Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 23.08.2023 18:31
Slutningen af oktober 

Eamon var ved at vænne sig til livet som stalddreng hos byvagten, her havde han fået langt bedre vilkår hvilket betød han også havde det bedre, og at han rent faktisk tjente en smule penge. Han havde endda en ugentlig fridag, desuden var der ikke alle de bank, det var starten på noget nyt for ham. Han havde også en pænere uniform på der passede til de andre staldmedarbejder, lige nu stod han og var i gang med at rense hovene på en af de mange heste. Han smilede for sig selv som han arbejde, da de andre var gået til pause blev han for at fortsætte han havde alligevel snart fri, og ville gerne gøre sit arbejde godt nu hvor der stadig blev holdt en smule opsyn med ham. 

Eamon nynnede en smule for sig selv, som han nåde til den sidste hov, blikket rette fokuseret imod opgaven og skævede til tider for at sikre sig hesten havde det fint med det, han var nok den mest kærlige overfor hestene og havde da allerede fået sig et par favoritter. Et par af de andre medarbejder var han endda begyndt at snakke med, dog var han ikke modig nok til at snakke med kvinderne. Han var dog også begyndt at se bedre ud, måske endda en smule mere voksen og håret var ordnet så det ikke var for langt længere. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Nao 24.08.2023 00:17
Neyrelle var rystet i sin grundvold over hvad der lige var sket, som hun bevægede sig væk fra staldene. Hun var blevet overfuset og misbrugt på den værste måde, og hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Det var en frygtelig følelse, men samtidig var hun opsat på ikke at lade dette påvirke hende. Hun havde altid været en stærk kvinde, med et hårdt ydre og lige nu var dette brudt ned, men hun var opsat på at bygge det op. Hun kunne ikke lade det ødelægge hende, selvom det var svært ikke at gøre det. Hun havde aldrig oplevet noget lignende, aldrig oplevet så ækel en person som han var. 

Hun havde lyst til at søge imod byvagten, men ønskede heller ikke at vise sig som en svag kvinde, som hun lige nu følte sig. Ville de tage hende seriøs hvis hun gik derind og fortalte det der var sket, hvis hun fortalte hvordan han bare havde grebet hende. Hun havde sprællet og forsøgt at slippe fri, men havde hun prøvet nok? Hun bevægede sig omkring byvagternes kontorer og ved siden af lå staldende. Hun huskede nu at han havde fortalt at Eamon måske ville være her. Lige nu var det måske lige meget, fordi at hun ikke helt vidste hvad hun skulle gøre eller hvor hun ville bevæge sig hen. "Eamon?" Lød det alligevel fra hende, overrasket over hende selv, som hun så ham.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 24.08.2023 00:49
Martin var den værste mand Eamon kendte til, han havde skadet ham så meget og behandlet ham som et dyr, Eamon havde også set hvordan kvinder til tider var kommet løbende grædende fra, når det var sket vidste han at det gjaldt om at komme væk for ikke at blive spottet ellers ville han have mærket hans vrede. Men nu hvor han ikke længere var ved ham, havde han indset han langt fra var så dum som Martin gav udtryk for. Nu var der langt færre tæsk, men dog en del regler der skulle overholdes men i det mindste havde han nu et sted at sove, og fik varm mad om aftenen og en smule mad om morgenen, uniform så de penge han tjente var til fritidstøj og hvad ellers han havde lyst til, ved at sparer lidt sammen til en lystpige. 

Som han satte hestens ben ned, og var ved at rydde tingene væk så han kunne få fri, lød en stemme han ikke havde regnet med, kort børstede han lidt skidt af uniformen før han lukkede sig ud af staldboksen for at komme tættere på hende. Eamon stoppede foran hende, blikket rette imod og brynene der let mødte hinanden som det virkede til, der var noget galt? Han stak sine hænder i lommerne imens, havde ikke regnet med at se hende igen? Leah Augusta havde jo givet udtryk for at Neyrelle havde udnyttet ham, men som hun stod her var det pludselig ligegyldigt, bare glad for at se hende igen. 
" Neyrelle? du er her?" sagde han en smule kluntet og rødmede det var åbenbart en evne hun havde på ham, hans ene hånd gled op for at kløe sig let i håret " jeg har fri nu, vil du med op på mit værelse? jeg skal skifte til andet tøj" sagde han denne gang mere roligt, hans hånd gled hen for at tage hendes blid, der var noget men han turde ikke spørge hende her. 
Men begyndte at fører dem imod hans lille kammer... Skævede til hende som de gik men vidste ikke hvad han skulle sige, hvordan havde hun fundet ham? 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Nao 24.08.2023 08:51
Det var tydeligt at se at han ikke havde ventet hende her på dette tidspunkt. Hun havde gjort alt hvad hun kunne for at holde sin facede oppe og skubbe det der lige var sket langt væk fra hende, forsøgte allerede at glemme det - selvom det næsten var umuligt. Hendes underliv smertede efter hans voldsomhed, fordi at hun ikke havde været klar og han havde været ligeglad med hende. Neyrelle lod sit blot vente på at han ville komme ud fra hestene og staldene, som han stadigvæk stod derinde med et heste ben i hænderne. Hun var usikker på om dette var det rigtige at gøre, eller om hun blot skulle tage hjem. "Jeg er her" Kom det fra hende med et smil, som hun mødte hans blik da han kom imod hende. "Lige på og hårdt, hva?" Kom det kækt og drillende fra hende, som han inviterede hende på værelset. Endnu en beslutning som hun skulle overveje, med den fortid som de havde sammen og det hun lige havde oplevet. "Jeg tror du skal have vasket hånden inden, kære" Med den drillende tone forsøgt hun at holde en facade oppe og med humor kunne man ofte komme langt. Hun grinede småt mod ham. "Men jo, lad mig blot se dit værelse. Det er forhåbenligt bedre end høet?" 
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 24.08.2023 10:00

Eamon trak hånden til sig, smilede skævt til hende, de kække ord virkede så dejlig bekendte og han prøvede at skubbe den ubehagelige følelse væk, hun var sikkert okay. Han nikkede en smule ivrigt " det her sted er meget bedre, folk er ikke så slemme her, jeg får faktisk ros" forklarede han stolt, det var tydeligt at se der var sket en ændring, fra den hun havde mødt første gang. Han førte hende afsted til de nåde hans dør, som blev låst op før han lod dem begge træde ind og lukkede bag dem. 

Det var et lille værelse, men der var en seng, en kommode og et vindue med udsigt mod stalden. Han gik hen til kommoden for at finde en ærmeløs hørbluse og et par brune bukser, før han uden tøven begyndt at tage det andet tøj af, skæver imod hende med et smil "du har savnet mig?? Troede ikke du ville se mig igen" sagde han ærligt, men hans stemme virkede mere rolig og sikker. Han begyndte at trække blusen over hovedet for at lægge den på kommoden, hans overkrop nu ikke nær så beskidt, der var ikke nogle skader andet end gamle at se, og han var begyndt at få synlige muskler fordi han fik rigtig mad. 
"hvordan fandt du mig?" spurgt han som han vente sig helt imod hende, ligeglad med at blotte sin overkrop for hende. 

Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Nao 24.08.2023 12:49
Neyrelle var selv iførh en finere kjole, hvilket lagde op til at hun ikke ønskede at lade sig svine til - Hun havde dog forsøgt at børste det værste hø og halm af kjolen. Han var beskidt og havde arbejdet hele dagen, ikke noget som hun normalt havde noget imod, men lige nu, også selvom det blot var Eamon, så havde hun ikke lysten til at komme tæt på en mand lige nu. Følelsen sad stadigvæk i hende. Men med humoren forsøgte hun at give en grund til, hvorfor hun ikke tog hans hånd. "Det er jeg glad for at høre, Eamon" Smilet spillede på hendes læber, som hun kiggede over mod den unge fyr. 

Hun blev hurtigt vist ind på værelset, som var sparsomt, men havde alt hvad han havde brug for og det var det vigtigste. En ordenlig seng at sove i og et værelse hvor han kunne trække sig væk og være sig selv. Det var det alle havde brug for. "Du troede ikke jeg ville se dig igen? Hvorfor?" Måske var han ikke hendes første prioritet, men nu var hun i byen og følte at hun burde søge hans vej forbi, "Jeg lovede dig at komme forbi dig når jeg var i byen, for at fortælle dig om hestene" Hvordan det gik med dem og hvordan de havde det. "Skal vi ikke bare sige at jeg rendte ind i Martin, som kunne fortælle at du var herovre?" Der var ikke grund til at gå dybere i den sag.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 24.08.2023 13:27
Eamon var glad for sit værelse, det var jo næsten et palads for ham når han igennem så mange år, havde levet i stalde rundt omkring, det var hans første rigtige seng og han fik en meget bedre nattesøvn. Derudover kunne han trække sig herhen når han havde brug for ro, nu han fik sin løn behøvede han heller ikke at stjæle længere, og havde oftere råd til at gå i badehuset, eller købe hvad han ville, hvilket også betød at værelset langsomt fik lidt pynt, et billede af en hest og et par heste snittet i træ. 
Han vendte sig imod hende og lyttede, som hun nævne Martins navn gøs han kort ved tanken om alt der var sket, turde ikke spørge hende men frygte for hvad manden kunne have sagt til hende. " men jeg glad for at se dig" sagde han ærligt, hun ville altid have en særlig plads hos ham, selvom han også vidste at han ikke kunne få hende. 

Han skævede lidt ned af sig selv, måske et bad ville være godt han ville ikke grise hendes tøj til selvom han kunne se enkle høstår på hende? " måske du vil med hen til badehuset? " forslog han valgte ikke at tage den rene bluse på endnu, for ville hun det ville han nok finde en mere beskidt bluse så han kunne tage den rene med, og ellers ville han bare skiftet tøj nu. Eamon holdt en respektfuld afstand, det var længe siden han havde set hende, og ville hun hans krop var han sikker på hun nok skulle tage første skridt. Et smil hvilede på hans læber, det var tydeligt at se i hans øjne at han var et bedre sted nu, og der var mere selvsikkerhed at sporer end før. 
Eamon gik hen til sit natbord for at tage en flaske vand, og tage sig en slurk det havde alligevel været en lang dag. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Nao 24.08.2023 20:18
"Jeg er selvfølgelig glad for at du er kommet herhen" Lød det fra hende, som hun kiggede over på ham med et smil på læberne, "Du er simpelthen blevet staldknægt for byvagterne?" Det var bestemt noget andet. Ikke noget hun havde den store mening omkring, hvem hun arbejdede for, så længe det ikke var ham. "Jeg er også glad for at se dig, Eamon. Det er længe siden" Det var bare ikke tit at hun var i Dianthos, på grund af hendes mange jobs at manøvre igennem. 
"Ja, du trænger godt nok til et bad" Grinede hun småt, "Men du skal helt derned hver gang, der er intet her på hovedkvarteret?" Det burde de næsten at have lavet, så almindelige byvagter ikke skulle blandes med borgerne. "Jeg kan sagtens følge med dig derned og vente på dig, hvis du ønsker?" Lige nu havde hun ikke brug for at vise sin krop frem for nogen, og selvom et bad for at vaske sin krop ren efter at han havde gjort det som han nu havde gjort, var stor så blev det ikke i noget offentligt rum. "Jeg trænger ikke selv, Eamon" Grinede hun småt og kiggede på ham som han bevægede sig rundt. Selvom der ikke var meget at kigge på herinde, så gled hendes blik rundt i lokalet og så hans værelse an.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 24.08.2023 21:50
Eamon smilede stolt til hende " ja, der var en voldsom episode med Martin, og by vagterne valgte at det var bedre jeg fandt andet arbejde, og efter jeg var ude på en lang rejse som kusk, kom jeg tilbage og fik tilbud en stilling her, så sagde de også de kunne holde øje med mig" forklarede han, det var rart at slippe for alle de tæsk, han var ved at vænne sig til ikke at krybe sammen når der var skældud, nogle by vagter var sødere end andre, men han var begyndte at forstå hvem der kunne snakkes til og hvem han ikke burde snakke til. 
Han nikkede en smule " jo der er bade her, måske jeg bare kan tage et hurtigt et? og du venter her eller vil du med?" var ikke sikker på hvad hun ville, prøvede ikke at tænke for meget på hvad de før i tiden havde lavet sammen. En let latter forlod ham, og han stoppede op i midten af det lille rum, der var mere en rigelig plads til ham selvom det måske ikke var det bedste, var det bedre end en hø seng. Blikket gled imod hende hun var stadig meget smuk, afventede lidt om hun ville med eller ej, der var ingen grund til badehuset hvis hun ikke også skulle med i vandet, så kunne han nøjes med et koldt karbade til lige at friske sig op. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Nao 28.08.2023 07:42
Det var tydeligt at se hvor stolt han lige nu var, "Det er godt at du er kommet væk fra ham og forhåbentligt ikke skal se ham igen, på samme måde. Han har hvert fald ingen magt eller kontrol over dig længere" Selvom han var en person som hun havde brugt tid på og med, og ikke mindst brugt hans følelser, så var hun da glad for at han slap for at skulle være hos Martin. Forhåbentligt kunne han gøre det godt hos byvagterne og skabe sig en fremtid her, "Jeg er sikker på at du kan komme til at gøre det godt her, Eamon" Han ville møde nogle andre personer og nogle personer som helt sikkert tog sig mere af ham, end hvad Martin havde gjort indtil videre. 
Neyrelle havde i øjeblikket ikke brug for hverken et bad eller at vise sig selv frem, så hun følte at hvis han ønskede et bad, så kunne hun blot vente her eller et andet sted, alt efter hvad han ville efterfølgende. "Smut du bare, Eamon. Jeg kan vente her hvis det er, eller et andet sted? Alt efter hvad du har af planer for resten af dagen"  
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 02.09.2023 16:57
Eamon nikkede stolt " ja det også rart ikke at få tæsk, og folk er faktisk flinke, nogle af dem" der var selvfølgelig byvagter der ignorere hans eksistens, men det var til at leve med i forhold til alt hvad Martin havde udsat ham for. Nu kunne han faktisk begynde at blive rigtig voksen, og efter sin tid med Leah havde han også fået mere mod og selvtillid, stadig en del at arbejde på men bedre end før. Han nikkede lidt og begyndte at samle noget rent tøj sammen " jeg smutter i bad og kommer her tilbage" fortalte han som et smil kort gled over læben, bare glad for at se hende selvom, han måske også burde drøfte noget med hende. 

Der gik ikke mere end 15 minutter, før en mere velduftende og pæn Eamon, trådte ind på sit værelse, nu iført en hørbluse og et par løse bukser, men tøjet var rent og uden huller en meget stor forskel. Man kunne næsten påstå at han så godt ud nu? Blikket gled nysgerrigt imod hende, som han kort smed det beskidte tøj i vasketøjs kurven. Han stoppede op i midten af rummet og så lidt på hende, ikke helt sikker på hvad han burde gøre? " så hvad har du lyst til?" spurgte han nu havde han jo fri et par timer, skulle først lige tjekke til hestene inden sengetid. 
Neyrelle Thurston

Neyrelle Thurston

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 27 år

Højde / 175 cm

Nao 08.09.2023 06:32
Hun havde da bestemt heller ikke regnet med at hun ville få tæsk her, hos byvagterne. "Jeg havde bestemt heller ikke regnet med at du ville få tæsk hos byvagterne" Man ville nok altid komme ud fra at nogen ville ignorere eller være lidt hårdere mod en end andre, men han var kommet et bedre sted hen. Neyrelle var glad for at han var kommet væk derfra, især efter at Neyrelle nu havde mødt ham og oplevet hvilken person han var. Lysten til at stikke noget i ham, var ret høj.  "Det synes jeg er en god idé" Smilede hun roligt som han stak afsted.

Neyrelle havde sat sig til rette i hans seng og fundet en bog som hun skimtede igennem, blot for at få tiden til at gå selvom det ikke tog længe for ham at komme retur. Hvad hun havde lyst til? Det var hun ikke helt klar over, spørgsmålet var om det var forkert at komme her på det her tidspunkt, men nu var hun her. "Noget du har lyst til? Nu har du jo fri?" Spurgte hun tilbage. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 2