Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 20.08.2023 08:54
Aftalen om at Richard skulle med tilbage mod Dianthos og Juvelen holdt ved og Charles kunne samle Richard op, efter at han havde været på tur med den unge Viktor, som var gået fra at, i Richards øjne en person som ikke skulle med til nu at havde modtaget en god omgang opmærksomhed fra den kære Richard.
Meget havde ændret sig efter at Viktor var kommet ind i deres liv, og der var meget usagt i mellem Richard og Charles efter al hvad der var sket. Alt dette måtte selvfølgelig ligges til side når arbejdet kaldte, men Charles kunne ikke andet end at tænke på hvor han havde Richard henne. Eftersom at Richard ofte var en person som var fåmælt og ikke altid nem at snakke med, så var Charles usikker på hvad dette bundet i, andet end at Lynn Valeriev havde en rolle.

De måtte tage snakken når de kom i land i Dianthos. Der var mange spørgsmål som havde hobet sig op og efter festen hvor Richard havde kysset Viktor, så kunne han ikke andet end at have sine tanker om at Richard muligvis havde ladet sig drage af denne unge mand, men om det var noget Richard ville dele var han usikker på; igen der var meget usagt mellem de to mænd.
"Hvordan var rejsen?" Charles mente selvfølgelig ikke rejsen tilbage, som han selv havde deltaget i, men al andet, som han stod ved rælingen på skibet og det kun var de to som var til stede.
Dick

Dick

Smugler og skibsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 41 år

Højde / 181 cm

Da rejsen skulle gå hjemad, havde den været underlagt af en helt anden stemning fra Richard side af. Han havde ikke været meget anderledes fra sit vante jeg tidligere før Viktor af Alryss var kommet ind i deres liv. Fra den ganske begyndelse af deres møde havde Richard ikke givet adelsdrengen meget opmærksomhed eller anerkendelse, men noget var blevet vendt og før han fik set sig om, havde han stået med hænderne dybt begravet i de brune bølger og holdt kroppen noget så tæt på. Men i sidste ende havde han ladet sig brænde på de mest utænkelige måder, noget som han ikke havde forestillet sig, men burde have forventet af et så ungt menneske. 

Så da han ved skibets dække, armene lagt i tunge folder og blikket lige så uvelkommen som altid, brummede han en tørhed til Charles som han hørt hans stemme og vendte stille blikket mod vennen. " Han lærte hvad der var at lære omkring kartografi og læse stjernehimlen.. " brummede han og trådte lidt tilbage og væk fra rælingen. 
 " Hvordan går det med du og Lynn, Charlie "
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 23.08.2023 20:06
Hvad de to havde lavet på Viktors dannelse rejse kunne man kun gisne om, hvis en ønskede dette. Om Charles havde ønsket at være med eller ej, havde han ikke givet mange tanker. Det havde måske været ham som havde taget sig af den unge mand til en start, men dette var vendt hurtigere end han kunne se sig omkring og Richard havde taget over. Charles fokus havde lagt mod "Ringen" hvor popularitet var steget og der var meget mere at lave lige i øjeblikket end der før havde været. Lynn havde selvfølgelig også have en mindre rolle i hans liv og hans forhold til hende var blevet bevaret. 
Der var nok flere spørgsmål når det kom til ham og Richards forhold efter al hvad der var sket, og på flere punkter følte han ikke at tingene var blevet udredt - men ville de blive det?

Så kendte han den Richard som han altid havde kendt; med det hårde ydre og den skal som skulle nedbrydes, som han bare aldrig havde fået muligheden for at gøre. Han havde kæmpet for at komme tæt på Richard og skabe det forhold som han ønskede med manden, men var gang på gang blevet afvist. Hvilket var en af de grunde til at han havde søgt mod Lynn.
"Ja? Så er hans dannelses rejse i gang" Der var mange ting man kunne lære af havet og det som man lærte på åbenhav og den måde man navigerede på, "Så han er tilfreds?" 
"Det er stille og roligt. Vi ses af og til, men vi har jo begge meget at se til" Der var ikke så meget mere i det på nuværende tidspunkt, end at de nød hinanden og det selskab de kunne give hinanden, men der var ikke noget fast i udsigten. Det var ikke der de var. Uforpligtende sex kunne også noget.
Dick

Dick

Smugler og skibsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 41 år

Højde / 181 cm

" Den er færdig fra vores side af " kort og kontant. Dannelse rejsen var ikke længere Richards gøren. Det var en aftale som var indgået, de havde opfyldt deres ønskede mål og nu skulle vejene skilles. Set i bagspejlet, hvis nogen skulle bebrejdes for noget, var det Charles. Han havde været den som sagde god for Viktor og nu kunne Richard bide sig selv i røven over det, men han ville aldrig bebrejde sin ven for at sørge for mandskab i nødes stund, selvom Viktor havde vist sig som værende uduelig i første omgang. " Det er sikkert, jeg tror mere han fik idéer til ting at tegne " sukkede han let. 

Richard kunne altid finde på noget at lave, men der var for en gang skyld intet at lave. Det var som at se en blodmåne på højlys dag. Unaturligt og ildevarslende. 

" Charlie, jeg beklager at have været så brudt op i din sag med Lynn, " brød han så første hug i sin egen isne mur. De måtte jo starte et sted med deres samtale.  
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 27.08.2023 08:30
"Ja? Okay, det er sådan det er" Han havde måske ikke nogen større mening omkring det, at Viktor nu var søgt videre. Han havde været fin at have med ombord til sidst, et fint selskab, men det havde været Richard som havde tilbragt mere til sammen med Viktor end Charles egentligt havde, selvom lysten havde været der. Vennen havde blot fyldt lidt mere over for Viktor. Hvad der så var grunden til at Viktor var søgt videre, kunne Charles kun gisne om. Men han havde talt om at hans rejse skulle gå andre steder hen, så det var sådan som det var. "Det lyder da til at han alligevel har fået lidt ud af det.." Kom det roligt fra ham, og virkede til at der nu var lagt låg på samtalen omkring Viktor. Spørgsmålet han stilte sig selv, handlede måske om hvad der var sket mellem derude, hvorfor alt var afbrudt på denne måde.

Charles nød egentligt at have lidt tid sammen med Richard, selvom han var som han var. Han kunne se han gerne ville have noget at arbjede med, skjoldet som han igennem mange år havde bygget op var stadigvæk aktivt. Han havde aldrig været den mest snasagelige person, det vidste han godt.

"Tak, men ingen problemer der, Richard" Han takkede for undskyldningen, men selvom Charles måske ikke helt havde været med på hvorfor det var så stort et problem, men så forstod ham måske godt hvorfor at det havde betydet noget for Richard at der lige pludselig en som vidste noget om Charles som han måske ikke gjorde, "Jeg forstår godt hvorfor det betød noget for dig, så det er lige så meget min skyld" 
Dick

Dick

Smugler og skibsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 41 år

Højde / 181 cm

Panden rynkede kort, tankerne susede forbi med billeder på hornhinden. Han så tilbageblik på det hele, alt med Viktor af Alryss. Pulsen steg kort ved tankerne og han måtte rømme sig for at få tingene tilbage på sporet. " Det har han vel.. " svaret han lidt vævende, pludselig i små tvivl om hvad Charles mente, men han ønskede ikke at grave op i det eller give nogle forkerte indtryk til vennen. 

Uroen lå i hænderne, men han måtte i sinde ende bare sætte hænderne på rælingen og læne sig forover for at stå som en der havde sejlet nok og bare skulle se udsigten for sig. 

" Jeg kan ikke bebrejde dig for at have lyster, jeg ville dog gerne have vidst at I gik så langt tilbage som I gjorde " erkendte han og vendte blikket mod vennen. Kiggede han længe nok, kunne han næsten genkende det sløret og tilsmudsede minde han havde fra havnefesten. Det var endnu fyldt med utallig huller, men mindet om Charles som ung, det var der endnu. Så længe som han kiggede på ham, indså han langsomt hvordan det hviskede i baghovedet med Viktors navn. 

Brynene rynkede let og han flyttet blikket væk fra vennen og så udover havnen på ny. Det gav ikke mening for ham. 
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 30.08.2023 07:46
Det var måske tydeligt for Charles at der lå et eller andet under huden og legede med Richard, det var ikke noget han ville mene at han havde oplevet før eller at Richard ofte lod sig påvirke af. Måske havde denne tur blot budt på mere, end hvad han regnet med og noget havde ændret denne mand. Der var ingen grund til at bringe Viktor mere op end nødvendigt, nu hvor han var væk fra skibet og Richard åbenbart var kommet tættere på ham, end han måske havde regnet med? I Charles øjne var Richard en svær nød at knække, men måske havde Viktor været den nøddeknækker som de havde manglet.

Charles bevægede sig over til Richard og lod sig placere ved siden af, gjorde ham efter og lod armene ligge på rælingen og lænede sig ud over og kiggede ud over det åbne hav, som de lige var kommet fra. Tankerne føltes at strømme igennem mandens hoved, som han stod ved siden af ham.

"Jeg forstår dig godt, Richard" Han tvivlede heller ikke på at Richard ville holde ham tilbage i forhold til hans lyster, for han havde aldrig selv givet udtryk for at tilfredsstille dem, omend at Charles havde ønsket det inderligt - at mærke denne mand tæt på. "Det er mange år siden sidst jeg havde set hende, med undtagelser af de gange hun besøgte skibet som en del af hendes arbejde og det er jo rent professionelt - og der gik ofte langt i mellem.." For engang skyld ville han gerne forklare, selvom Richard hadede for meget snak, "I de sidste par mange år har hendes betydning for mig været minimal, men nu er det tydeligt at det er ændret.. Men det betyder ikke at der er noget fast på vej, Richard" Måske var Charles stadigvæk på et punkt hvor han håbede at kunne tage det sidste skridt med Richard og bryde barrieren.
Dick

Dick

Smugler og skibsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 41 år

Højde / 181 cm

Han kunne ikke mindes hvornår han sidst havde stået sådan med Charles. Snakke og blot nyde den frihed og fred havet gav dem. Men Richard skimtede kun ud mod vennens fra øjenkrogen af. Der var endnu så mange utalte ting, og et sted måtte de bryde hul på isen for at komme til bunds med det. 

Men for hvert et hak Richard måtte lave, måtte han tage et skridt tilbage selv. Bryde op med sig selv og genopbyg muren. Fri for lækage og fejl. 

Han brummede bekræftende til nogle af tingene som de blev sagt. Men et tungt suk lød i sidste ende. “ Hun har børn, ikke sandt? Er du involveret med dem ? “ alt andet ville undre ham, hvis ikke Charles var det. Manden havde et hjerte at guld. Nok med buler og ridser, den ujævne overfalde, men det gjorde ham ikke mindre værd. 

Min datter har et ønsket om, at jeg er mindre sejlende.. og kan være mere med hende som en fortrøstning “ lød det stille.
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 11.09.2023 06:14
Richard havde aldrig været en mand af mange ord, så det at stå og tale med ham på denne måde, eller blot det at tale med ham, havde før i tiden været en sjældenhed - ofte havde han ment at Charles havde talt for meget, blot fordi at han ville vide for meget. Forhåbentligt kunne det ændres, hvert fald for et øjeblik, som de stod hver ved rælingen og lod deres øjne møde havet foran dem og nyde den ro der var omkring dem, og ikke mindst deres samtale. 

Charles havde muligvis trådt forkert da det kom til Lynn og Richard, men havde ikke selv følt at det havde den store betydning og havde ikke regnet med at Richard ville dykke så meget ned i det - Han havde kendt dem begge længe, og begge kendte sider af ham, som den anden ikke gjorde. Han var sikker på at det var det samme hos Richard. Lige nu var der nok meget Charles ikke kendte om manden. "Nej, det er jeg ikke" Sagde han ærligt. Om han gerne ville? På et eller andet plan gerne, men de var intet fast.

"De tanker kan man jo ikke bebrejde hende, når du pludseligt er kommet ind i hendes liv. Det er klart at hun gerne så at der var mere tid med dig" Alt andet ville være mærkeligt, nu hvor de havde genfundet hinanden.
Dick

Dick

Smugler og skibsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 41 år

Højde / 181 cm

Som de stod der, kunne man næsten mindes årstiderne skifte, se hvordan de med årene havde stået der og talte, fra de var i deres tyver til nu. Der var ikke gået mange dage uden at de havde været adskilt i tidens løb. De var som salt og peber, det ene fungeret ikke uden det andet, men alligevel var Viktor kommer ind imellem dem, skabt røre i andedammen, og viste at de stod hvert deres sted. 

De trætte cognac farvede øjne vente sig mod Charles og han nikkede indforstået. " Det ville ellers ikke undre mig, hvis du havde været der for hendes børn, Charles " erkendte han ellers. Det var mere lig Charles at værne om de, som havde brug at blive værnet om, og han beundret ham gerne for det. 

Et brummende suk og mhmh forlod Richard, han var ikke helt enig, men han havde valgt at gå de veje. " Det vil dog betyde, at jeg har mere brug for dig på skibet indtil en af de andre kan overtage og styre skibet med samme faste hånd som du, " en sjældenhed kom sjældent alene, Richard der åbent fortalte at han havde brug for mere af Charles tid, som betød at han måtte give noget af sin tid fra Ringen af sig. 
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 24.09.2023 10:57
Deres forhold havde ændret sig igennem de sidste par år, det var svært at komme uden om. De havde begge misforstået hinanden på flere punkter, trådt forkert eller truffet dumme beslutninger - det var den slags der skete. Men som de stod her var det som om at se tilbage på et årti med hinanden ved ens side. Der var mange minder og tanker som langsomt gled igennem tankerne. Det store spørgsmål var blot hvad fremtiden ville bringe, nu hvor det virkede til at Viktor var væk. 

Det var vel også meningen at han skulle møde børnene, lære dem at kende, men det var noget med at de var gemt lige nu - men det skulle nok komme. Så snart hun havde behov for det. "Ikke endnu. Men jeg regner da med at det er planen" Lød det blot roligt fra ham. Men om han skulle være der eller hvilken rolle, det vidste han ikke, "Eller hvert fald møde dem, ikke?" Han tvivlede jo på at han skulle til at lege far. 

Egentligt burde det ikke være noget problem, men "Ringen" var uden tvivl voksende på mange måder, men det måtte man jo arbejde sig uden om. "Fair. Det burde ikke være noget problem. Det må vi jo finde ud af så" Selvfølgelig var han klar til at hjælpe.
Dick

Dick

Smugler og skibsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 41 år

Højde / 181 cm

Det ramte Richard en anelse, men med en god følelse. Det betød at der i sandhed lå mere mellem Charles og Lynn. Selvom det burde have været så åbenlyst, have det aldrig været talt om før, og nu stod de alligevel her. Som de havde spildt hinandens tid til forgæves for ingen ting, men lidt godt var der kommet ud af det. 

Jeg forventer ikke du skal lege far, for det ville betyde du og Lynn skulle gøre noget seriøst ud af jer, og du har et hemmeligt liv du skjuler for hende " påpeget han stille og regnede ikke med at Charles ville give efter for hende og fortælle alt, da det ville ødelægge det forhold de havde opbygget. Eller det som de kendte til hinanden med. Men hvem var han at snakke. 
Viktor havde levet i uvished, men havde snaget sig frem til noget. 

Men samtalen faldt mod ringen. "Jeg beder dig ikke opgive den helt, men.. rejserne er jo ikke så forfærdelige lange mere, men du kender skibet som du kender Ringen. Samt så må vi se hvor meget jeg kan være foruden det " det sidste lo han lidt af.
Han havde svært ved at forestille sig et liv uden at være til søs, det var næsten som at sige farvel til et barn for ham. 
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 02.10.2023 08:47
Det var tvivlsomt at deres forhold ville eskalere, ud fra Charles egne tanker. Lynn var i flåden hos Lyset, og Charles selv var kriminel. Det var et clinch mellem to verdener, som nok ikke ville kunne fungere i den rene form. Men det var klart at der var sket noget mellem dem, og at de var blevet glade for hinanden og det som de foretog sig når de endelig var sammen - det var sex, og ikke så meget mere, men det var hvad de ønskede.

"Hun er en del af Lysets flåde, en af de højst rangerende" Det ville jo ikke kunne fungere, med mindre at Charles lagde sit liv om, men der var ingen af dem der havde plads til noget så seriøst, "Så uanset hvad så sker der nok ikke mere, end det der nu er sket. Jeg skal ikke være fader for børnene" Han kendte endnu ikke så meget til børnene, ikke sådan dybt. Det handlede ikke kun om at han levede et hemmeligt liv, måske gjorde han overfor Lynn, men Lynn vidste i samme ombæring godt at Charles var kriminel i et eller andet omfang, hun havde blot endnu ikke fundet beviser - hvilket var godt.

"Selvfølgelig opgiver jeg ikke Ringen, men jeg giver gerne en hjælpende hånd" Det havde han altid gjort, og det ville han da altid gøre. Han havde endnu ikke lagt sølivet bag ham, og tog derfor gerne en tørn. "Ja, det er uden tvivl en omvæltning for dig, sådan at skulle trække dig tilbage og lege far"

Dick

Dick

Smugler og skibsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 41 år

Højde / 181 cm

Der var en grundlæggende ærlighed i hvad han hørte vennen sige, men det var alligevel et vigtigt samtale emne. Skulle han involveres med børnene, måtte han tage højde for hvad der kunne risikere at ske ud fra det, deres venskab var næppe blot et venskab med fordele, men fordi det rummede mere end det. Richard var ikke en, som normalt ville lade sig involvere i andres liv, men lige med det, lige med Charles. Var det ikke med en form af forståelse?

" Pas på med at gå for tæt på så, det kan være tæt på bindende og farligt at lade sig friste for den form af forbindelser " blikket søgte den andens i en form af forståelse for hvad de kunne være enige om. 
Bad hun om hjælp og Charles ville smide alt i hænderne for hende, var skibet sejlet, men kunne han vige udenom, var der endnu en form af afstand mellem dem. Men Charles var en mand af værdier. 

Et brummende fryns lød og han rynkede panden kort og trak vagt i mundvigen så skægget rykkede sig med huden i kinderne. " Nu må vi se hvor længe jeg kan holde, men hun fortjener jeg forsøger " erkendte han, skønt det alligevel lød halvhjertet. 
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 12.10.2023 10:16
Charles havde endnu ikke set nogen problemer i det at skulle kigge efter Lynn Valerievs børn engang i mellem, hvis hun følte for det. Lynn havde fortalt om dem, hvor de befandt sig og hvorfor. Han levede måske et dobbeltliv på mange måder, men det var intet nyt for ham og det havde han gjort siden han var teenager - at være sømand og kriminel på samme tid. Det var intet nyt, men det var hvad han var og  selvfølgelig var Lynn ikke blind for dette. 
Lynn ville selvfølgelig gøre det samme for ham, hvis han spurgte om hjælp - det var hvert fald hans egen forståelse at det forhold som de havde skabt sig. Måske var det ikke blot et forhold med fordele. Charles respekterede Lynn, som han respekterede Richard. 

"Bare rolig, jeg ved hvor min forpligtelser ligger, Richard" Der var måske ikke meget mere at sige til det. Charles var godt klar over at Richard havde tvivlet meget på Charles, men der var ingen grund til at tro at han ikke vidste hvor hans forpligtelser lå. Når han sagde ja til Richard om at hjælpe til med skibet, så var det hvad han gjorde. Charles holdt sit ord. 

Det var selvfølgelig småt anderledes at Richard skulle til at lege far, end at Charles i en sjælden grad skulle holde øje med Lynns - hvornår det så end kom. "Ja, når hun er kommet til dig for at få den familie hun ikke har haft, så fortjener hun det" Det var endnu en forpligtigelse som var vigtig at holde. 
Dick

Dick

Smugler og skibsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 41 år

Højde / 181 cm

Han betvivlede ikke Charles på det. Ikke på den måde, som han nok mistænkte ham for. Det var blot kendsgerningerne af, at indvolvere sig for meget med noget, som ikke vedkom én på den måde. Hans forventning og søgen om hjælp, var i et fælles erhverv hvor de sammen varetog opgaverne og byrden. 
Nok var Richard ikke en del af Ringen, men han så efter Charles, hentede ham hjem når det var for sent, når øllen lå for længe i maven til at kunne guide den ellers erfaren mand til hjem. 

Men som talen var om Lucina, kunne han kun trække lidt på skuldren. " Jeg kan forstå, at hendes mor har afholdt hende fra at komme ud i verden og være en del af det. At det var min skyld " ikke noget rart at sige, men måske en realitet han skulle se i øjnene. 
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 14.10.2023 07:57
På trods af det sidste års tids mange op og nedture, og Richard som stak afsted med den unge Viktor, så var han selvfølgelig ikke afskrevet i hans liv og Charles tog selvfølgelig gerne en tørn eller to, nu hvor Richard skulle til at lege far - hvilket han selvfølgelig skulle, det var hans forpligtelse nu hvor datteren havde meldt sin eksistens overfor ham. Hun måtte om nogen havde manglet en faderlig rolle i hende liv, især når orderne som forlod Richards læber indikerede at hun havde holdt datteren tilbage.

"Det er ikke andet end en dårlig undskyldning fra moderens side" Charles kendte ikke hende så godt som Richard gjorde, men vidste at hun havde været en del af hendes liv på et eller andet tidspunkt,  "At det skulle være din skyld er dumt sagt" Måske havde Richard ikke været der, men det havde der uden tvivl været mange grunde til - især hans job - men hvorfor skulle det afskrække datteren, eller hendes moder for den sags skyld, om at hun kunne drage ud og gøre sine egne oplevelser. Moderen var bange for at miste dem begge, uden tvivl.
Dick

Dick

Smugler og skibsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 41 år

Højde / 181 cm

Richard presset tungen lidt ud mellem læberne og fugtede dem stille og forsigtigt uden om skægget der stak når det fik får meget at skulle have sagt. Men han fnys let over vennens kommentar. Det var som om han havde glemt, at han selv havde været i omgangskreds med hende. " Chryseis har ikke været sådan alle dage, det ved du da " svaret han dog alligevel upåvirket af kommentaren der kunne have stukket dybere. 

Han slap rælingen og trådte lidt mere ind mod dækket. " Men hun var bekendt med hvad det var for nogle handler vi lavede, så jeg bebrejder hende ikke, Charlie " erkendte han alligevel let i sidste ende og lod den ellers så brummende tone døse stille hen. 
Charles

Charles

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 179 cm

Nao 22.10.2023 08:01
Ja, Charles vidste godt at moderen og eksen ikke altid havde været sådan, men at skylde hendes handlinger på Richard virkede næsten ikke fornuftigt. "Det ved jeg. Jeg tænker blot det at lade skylden ligge på dig og dit liv er forkert. Hvordan kan hun holde barnet tilbage for det hun gerne ønsker at opleve, på grund af dine handlinger? Lad dog barnet opleve livet på hendes egen måde" Barnet vidste ikke at hendes fader var kriminel og smugler, så mon dog at hun ville gå i samme fodspor? Det var der større chance for nu, hvor hun faktisk kendte ham og skulle bruge tid med ham,.

"Var hun bange for at jeres datter ville gå i dine fodspor, selvom hun dårligt nok kendte disse?" Men det var helt fint at Richard skulle til at bruge mere tid med datteren, det var hans pligt som far i livet, og selvom han måske havde søgt andre veje, så burde de have kunnet finde ud af at han kunne se hende mere dengang - Men ikke noget han skulle blande sig i al for meget. Det var ikke hans liv.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9