Mikhail

Mikhail

Livvagt for Dain af Kazimi || Tidligere ring kæmper || Tidligere slave

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 15.07.2023 14:53
Mikhail havde fået ordre på at tage et bad og derefter holde fri, ikke han havde problemer med hygiejne, mere det faktum han havde stået i den stegende sol hele dagen i sin sædvanlige livvagt uniform. Dain af Kazimi  havde fortalt ham hvilket badeværelse han kunne gå til, der ville være sørget for vand i karet og Mikhail stillede ikke nogen spørgsmål om noget, men havde taget sit tøj under armen sammen med noget at vaske og tørre sig med. Gennem gangene gik han og nåede da til badeværelset. Som han åbnede døren og gik indenfor, hævede han let et øjenbryn og kløede sig kort i nakken, før døren blev lukket bag ham. Dette virkede for fint til bare at være til slaver og tjenestefolk, men hvad vidste han… En ordre var vel en ordre? Han gik over til karet og lod den frie hånd mærke på vandet, hvilket fik et smil frem på hans læber, før han lå det rene tøj til siden og begyndte at klæde sig af. Tøjet blev lagt i en bunke så han kunne kende forskellen på rent og beskidt. Han rakte op for at løsne båndet der holdt hans hår, som hurtigt faldt ned og hang til lidt under kravebenene.

Mikhail gik til karet, trådte op og satte sig ned med et tilfreds suk. Det var rart endelig at være ude af solens varme og få muligheden for at få noget andet, lidt mere luftigt tøj på, men først skulle han lige vaskes. Han lænede sig tilbage og slappede af, bare de første par minutter.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Nao 15.07.2023 15:34
Der var ikke noget bedre end at søge mod badeværelset når dagen oprendt. Det var selvfølgelig ikke hver dag at hun tog sig den luksus at lade sig forsvinde ned i et kar fyldt med vand og hvidt skum. Det var oftest et par gange om ugen og denne dag var en af de dage hvor hun tillod sig det. Vejret var stegende hedt her om sommeren, og det kunne være frygteligt klisteret og klamt, når man svedte og stegte i solen. Hun så frem til at lade sig glide ned og omfavne af vandet, og få skrubbet noget af sveden af sig. Ofte var Aaliyah omsværmet af en eller to tjenestepiger når badet kaldte, men ikke denne dag. Hun havde sendt en i forvejen, for at klaregøre badet til hende og at hun dermed blot kunne lade sig forsvinde for en længere stund og være udenfor store bekymringer. 

Aaliyah bevægede sig igennem det store paladset og gik målrettet mod deres personlige badeværelse, hvor klæder, sæber og olier var hvor de skulle være og hun dermed slap for at slæbe noget med sig. Hun ville trække i silkekjolen når hun skulle tilbage og dermed skifte til noget nyt, når badet var overstået og hun var nået tilbage til værelset.
Hun åbnede langsomt døren indtil det velkendte badeværelse. Et gisp forlod hendes læber og hendes krop frøs i et kort øjeblik, då hun så Mikhail sidde i det som hun følte var hendes kar. Straks lod hun hånden bevæge op foran øjnene, for ikke at se al for meget. "Mikhail..." Kom det stammende fra hende, "Undskyld, men hvad laver du?" Hvorfor sad han her? Hendes far ville slå ham ihjel.
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 15.07.2023 21:26
I fred og ro havde han blot siddet og nydt stilheden som han hørte trin nærme sig døren, hvilket fik ham til at stivne lidt. Der var noget galt. Som døren blev åbnet og han hørte den velkendte stemme af Aaliyah, stivnede han fuldkommen og mærkede hvordan hans hjerte stoppede. Han forsøgte at samle sig ”A… Aaliyah?” svarede han og holdt blikket fra hende som han havde da hun var kommet ind. Han vidste trods alt ikke om hun var anstændig eller allerede let påklædt. Han skar en grimasse og mærkede lysten til at kværke den unge fyrstesøn. Dain havde uden tvivl gjort dette med vilje, for han vidste hvordan Mikhail ville reagere og sikkert også hvordan hans søster ville. Med blikket rettet i den anden retning og hænderne placeret over skridtet kom der et usikkert grin fra ham ”D… Det er jeg virkelig ked af deres højhed, det var slet ikke meningen at dette skulle ske…” svarede han febrilsk og holdt en kort pause før han fortsatte ”Dain sagde dette var et sted jeg kunne få fred og ro til at bade… Jeg vidste ikke det var deres… Undskyld… Giver du mig to sekunder forsvinder jeg med det samme” afsluttede han, stadig febrilsk og nærmest ved at falde over ordene som han forsøgte at forsikre hende om han virkelig ikke havde ønsket dette på nogen måder… Mikhail skulle have en alvorssnak med Dain efter dette… Det var der ikke nogen tvivl om. Dain den zalans møgunge…
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Nao 16.07.2023 00:14
Hun forstod ikke hvorfor hun lige nu stod med hånden for øjnene, og for så sekunder siden havde stået og set på den nøgne Mikail i hendes bad. Hun havde heldigvis ikke set noget og i øjeblikket ønskede hun det heller ikke. Mikhail var hendes broders livvagt og derfor burde han ikke være noget som hun oplevede på denne måde. I det mindste stivnede og frøs han lige så meget, som hende - det var hvert fald hvad hans stemmeføring fortalte ham. Hun så intet ud mellem hænderne, som hun stod sådan.
Hun lyttede til ham og selvfølgelig var dette noget som hendes broder havde sat op, for at pisse på dem begge to. Hun var arrig og havde lyst til at kvæle ham, "Dain?!" Lød det vredt fra hende, som hun stadigvæk stod i døren, "Jeg slår ham ihejl!" 
Den forrige dag havde hun siddet under træet i haven, talt med ham og alt mellem himmel og jord og endda flirtet drillende med ham, men det har var bestemt noget andet. 
Aaliyah havde virkelig set frem til dette bad og at han nu sad og optog karret, gav hende virkelig irrations momenter, så enten så skulle hun få ham ud og ellers så skulle hun misbruge situationen. "Nej, vent.." Lød det sikkert fra hende, "Vend dig om, med ryggen til mig" Et lusket smil gled over hendes læber som hun ventede på at han skulle vende sig. Dette her var sindsygt, for det var både farligt for hende og ham - mest ham.
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 16.07.2023 01:07
Mikhail vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre af sig selv i hele denne situation, ærligt så havde han mest af alt lyst til bare af forsvinde væk, bare blive usynlig og forsvinde ud i den blå luft, men han havde ikke nogen magiske egenskaber, så han måtte sidde her og have lyst til at dolke sig selv hundrede gange for sin idiotiske tiltro til den lille slange. Som Aaliyah råbte ud i gangen, sank han let sammen og skar en let grimasse. Han havde ikke set prinsessen så sur før og det var... Overraskende at så lille og fin en kvinde kunne blive så aggressiv. Et eller andet sted morede det ham, men han viste det naturligvis ikke, for han var pishamrende nervøs for hvad der ville ske med ham. Nok havde de i går haft samtaler om alt mellem himmel og jord, dog var det ikke denne situation han nogensinde havde regnet med han skulle ende i med hende, men her var de takket været Dain. Nok havde der måske været noget uskyldig flirten fra hendes side, men han ville aldrig reagere på det, ikke på den måde.

Mikhail gjorde næsten klar til at rejse sig, men hørte da ordren om han skulle vente. Han hævede uforstående det ene bryn og kneb let øjnene sammen, men alligevel gjorde han hvad hun bad ham om og vendte sig om med ryggen til hende og lod blikket hvile mod vandoverfladen. Hans hænder var placeret i hans skød, dækkede for hans manddom. Begge hænder var nødvendige, for til denne store herre, fulgte et stort… Ansvar…
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Nao 16.07.2023 08:34
Mikhail var en fange i Dains lille leg, det samme var hun dog, men det havde hun været så mange gange før, så hun var vant til det. Aaliyah havde et temperament uden lige, det var bare sjældent at det rigtigt fik ben at gå på, for lige nu brændte hun op inden i, men det som Mikhail så var bestemt ikke noget voldsomt, men hun var gal.
Der var intet af det her som var Mikhails skyld så hun ville hverken sladre eller gøre ved, over at han sad i deres bad. Det var Dain som skulle modtage hendes vrede. 

Hun kunne høre på vandet at han bevægede sig og måtte  vippe med to fingre så hun kunne se igennem og se hvad han foretog sig. I første omgang lignede det at ham var på vej op, men efter hendes ord stoppede han undrende og gjorde som hun bad om.
Det betød at Aaliyah lod kjolen falde og lod den nøgne hud komme til syne. Hun nød hvordan luften klamrede sig til hendes hud, og om lidt ville det være vandet.
"Jeg beklager at du er fanget i det her, men jeg har ikke tænkt mig at bruge jeres bad" Kom det fra hende med en rolig og bestemt stemme. Aaliyah var bestemt ikke en som lod sig føje af. Hun lod det ene ben træde op i karret og det andet efterfølgende og lod sig glide ned. Hendes ben gled hen over bunden og lod et ligge på hvert side af Mikhail. Det skulle nok få ham ud på glat i, og ikke mindre så om lidt så ville hun nyde det her og kun kunne griner over det - bare ikke over for Dain.
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 09.08.2023 21:24
Nogle gange ville Mikhail ønske det var lovligt for ham at klappe fyrstesønnen en, specielt efter et nummer som dette, men gjorde han det, ville han ende med at miste hovedet, så han sørgede som regel for at holde sig selv tilbage og ventede til han var alene og slog så enten i væggen eller andet han vidste kunne holde til det. Men denne gang var han sikker på Dain nok skulle få betalt, hvis ikke han fik en besked fra Mikhail selv, så var han sikker på Aaliyah nok skulle tage fat på den lille væsel. 

Mikhail vidste stadig ikke helt hvad han skulle syntes om hele denne situation han var i, men på samme tid gjorde han som der blev sagt, på trods af han sad i hendes kar. Hans hjerte hamrede imod hans ribben og han forsøgte ikke at miste fatningen som han kunne høre prinsessen var begyndt at rumstere bag ham. Havde hun faktisk tænkt sig at slå sig til ham i karet? Hendes ord fik ham til at synke en klump der havde formet sig i hans hals og han forsøgte stadig at holde fatningen "D.. Det er trods alt også deres bad jeg... Ehm, befinder mig i" fik han fremstammet lettere forfjamsket, stadig med hænderne placeret i skødet og blikket rettet mod vandoverfladen. Som han hørte hendes skridt komme nærmere og derefter mærkede hun gled ned bag ham, stoppede hans hjerte nærmest og han måtte rømme sig en smule som han bemærkede et ben på hver side af ham, dog så han sig på intet tidspunkt tilbage. Mikhail måtte tage en dyb indånding for at få pulsen en smule ned "Deres højhed... Jeg kan altså godt smutte... Dette er trods alt deres badeværelse... Jeg har intet at lave her og jeg forsikrer dem om jeg tager fat på Dain" svarede han og nikkede en enkelt gang, endnu med blikket rettet mod vandoverfladen. Dette var akavet som bare zalans... 
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Nao 09.08.2023 23:03
Selvfølgelig stod Dain bag det her, det kom slet ikke bag på hende, men så var det blot om hun ikke skulle nyde den lille overraskelse som han havde givet hende, helt sikkert til hans overraskelse. Aaliyah var sikker på at Dain regnede med at hun ville få et føl og storme ned til ham og give ham en på lampen. Hun havde lyst til det, men hun havde mere lyst til at nyde denne lille seance som hun havde fået muligheden for nu. 
Hun fik selvfølgelig den reaktion som hun ønskede sådan som hun gled ned i badet bag ham og lod benene glide forbi ham. Han havde intet set af hende og hun havde set ryggen af ham - godt nok sad de begge nøgne i det samme store kar, men indtil videre.. "Der er slet ingen grund til at du forlader badet lige nu. Kom du ikke for at blive vasket, Mikhail?" Hun spillede op til ham, teasede og drillede ham, det var tydeligt. Hun ønskede at gøre ham småt usikker som han sad foran hende. Turde han over hovedet vaske sig som han ville normalt? 

"Mmh.." Hun sukkede lavmælt som hun lænede sig tilbage mod karrets kant og gled lidt længere ned i vandet. Hendes højre fod lod hun langsomt bevæge sig længere ind mod hans ben og lod den glide drillende op og ned ad hans ben, "Jeg tog ikke dig som værende bange for at bade med en kvinde, Mikhail" Stak hun lidt til ham som hun rakte sin arm forbi ham for at tage en sæbe bar som lå på kanten ved siden af ham. Hun nød det her til fulde. 
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 18.09.2023 23:20
Havde det ikke været fordi han var fyrstesønnens livvagt, så havde han kunne give ham en form for skideballe, dog var han sikker på Aaliyah nok skulle sætte kløerne i ham og han ville lade hende, mest fordi han selv var en del af de problemer han havde skabt for sin storesøster.
Ganske vidst var hans blik rettet mod vandoverfladen foran ham, men han kunne stadig spotte hendes ben der gled forbi ham, hvilket fik ham til at rette blikket mod væggen i stedet. Han hævede et bryn som hun talte og han nikkede kort ”Lige nu? Jeg ved ikke om jeg skal være bange, deres højhed…  Men jo” svarede han og trak svagt på smilebåndet, ikke hun ville se det. Han kunne mærke hvordan hjertet hamrede i hans bryst, hvordan han kæmpede for at holde sig i ro.

Let skævede han mod foden der var begyndt at glide op og ned ad hans ene ben. Hvad var hun ude på? Hendes ord fik ham til at fnyse ”Bange ved jeg nu ikke, det er mere det faktum hvis datter du er og han kan få mig henrettet så let som ingenting” svarede han og så armen række forbi ham på det sæbe ved hans side. Han fandt dog alligevel en eller anden form for mod og rakte den ene hånd ud til siden ”Må jeg låne sæben så?” spurgte han stille og forsøgte ikke at lyde som om han havde et hjerte der var ved at flyve ud af brystkassen.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Nao 02.11.2023 12:44
Aaliyah nød lige nu den situation som de var havnet i, selvom alt var forkert ved det. Hun skulle nok tage fat i hendes broder og sætte ham på plads, men det måtte selvfølgelig blive efter at hun havde overstået sit bad. Mikhail var en attraktiv mand, og det var tydeligt hvordan nogle af de andre tjenestepiger kiggede på ham, når han kom forbi. Lige nu havde hun ham i en uvant situation som, som han selv sagde, egentligt ville kunne få ham henrettet, men der var noget spændende ved at lege med denne fare, og hvem skulle nogensinde få noget at vide omkring det. "Godt så, så synes jeg også at vi skal udnytte at vi sidder her" Han var kommet for at bade og det samme var hun. 

Hun kommenterede ikke på hans ord, som hun nu sad med begge ben på hver side af ham og drillede ham, som kun hun kunne gøre - gjorde ham usikker i at sidde her. Hun havde nu rakt ud og taget sæben i hendes hånd, og der gik ikke længe før han spurgte efter den. "Hvad nu hvis jeg siger... Nej?" Hendes ord var drillende og kække, som hun lod sin hånd glide ned under vandet, og gjorde sæben våd. "... Du burde være bange, men mere for mine tanker" Hviskede hun imod hans øre, som hun havde lænet sig frem og lod hånden med sæben bevæge sig om på hans mave og lod den bevæge sig rundt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 10