Echo 12.08.2023 20:13
Nurey havde stået ved boden siden tidlig om morgen hvor hun først var gået i gang med nogle blodofringer, fordi dyrene der skulle bruges til maden stadig var i live på netop det tidspunkt så hun kunne lige så godt få et dagligt ritual ud af det mens hun så bag efter gik i gang med at lave maden. Duman den yngste bror havde sluttet sig til hende senere som holdte gryderne gang med at varme dem op. "Hvis de ikke snart letter røven og kommer Duman, så tror jeg snart jeg ryger i luften" kom det brokkende fra Nurey mens de var i gang med at få lavet dagens sidste mad omgang, denne gang en ret man fik til aftensmad tidspunktet. "Måske de er på vej" kom det langsomt fra Duman der trak kort på sine skuldre selv om broren godt vidste sine ældste brødre kunne være noget så håbløse. "Det har de bare, ellers bliver det værst for dem" kom det fra Nurey mens hun smagte maden til, mængden af folket på markedet havde vokset sig siden det var blevet begyndende aften, og de fik solgt ret godt og det varede ikke længe før de uduelige tvillinge brødre kom. "Se så at overtage boden, Duman da der ikke er voldsomt meget igen så kan du sagtens smutte, dem der vil have varm mad kunne bare være kommet tidligere, og i to i passer boden og sælger resten af maden og sørger for at gøre alt rent så vi kan starte igen i morgen" kom det fra hende mens hun hev en portion over på sin egen tallerken for hun var selv ved at blive sulten. Nurey havde fundet en skammel frem, som hun tit brugte når hun trængte til en lille pause godt nok så den ikke ud af meget men hun ville nu gerne spise sin mad siddende frem for stående. snapefan 12.08.2023 21:44
Endnu engang lå Den Flydende Ælling til kaj, Kaptajnen havde givet klarer beskeder om hvad der skulle ske den næste uge de skulle holde til. Skibet skulle tjekkes igennem og rengøres, der skulle hentes nye forsyninger og hun havde et par arbejdskontakter der skulle snakkes med, der var altid noget at se til men sådan var livet som pirat. Men for nu havde Kaptajnen travlt med at komme til markedet, fordi hun var sultent og havde brug for mere end det vælling de havde spidst de sidste to dage.
Vashti begav sig ned ad gaderne, der var sjovt som folk gjorde plads til hende, måske var det synet af hende eller også de to store knive der hang på ryggen i et kryds, klar til at blive taget fat i skulle det være nødvendigt. Hendes mave brokkede sig og hun banede lidt for sig selv, selvom det ej var lavmeldt, hun kunne måske have taget forbi Sharmila kro Den Røde Dame men havde tænkt det måske ikke var klogt eller også var det fordi hun havde set en del byvagter gå derind, at planen hurtigt var ændret....
Blikket vandre rundt efter noget spiseligt, nogle boder så ud til at være ved at lukke, ikke at hun forstod det men det måtte være deres problem ikke sandt? Som hun kom længere ned ad gaden bemærkede hun en mad bod. Det så ud til der var en kvinde der sad ned, og et par unge knægte så ud til at betjene og gøre rent. Vas pustede sig en smule op, før hun gik nærmere og bankede et par krystaller på disken " brød, og noget af jeres varme gryderet, og noget at drikke til denne ulidelig varme!" ordene blev sagt som var det en ordre til hendes egne bemanding.
De ravfarvede øjne var ikke til at spøge med, og et faretruende blik hvilede i dem, imens tungen gled let over underlæben imens hun afventede, de ville servicere hende for ellers, skulle hun nok pege lidt med en kniv eller to... Vas var dog heldigvis i godt humør eller hvad man nu kunne kalde dette....

Echo 12.08.2023 22:13
Nurey befandt sig en farveig orange kjole som sad godt omkring hendes krop, og især fik hende til at vise hendes kvindelige former. Blikket gled op mod en kvinde der var kommet, og hun kunne ikke undgå at morer sig lidt over måden hun kommanderede med sine brødre på, Nurey var selv lige blevet færdig med sin portion så hun skubbede sin tallerken i brorens hånd som uheldigvis havde fået opvasketjans. "Nu skal jeg" kom det fra Nurey, mens hun øste noget mad op på en tallerken selvfølgelig var der ikke noget der indikerede at maden var varm længere. Men Nurey fik lagt sine hænder på tallerken hvor efter maden langsomt blev varmet. "Okan tag dig nu sammen med det brød" kom det fra Nurey som sendte et blik mod broren der stod for brødet, det var sådan en nem opgave også tog han stadig flere år om det. "Og Okan gør vandet til kvinden iskoldt" endnu en kommando, til broren der lige var blevet færdig med brødet som nu skulle finde drikkelse til kvinden, en fordel ved broren var at han faktisk kunne køle ting ned. Maden og glasset med det iskolde vand blev rakt mod kvinden hvor efter Nurey snuppede hendes betaling som røg ned i Nurey pose der skulle fungere lidt som en pung der var snurret sammen til Nurey håndled. Nok ikke det smarteste sted men nogle skulle vel sørger for at pengene kom det rigtige sted. "Okan, Ozan i gør resten færdig her okay? Der er trods alt kun brød tilbage og enkelte rester som i bare kan tage" kom det fra Nurey mens hun strakte sig og lod sit blik rette mod kvinden. "Hvis du skal sidde ned så kan du bruge skamlen" kom det fra hende mens hun gjorde tegn til den skammel hun selv lige havde sat på. Brødrene havde uden tvivl været lettede over som Nurey havde taget over, specielt når hun uden tvivl kunne genkende en pirat når hun så en. Brødrene havde bestemt ikke håndteret så mange endnu, eller Duman havde mere end Okan og Ozan men hvad kunne man forvente når ens brødre nogle gange kunne være uduelig? snapefan 13.08.2023 00:10
Vashti var vant til at kommandere med folk, så var hun da fuldkommen ligeglad med om de arbejde for hende eller ej, det kunne ikke være hendes problem. De ravfarvede øjne gled imod kvinden, som hun rejste sig og trådte frem for at tage over, hvilket passede Vas meget bedre. Hun kunne da ej heller lade være med at, lade blikket vandre over for at tjekke hvordan kjolen sad, kort sekund fantasere en smule om hvad der gemte sig under stoffet. Piraten var nok hvad man kaldte hyper seksuel, det var til tider en belastning men så igen, hun var ikke bleg for at tage hvad hun ønskede sig. Blikket fulgte kvinden som hun satte mændene i arbejde, det fik hovedet til at glide let på skrå ved synet, se det var en ordenligt kvinde i Vas øjne, det kunne jo næsten minde om hende selv. Dog var der ikke bandeord nok, og blikket så ikke faretruende nok ud.
Hun blev distraheret fra sine observationer, som maden blev rakt imod hende og hun fik betalt, sikkert lidt for meget hvad pyt piraten manglede ikke. Vas hævede et bryn som hun blev henvist til en skammel, kort skulle hun til at brokke sig, men trak det i sig før hun gik hen for at tage plads, og satte tallerkenen på skødet. Tøvede ikke med at tage en tår af det kolde vand, ikke hendes fortrukne drik, men nødvendig når der ikke var rom i nærheden. Vas var sulten derfor gik hun også ombord i maden, spiste ikke ligefrem helt pænt, men hvad kunne man forvente af en kvinde der boede omgivet af mænd?
Blikket rette sig imod kvinden, og som hun fik tygget af munden lød det " dejligt at hører en anden kvinde, der tør kommandere med det andet køn" lød det, det var nok det tætteste man kom på ros fra hendes side af, proppede lidt mere brød i kæften og fjernede ikke sit blik, blev dog mere intenst " så du har fri nu?" lød det spørgende et skævt smil gled over læben før hun drak det sidste vand.

Echo 13.08.2023 00:22
Kvindens påklædning var i hvert fald anderledes end hvad det tøj som Nurey selv gik i, men hun skulle nødig dømme folk på grund af deres måder at klæde dem på. Nogle gange havde folk jo en decideret grund til det, men med tanke på hvor varmt der kunne blive i rubinien for nogle var påklædningen vel deres eget valg. Varmen generede ikke rigtig Nurey selv, eller hendes brødre men det kom vel også an på hvem man var og hvor let varmen kunne genere nogle. Blikket fulgte kvinden som hun satte sig ned og begyndte at spise, med lidt manglende manere hun kunne godt se på Ozan at han skulle til at kommentere hvilket bare endte ud i at Nurey daskede ham i nakken. "Ozan flæb næbet" kom det fra hende mens hun rullede med sine øjne af sin bror der skulle til at sige han jo ikke en gang havde sagt noget. Men hun kendte sine brødre for godt til at vide, hvornår de ville dumme sig og over for en pirat? Så havde man da virkelig et dødsønske.. "Mine brødre har intet valg, specielt når de stadig vælger at bo hjemme så er de selv uden om det" kom det fra hende mens hun selv fandt et glas med vand for at drikke. Kvindens blik var rettet mod Nurey nærmest hele tiden ikke at hun havde noget i mod det, at blive overbegloet havde hun skam intet i mod det kunne der vel kun komme et eller andet skæg ud af før eller siden. "For et kvarter siden jeg har bare sørget for de faktisk har gjort noget inden jeg forlader boden helt for i aften" kom det fra hende, men ja ellers havde hun da fri i teorien kunne hun jo tage fri når det passede hende. Men med hendes brødre var det med at holde øje, for der var kun hende og dem i boden og ingen andre ansatte. Sådan var det vel med en familieejet og drevet bod. "Jeg gætter på du har fri? Det plejer de fleste i hvert fald når de sørger mod mad bodende" kom det fra Nurey, hun havde bestemt intet problem i når der kom folk der skulle købe mad så længe de faktisk betalte. snapefan 16.08.2023 00:34
Vashti var bare ikke en kvinde med mange manere, og kvinden gjorde klogt i ikke at få broren til at kommentere på det, for det kunne have pisset hende af. Hun kunne have spist langt værre end dette, når man var på skivet skulle man være hurtig ellers ville de andre gerne have hendes mad, det var ofte hun dog lod dem få resten mest fordi, maden ombord aldrig vær særlig lækker slet ikke i slutningen af rejsen. Vas kaste et kort blik imod den bror der blev snakket til, han var også hurtigt tik at undgå hendes øjne meget klogt valg. Der gik dog ikke længe før tallerkenen var tom, og hun viftede lidt med den for at få en af brødrene til at tage den, blikket stadig rette imod kvinden, da hun var langt mere interessant en brødrene. Et smil gled over hendes læbe " godt du kan holde dem i ørene, ellers må du sige til, jeg kan godt rykke dem af, det ville ikke være første gang" dette sagde hun med en let hævet stemme. Hun lod blikket vandre over den anden, før hun tømte sit glas og nikkede " ja jeg har også fri, mit mandskab har masser af se til" sagde hun, og rankede sig en smule kort rettede på sin kjole. Overvejede hvad hun burde gøre, men hun havde ikke lyst til at gå fra denne kvinde endnu " hvad ville de sig til, at tage med til Den Røde Dames Kro? jeg kunne godt bruge lidt rom og selskab" erkendte hun og blinkede let til kvinden.
Hun begyndte at rejse sig op, rakte en hånd frem imod den fremmede" Vashti, Vas, Kaptajn eller kælling, er hvad du kan kalde mig" sagde hun, før hun lavede et let drilsk buk mest fordi hun ikke var fornem nok til den slags, men et buk virkede da fint og blotte da hvis muligt mere kavalergang....

Echo 16.08.2023 14:16
Nurey grinte over kvindens tilbud, omkring brødrene ører. "Det tror jeg de nogle gange vil elske, for så slipper de for at jeg står og råber af dem når de har pisset mig af" kom det fra Nurey som rakte ind under madbodens bord for at tage en taske ud som hun puttede pungen ned i, så den ikke længere var omkring handledet. Tasken blev svunget over den ene skulder mens hun roligt betragtede kvinden mens hun bukkede sig og præsenterede sig. "Interessant øgenavn, mit øgenavn er hidsigprop i følge mine brødre" blikket gled over mod brødrene som hurtig kom i gang med hvad de skulle som om de ikke havde stået og lyttet. "Mit navn er Nurey måske du kaptajn endda kan redde mig fra mine trælse brødre med dit tilbud med den røde dames kro, så skal jeg nok give dig en belønning" kom det fra Nurey mens hun trådte nærmere på kvinden, en belønning som endda var værdig i Shara øjne. "En belønning som endda vil tilfredsstille Shara" kom det langsomt fra Nurey mens hun gjorde sig klar til at tage afsted til kroen med kvinden. Blikket blev en sidste gang rettet mod sine brødre, "i har bare at ordne alt, i skal trods alt ikke lave noget i morgen når vi alligevel har lukket der" hvilket de kun havde en gang om ugen. De gyldne brune øjne blev rettet mod kvinden, "måske du endda kan vise mig dit skib? Hvis der bliver mulighed for dette" kom det fra Nurey mens hun sendte kvinden et skævt smil. snapefan 16.08.2023 18:45
Vas smilede en smule bredt " jeg kan sørge for de kan hører samtidig" sagde hun, det virkede lidt til samtalen ikke helt faldt i god jord ved de unge fyrer, men det var ikke Vas problem? Hun smilede en smule af øgenavnet det kunne ligeså godt have været Vashit øgenavn, for hun kunne også blive noget så gal især hvis hun fik for meget elle for lidt rom. Hun så dog hvordan de skyndte sig at arbejde, men blikket rette sig imod den mere interessante person " Nurey hmm det lyder pænere end hidsigprop " måtte hun erkende, før hun lyttede videre og trak i et smil " jeg redder dem gerne" svarede hun det her var jo næsten for let? Hun hævede brynet en smule som kvinden trådt tættere på, modig måtte man da sige hun var heldigvis var piraten i godt humør.
Piraten blev næsten paf normalt var det hende der skulle overtale eller tvinge folk til at være med hende, men denne kvinde lagde selv op til det.
" sig mig, kan de lide rom? for så kan vi gå til skibet med det samme, det er lidt af en gåtur så jeg råder dig til at overnatte på skibet" forslog hun, som de begyndte at forlade boden for at gå ned ad den nu lidt mere tomme gade boderne var ved at lukke. De kunne vel ligeså godt springe til den sjove del ? piraten havde alligevel rigeligt rom ombord, det måtte man ikke gå ned på, det havde de andre lært på den hårde måde.

Echo 16.08.2023 22:46
"Tror bare de ender med at brokke sig for meget, det kommer til at blive trættende i længden" kom det fra Nurey. Nurey var i den grad pænere end hidsigprop, men da tvillingerne var 15 havde de allerede erklæret Nurey for verdens største hidsigprop og at hun aldrig ville slippe af med den titel.. Ja selv den da skulle de rende utroligt langt, om ikke andet endte de med at få den kulde skulder i flere uger mens stakkels Duman måtte stå for at styre kommunikationen mellem dem selv om han havde været ung på det tidspunkt selv om han stadig var ret ung. "Men ja Nurey er i hvert fald mit navn" kom det fra hende mens blikket var rettet mod Vashti. Nurey smil blev bredt som hun svarede på at hun med glæde, nok skulle redde Nurey nogle gange havde man bare et behov for at slippe for sine brødre i noget tid altså. Nurey lagde hovedet let på skrå som hun lagde mærke til kvinden blev paf. "Ikke mødt nogle der selv har lagt op frivilligt? Eller er du bare vant til at tage måske?" Kom det nysgerrigt fra Nurey som hun rettede sig op. "Så længe der er alkohol er jeg godt tilfreds" kom det fra hende mens hun trak på sine skuldre, hun havde da smagt lidt af hvert en gang i mellem rom men hun var vel mere øl typen. Men rom kunne da godt gå, intet problem i det. "En overnatning skader jo aldrig" så fik Nurey også chancen for at være på et skib hvilket hun kun få gange havde været før, ganske kort i hvert fald. Nysgerrigt fulgte Nurey med Vashti som allerede havde sat deres kurs, det vakte alligevel en interesse med hvordan aften ville ende ud i, men hun fandt det også interessant over at møde en kvindelig kaptajn, de fleste hun havde mødt var primær mænd. Men måske var der flere kvinder som var kaptajner, end hun lige havde tænkt over? snapefan 18.08.2023 15:57
Vashti betragtede kvinden lidt mere indgående, sådan bare at ville have piraten stødte man ikke ofte på, så det kunne godt komme lidt bag på hende uden tvivl " jeg er van til at tage, eller være den der lægger ud" indrømmede hun, men det var da spændene med en der var frisk, men var hun god måtte spørgsmålet jo være så? Dog smilede hun skævt, så blev det skibet det var også billigere end at leje et værelse og hun prøvede på, ikke at blive forvist for evigt fra Sharmila kro, så det var nok for det bedste. Så måtte de vel se om de fik søvn....Som de nærmede sig havnen kom det rimelig store skib til syne, som de kom tættere på kunne man se frontfiguren var Vashti i stedet for en havrfrue, det var en tro kopi og pyntet flot i følge kaptajnen selv, hun slog let ud med armene imod sit skib " Velkommen til Den Flydende Ælling" sagde hun, med et stolt glimt i øjnene. Som de nåde til gangbroen, nikkede hun ganske kort til en mand som stod vagt, de skiftedes til dette for at sikre ubudne folk ikke kom ombord især hvis Vas ikke selv var på skibet" Jake du kan tage fri" sagde hun kort til ham og han nikkede før man så hans skikkelse gå imod kroen.'
Skulle der komme nogle måtte de kæmpe imod Vas, hun var ret god til at fornemme om der var fremmede på skibet.
Hun førte hende med op på dækket, det var tydeligt at det var rengjord for ikke længe siden, hendes blik gled selv lidt rundt blot for at sikre alt var som det burde, mandskabet havde altid ting der skulle ordnes før de fik deres fridage på land. " vil du op og se roret eller er du mere klar til kahytten?" spurgte Vas og vendte sig imod sin gæst, med et skævt smil på læben et frækt glimt i øjet.

Echo 21.08.2023 19:50
Nurey lagde hovedet let på som hun lyttede til Vashti, en gang i mellem skulle man næsten møde andre man ikke forventede som måske var i samme kategori som dem selv. "En gang i mellem vil man vel altid møde en der nok ikke er som man forventer, specielt hvis det er folk som tror man ikke kan futte deres bagdel af hvis de pisser en af" kom det fra hende mens hun smilede skævt. Hun havde før truet folk med at sætte ild til dem, de løb i hvert fald hurtig efter den trussel. Den fik hende i hvert fald til at smile ved tanken af den, stadig fulgte hun roligt med Vashti som de nærmede hendes skib, hun betragtede den roligt mens hun rynkede den ene bryn over skibets navn. "Interessant navne valg" kom det bare fra hende mens de gik ombord. Nurey betragtede kort Jake som Vashti gav fri, ja fri for tjans var vel altid noget folk så til, så kunne de altid lave det de ville. Blikket gled rundt på skibet som de endelig var kommet helt op på, de gyldne øjne landede dog igen på Vashti da hun snakkede endnu en gang. Roret eller kahytten, livet svære valg selv om hun vel altid kunne se roret på et andet tidspunkt? Specielt hvis hun alligevel skulle overnatte på skibet, så kunne den del jo lige så godt vente. "Kahytten, roret kan altid ses senere når du jo som selv siger at det ender ud i en overnatning" kom det fra hende. snapefan 23.08.2023 20:00
Vashti var stolt at sit skib ikke at man behøvede spørge hvordan hun havde fået det, hun fik givet den anden fri der var ingen grund til vagt, når hun selv var ombord. Desuden gav det blot flere muligheder, senere hen " Ja jeg ville have kaldt det Kælling men mandskabet valgte at stemme om det skulle forkortes" forklarede hun som de kom helt ombord. Hun betragtede en anden som hun så lidt rundt, før valget blev truffet og kaptajnen trak i et skævt tilfreds smil, spændt på at se hvad den anden kunne tilbyde nu hvor det var hende der havde lagt an på Vas. Hun førte hende nedenunder og igennem skibet til de nåde hendes kahyt, klart det største rum ombord. Rummet var mellemstort, der var en stor himmelseng med blåligt stof, i midten af rummet et skrivebord, derudover et tøjskab der overflød, en lille reol med romflasker, og en overfyldt bogreol med alt fra bøger til, skrifter og guldting, gulvet var også fyldt med forskelligt ragelse fra hendes rejser for ej at glemme en kasse i hjørnet med våben.
Hun slog døren op og lod den anden træde ind før hun smækkede døren bag dem, og trådte selv længere ind for at gå hen for at finde en passende flaske med rom frem " se dig omkring, dette er mit hjem" sagde hun med ryggen til, som hun var ved at trække en flaske ud, før hun bevægede sig hen til skrivebordet og tog en lang kniv frem, for at åbne flasken med den i en let bevægelse meget øvet. Vas gik hen og satte sig på sengekanten imens hun betragtede den anden kvinde, og lod sig tage første tår af rommen, et tilfreds suk slap efter hun sank. Hun sad lidt afvendte om den anden ville starte på noget.

Echo 23.08.2023 20:23
"Mænd" kom det fra hende mens hun rullede med sine øjne, mænd havde det alligevel nogle gange med at få det sidste ord selv om de nogle gange bare skulle have lov til at holde deres mund lukket. Turen til kahytten fulgte hun nysgerrigt, med de omgivelser de kom forbi hun strakte sig en enkelt gang mens de stadig gik hen mod Vashti kahyt. Hun trådte ind i kaptajnens kahyt som de endelig var kommet ind i, det var vel forventet at kaptajnen bare havde et nogenlunde rum i hvert fald et privat rum i forhold til resten af mandskabet. Hun bevægede sig længere ind i rummet, mens hun drejede en enkelt rundt rundt i rummet. Nurey bevægede sig kort hen mod bogreolen mens hun lagde hovedet på skrå og betragtede indholdet, ikke fordi hun havde interesse i at tage noget, men hun kunne da godt læse fra tid til anden når der endelig var tid til det. Hun lod sin egen taske glide ned på gulvet, mens hun betragtede Vashti bevægelser mens hun betragtede hver af måden hun bevægede sig på til Vashti der satte sig på sengekanten med rommen. Med et let smil på læben bukkede hun sig let og trak sin kjole af, som hun nu næsten stod nøgen foran Vashti hun kunne jo lige så godt gå i gang ikke sandt? Trusserne trak hun af mens hun bevægede sig hen mod hende, og fik sat hvert et ben på hver sin side af Vashti ben. Det var måske ikke den bedste position at være i men hun kunne da nemt holde ved Vashti uden tvivl, hun greb kort ud den hånd som Vashti havde rommen i hvor efter hun lod flasken glide hen mod sine egne læber og fik taget en slurk før hun rettede flasken op i Vashti hånd, så der ikke lige frem ville gå noget til spilde. Smilet blev bredere som hun lod sine læber møde Vashti i et dybt kys, før hun lod sine hænder ligge på hendes skulder og samme tid pressede sin egen krop tættere på hendes. snapefan 23.08.2023 21:52
Vashti lod Nurey kort udforske, men som hun kom hen til hende og stillede sig foran, vandre blikket op ad hende et smil blev brede som den anden begyndte at trække sin kjole af. Det var sjældent folk var så villige, men det var uden tvivl utroligt frækt og der gik ikke mange sekunder før alt tøj var af, de ravfarvede øjne gled over kroppen for at se den, men nåde ikke meget før hun fik hende på skødet. Den ene hånd lagde sig automatisk på kvindens lår, imens den anden måtte holde om rommen. Hun lod hende tage rommen imens blikket så intenst på hende, kunne allerede mærke sin egen lyst begynde at vokse, og som hun fik rommen tilbage, deres læber mødtes og hun mærkede hvordan skikkelsen gled tættere på, hånden fra låret rykkede sig op for at lukke sig om det ene bryst, imens kysset blev dybere som Vas lod sin tunge glide ind. Som kysset efter lidt stoppede lænede hun sig en smule til side for at sætte rommen sikkert på gulvet, før hun kunne bruge begge hænder og lod dem glide op af taljen til de begge kunne massere barmen, selv lænede hun hovedet frem for at lade sine læber løbe op af halsen og nappe en smule i huden. Hun sukkede imod huden imens hun langsomt lod sig glide tilbage så de begge kunne komme længere ind på sengen.

Echo 23.08.2023 22:20
Nurey mærkede hvordan Vashti hånd landede på hendes lår, hun fjernede den ikke men lod den blive mens hun fortsatte kysset og glædeligt tog i mod tungedansen. Det var nu rart nok at kvinden ikke havde skubbet hende væk fordi Nurey bare var gået i gang som hun havde gjort, men når man nu godt kunne lide at have sex med folk og ikke var rag for at gå i gang med det så var det vel bare lige på og i gang. Hun nød hvordan kvinden tog fat i hendes ene bryst mens de Nurey stadig sad oven på hende og de stadig kyssede uden at afbryde hinanden. Men det var ikke alle kys som kunne varer for evigt, de måtte have luft før eller siden så da Vashti trak sig havde hun bestemt intet i mod det hun smilte roligt til hende. Blikket fulgte kort hvordan hun fik sat rommen på gulvet, "ja ingen grund til at lade god rom gå til spilde" kom det fra hende. Hun lod nakken falde lidt tilbage som Vashti lod sine læber løbe op ad hendes hals, og hvor hun nød det ud over hvordan hun masserede Nurey bryster. Blikket gled tilbage på Vashti som hun fik dem rykket længere ind på sengen og hun hjalp glædeligt med til så de kunne komme ordenligt ind og ikke kun på kanten. Nurey lod sine læber møde Vashti på ny før hun selv lod sine læber glide ned fra hendes læber og ned af hendes hals ned til hendes bryster som hun lod læberne omslutte med den ene, mens den ene frie hånd tog sig af det andet bryst, og den anden hånd langsomt listede sig ned under Vashti tøj, og lod en finger glide hen over Vashti lår før de fandt vejen ned til hendes underliv som hun hurtig fandt vej til, hun lod en finger glide igennem folderne før hun lod en trænge ind og en anden gnubbe mod perlen. snapefan 25.08.2023 23:23
Vashti så kort en smule alvorligt ud " rom skal aldrig gå til spilde, det er en pirat regel eller i hvert fald min" sagde hun, før et skævt smil spredte sig over læben, hun betragtede den anden imens de fik lagt sig mere ind på sengen, det var nok for det bedste for det kunne jo gå vildt for sig. Det var dog ikke ofte hun oplevede en sådan iver fra en kvinde, men spændende uden tvivl og Vas var klar på at kæmpe om magten, men for nu nysgerrig på den andens træk. Hun lod kysset starte på ny for kort efter at blive brudt, et suk slap som hun mærkede læberne ned ad halsen, og til hendes bryst som nærmest gled ud af kjolens skjul eller skjul kunne man vel ikke kalde det sparsomme stof? Lod sit hovedet glide en smule tilbage og lod sin hånd glide ind i den andens hår blot for stadig at føle en smule kontrol. Et par støn slap som fingrene fandt vej til det våde jeg, og begyndte at trænge ind, et suk slap som perlen blev kælet for og hun måtte indrømme det var befriende ikke at være den der gav hele tiden. Men at ligge helt stille kunne hun dog heller ikke, måtte presse sig en smule krævende op imens blikket rette sig imod kvinden igen " mhh vær ikke forsigtig" bad hun brummende, hun var van til at få det hårde.

Echo 26.08.2023 18:15
Et smil placerede sig på Nurey læber, som piraten sagde at man ikke måtte lade god rom gå til spilde, åbenbart en pirat regel men det vidste Vashti nok langt bedre end Nurey gjorde. For Nurey var trods alt ikke en pirat, bare en almindelig mad-sægler på markedet. Fingeren som havde fundet vej til Vashti indre mens den ene massede hendes klit betragtede Nurey hende let mens hun betragtede hendes tøj hvor efter hun kort trak fingeren ud for at slikke den ren. Hun rettede sig op mens hun lod blikekt vandre hen over Vashti krop. "Måske vi skulle få dit tøj af? Så er det meget nemmere at komme til" foreslog hun mens hun roligt gav sig til at hjælpe Vashti med at få tøjet af, frem for at skulle kæmpe lidt med stoffet for at komme til de helt rigtige steder. Smilet blev bredere som hun nu havde en nøgen Vashti neden under sig, hun lod fingeren på højre hånd glide hen over Vashti hals, som gled ned mod hendes bryster og længere og længere ned, før hun fandt vejen til Vashti underliv endnu en gang, men denne gang valgte hun at presse 2 finger op i hende, hun kunne vel godt have presset en tredje op nu hvor piraten ikke ville have det blødt. Men der kunne jo altid stikkes endnu en finger op senere. Nurey lænede sig ned mod piraten igen, mens fingrene fik godt tag med at bevæge sig frem og tilbage i et godt tempo i Vashti indre, mens en tredje fingre masserede Vashti klit. Tungen fandt vej til Vashti bryst igen mens hun pirrende slikkede brystvorten, mesn den anden frie hånd fandt vejen til det andet bare så hun næsten var over hele Vashti igen. Enkelte gange nappede hun en anelse hårdt i Vashti brystvorte inden hun pressede sin krop helt mod Vashti hvor efter hun gav sig til at sutte brystvorten helt, og lod tungen lege med. Tempoet med hendes finger i Vashti våde område lod hun stige, efter noget tid det varede dog heller ikke længe før hun lod en tredje finger presse op i Vashti. Nurey har forladt tråden.
snapefan 01.09.2023 13:35
Måske det ikke var alles regel men det var Vas, og nok den eneste regel hun faktisk overholdte imponerende nok, men tjekkede man hendes årer var der nok mere rom end blod at finde, men hun tog ikke skade af det på nær når hun fik form meget og blev kamplysten. Hun sukkede som den andens fingre bevægede sig, det var en rar følelse men brummede lidt som fingenre blev flyttet. Men ordene fik hende til at smile skævt og sammen fik de taget den sparsomme kjole af og Vas krop blev blottet. Gyldenbrun, men runde former og en pæn hud selv ville hun beskrive sig som en gudinde men det var nok mere hende selv kun.
Vashti stønnede som fingrene igen fandt vej, alt hvad den anden fortog sig tændte hende mere op, et par støn lød imens hun selv pressede sig op imod fingrene for at få mere, hun var ikke følsom og kunne holde til en del. Hendes læber søgte efter den andens, for nu styrede hun ikke men der ville ikke gå længe før Vas ville dominere men tillod sig for nu at tage imod. Hun lod kysset blive dybere imens hoften prøvede at bølge under for at få mere nydelse fra fingrene, så forbandet krævende men det var også rat at blive kælet for.

Chatboks
IC-chat▽