En dans eller to...

Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 10.08.2023 21:39
Alcyone var det sted, som hun altid plejede at være efter en lang arbejdsdag. Hun havde knoklet en del i butikken og hendes fingre var næsten helt ømme for alle de bukser hun havde lappet. Det var ikke den del af jobbet hun elskede. Hun ønskede sig så brændende at kunne sy sine egne kjoler, som kunne sælges i hendes egen butik, men det var ikke nemt uden penge. Alt i livet krævede penge. Penge, som hun brugte i byen efter arbejde. Hendes bedstefar havde bedt hende om at spare op, men det var svært når der var så mange fristelser. Byen var stedet, hvor hun kunne danse og være social. Der var intet bedre end det. 
Denne aften dansede hun endnu engang på bordene imens råbene blev kastet imod hende. Hun svingede med det lange askeblonde hår mens hun klappede i takt med musikken. Dette var uden tvivl en af de bedre aftner at møde mennesker, men ingen havde fanget hendes blik. Efter musikken stoppede mærkede hun den høje puls i hendes årer og hun smilede rundt i lokalet. 
"Nu er det vist på tide jeg får noget at drikke!" Slog hun fast og fik hjælp til at komme ned. Hun vaklede hen til værten, som hilste og hun bestilte det hun ønskede. Der gik ikke længe før det blev serveret for hende.
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 11.08.2023 19:31
Brûstrithon havde været gang tidlig fra morgen af, ikke fordi han havde så set nogle planer, men når man boer på gade som ham, kun han lige så godt få noget ud af dagen, så tur var gået til markedsplads, hvor der var godt med liv med sælger, som gjorte klar til dags handler, det viser sig at være en god dag for ham, da han fik sjæle en del fra forskellige folk i løbet af dagen, udover det var vejret med dem, det var varmt og næste ingen vind og samtid fra en skyfri himmel.

Ud fra dagen ud faldt med hans held, kun han lige så godt også finde en kro, få at fået sig noget varmt mad og lidt at drikke samtid, og hvis hans held stadig var med ham, fandt han måske også en kvinde at kommer med hjem hos, selvom det ikke altid krave held fra hans side, hans udseende gjorte for det mest arbejde for ham, det lette brun hud og hans charmerende smiler, mere behøver han ikke altid at gør, men denne her aften var der godt gang på kroen, han havde fundet vej til, det var lige før han ikke kun kom til af sidder ned, så han kun få noget af spise, men han fandt en plads til sidste og fik noget at spise.

Efter han havde spist, havde han rejse sig, så der var plads til en anden, kun sidder der og nu stod han selv tæt på bar og kiggede udover krostue, hvor han kun ser en elven der var oppe på et bord og danse på det, det var godt at hun havde en god balaner for border var ikke de pæn og samtid også hvor meget hun havde drukket, vidste han ikke, om hun havde fået noget af drikke, han stod selv med et glas rød vin, ikke den bedst han havde smagt men den gik an lige nu.

Han var klædt i nogen pæne bukser i en sortlig farve, en pæn skjorte som lider at den var laver af silke, den var hvid og de tre øverste knappe var åbne, han smiler charmerende til elv kvinde da hun kom op til bar, de var hvis de eneste elver herinde, hvad han lige havde set, han tog en tår af sit glas, ”der er gang i den her til aften” sagde han til hende mens hun venter på hendes bestilling.
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 14.08.2023 09:30
Alcyone var nærmest helt svimmel efter hendes dans, så hun blev en smule forvirret da hun pludselig hørte en stemme, som henvendte sig til hende. Hun vendte de krystalblå øjne mod en anden, som også var elever. Han var en køn en af slagsen, uden tvivl og Alcyone havde en svaghed for kønne mennesker. Hun smilede roligt til ham, "ja, det må du nok sige. Jeg tror det er længe siden at jeg har danset så meget!" Svarede hun og grinede. Der blev stillet en mjød foran hende og bartenderen smilede skævt til hende. Måske håbede han at hun ville tale med ham? Det var i hvert fald en smule underligt, så Alcyone betalte bare og tog en tår af den. Hendes opmærksomhed blev vendt mod elveren ved hendes side igen og hun så nysgerrigt på ham. 
"Jeg synes ikke jeg har set dig før." Startede hun roligt ud og lagde hovedet skråt på skrå, "mit navn er Alcyone, eller Ally." Præsenterede hun sig, som hun rakte ham sin hånd og smilede. Hun var altid social og sagde ikke nej til at møde nye mennesker. Specielt ikke de kønne af slagsen.
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 15.08.2023 19:21
Han kun godt set på kvinde da hun kom tætter på ham, at hun så lidt svimmel ud men hun havde også give den gas på bordet, han kiggede kort på det hun havde bestil, han kun ser at det var mjød ud fra hvordan det ser ud og hvordan det dufte, han havde ikke selv noget imod mjød men lige nu var han selv i gang med et glas vin, ikke lige den bedst vin men den gik an, han smiler svagt af det hun sagde og kiggede på hende, ”de giver den også gas, og det ser også ud til at de hygge dem med det” sagde han og smiler.

Han tog en tår at sit glas inden han rette sin opmærksomhed på hende, da hun snakker til ham, ”nej det tror jeg heller ikke at jeg har med dem, plejer ikke selv at kommer her” sagde han og kiggede på hende, ”hyggelig at møde dem Ally, mit navn er Brûstrithon eller bare Max” sagde han og smiler rolig til hende, nu hvor hun selv var elver, tænke han godt at hun kun udtale hans navn, men det var stadig bare nemmer at kalder ham for Max, for det gjorte store set alle andre.

Han rakte selv sin hånd frem og tog imod hendes for at giv hende hånd, han løfte hendes hånd hvis hun lov ham gør det, hvor han vil kys hendes håndryg, om det gad noget vidste han ikke men hun var køn og han kun godt bruger noget tid sammen med hende, så var det bare om hun vil bruger tid sammen med ham, efter han havde kyssede hendes håndryg, slap han hendes hånd og række sig op, hvorefter han tog en tår af sit glas, ”kommer de selv her tit eller” spurgte han efter lidt tid og kiggede på hende men han smiler rolig.
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 17.08.2023 11:23
Alcyone smilede, "Ja, det gør jeg. Jeg elsker at danse og kunne nok gøre det hele natten, men der skal jo en pause ind imellem ellers kan man ikke få vejret." Alcyone grinede og rystede let på hovedet, så de lange, lyse lokker dansede om hendes hoved. Hun så nysgerrigt på ham og lagde hovedet let på skrå, "Hvad har så bragt dig hertil i aften? Havde du hørt om stedet eller var det bare tilfældigt?" Alcyone kunne ikke selv huske, hvorfor hun var kommet dertil den første gang, men der var ingen tvivl om at hun nu elskede stedet og de mennesker, som altid var her. Bare se nu, hvor hun havde mødt denne enormt flotte elver, som havde fanget hendes blik. 
"Brûstrithon, det er et meget flot navn! Det kan jeg godt lide." Komplimenterede hun, "Det er også hyggeligt at møde dig." Alcyone havde godt hørt hun tiltalte hende ret formelt, men måske var han en af de typer, som ikke ønskede at sige du uden tilladelse. "Du behøver dog ikke sige dem, det er meget formelt." Alcyone grinede lidt af det. 

Alcyone lod ham kysse hendes hånd. Hun var så vant til det og det gjorde hende intet. Hun trak sin hånd til sig bagefter, hvorefter hun tog en tår af sin mjøld. 
"Jeg kommer her ret ofte. Jeg synes det er et hyggeligt sted og der er mange søde og kønne mennesker." Hun blinkede til ham og smilede.
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 18.08.2023 21:14
Han smiler bare af det hun sagde og nikke kort til det, ”det er også en god ting at danse, man er sammen med andre på en hele anden måde og nej det kan man ikke medmindre man er utrolig god til at holde vejret” svaret han på det og kiggede på hende, ja hvad havde enlig lige fået ham hertil, det var enlig et godt spørgsmål som han ikke rigtig kun, giv et rigtig svaret til men han måtte gøre sit bedst, ”nej har ikke hørt om sted eller det har jeg nok på en eller andet måde, nu hvor man har boet i byen i næste 100år men nej det var nok mere tilfældig at jeg er her til aften” sagde han smiler.

”Tak og deres navn er også et flot et” svaret han og smiler til hende, hun kun udtale hans navn rigtig men nu var hun også elver, så de skulle hun kun gør, han smiler bare rolig da hun også sagde at det var hyggeligt at møde ham, det var altid noget at hun også synes det, han nikke bare til det hun sagde men at han ikke behøver at være så formelt, det lå bare til ham og udover det var det også nemmer at faldt ind i et dyre område hvis man var formelt.

Han kyssede hende på hånd da hun lod ham gøre det, han kiggede kort rundt efter hun havde snakket til ham, ”det virker også til at være et hyggeligt sted og det kan jeg se at der er, det kun være men skulle komme her lidt titter” sagde han og blikke tilbage til hende, han tog en tår af sit glas og fik drukket resten af sin vin, hvor han stille glasset fra sig, han skulle havde mere men han vil lige vente, ”må jeg få den næste dans” spurgte han og rakte hende den en hånd, han vidste godt at hun lige havde bestil en mjød men der var ingen der sagde at det skulle være lige nu at de skulle danse.
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 20.08.2023 12:11
Alcyone nikkede for at vise hun var enig, "Er du god til at danse?" Spurgte hun nysgerrigt og tog en tår af sin mjøl imens hun nærstuderede ham kort. Hun var ikke sikker på om han lignede en der dansede, men alle kunne vel danse, hvis de var fulde nok. Det mente Alcyone i hvert fald. Alcyone så bestemt på ham og smilede, "Du har virkelig boet her i så mange år? Det er ret vildt, det kan jeg ikke slå." Hun var trods alt kun 150 år nu og derfor havde hun endnu ikke boet der i så mange år, men det var okay. Hun vidste heller ikke om hun skulle bo der i så mange år. 

Alcyone smilede over hans kompliment om hendes navn. Hun havde altid kunne lide hendes navn så derfor gjorde det hende også glad når andre kunne lide hendes navn. De næste ord fik hende til at smile skævt og hun nikkede, "Ja, måske burde du komme her lidt oftere! En køn mand, som dig ville nok møde mange søde kvinder her." Fastslog hun og smilede skævt. alcyone så på ham med store øjne, da han spurgte om han måtte få den næste dans. Det kunne hun jo næsten ikke sige nej til. "Det kan jeg da ikke sige nej til." Hun tog endnu en tår af sin mjøl, stillede den fra sig og greb hans hånd. Hvorefter hun trak ham med hen for at danse. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 21.08.2023 19:02
Han smiler svagt ved hendes spørgsmål, ”det synes jeg selv at jeg er, er dog ikke typer der danser på borde” svaret han på det og kiggede på hende, tjo alle kun nok dans på den en eller anden måde, og samtid hvor fulde folk skulle være før de gjorte det, ham selv behøver dog ikke at være fuld for at danse, og hvis han behøver det, skulle han havde noget mere at drikke, han havde indtil videre kun fået et glas vin, ”ja det har jeg, har kun være væk herfra i lidt over 30år” sagde han og kiggede på hende, selvom han godt kun havde være de 30år forud, han lært da nogle god ting men oplevet mere skid inden noget andet.

”Hvor længe har du selv boet her i by” spurgte han og kiggede på hende, nu var det ikke høflig at spørge kvinder om deres alder, men hvor længe de havde boet nogen stede var noget andet, ”det kun godt lyder til at jeg skulle det og det vil jeg sikker, men lige i aften starte jeg med dig” sagde han og blikke til hende, om hun var til mere, vidste han ikke men aften var starte ung efter hans hoved, han havde jo ikke rigtig noget arbejde at skulle op til i morgen.

Han smiler rolig af hendes svaret på om han måtte få den næste dans, det måtte han godt og det var han glad for, så måtte han se hvilke danse stil hun være, nu hvor hun skulle danse med ham, han håber selv på noget lidt mere tæt, da det lå mere naturlig til ham at danse så, han lod hende tage hans hånd og følger med hende ud på dansegulvet, an på hvad hun valgte at danse, vil han falde hurtigt ind i det, hvor hun hurtigt vil opdage at han vidste hvordan han skulle bevæger sin krop og at han var smidige. 
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 21.08.2023 21:53
Alcyone grinede let af hans ord. Ja, hun var en lidt vildere type, som dansede på bordene. Det gjorde vel intet. Gjorde det? Hun havde det i hvert fald med at danse ofte på bordene. "Jeg er også en lille smule ekstrem når det kommer til at danse. Jeg elsker at danse!" Hun grinede og rystede let på hovedet. HUn dansede når hun kunne. 
Hans ord med, hvor længe han havde væk overraskede hende. Han havde åbenbart brugt en masse tid i Dianthos, så hvorfor han ikke havde set dette sted kom bag på hende. Måske han mest elskede sin egen stamkro? 
"Ja, det er ikke længe, men du må elske det her så!" Slog Alcyone fast og sendte ham et smil. Hun kunne godt forstå ham. Hun elskede selv byen og vidste ikke om hun ville flytte fra den nogensinde. 

"Jeg har boet her nok omkring 25 år? måske mere? Jeg husker det ikke rigtig. Det var lidt hektisk da jeg flyttede." Hun vidste ikke helt, hvornår det var. Hun var 150 år nu og der havde været så meget kaos, at hun ikke helt kunne huske det. Det havde været en smule problematisk dengang. "Jeg er glad for dit fokus kun er på mig.!"
Som de stod der på dansegulvet var Alcyone ikke sikker på, hvordan de skulle danse. Måske ville hun gerne stå tæt på ham og mærke hans krop, men måske var det for meget? Alcyone tog dog chancen og greb fat i ham og begyndte at danse tæt med ham. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 22.08.2023 20:01
”Det er der heller ikke noget galt i, når man går op eller elsker noget, så har jeg når jeg tegner” sagde han og kiggede på hende, han elsker også spænding når han var i gang med at brude ind et sted, men det kun han ikke rigtig side at han gjorte så noget, da der sikker var nogle som kun finde på at melde ham til en vagt, han havde ikke rigtig en stamkro, det var lidt op til humør og hvor mange krystaller han havde på lom om han tog på en kro eller ej, han smiler lidt ved det næste hun sagde, ”hvordan kan man ikke andet inden at elsker, at være i selskabet med en smuk kvinde” sagde han og blikke til hende.

Han lyttede til det næste hun sagde og smiler, ”så er det nogen gang at tinge gå lidt hektisk til og man ikke selv har styre over det” sagde han og kiggede på hende, det kendt han alt for godt til, med hans baggrund, men den behøver de så ikke at kommer ind på, ”godt at du synes om det” svaret han på at hun var glad for at hans fokus kun var på hende, han kun ser lidt på hende da hun havde en inden kamp, med sig selv om hvordan de skulle danse, men han var da glad for at hun tog chancer til sig og valgt at, de skulle danse tæt.

Da de første var begynde at danse tæt, begynder hans hænder at undersøge hendes krop, ude han gik over nogle grænser, da han samtid heller ikke vidste hvor hendes gik til, så ned længe hendes sider og hendes hofter, han gik med vider ud om hendes bryster og røv, da han ikke vidste hvordan hun havde med det, ellers danse han tæt med hende, om han stod foran hende eller bag hende, var han ligeglad med, hun havde selv fri spil med at undersøge hans krop, hvis hun vil det, men skulle gå lang for at finde hans græns.
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 25.08.2023 17:41
Alcyone så nysgerrigt på ham, "Tegner du også!?!" Hun blev en smule mere overrasket over manden foran hende og hun smilede stort, "jeg tegner også eller jeg designer kjoler." Fortalte hun så og så lidt undskyldende på ham. Han skulle ikke tro at hun syntes det var underligt, for det syntes hun langt fra. Alcyone smilede skævt, "Åhh du charmer! Du ser nu heller ikke skidt ud!" Lød det fra hende og hun smilede skævt til ham. Han var da langt fra det dårligste selskab hun havde. 

"Ja, det er sandt. Ting kan være en smule hektiske. Det er dog okay, det er blevet langt bedre nu." Forklarede hun og som de begyndte at danse glemte hun alt om tid og sted. Hun mærkede, hvordan han holdt hende og hun klagede ikke over hans berøring. Det var en rar fornemmelse at blive holdt om og det var altid det hun elskede ved det. At blive holdt om. At føle sig elsket. Måske elsket var meget sagt, men det var rart at nogen nød hendes selskab. Så Alcyone tog modet til sig til at kører hendes hænder langs hans krop og arme for at mærke, hvad han skjulte på. Han virkede stærk og det kunne hun godt lide.  
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 27.08.2023 18:28
Han nikker kort over det hun sagde, så hun var overrasker over at han tegner, men han skulle lige til at svare hende, da hun begynder at snakke igen, lyttede han til det og smiler svagt, ”ja jeg tegner, ting eller andre, har ikke gjorte mig så meget i tøj, eller ikke i at designe det” sagde han og kiggede på hende, han kun nok godt finde ud af, at designe tøj men det sagde ham bare ikke rigtig noget, men hvis nogle vil betalte ham for det, så skulle han nok gør det hvis pris var god nok, han gjorte meget for krystaller men det var heller ikke gratis.

”Det er godt at høre at, det er blevet bedre, inden hvad det har været” sagde han og kiggede på hende, han smiler svagt for sig selv, da hun tog mod til sig og begyndt at rør ved ham også for at undersøge hans krop, så måtte han se om det her udvirker sig til noget mere, for han kun godt se sig selv have det sjov med hende, efter de havde danse i lidt tid, læner han sig ned mod hendes øre, hvor han hviskede mod hendes øre ”jeg tegne gerne dig hvis det er, dog et mere privat sted”.

Det var godt at hun synes at han charmer, så virker det han havde gang i men nu måtte han se hvad hun ser til hans tilbud, om han skal tegne hende og hvor hen de skal gøre det, for han håber hun har et sted, hvor de kan gøre det for han boer på gade men det behøver hun ikke at få af vider, at han gør det. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 6