Diego

Diego

Dusør jæger

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Nyxx 23.08.2023 21:53
Det virkede stadig ret uvirkeligt for Diego at have fået leveret et brev fra selveste Faizan af Kazimi og så af hans egen slave. De syregrønne øjne hvilede på knægten foran ham og han hævede et øjenbryn som blikket gled over teksten "Så fortæl mig igen... Prinsen ønsker jeg kommer op på paladset for at snakke om arbejde?" spurgte han og så på slaven der nikkede og trak let på smilebåndet. Han skævede mod brevet og derefter slaven igen og slog armen omkring ham "Vis vej" sagde han med et kækt smil på læberne før han fulgte efter den unge slave mod paladset, dog stadig med en underlig fornemmelse i maven. Det var første gang han skulle arbejde for adelige og det var ikke ligefrem fordi han var ret god til det der med manerer og være fin...

Nok var der gået omkring en time, men den havde været i godt selskab med den yngre slave og de havde da talt lidt, hvilket havde fået Diego til at slappe en smule mere af. Med store øjne så han sig omkring som han kom indenfor på paladsets grund. Alt var så... Fint... Han sørgede for ikke at pille ved noget, for han ville aldrig have råd til at erstatte det, men ud af øjenkrogen spottede han en sommerfugl i en af de mange fine planter og rev slaven med sig over for at prøve at fange den, men dog trak han sig hurtigt, da blikket faldt på en kæmpe mand med mørke øjne, hvilket fik ham til at sende manden et undskyldende smil før han skyndte sig følge med slaven igen til prinsen, der sikkert ventede på dem. 

Slaven slap Diego og bankede på døren ind til prinsens kammer "Deres højhed... Jeg hentede halvdyret som de ønskede" sagde han med et varm stemme og lod de violette øjne hvile på prinsen som han åbnede døren yderligere og lod Diego træde indenfor. Diego bukkede ganske kort og rettede blikket mod prinsen, afventende.
Faizan

Faizan

Vinhandler

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 47 år

Højde / 187 cm

snapefan 23.08.2023 22:24
Faizan var inde i en periode hvor begæret var stort, og han næsten konstant var på søgen efter flere at dele senge med, ikke at Ahsan hans unge slave var dårlig langt fra, men han skulle jo også skånes en smule ikke? Han havde for et par dage siden spottet et halvdyr i byen, en meget tiltalende en af slagsen og fundet ud af at denne mand var dusørjager derfor lavet et brev, og fået Ahsan til at levre det. Men måske han var blevet en smule for uforsigtig med sine lyster, sådan at tage en helt fremmede ind på paladset var nok ikke noget fyrsten ville synes om, men sket var sket og Ahsan sørgede jo for at holde øje så der ikke skete noget, desuden havde knægten godt af at løbe sådan opgaver, det styrkede ham  på mange måder og for en stund fik han lidt tid væk fra paladsets murer, selvom Faizan var god til at give ham fri. 

Imellem tiden havde han taget et bad, hans personlige tjener Diellza, var den som fik lov til at ordne hans hår så det efterfølgende sad perfekt samlet bagpå med et guldspænde. De havde en rolig samtale hende ikke vild med hans plan, men hun accepterede det dog var hun en af de få der gerne måtte ytre sig, så længe der ikke var andre omkring dem. Men hun fik også hjulpet ham med at vælge en hvid silkeskjorte med gyldne mønstre, og et par grå bukser der gik til lidt over anklerne, selvfølgelig kom hans smykker også på. Flere ringe en halskæde med en lilla krystal, en ørering med samme type krystal, og hans vielses ring blev givet til hende for at hun kunne passe på den. Kort havde han været forbi sin hustru og kysset hende, snakket med sin ene datter og endelig på vej til det udvalgte rum. 

I rummet var en stor seng, en puf, sofa og andre pæne møbler, på sofabordet var der fundet en flaske rødvin frem og to glas, det ene allerede fyldt som prinsen sad på sofaen og sippede til det, han gav Diellza fri før han nu kunne sidde alene og vente på sin gæst. En smule spændt på hvordan manden ville tage denne "opgave, men mon ikke det gik ellers måtte han ud i bestikkelse ikke at han ønskede dette. Faizan blik rette sig imod døren som den gik op, han nikkede til Ahsan " de kan komme tilbage om en time" sagde han kort til slaven med en varm rolig tone. 
Han slog ud med armen imod pladsen ved siden af ham, og begyndte med det samme at skænke vin " godt de kunne komme, jeg har et par ting jeg gerne ville drøfte med dem, har min slave fortalt noget?" sagde han roligt, han var heller ikke ligefrem den der gik meget op i titler og var ret meget nede på jorden, der var en særlig ro omkring ham " kom hen og smag vinen" bød han som han tog sit eget glas og lod blikket rette sig imod den anden. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 10