help from a stranger

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 04.08.2023 22:44
Det var morgnen efter en meget lang nat, natten havde budt på fuldmånen, og Jax som normalt havde godt styr på at få lænket sig rigtigt fast for ikke at skade nogen, havde denne nat ikke lykkes med dette. Jax havde vært distraheret og glemt alt om tiden, så før han nåede at lænke sig selv rigtigt fast var forvandlingen begyndt, han fik hurtigt revet sig fri fra de få lænker og stormet ud af hytten.

Små dråber ramte hans hud som han lå der i skovbunden, uden tøj og i smerter, nogen ville se ham som bevidstløs eller død, men enlig var han sovende.
Kroppen var beskidt over alt, der var rifter rundt omkring på hans krop efter nattens rend, og hans hænder og ansigt var smurt ind i blod, forhåbentlig fra et dyr og ikke et andet væsen.
Han havde endnu ikke opdaget det, da han fortsat var sovende og ikke var helt vågen endnu.

Jax havde altid sat sig rigtigt fast hver eneste fuldmåne, hans største frygt var at skade folk i sin ulveform. 
Han lå nøgen, kold, beskidt og blodig i skovbunden, med ansigtet ned af, som få regndråber ramte hans ryg, inden regnen begyndte at bryde ud, flere og flere dråber ramte hans ryg og himlen åbnede sig som regnen begyndte at skylde ned over ham, hvilket kun gjorde ham koldere af at ligge på jorden.
uvejret begyndte og regnen styrtede ned, hvilket vækkede ham en smule, men han var for træt og havde for ondt til at kunne rejse sig eller reagere på regnen.
Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 05.08.2023 20:34
Som det langsomt begyndte at regne havde Dot valgt at holde ind selv om det var i en skov men hun gad ikke kører hvis det skulle ende ud i at stå ned i stænger. Nej det ville ikke være det fedeste, så hun kunne lige så godt holde stille og eventuel tage en lur, selv om hun ikke nåede så langt som en lur. Blikket gled mod en person der lå i skovbunden hun var i nærheden af, og ikke nok med det personen havde absolut intet tøj på. Hun sukkede mens hun lagde sine arme over kors og bevægede sig hen mod personen. Det var utroligt som hun egentligt havde fået øje på ham sådan som det stod ned, og hun var i den grad taknemmelig for at vognen var i nærheden, hun fik sat sig på hug i nærheden af hans hoved mens hun prikkede til ham. "Hey du kan ikke bare ligge her, hvis du tager dig sammen så kan jeg hjælpe dig hen i min vogn" fik hun forslået ikke at hun var begejstret for at få en komplet nøgen fremmede fyr ind i hendes vogn, men hun kunne vel heller ikke bare efterlade ham her kunne hun? Endnu en gang prikkede hun til ham, eller et lille forsøg for at skubbe til ham så han kunne komme bare lidt op at sidde. Hendes kjole var i forvejen våd, og hun kunne vel ikke undgå at den ville blive møg beskidt i forsøget på at få ham op fra skovbunden op og ind i hendes vogn, det ville klart blive en mudret tur.. Forhåbentligt kunne hun få ham til at hjælpe bare lidt til.. 
Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 05.08.2023 20:47
Jax mærkede nogen prikke til ham og snakke til ham, hvilket fik ham til at mumle svagt og uforstående, han åbnede svagt øjnene og så op på personen "hvor.... er jeg?" spurgte han stille, han var tydeligt udmattet og træt, men hun havde ret han kunne ikke ligge der.

Jax lå hænderne mod jorden for at prøve at rejse sig op, hele kroppen gjorde ondt, der var rifter og mærker over alt på hans krop og han var stadig smurt ind i blod.
Han fik kæmpet sig nogenlunde op på benene, endnu uvidst om at han intet tøj havde på, han var tydeligt forvirret og rundt på gulvet.
Jax holde lidt om sig selv da der var ret koldt, men han bemærkede ikke at han var nøgen overhovedet, alt var meget tåget for ham.
Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 10.08.2023 21:01
"Hvor du er? Du lå liggende i bunden af en skov" kom det fra hende mens hun rystede på sit hoved af ham. Hun fik grebet godt fast i hans arm efter han var kommet op på sine ben, sådan nogenlunde hvor efter hun hev ham med sig hen mod sin vogn. "Du kan hvile når jeg har fået dig ind min vogn, trinnet er lidt højt for at komme op, men det er bedre end at ligge på bunden af en skov mens det styrter ned med regn" kom det fra hende, mens hun kæmpede for at få ham op på trinet med hans egen hjælp. Endelig kom de da ind i vognen og tørhed, hun startede med at få tændt to lanterner som fint kunne lyse vognen helt op, hvor efter hun smed et håndkæde hen mod ham, hvor efter hun selv gav sig til at træde ud af sit tøj som var drivvåd efter regnen hvor efter hun hurtigt fik fundet en ny kjole frem. Dot var ikke lige frem bange for at smide tøjet foran fremmed, det skulle vel bare overstås hvis man ville have noget nyt på, selv om hun lige skulle tørres selv først. Hun havde fået ham nogenlunde placeret på en stol efter hun havde fået hængt sin våde kjole til tørre. "Mande tøj har jeg desværre ikke, så du må nøjes med nogle tæpper jeg har" kom det fra hende mens hun hjalp ham med at få ham bare lidt tør, før hun selv fik fundet nogle tæpper frem som hun lagde på bordet. 
Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 13.08.2023 15:56
Jax hjalp til, han brugte kvinden som støtte, men ellers hjalp han selv, hun kunne nok ikke bære ham alligevel.
Han satte sig ordenligt i stolen og brugte håndklædet til at tørre sig, det gik lidt langsomt fordi han var udkørt, men det gik.
Jax så nærmest ikke at kvinden skiftede tøj "tak...for hjælpen" sagde han roligt, hvilket også afslørede de små skarpe tænder han havde, de var ikke så store i hans menneske form, men de var der og tydelig hvis man kiggede.
Han tørte sig med håndklædet og kom til at se alt blodet på håndklædet og så vågnede han "åh nej" mumlede han forskrækket og så ned af sig selv, alle skrammerne og blodet, han tog i mod tæpperne og lå over sig for at skjule sin nøgne krop lidt for kvinden, mens han studerede sine skrammer, han tog sig til hovedet og gemte ansigtet i sine hænder, havde han dræbt nogen i løbet af natten? havde han vært oppe og slås? 

Jax forsøgte at huske, men alting var bare sløret, fik han ikke bundet sig rigtigt fast, hvad var der skete.
Han kunne ikke finde ud af det.
Jax sad bare med ansigtet gemt i sine hænder, mens han forsøgte at huske. Han måtte vente til regnen var over, så måtte han løbe hjem efter noget tøj og så skulle han undersøge skoven for at sikre sig han ikke havde dræbt nogen.
Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 23.08.2023 22:53
Dot gav sig til at lave te, de trængte vel begge to til et eller andet varmt og hun kunne vel lige så godt få lavet noget suppe af det hun havde så de begge kunne få noget og spise også. Teen blev placeret foran ham, mens hendes egen blev sat på den anden side. Der gik heller ikke længe før hun fik lagt to skåle på bordet og hældt suppe op i hver skål og en ske til dem begge. "Det er ikke meget men det giver lidt mere varme" kom det fra hende som hun endelig satte sig ned. "Du kan få en klud når vi har spist, så kan du se om du ikke kan få vasket din krop bare lidt" kom det fra hende, et badekar som de fleste huse efterhånden havde havde Dot ikke, ikke når hun bare boede i sin vogn. Hun tog typisk til søer hvis hun skulle vaskes eller andre steder med vand. "Når regnen en gang holder op tænker jeg du kan smutte, men ind til dag kan du blive der er ingen grund til du render rundt i den silende regn i din tilstand lige nu" kom det fra hende mens hun betragtede ham mens hun spiste. 

Dorothy har forladt tråden.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 03.09.2023 15:34
Jax sad bare med hovedet i sine hænder, ind til hun talte til ham igen, han så lidt op og man kunne tydeligt se frygten i hans øjne, ikke over hende, men over hvad han måske havde gjort i løbet af natten, for han kunne ikke huske det selv.

Jax nikkede stille til det hun sagde "tak... det er meget venligt af Dem" sagde han stille og tog i mod både teen og suppen, han var ret sulten så det var rart med noget varmt og nærende.
Jax så lidt rundt i vognen inden hun sagde noget igen hvor han så kiggede på hende igen, han så lidt undrende på hende "i min tilstand?" spurgte han undrende, han var da okay, han var nøgen og havde nogen rifter, men ellers var han da okay, var han ikke?.

Jax spiste lidt "jeg vil gerne gengælde Deres gæstfrihed, men alle mine krystaller ligger i min hytte... så De må endelig sige hvis der er noget jeg kan gøre for Dem" sagde han roligt og smilede en lille smule, hvilket afslørede de små lidt spidse tænder han havde, selv i hans menneskeform havde han små skarpe tænder, de var ikke så store som når han ikke var i sin menneskeform, men de var der og det var tit det som folk blev skræmt væk af, fordi de troede han enten var vampyr eller vareulv, ikke at de tog fejl, men det var da ikke det sjoveste at folk blev skræmt væk at hans små skarpe tænder.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6