et dyr bælte af læder og sølv. Han behøvede ikke være prangende i tøjet, han skilte sig rigeligt ud med sine 2 meter og overdrevet veltrænet krop, de meget maskuline træk og hans store manke af mørkt krøllet hår.
Kohen blev vist ind til hende, han trådte roligt ind i rummet og rette de mørke øjne imod hende, et skævt smil gled over hans læbe “ Savnet mig?” spurgte han roligt, men med en drilsk undertone i den dybe stemme, han trådte hen for at bukke kort for hende noget han ikke gjorde for mange, men hun var en værdifuld kunde. Han rystede let på hovedet “ drikke er fint, jeg er endnu ikke sulten, men sig mig er slaverne i orden?” lød det spørgende for ham, altid interesseret i om hans tidligere slaver passede deres opgaver.
“ja han nævne de var på udkig efter flere, så jeg tænkte at jeg ville bringe et par muligheder til dem” sagde han ærligt, de mørke øjne gled let over den kønne skikkelse.
Måske han denne gang kunne komme lidt tættere på hende, der burde være mere tid til snake ikke sandt? Han regnede mede at blive lidt “ jeg tænkte om det var muligt at jeg og min kollega kunne blive her en dag eller to? før vi drager videre” spurgte han, det var bedre at være forberedt ikke sandt, han kløede sig let i det store skæg.
Eden

Eden

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1002 år

Højde / 177 cm

Echo 05.09.2023 01:25
Åh Kohen du er en man bestemt kommer til at savne” kom det fra hende mens hun kom tættere på ham, hun standsede da han bukkede sig foran hende og hun kunne ikke undgå at hendes smil blev bedre. En af de slaver han omtalte kom ind med en bakke med vin og 2 vinglas på. “Det kan du tro, der har kun været enkelte problemer. Men fælles afstraffelse metode fungere så godt, specielt når man kan charkradæne folk” kom det fra hende mens hun sendte slaven ud som var stivnet efter at have set Kohen igen. Hun hældte vin op i de 2 glas hvor efter hun greb fat i den ene og gik hen mod ham for at række ham glasset, hvor efter hun gik tilbage til sofaen og satte sig og rakte ud efter sit eget. Han kunne sikkert godt selv finde ud af at han bare kunne komme hen og sidde, hun lod det ene ben glide over det andet ben mens kjolen langsom røg lidt op så man kunne se hendes bare ben. Kjolen passede så godt til Eden, at man kunne se alle de kvindelige former i den, og udnyttet ved barmen der virkelig ville få kunne få folk til at glo fordi man tydeligt kunne se hvordan barmen bare var perfekt. “Så var det jo fint jeg fik det nævnt for ham, og ja jeg kunne godt bruge nogle flere slaver” kom det fra hende mens hun tog en tår af sin vin. “Og det skal du være velkommen til, og din kollega. Og jeg har det med at give folk nogle valg muligheder” startede hun mens hun sendte ham et smil, “for enten er der et kedeligt gæsteværelse eller også er der min bløde behagelige seng” kom det fra hende mens hun tog endnu en tår af sin vin.
Kohen

Kohen

Slavehandler

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 1242 år

Højde / 200 cm

snapefan 05.09.2023 01:27
Han måtte slippe et svagt grin “ det er der mange der ikke vil mene” indrømmede han, de mørke øjne kort dystre, de fleste ville gerne glemme ham uden tvivl. Blikket gled imod den velkendte slave, det var rart at se personen stadig frygte ham, så havde han gjort det godt for de vidste at opførte de sig ikke ordenligt, kunne de risikere at blive sendt tilbage til ham og det overlever man sjældent… Blikket rette tilbage imod hende og et busket bryn skød let op “ hm de er for blid min kære, men fungere det er det fint” sagde han roligt, han skulle ikke blande sig i hvordan folk behandlede slaverne.
Han tog imod glasset og fulgte hende med blikket som hun tog plads, selv lod han sig kort smage på væsken, før han fulgte efter og satte sig overfor hende. Kjolen gav et fint kig til mere hud, ikke dårligt langt fra “ jeg har også taget 3 fine slaver med du kan se på” sagde han roligt, drak lidt før han satte glasset fra sig.
Som de næste ord lød lænede han sig en smule frem, så mere intenst på hende og trak på mundvigen “ mhh så min kollega kan få gæsteværelset, og jeg kan dele din seng?” sagde han, nappe sig lidt frækt i læben “ men mænd som jeg har svært, ved at holde fingrene for os selv, men det gætter jeg på de er med på?” sagde han og hævede brynene en smule mere.
Det kunne jo næsten ikke være bedre? han delte gerne seng med den skønhed, men var hun klar på en mand som ham?
Eden

Eden

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1002 år

Højde / 177 cm

Echo 05.09.2023 01:32
Men de folk der ikke mener det, er vel nok ikke dæmoner vel?” Kom det fra hende mens hun tog en tår af vinen og så på ham. Hun kunne godt forestille sig hvis det havde været af den svageste art ville de nok ikke synes om at møde ham igen. Men Kohen var fascinerende, og en hun stadig huskede fra sin fødselsdag. Blid? Ja det ville nogle vel mene, men det fungerede fint og det var jo ikke kun en slave det gik ud over men dem alle, de skulle jo ikke tro de bare kunne slippe for ikke at blive straffet. “Ja det fungere i hvert fald ind til videre” kom det fra hende, men hun var trods alt også en ung dæmon der endnu havde flere år foran sig til at finde på forskellige afstraffelses muligheder. Eden lyttede mens han forklarede at han havde taget tre slaver med til hende, hun lyste op i et smil.

Det vil jeg med glæde, men måske det skal vente til i morgen? Eller inden de tager afsted herfra?” Foreslog hun mens hun sendte ham et charmerende smil. “Jeg er helt med, jeg skal nok få sagt til Olivia at din kollega kan få gæsteværelset, og eventuel sørger for din kollega kan få noget mad også” kom det fra hende, og hun var helt med på hvad han mente. Eden tog endnu en tår mens hun overvejede om hun bare skulle fører ham til soveværelset nu eller vente? “Men hvis vi tager glassene og vinen med så kan jeg da vise dit mit soveværelse” kom det fra hende mens hun blinkede til ham og langsomt fik sig rejst op. Hun greb fat i sit glas og vinen mens hun gik afsted, håret bevægede sig let i takt til mens hun gik, de nåede ud i forhallen som man blev mødt af en trappe man skulle op ad for at komme oven op. Det varede ikke længe før hun satte sit vinglas foran den tændte pejs og fik stillet vinen ved et bord i nærheden. Værelset udseende bestod af himmelseng med sorte lagner, og rødt dyne og pudebetræk. En stor pejs der kan holde rummet varmt når der er ild i den, og et blødt tæppe der er lagt i nærheden af pejsen. Bogreoler og kunst pryder rummet og ikke mindst malerier der er tegnet af Eden der hænger rundt på væggene. Foran pejsen er der også en sofa med blodrøde farver. og hvis man ikke gider sofaen er der også en lænestol man kan slænge sig i som har et tilhørende lille rundt bord ved sig hvor man eventuel kan drikke vin eller andet godt på. Og ikke at forglemme de tilhørende klædeskabe som var prydet af farverige kjoler.

Jeg mindes ikke du har set mit soveværelse endnu vel?” Kom det fra hende mens hun gik hen mod ham.
Kohen

Kohen

Slavehandler

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 1242 år

Højde / 200 cm

snapefan 09.09.2023 00:40
Han nikkede roligt “ de har ret, selvom mange af vores art heller ikke er synderligt vilde med mig” måtte han erkende, men det passede ham fint han skulle ikke imponere eller noget og heller ikke ude efter nogen fast partner han tog hvad passede ham, når det passede ham. Lod sig trække let på skulderen, så længe det virkede var det vel fint? han var dog ikke klar over hun fandt ham fascinerende, men det var vel blot et plus.
“ det er helt fint, jeg får blot min kollega til at holde et øje med dem, de kommer nok med op på hans værelse” sagde han roligt, halvdyret skulle nok passe på dem “ gerne han er halvdyr, så han fortrækker noget med fisk “ forklarede han, det var den mere dyriske side af ham.
Kohen havde intet imod allerede at gå til værelset, det virkede til hun havde planer for dem? og det kunne man da ikke takke nej til, han tog sit glas og fulgte med hende, trådte med ind på værelset for så at lade blikket vandre rundt, til hun begyndte at komme nærmer. Han trak i et skævt smil “ nej den det har jeg ikke set før” sagde han, blikket gled let over hende som hun nærmede sig ham. Han vendte blikket tilbage imod hendes øjne “ men de er sikker på de ønsker dele seng med mig?” sagde han med en lummer tone, men det ville ikke gøre ham spor at pille den røde kjole af hendes krop.
Eden

Eden

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 1002 år

Højde / 177 cm

Echo 14.09.2023 00:15
Eden nikkede roligt som han fortalte hvordan hans kollega var halvdyr. “Vent her” kom det fra hende mens hun forlod værelset for at fortælle det til en slave, der gik ikke længe før hun kom ind på værelset igen. “Så er den besked givet videre” kom det smilende fra hende mens hun endnu en gang kom tættere på ham, så tæt på som muligt deres kroppe kunne næsten røre hinanden mens hun betragtede ham roligt hvor efter hun rakte ud efter for at give ham et kys, mens hun lod sine fingre glide op og ned af hans overkrop for langsomt at knappe hans skjorte op og lade den lande på gulvet. Hun lod sig gå ned i knæ så hun kunne komme ned og løsne hans bukser og lege lidt med hans bule som hun allerede kunne se. Smilet blev bredt som hun fik trukket hans bukser ned, og langsomt lod en finger glide hen over bulen mens han endnu havde sine underklæder på. “Det ville være synd hvis der ikke skete noget når nu jeg har fået dig her op ikke?” Kom det fra hende mens hun så op mod hans ansigt. Det varede bestemt ikke længe før hun fik trukket hans underklæder ned hvor hun betragtede hans lem, som hun glædeligt gik i gang med at massere. Den frie hånd fandt vejen til hans kugler for at give dem en tur også, hvor efter hun langsomt lod sin tunge komme i brug så hun kunne slikke hans lem for til sidst at lade den trænge ind i hendes mund hvor efter hun bevægede hovedet frem og tilbage.

Eden har forladt tråden.

Kohen

Kohen

Slavehandler

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 1242 år

Højde / 200 cm

snapefan 23.09.2023 12:11
Han nikkede let og som hun gik, fik han drukket lidt vin før han satte glasset fra sig, dette var ikke hvad han havde forestillet sig skulle ske, men han klagede da slet ikke. Et smil gled over hans læbe som hun vendte tilbage. Blikket fulgte hende som hun kom tættere på ham, han mærkede hendes læber imod sine og besvarede det meget kort, hendes fingre var hurtig over hans krop, knapper begyndte at blive åbnet hvilket begyndte at vække hans lyst og hun var jo en ganske køn kvinde. Skjorten røg af og afslørede den muskuløs overkrop og de mange forskellige ar, de mørke øjne studerede hende nøje. Kohen var ikke vant til kvinder bare kastede sig på knæ for ham, det var lidt af et syn han lod sig træde ud af bukserne og skubbe dem væk med en fod, en hånd lagde sig imod hendes skulder lod et enkelt suk slippe af hendes berøring “ mh de er en sulten kvinde, lige efter min smag min kære, jeg stopper dig slet ikke” svarede han med en let brummende stemme, og et frækt glimt i de mørke øjne.
Kohen mærkede hvordan lemmet blev frigivet, det strittede næsten stolt til hende, han var en stor mand uden tvivl, udstyret var mere end imponerende. Lod et par støn slippe som hun begyndte at kæle for ham, hans hånd strammede let grebet i hendes skulder. Denne aften var jo blevet meget bedre nu “ mhh, man skulle jo næsten tro, de havde haft et ønske om dette” drillede han, og sendte et kækt smil.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Krystal Administrator
Lige nu: 2 | I dag: 12