Håret hang ned langs ryggen lige så krøllet og vildt som altid, hun var i ført i sin grønne kjole, nu var Blanche i hvert fald på vej til værelset hvor hendes kunde befandt sig. Hun var altid nysgerrig på hvem der ventede på hende bag døren, om det var en hel ny kunde, eller en tidligere der var kommet tilbage? Den slags kunne jo også ske, havde hun i hvert fald hørt fra nogle af de andre kvinder på bordellet, selvfølgelig var der da nogle hun ikke håbede på at se igen, hun skar en grimasse mens hun standsede op, så længe det ikke var Kohan var hun godt tilfreds.. Hun havde jo smuttet til Eve efter hans behandling, men nu var hun da klar over der fandtes den slags typer også. Blanche fik foldet sin hånd så hun bankede let på, før hun åbnede døren og stak hovedet ind. Et smil gled frem på hendes læber, som hun så at det ikke var den hun frygtede men en hel ny. Døren blev lukket i efter hun var kommet ind i rummet, hun betragtede ham kort mens hun lod de blå øjne glide hen over hans udseende, fra top til bund selv om øjnene endte ved toppen igen især ved hans ører, hun havde ikke været sammen med en med spidse ører endnu så mon ikke det nok skulle gå hen og blive interessant? Sikkert hun bevægede sig langsomt hen mod ham men valgte, at standse op så der alligevel var lidt afstand hun anede ikke altid om kunden ville have man kom helt tæt på fra start eller ej. "
Goddag mit navn er Blanche, og jeg er din lystpige" kom det fra hende mens hun rettede sig op og sendte et charmerende smil i mod ham. "
Hvad kan jeg kalde dem?" Kom det nysgerrigt fra hende mens hun kort lagde hovedet let på skrå, og stadig havde sine øjne rettet mod hans ansigt.