Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 09.08.2023 23:01
Alcyone var træt i hovedet efter at hendes sure boss havde råbt af hende hele dagen. Hun troede først hun var klar til at kaste sig armene på hendes bedstefar og tude over de forfærdelige ting, som hun var blevet kaldt. Alligevel kunne hun godt mærke lysten til at feste lurede under huden på hende og måske var det i virkeligheden ikke tårer hun havde brug for. Det var måske nærmere det at komme ud at være social og glemme de der var sket på arbejdet. 
Så Alcyone var taget hjem for at skifte til en let kjole, som fremhævede hendes former og håbede hun ville møde nogen der kunne få gang i en fest. Hendes bedstefar havde skævet en smule dømmende til hende, da hun sagde farvel, men han var også gammel.
Så var hun gået til den centrale del af byen for at se, hvor hun kunne finde den bedste fest. Det lange lyse hår dansede omkring hovedet og på hendes vej fangede hun flere blikke, men hendes opmærksomhed blev fanget af en kro, hvor der allerede var en masse gang i den. 
Alcyone trådte ind på kroen, hvor folk allerede hyggede sig og hun valgte at gå op for at bestille noget at drikke. 
Vashti

Vashti

Kaptajn / pirat / smugler

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 10.08.2023 00:40
Den Fyldende Ælling havde igen lagt til kaj, og imens mandskabet fik sørget for nye provianter, ja så kunne kaptajnen da tage ud og morer sig lidt. Hun havde som altid iført sig en blå bandana på hovedet, en masse smykker af guld især de store guldøreringe, kroppen var iført en hvid kjole, der klar afslørede mere end den dækkede, hun bar derudover et par brune høje støvler, der gik til midt på låret og havde mange bindebånd. Men hendes figur kunne klare det afslørende tøj, barmen var fyldig, hoften bred og lårene var store men lækre, bagdel rund og halvfast, det brune har hang ned bag bandanaen og bølgede så fint. 
Efter lige at have været et smut forbi en "ven havde hun nu lidt flere rubiner på lommen, så turen gik imod kroen for at kunne slå tankeren lidt fra, og så måtte hun se hvad det bragte med sig, en ting var sikkert det sluttede altid med et knald! 

Vashti var at finde oppe ved baren, hun havde allerede bundet to glas rom og dermed i højt humør, hun stod lænede op ad baren med an albue på disken, hovedet hvilende imod hånden imens hun var i fuld sving med at underholde bartenderne, der mere lignede en der ønskede at slippe for hende " Du skulle have set Landkrabbens ansigt, da jeg troppede op for at få min betaling, det var jo lige før han var ved at skide grønne grise ! men det var jo hans egen skyld, for hvem Zalans for den ide at låne penge af et pirat kaptajn som mig, er en super ide?" hun snakkede ikke ligefrem lavt, der var et par blikket rundt omkring rette imod hende, nogle irriteret, andre nervøse og så var der dem der belurede hendes krop. 

Hun havde det med at underholde flere folk, end hvad man enlig ønskede sig men hvad kunne man forvente? En kvinde som hende kunne da ikke holde sin kæft særlig længe, hvis det da overhovedet var muligt " ÅH der var også den gang, jeg stjal en slave, for at få slavens herre med i kanen" og sådan fortsatte historierne, som ville de ingen ende tage. 
Som en ny kom ind, gled de ravfarvede øjne imod hende, hovedet let på skrå og et skævt smil på læben imens blikket tydeligt tjekkede kvindfolket ud, som hun stoppede ved piratens side, var det jo næsten et tegn " førte drink er på min regning, hvad ønsker du?" lød det kækt fra kaptajnen. 
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 10.08.2023 21:52
Alcyone var ikke overrasket over at nogen tilbød hendes første genstand. Hendes krystalblå øjne fangede en køn kvinde, som hun ikke havde lagt mærke til i starten. Der er ingen tvivl om hun var køn og ud fra at hun ikke var bange for at tilbyde noget at drikke, så var der ingen tvivl om at hun sikkert var lige så social, som Alcyone selv. 
"Tak, det er meget pænt af dig. Jeg tager en mjød." Bad hun om og nikkede til bartenderen, som smilede stramt og servede det til hende. Hun rettede blikket mod kvinden, fordi Alcyone vidste at man ikke bare gav en drink for at være flink. Det var oftes fordi man var interesseret i at have en samtale i gang og det gjorde heller ikke noget for Alcyone. Hun sendte et blik til kvinden, "Så er det vel her jeg får et navn på, hvem der er så høflig at give en drink?" Alcyone lagde hovedet på skrå og smilede til hende. Hendes opmærksomhed blev vendt mod hende og hun lod blikket glide rundt for at se, hvem det var hun stod og havde en samtale med. Hun lignede lidt en af de der som brød reglerne og selvom Alcyone måske ikke havde det vildeste liv, så syntes hun at dem der brød reglerne var spændende. 
"Du ligner i hvert fald en med en masse gode historier og har prøvet lidt af hvert." Alcyone tog en tår af sin mjøld. 
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 10.08.2023 22:42
Vashti var altid ude efter kønne folk, og det var den nye kvinde klart derfor havde hun heller ikke tøvet med at give en drink, desuden havde hun rigeligt med rubiner nær brysteren, så der skulle nok være til et par omgange. Hun sendte kort bartænderen et truende blik, før de ravfarvede øjne rette sig imod den kønne skikkelse og rette sig en smule op for ikke at stå imod baren. 
Et smil trak i mundvigen, og hun lavede en let bevægelse med hånden, i stedet for et buk " det manglede da bare, en køn kvinde som den skal da nødigt tørste" svarede hun muntert, stemmen en smule hæs men charmerende, selv tog hun en tår af sin rom det var hvad hun drak, rom og vand... 
Vas trak i et større smil, rakte en hånd frem med mange smykker på " Vashti, Kaptajn, Vas eller kælling, er de navne jeg går under" sagde hun, og sendte et frækt blink fik hun den andens hånd ville hun placere et kys på håndryggen før hun ville tage hånden til sig, for at tage om rommen igen. Blikket gled lidt over den kønne krop det var jo svært at lade være ikke sandt? 
Bartenderen sendte kvinden et hadfuldt blik som hun snakkede om historier, den arme mand havde jo allerede hørt en del fra piraten, og han fik pludselig travlt med at skulle hen og pudse glas i den anden ende.....
Vas skævede efter ham og himlede let med øjnene, før hun vendte tilbage til kvinden " åh jeg har prøvet mere end de tror, og kan fortælle dig historier hele natten skulle det være" sagde hun og lo en smule. Vas lod sin tunge kort lege med piercingen der sad lide under underlæben, mest af alt for at se om den anden måske var interesseret i mere, hun rykkede et skridt tættere på " men sig mig, de minder mere om en smuk landkrabbe? jeg gætter på de arbejder her i byen?" spurgte hun, altid så fandens nysgerrig.
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 11.08.2023 11:34
Alcyone smilede skævt og grinede lidt af hendes ord, "Jeg det har du ret i." Alcyone så skævt mod hende og lod blikket hvile på hånden med de mange smykker. Hun havde mange på og Alcyone blev en smule overrasket. Var hun rig eller var det ting hun havde sjålet? Hun rystede tankerne ud ad hovedet og rakte hendes hånd imod kvinden. "Hyggeligt at møde dig, Vashti. Mit  navn er Alcyone eller Ally, hvis man foretrækker det." Hun trak let på skuldrene og lod kvinden kysse hendes hånd. Alcyone kunne uden tvivl godt lide opmærksomheden. Om den var fra kvinder eller mænd, det gjorde ikke noget. Hun havde svært ved at holde sig til en. Måske fordi hendes forældre havde prøvet at tvinge hende til at gifte sig. 
Alcyone trak hånden til sig igen og lyttede til Vashtis ord. Hun lagde hovedet på skå og smilede skævt til hende, "Hele natten siger du? Jeg er sikker på jeg kunne lytte til dem hele natten!" Hun grinede og sendte et kækt smil.
Alyone elskede historier, men natten ville nok ikke kun blive brugt på historier. 
"Ja, jeg arbejder hos en syerske og jeg bor også her, dog stadig hos min bedstefar. Det er dyrt at få sit eget." Hun rystede på hovedet og tænkte på alle de gange, hvor hun brokkede sig over at bo med bedstefaren. Hun elskede ham og de havde det sjovt, men hun savnede alene tiden.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 11.08.2023 12:36
Kunne være være så heldig at den kønne skikkelse, var interesseret? for piraten lejede da gerne et værelse eller viste sin kahyt frem uden tvivl. Smykkerne var klart tyvekoster hun var ikke ligefrem rig, selvom hun var god til at bruge penge, men man skulle jo se godt ud og de var da noget så smukke i piratens øjne det var alt guld. Et smil gled over læben og hun lagde hovedet svagt på skrå " Ally ?" svarede hun roligt tilbage og løftede sit glas til en kort skål, før hun tømte sit romglas og viftede lidt med det for at få hældt mere i, ikke at bartenderen var særligt begejstret for hende tværtimod, lignede han en der gerne ville slippe for hende snart. 

Vashti trådte et skridt tættere så deres kroppe næsten mødtes, det var svært ikke at lade være med at være udfordrende, det var jo spændende at se om kvinden faktisk turde? " mhh jeg kan mange historier, du kunne måske endda komme med og se mit skib?" forslog hun, imens hun lod sig læne imod baren igen men blev stående tættere på. Hun betragtede hende en smule mere og nappe sig let i læben " kan godt forstille mig det er dyrt, jeg er nu mere til at bo til søs" erkendte hun, sendte hende et skævt let varmt smil, før hun drak lidt mere af sin nye rom. Dog måtte piraten også lige skæve lidt rundt trods alt efterlyst af lyset, så hun skulle altid have lidt overblik men blikket vendte tilbage til sit selskab " sig mig Ally, du plejer vel ikke at hænge ud med lovløse vel? folk som mig har det med at kunne være farlige" sagde hun en smule drilsk. 
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 11.08.2023 13:49
Alcyone var ikke helt sikker på om hun kunne stole på Vashti, men det var nok også det, som gjorde det en smule spændende. Måske var hun edda meget mere frisk end nogle af de kedelige mænd, som altid prøvede at snakke til hende. Alcyone elskede når der var noget spændning og det virkede som om at Vashti kunne give den spænding. 
"Dit skib?" Alcyone så nysgerrigt på hende, "Det lyder ikke dårligt, så du er en kaptajn på et skib? Ja, så kan du kun have en masse historier i ærmet." Slog Alcyone fast og smilede skævt til hende. "Jeg kan ikke sige nej til det!" Slog hun fast og tog en tår af sin mjød og rettede derefter de krystalblå øjne mod den kønne kvinde med de flotte former. Alcyone havde langt fra så flotte former som hende. 
"Jeg har ikke rigtig sejlet særlig meget, så jeg ved ikke om det er bedre, men jeg tror jeg fortrækker at blive på landjorden." Sagde hun bestemt og grinede. Alcyone havde nok altid været lidt af en tryghedsnarkoman. Elskede at være det samme sted og vide, hvad i morgen bragte. 
"Lovløse?" Hun så på Vashti med store øjne, "Der er jo næsten ikke andet end lovløse her. Dem snakker jeg altid med, både kvinder og mænd. Det er jo dem der er mest spændende, ikke sandt? Intet er spændende når det kommer til os, som følger reglerne." Alcyone grinede munter og tog sin hånd op for at stryge hendes arm.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 11.08.2023 14:22
Man kunne aldrig stole helt på Vas, hun var sin egen herre og havde til tider ting, der skræmte andre væk men hun var dog ej ude på at skade denne kvinde, hun virkede ikke til at udgøre en farer. Vashti trak i et stort smil et kort sekund var der glimt af stolthede i hendes blik " Ja jeg er kaptajn for Den Flydende Ælling og har en fin størrelse bemanding under mig" sagde hun, det krævede en del at være kvindelig kaptajn, stadig en meget mandedrævet verden, men Vas var dog også en del mandelig på mange punkter dog ikke det ydre, der var hun en fyldig kvinde. 
Hun tog glædeligt denne kvinde med sig på skibet, det var altid sjovt at vise frem, og der kunne ske mange ting i kahytten, den ene hånd lagde sig ved den andens skulder " mhh en skam, de ville ellers være fint pynt på mit skib" erkendte hun, med et drilsk glimt i øjet før hun slap hende og trådte tilbage for at tage mere rom, blikket vandre lidt rundt og et fnys slap hende " åh kære disse folk er jo kedelige i forhold til en pirat som mig" erkendte hun før hun lo en smule. 
Selvtillid manglede hun skam ikke, måske hun endda havde for meget spurgte man andre, men det var vel også en måde at dække over en mere trist baggrund.... 
" når din krus er tomt, kan jeg sagtens vise dig vej til mit skib, men jeg advarer dig kun engang..... Jeg er lidt af en pillefinger og kan ikke garantere for, at holde mig fra din krop, så at gå med mig er på eget ansvar ikke at jeg skader dig" disse ord blev sagt med et slesk smil, ranke sig en smule og fiskede et par rubiner op fra et sted under brystet under kjolen og smed på disken bare for at være lidt gavmild imod den kedelige bartender. 
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 11.08.2023 14:39
Alcyone nikkede bestemt, "ser man det? Ja, så kommer det ikke bag på mig at du er sådan en udadvendt person. Man skal alligevel være lavet af et særligt stof for at klare den slags!" Alcyone blinkede til hende og smilede. Alcyone ville aldrig være den bedste leder. Hun ønskede dog at være sin egen chef uden nogen var under hende. Det var nok bedst for alle. 
Hun rettede sig op og rystede let på hovedet af Vashtis ord. Hun havde aldrig været den helt store fan havet. Det var så stort og farligt, så modet var ikke lige til det. 
"Jeg ville sikkert pynte ja, men jeg har nogle ting, som jeg skal udføre her i Dianthos før jeg skal nogen steder hen, Vas." Hun lagde hovedet på skrå og nærstuderede kvinden foran sig. Hun havde ikke brugt tiden med den slags kvinder endnu, så Vashti ville være den første. 
Alcyone så på hende med hendes krystalblå øje, "Hmm...det lyder farligt, men også noget jeg er nysgerrig på. Både at se skibet og se, hvordan du vil opfører dig." Alcyone tog sit glas i hånd og uden tøven tømte hun resten. Hun rettede sig op og så skævt til Vashti, "Viser du vejen eller hvad?" 
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 11.08.2023 15:19
Vas nikkede pirat livet var ikke for alle, selv var hun nærmest født ind i det, eller hun havde boet til søs siden hun var 6 år så havet var i sandhed hendes hjem selvom der også var sket ting der, hun aldrig ville snakke om. " ja det er ikke et liv for alle" erkendte hun ærligt, det var også pænt farligt, især med så mange som Vas havde det med at pisse af, men pyt hun var stadig i live...
Et let dramatisk suk slap piratens læber " en skam, men sig til jeg tager dig gerne med en dag" et fint tilbud spurgte man piraten selv, men hun havde det jo også præcist som hun selv ønskede det. 
Nu var kvinden advaret, så kunne Vashti opfører sig som hun ville og så måtte kvinden vel bare fortryde senere, hun smilede drilsk og tømte sit eget glas før hun rette sig helt op, betragtede hvordan den anden tømte sit glas når så hun var ivrig? 

Vashti nikkede før hun uden tøven lagde en arm om livet på den anden, før hun førte hende med udenfor i den friskere luft, og lod folk få fred fra den ellers gode underholdning. Hun slap hende dog ikke men satte kursen imod havene, tog dog de små sidegader der var ingen grund til at møde byvagterne, dem var hun ikke altid så gode venner med, tørre kiks helle bundet....
Som de nærmede sig pegede hun imod et rimelig stort skib " Den Flydende Ælling " sagde hun, frontfiguren var en tro kopi af kaptajnen selv, barmen pynte så fint der.  
" hvilke historerier er de mest til ? er de sart eller?" Vas havde mange, nogen grummere end andre...

Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 11.08.2023 15:38
Alcyone nikkede bestemt. Hun ville nok aldrig du til at være en pirat. Det med at stjæle og kæmpe hele tiden var ikke lige noget for hende. Hun ville bare passe sig selv. Det var bedst på den måde. Holde sig til sine egne regler. Hun så kort mod bartenderen, som hele tiden rystede let på hovedet når Vashti sagde noget. Han var tydeligvis ikke fan af hende, men det var Alcyone. Mest af alt af hendes kønne udseende. 
"Det skal jeg huske. Måske der er en dag, hvor jeg er klar til at rejse lidt væk herfra?" Hun smilede bestemt og nikkede roligt lidt. Hun kunne aldrig sige aldrig. Livet ændrede sig altid. 

Alcyone så, hvordan Vashti også havde tømt glasset og da hun lagde armen omkring hendes liv gjorde det hende intet. Hun fulgte blot med og håbede ikke hun ville ende med alle sine ting var væk. Alcyone så bestemt på Vashti, som de fulgtes ad igennem byen og endte der, hvor der lå et stort skib. Der var flot og det var uden tvivl noget, som hun godt kunne forstå at Vashti var stolt af. "Hold da op! Det er flot, det må jeg sige!" Fastslog hun og rettede blikket mod Vashti. "Jeg er ikke sart, giv mig det værste du har. " Alcyone blinkede til hende og grinede.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 11.08.2023 19:55
Vashti var stolt af sit skib mest fordi det ærligt var hendes, og det var hende der var kaptajn dermed hendes regler ombord, kunne man ikke leve under dem ja så var man i problemer. Men hun var blot gæst så hun skulle nok prøve, at være bare en smule sødere selvom, der ikke var den store garanti for Vas var sig selv. Hun begyndte at fører hende imod gangbroen til skibet, hilste kort på en fra mandskabet der sikrede sig at fremmede ikke kom ombord, men flytte sig ved synet af sin kaptajn. 
" altså jeg har da i min tid, kastreret et par mænd, du skulle se hvor ynkelig de var når klokkeværket ikke længere var en del af dem" lød det muntert fra hende imens de gik ombord på skibet. 
Hun hjalp hende ombord og sikrede sig der var fodfæste, skibet vuggede en smule ikke meget, men når man ikke var van til det, kunne det jo nok mærkes. Blikket betragtede hende en smule, som hun overvejede hvad de skulle se først? 

" er de mest for at se roret først, eller mere interesseret i kahytten?" spurgte Vashti som hun langsomt slap hende, og lod blikket vandre lidt. Hun lod sig strække en smule, men vendte så nysgerrigt blikket tilbage til kvinden, spændt på hvad mon valget blev. Piraten ville ikke have noget imod at pille kjolen af hende, bare tanken fik et lumsk smil frem på læben, der var allerede mange ideer til sjov de kunne lave. 
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 14.08.2023 09:41
Alcyone fulgte roligt med ombord, men hun blev en smule forskrækket over, hvor meget båden gyngede, så de hun kom på, greb hun fat i kantet. "Skal den gynge så meget når de ikke sejler?" Alcyone skar en grimmasse og rystede på hovedet. Hun var ikke sikker på, hvad hun syntes om dette. Det var ikke noget hun elskede og hun ville nok ikke bryde sig om at leve af at sejle. 
Da Vashti fortal om sin historie skævede hun skævt mod hende og rystede let på hovedet, "Det lyder en smule ubehageligt. De må virkelig have gjort noget skidt for at fortjene den slags." Alcyone vidste ikke, hvad hun skulle sige til de hun elskede mænd, som levede på kanten af loven, ligeså vel som kvinder, men hun havde aldrig overvejet at gøre den slags. 

Alcyone prøvede at finde fodfæste og åndede tungt ud, da hun kunne stå uden problemer. Hendes næste ord fik hende dog til at tænke lidt over, hvad hun skulle sige. Hun ville ikke virke desperet, så det førse var nok det bedste valg. "Jeg ville da gerne se, hvor du styrer det hele fra!" Fastslog hun bestemt og sendte hende et skævt smil.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 14.08.2023 20:57
Vashti sørgede for at holde lidt bedre ved hende, som de kom ombord kunne ikke lade være med at smile en smule, ved de ord der forlod den andens kønne læber " beklager men havet er aldrig helt stille, men du vænner dig til det om lidt, prøv at se ud i horisonten det plejer at hjælpe" forklarede hun rimeligt venligt, det kunne klart have været sagt mere flabet men, denne kvinde virkede ikke helt til at være vant til en pirat som hende, og hun skulle jo helst få lokket hende med ned i kahytten. 
Et lumsk smil gled over de fyldige læber, og en let latter forlod hende " åh de fortjente det uden tvivl, jeg gjorde blot flere kvinder en tjeneste, af miste klokkeværket er åbenbart noget der får dem til at miste selvtilliden" sagde hun, det var noget hun gerne gjorde igen, man skulle ikke prøve på noget med hende med mindre hun ønskede det! 

Vas smilede til hendes valg, som de bevægede sig op imod roet, sørgerede hun dog for stadig at have an arm om livet på den anden kvinde, det var en rar ting og gav den anden lidt støtte. Som de stoppede ved det store ror, greb piraten den røde kaptajn hat og trak på hovedet slap hende for at stille sig bag roet, med rank ryg brystet skud en smule lokkende frem. 
Hun lod de ravfarvet øjne glide omkring før de lande på hende, hun rakte en hånd frem " kom her og prøv at stå her" sagde hun, det var endnu en mulighed for at komme tæt på, Vas rykkede sig en smule så de begge kunne stå. Det var tydeligt at piraten var i sit rette element, og det klædte hende hun trak hatten af for at sætte den på Ally hoved. 
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 17.08.2023 11:12
Alcyone prøvede at gøre det, som Vas forslog hende, men det gyngede stadig en smule, men efter lidt tid fandt hun fodfæste, men det gjorde hende intet at Vas holdt hende stadigvæk. "Det hjælper en smule. Tak!" Lød det taknemmeligt fra Alcyone og sendte et smil til Vas. Alcyone rystede let på hovedet af hendes historie. Det var en voldsom historie, men hun måtte da indrømme at hun nogen gange selv havde ønsket at gøre det mod nogle mænd. "Man skal da ikke blive uvenner med dig, hvad?" Alcyone grinede varmt og sendte et skævt smil til Vas. Det var nu en sjov historie og hun havde respekt for Vas og hendes mod. 

Hun fulgte med Vas op til roret og hun blev overrasket over, hvor langt flottere udsigten var derfra. Hun så på Vas, som hun stod der med sin hat på foran roret. "Der er ingen tvivl om at det klæder dig at stå her. Du ser ret godt ud." Kom det flirtende fra Alcyone og nød synet af hende foran roret. Hun tøvede ikke med at gå derhen, da Vas bad hende prøve det. Alcyone stod der og så udover skibet og følte at hun var kaptajnen. "Jeg forstår godt, at du gør det her! Det føles ret godt. Jeg tænker det er fedt at være sin egen chef!" Lød det roligt fra hende og hun prøvede at se for sig, hvordan det måtte være at kunne være den der bedstemte.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 17.08.2023 14:36
Vas havde aldrig rigtig været søsyg før, men hun havde set mange blive det og hjulpet, så hun skulle nok hjælpe skulle det ske selvom det ikke burde nu hvor de lå til havn. Der var ingen grund til at slippe grebet i hende, det var blot en god undskyldning for at være tæt på, lytte til hende ord og sendte et skævt smil " nej det kan ikke anbefales, jeg er ikke bleg for at straffe eller tage hævn" sagde hun tydeligt at se i hendes blik at hun mente de ord. Man var nød til at være stærk, for at være på toppen og derfor heller ikke vise for mange følelser. 

Vashti var altid flot bag sit ror, selvom hun også havde folk på skibet der styrede det, det meste af tiden ofte gjorde hun det kun ved ud og indsejles fordi det fik hende til at fremstå godt. Hun trak i et smil ved den andens ord, lod blikket rette sig imod før hun lod hende komme til roret, og kunne stille sig lidt bagved, og læggere hænderne imod hendes hofte " du ser heller ikke helt værst ud" sagde hun drilsk imod kvindens ører. Hun slap og trådte til side så hun bedre kunne se hende " det er skønt, men også meget hårdt, især når man skal have med sådan mandfolk at gøre, men mit mandskab er folk jeg har mødt igennem tiden, og de kender mig ved hvordan reglerne er" sagde hun stolt, alle og en hver kunne ikke arbejde under hende. Hun lagde hovet let på skrå " vil du med i kahytten?" spurgte hun, måske selv en smule utålmodig, men ville hellere bruge tid på at udforske den anden. 
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 17.08.2023 22:17
Alcyone grinede, "Jeg tror ikke jeg ville kunne gøre den slags! Det jeg kan er trods alt at heale folk. Det kan sjældent bruges ondt." Alcyone havde ikke brugt det så meget, men hendes forældre havde altid lært hende det, da de mente det var det en mor skulle kunne. Til en dag hun fik børn. Hvilket de gerne ville have hun skulle have nu, men hun gad ikke at snakke med dem og slet ikke gifte sig. Det ville være tåbeligt. Hun gøs ved tanken om at være låst til en person. Hvis hun skulle det, så skulle det virkelig være en hun elskede. En hun ville bruge en masse tid med. 

Alcyone smilede til hende, som tak for hendes kompliment. De næste ord kunne hun godt forstå. Det var nok ikke en dans på roser, men det var nok mere befriende for hende at komme ud og sejle end at være fanget et sted. "Det giver god mening, men hvis du har fundet nogen du kan stole på, så er det bare med at holde fast på dem. Der findes ikke mange man kan stole på nu til dags." Det oplevede Alcyone alt for tit. At blive jagtet af folk og deres blikke. Alcyone så skævt på hende, "Din kahyt? Det lyder ikke dårligt! Jeg er sikker på at det mest spændende er der!" Alcyone grinede, "Før mig til din kahyt, kaptajn!" Råbte hun og grinede.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 18.08.2023 19:27
Vashti smilede let som hun grinede, før hun rystede en smule på hovedet " jo hvis du lader være med at heale dem" sagde hun, lød allerede som om piraten nød den tanke. Kaptajnen var ikke en type man kunne have et forhold med, hun var for hyper seksuel og ville ikke kunne holde sig til en, plus det ville få hende til at føle sig sårbar og det ønskede hun ikke. Børn skulle hun heller aldrig have, hendes barndom havde været slem og hun kunne ikke byde et barn, livet til søs som pirat, det havde hendes far gjort med hende, og set hvordan hun var nu i dag....
Vas ville heller være sammen med folk fra havn til havn, og så sit mandskab, der var ikke behov for dybe følelser dem ville hun gerne have forblev dybt ind aflåst. 

Hun nikkede en smule, man kunne aldrig stole hundrede procent på andre, men hun vidste mandskabet havde hinandens rygge, man kunne vel kalde dem en sær form for familie en selvvalgt slags " det er sandt, selvom jeg kun stoler på mig selv" sagde hun før hun begyndte at gå imod kahytten, eller man kunne vel snart kalde den Knaldhytten? Vas sendte hende et skævt drilsk smil. Kaptajnen greb omkring hende for at løfte kvinden i sin favn, for så at bære hende ned til kahytten.
Døren blev skubbet op med benet, før hun bar Ally ind og satte hende på skrivebordet der hvor der var en bar plet.

Rummet var mellemstort, der var en stor himmelseng med blåligt stof, i midten af rummet et skrivebord, derudover et tøjskab der overflød, en lille reol med romflasker, og en overfyldt bogreol med alt fra bøger til, skrifter og guldting, gulvet var også fyldt med forskelligt ragelse fra hendes rejser for ej at glemme en kasse i hjørnet med våben. 

Kaptajnen gik hen for at finde en flaske rom, før den så blev åbnet med et sværd for så at gå hen og række flasken til hende, glas var lidt for fornemt til søs. Blikket betragtede hendes nysgerrigt " dette er så mit hjem det meste af tiden" sagde hun og slog let ud med armene. 
Alcyone

Alcyone

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 150 år

Højde / 170 cm

HoneyBee 21.08.2023 17:28
Alcyone smilede og nikkede, "Det har du selvfølgelig ret i, men jeg ville nok alligevel ikke kunne få mig selv til det." Kom det roligt fra hende og hun grinede let. Hun havde aldrig tænkt på at skade andre. Hun var ikke sådan en person og hvis nogen var upassende overfor hende, så ville hun ofte have en vej uden om det. Hun havde i hvert fald klaret sig fint indtil videre. Alcyone havde i hvert fald ikke haft nogle problemer endnu. 
Alcyone havde aldrig tænkt over om hun nogensinde ville få sin egen familie for hun havde aldrig mødt nogen hun følte sig så knyttet til. Så derfor havde hun aldrig overvejet idéen om børn. Det ville lyde underligt at sige det højt, men som lige var nu, klarede hun sig fint uden. 

"Ja, man kan også kun stole på sig selv 100%. Jeg har ikke mødt nogen jeg stolede 100% på i hvert fald." Alcyone stolede også kun på sig selv. Man vidste aldrig, hvor man havde andre folk hen af og Alcyone var blevet svigtet før i sit liv. 
Alcyone blev overrasket, da hun pludselig blev hævet op og ført ned i hendes kahyt. Hun kunne ikke lade vær med at grine lidt og da hun blev sat på bordet, fulgte hun Vas med øjnene imens hun hentede en flaske rom. Alcyone så overrasket på hende, som hun åbnede den med sværdet. 
"Sikke en hyggelig kahyt! Jeg er sikker på der sker en masse magisk her." Alcyone smilede og kastede med det lange lyse hår. 
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 25.08.2023 17:49
Vas havde i hvert fald lært kun at stole på sig selv, men forståeligt når man kendte til hendes baggrund, ikke at det var en hun snakkede højt om, faktisk snakkede hun om alt andet og undgik det emne, der var dog undtagelser men ikke mange for det kunne være farligt skulle det falde i forkerte hænder. " det også klogt" sagde hun før hun fik hende løftet og båret til kahytten, måske ikke så normalt men det var da underholdende og de var kort tæt på hinanden. 

Piraten nød at se det overrasket blik i den andens øjne, det fik et skævt smil på læben før hun tog sig en tår og gik nærmere for at række flasken imod hende som et tilbud, før hun trak lidt på skuldrene " tja det er i hvert fald et hjem, men ja der sker mange ting i denne kahyt" sagde hun gådefuldt, lod tungen glide over læben for at gribe en dråbe rom, det skulle ikke gå til spilde selvom der var en del flasker tilbage på reolen. Hun kom tættere på og stillede sig foran kvinden, lagde en hånd imod hendes ben, og lod den langsomt glide op ad inderlåret " måske du vil prøve lidt?" spurgte hun lokkende, og var pludseligt meget tæt på, de ravfarvede øjne intense og lystne, der kunne jo ske mange ting her hvis man var villig, den unge kvinde lignede en der gerne ville domineres...
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 4