snapefan 10.08.2023 00:40
Den Fyldende Ælling havde igen lagt til kaj, og imens mandskabet fik sørget for nye provianter, ja så kunne kaptajnen da tage ud og morer sig lidt. Hun havde som altid iført sig en blå bandana på hovedet, en masse smykker af guld især de store guldøreringe, kroppen var iført en hvid kjole, der klar afslørede mere end den dækkede, hun bar derudover et par brune høje støvler, der gik til midt på låret og havde mange bindebånd. Men hendes figur kunne klare det afslørende tøj, barmen var fyldig, hoften bred og lårene var store men lækre, bagdel rund og halvfast, det brune har hang ned bag bandanaen og bølgede så fint.
Efter lige at have været et smut forbi en "ven havde hun nu lidt flere rubiner på lommen, så turen gik imod kroen for at kunne slå tankeren lidt fra, og så måtte hun se hvad det bragte med sig, en ting var sikkert det sluttede altid med et knald!
Vashti var at finde oppe ved baren, hun havde allerede bundet to glas rom og dermed i højt humør, hun stod lænede op ad baren med an albue på disken, hovedet hvilende imod hånden imens hun var i fuld sving med at underholde bartenderne, der mere lignede en der ønskede at slippe for hende
" Du skulle have set Landkrabbens ansigt, da jeg troppede op for at få min betaling, det var jo lige før han var ved at skide grønne grise ! men det var jo hans egen skyld, for hvem Zalans for den ide at låne penge af et pirat kaptajn som mig, er en super ide?" hun snakkede ikke ligefrem lavt, der var et par blikket rundt omkring rette imod hende, nogle irriteret, andre nervøse og så var der dem der belurede hendes krop.
Hun havde det med at underholde flere folk, end hvad man enlig ønskede sig men hvad kunne man forvente? En kvinde som hende kunne da ikke holde sin kæft særlig længe, hvis det da overhovedet var muligt
" ÅH der var også den gang, jeg stjal en slave, for at få slavens herre med i kanen" og sådan fortsatte historierne, som ville de ingen ende tage.
Som en ny kom ind, gled de ravfarvede øjne imod hende, hovedet let på skrå og et skævt smil på læben imens blikket tydeligt tjekkede kvindfolket ud, som hun stoppede ved piratens side, var det jo næsten et tegn
" førte drink er på min regning, hvad ønsker du?" lød det kækt fra kaptajnen.