Jeg spinder lummer hvis du kæler for mig

Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Træls

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 28 år

Højde / 168 cm

Jinx 14.07.2023 23:35
Faith trængte til en velfortjent pause.. Eller hun var lusket afsted fra arbejdet. Men hun havde sikret sig at det var okay, for der var bare et eller andet som havde fristet hende ved kroen i byen. Det var nu ikke tit hun følte, at hun kunne drikke og hygge sig. Men lige på denne her aften, havde hun lyst til lidt sjov og lidt ballade. Hvilket bedre sted til netop det, end kroen. Det charmerend smil voksede, som hun trådte ind på kroen. 

Det lange hår hang løst, og hun havde den elegante påklædning på som altid. Faith var ikke typen som gad gå i lange kjoler, så hun tilpassede dem altid til sin krop, og de fremragende former som hun havde. Det kunne godt være, at hun var spinkel men hun havde nogle gode former. Hun var generelt meget smuk og tiltrækkende. Hendes selvtillid fejlede ingenting, og hun satte sig bevidst op på bardisken. Lagde det ene ben over det andet. Sørgede for at krofatter ikke rørte ved hendes hale. Halen som hun løftede lidt op og ned"Hmm.. Bare stik mig et eller andet sødt og lækkert!" det var lige hvad hun trængte til.

Høj på lystelser, og fristelser lod hun kort sit blik glide rundt. Hun kendte ingen herinde, men der var skam flere hun godt kunne hive med i seng. Hun vidste der var værelser ovenpå, for det var der altid på kroer. Hovedet tiltede hun, som det charmerende og lokkende smil voksede. Hun vippede lidt med foden, som hun bevægede sin hale lidt mere. Det var rart at være i menneskeform, men hun havde heller ikke lyst til at forvandle sig til en kat lige nu. Som krofatter havde fundet en drink frem, rakte han den til hende. Uden at tøve løftede hun glasset op til sine fyldige og bløde læber. Drak en stor tår, som hun sukkede tilfreds over smagen. Den var jo god, og det var ikke en drink hun før havde fået"MHmm.. Den er ret lækker du kære krofatter" hun fniste lidt tøset og kunne se hvordan krofatter genert rømmede sig.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 15.07.2023 18:59
Efter nogle lange og hårde dage på farten, havde Jenko brug for at slappe af, og noget personlig pleje, meget var sket for ham de sidste par måneder, han havde haft nogle mærkelig oplevelser, der blandt andet havde gjord ham kort håret.

Jenko havde fundet vej til kroen, ikke at det var der han ville hen, men en ting var sikkert han skulle have noget at drikke og spise, også i et varm karbad.

Han åbnede døren til kroen og kiggede sig kort rundt, hans blik ramte en mørkhåret skønhed der sad på baren, hans blik gik hen på kro ejeren som nikkede til ham, hvor efter Jenko gik hen i hjørnet og satte sig ned.

Der gik ikke mange minutter før mad og mjød blev serveret foran ham, Jenko var en del af lysets hær og han havde hjulpet kro ejeren mange gange, så han vidste hvem Jenko var.

Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Træls

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 28 år

Højde / 168 cm

Jinx 15.07.2023 19:25
Synet af den mystiske mand, som hun aldrig havde set før gjorde hende nysgerrig. Han var uden tvivl tiltrækkende, så mon ikke også han var meget venlig. Glasset i hendes hænder, løftede hun op til munden og drak en stor tår. Han virkede nærmest kendt herinde på kroen, så han var nok en meget vigtig person.

"Har du brug for selskab" hun kunne lige så godt spørge ham, som hun havde forladt sin plads, ved baren. Roligt var hun gået hen til ham, og satte sig ned foran ham. Hun var ret sikker på, at hun aldrig havde set den her person før. Men det gjorde bare hende mere nysgerrig. Alle herinde på kroen, virkede til at kende ham.

Faith fik lagt det ene ben over det andet, mest for at sidde bedre. Hun sad bevidst foran ham, som hun bevægede sin hale lidt. Det var nok ganske normalt for katte som hende, at være nysgerrig"Eller måske du har brug for noget andet..." det var aldrig til at vide, for de fleste mænd, som hun mødte, var ude efter en god tid. Det gjorde ikke hende noget, hun var en lystpige. Selvom hun havde fri fra arbejdet, så havde hun intet imod, at hygge sig lidt med denne mand her. 
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 15.07.2023 20:16
Jenko lagde godt mærke til at kvinden på baren kiggede på ham, og der gik heller ikke længe før hun sad foran ham, han kiggede på hende og drak af sin kop “ ud fra din udadvendthed antager jeg at du er en lystpige “ sagde han roligt, normalt sagde lystpiger ham intet, for at være sammen med en som havde været sammen med et hav af mænd, det var for ham ikke et værdigt liv.

“ du må gerne sidde hvis du lyster “ sagde han roligt og lyttede blot til hendes ord, som han gjord sig endnu en opdagelse ved hende, hun var halvdyr også.

Jenko smilede kort til hende og drak videre “ beklager men jeg betaler ikke for lyst piger “ sagde han meget roligt, altså hun var da køn det var hun, men en kvinde som hende burde ikke sælge sig selv for penge.

Der var ikke tvivl om Jenko og hende levede to forskellige verdener, men igen de havde jo også kun lige mødt hinanden “ Jenko “ sagde han og rakte hånden over bordet over imod hende.
Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Træls

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 28 år

Højde / 168 cm

Jinx 15.07.2023 20:57
Kjolen hun med vilje havde gjort kortere, var bevidst gledet lidt op ad hendes lår, så man kunne se lidt mere af den nøgne hud. Men det var Faith ligeglad med, for hun var jo vant til at mænd betragtede hende, og beundrede hendes krop. Desuden kunne hun faktisk godt lide, at vise sig frem. Der var intet bedre i hendes øjne, når mænd gav hende opmærksomhed. Hun kunne godt lide at denne mand her kiggede på hende.

"Det har du ret i... En god og fremragende en af slagsen" svarede hun kækt med et glimt i øjet. Da han nævnte at hun gerne måtte sidde, tog hun chancen og rejste sig op. Det var da kedeligt, at sidde for sig selv. Hun gik roligt og forførende hen imod ham. Satte sit glas ned på bordet, og tog plads ovenpå hans lår. Hun fik lagt det ene ben over det andet, og lagde en hånd ovenpå hans brystkasse.

Hun forstod ham godt, for der var nok mange mænd som havde det dårligt med lystpiger. Hun vidste heller ikke, om det var okay at hun sad ovenpå hans lår. Hun lod blikket glide ned over hans brystkasse, som hånden hvilede sig på brystkassen"Jeg hedder Faith.. Og jeg er meget mere end blot end lystpige" sagde hun med fuld selvtillid, selvom det måske ikke var helt sandt. Det mente mange nok, men hun var nok selv lidt i tvivl om det.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 15.07.2023 22:29
Der var ingen tvivl om hvad denne kvinde gerne vil have, men Jenko var ikke vare hvem som helst og tog ikke hvad og hvem som helst, for Jenko handlede det meget om følelser, som hun rejste sig op og gik hen imod ham, kunne han ikke lade være med at kigge på hende, og ide hun nærmest bare satte sig på ham, rykkede han stolen lidt tilbage sådan hun Beder kunne sidde på hans lår, meget offensivt alligevel af denne kvinde.

Jenko kiggede blot på hende og smilte “ så Faith siger du, så fortæl mig hvad du helt konkret er for en? “ hun havde fanget hans opmærksomhed ved at være så
Offensiv.

Denne kvinde var vist kun ude på en ting, og det var at komme bukserne på ham eller for ham til at betale for hende, men Jenko viste hvad han stod for og det var ikke det samme som hende, men alligevel ville han vide mere om hende og Hvorfor hun gjord som hun gjord, men han måtte bevage fatningen, for hun var virkelig noget for sig selv.
Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Træls

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 28 år

Højde / 168 cm

Jinx 17.07.2023 19:09
I det mindste virkede det til, at han ikke havde noget imod at hun havde sat sig ovenpå hans lår. Hun sad faktisk meget godt, og følte sig afslappet. Det var nok ikke noget de fleste kvinder, men nu var hun heller ikke ligesom andre kvinder. Desuden så ville hun jo også gerne lære denne mand bedre at kende. Der var noget mystisk over ham, men der var også noget interessant. Uanset hvad, så var hun jo en nysgerrig missekat, som ville vide mere.

"Jeg har jo en hale.. Som du nok har set, så det betyder jeg er et halvdyr. Jeg er i menneskeform nu, men har en elegant og smuk katteform" det lød meget selvsikkert med et tilfreds smil på ansigtet. Halen bevægede hun også lidt op og ned, og sad roligt med glasset i hånden. Hun kunne godt holde sin anden hånd på hans brystkasse imens - det gik da også meget godt.

Hun vippede lidt med den ene fod, som hun tiltede hovedet. Hvor meget den korte kjole var rullet lidt op, tænkte hun ikke på. Det vigtigste var bare, at han ikke skadede hendes hale, eller satte sig på. Ved guderne hvad der ikke ville ske, hvis han gjorde det. Måske det kunne være hendes klør ville komme frem så, og hun ville forvandle sig til sin katteskikkelse"Jeg er en lystpige, som du sikkert også har gættet..." det havde han nok allerede regnet ud. Men det gjorde ikke hende noget, som hun drak en stor tår af sit glas, og ventede på hans svar og reaktion.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 17.07.2023 22:43
Der skulle meget til før at Jenko tog tingene tungt, og hun var ikke til fare for ham eller hende, men selvfølglig var det lidt mærkeligt hun bare sad på ham, når hun ikke engang kende ham, men måske det bare var den måde hun var på overfor folk, han kunne jo være en morder eller noget, uden at hun på nogen måde ville vide det. 

“ arha jamen er du normalt sådan kælen overfor fremmede eller hvordan “ sagde han med et smil på læben, nuvel var hun lyst pige men at sætte sig på en anden mand man ikke vidste noget om, det havde han aldrig oplevet før.
Jenko kiggede hende i øjne inden han åbnede munden igen.
“ så sig mig hvad vil du helt konkret “ 

Jenko var ikke i tvivl om at hun var vild efter et eller andet, han vidste bare ikke hvad det var konkret, han kiggede kort op og ned af hende, og lagde mærke til hende hale og kjole, og især hendes kjole havde rykket dig op, han tog roligt hånden ned til kanten af den og træk den ned så det ikke var så langt oppe.
Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Træls

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 28 år

Højde / 168 cm

Jinx 18.07.2023 18:02
Faith kunne slet ikke undgå, at smile lidt ved hans ord om hun altid var, så kælen overfor fremmede. Skulle hun bare være ærlig overfor ham, og svare ja. Det var vel normalt for hende, at være kælen overfor fremmede, men det kom nok af hendes erhverv. Hun løftede glasset op til munden, og drak en stor tår. Hun var nu meget god til at være ærlig, så måske hun bare skulle svare ærligt på det. Der var nu ikke noget galt i hendes øjne, at være kælen overfor fremmede. De fleste mænd kunne nok godt lide det.

"Ret tit ja... Hvis du har noget imod det, kan jeg godt lade være" det charmerende smil sad fortsat på ansigtet, og man kunne se et glimt i øjnene. Som han kiggede hende ind i øjnene, lod hun en finger glide rundt på hans brystkasse i cirkler. Måske det var ret tydeligt, hvad hun var ude på. Hvad hendes intentioner faktisk var, men det gjorde hende ikke noget at han havde spurgt hende.

Som han trak kjolen ned, kunne hun ikke undgå at grine lidt. Måske han ikke var typen der var interesseret i sådan noget, og det var ikke noget hun havde oplevet før. Hun fik drukket lidt mere af sit glas, som hun satte det på bordet igen. Sad med en arm rundt om hans nakke, og bevægede halen lidt op og ned, som smilet ikke forsvandt"Have det godt.. Jeg er ikke ude på at kede mig, jeg ved ikke hvad du vil.. Så hvad vil du?" stemmen var venlig, og nysgerrig som hun ikke fjernede blikket fra ham.
Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 19.07.2023 08:17
Det var ingen hemmelighed at Jenko på ingen måde var som andre mænd hun havde mødt, eller været sammen med, og Jenko var mere en gentleman overfor kvinder, om det var en lystpige eller ej, han smilede dog til hende kort, det var også noget tid siden at Jenko havde været sammen med en kvinde, og det virkede til at denne kvinde vil gerne have Jenko.

“ hvad med du går med op på mit værelse også kan vi lige snakke om hvad det er du vil “ sagde han roligt, med er smil på læben.

Jenko gik ud fra hun accepterede hvad han sagde, så han gik ud fra hun hoppede af og ville gå med ham, så Jenko rejste sig og begynde at gå imod trappen som førte ovenpå hvor værelserne var.

Han åbnede døren og lod den stå åben sådan hun kunne gå ind, han gik direkte hen til det badekar han havde på værelset hvor efter han tænde for det og lod vandet løbe ned i det, han vende sig derefter om for at se om hun var gået med.
Jenko ville i bad han var godt brugt i kroppen, og hvis hun virkelig vil rører ved ham så kunne hun jo, deltage og evt vaske ham, havde han mødt den kvinde uden at hun var en lyst pige, var han ikke i tvivl omkring hende. 
Faith

Faith

Lystpige - Danser

Retmæssig Træls

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 28 år

Højde / 168 cm

Jinx 20.07.2023 18:35
Hans spørgsmål fik kun det charmerende smil til, at vokse. Det lød bestemt godt i hendes ører, og hun ville ikke have noget imod at følge med ham hen til hans værelse. De havde måske meget at snakke om, men på den anden side kunne man også godt undgå at snakke. De nærmest luskede tanker begyndte at køre rundt i hendes hoved, og hun bed sig fristende i underlæben. Når først hun var gået igang, havde hun nok ikke lyst til at snakke så meget.

Hendes blik hvilede sig på denne tiltrækkende mand, ved navn Jenko. Det var et særligt navn for hun havde da ikke mødt andre, som hed det. Hun fulgte med op ad trapperne som hun nysgerrigt og spændt bevægede sin hale. Hun var uden tvivl en lille nysgerrig mis, som ventede spændt på, hvad der skulle ske"Det glæder mig, at du gerne vil have med mig ind på dit værelse" hun lod et bredt smil vokse på ansigtet, og betragtede ham lidt mere.

Lyden af vandet der løb fik straks hende til, at afklæde sig. Men hun vidste jo ikke om han ville have hende med i badekarret. Men det måtte virkelig være rart, og hun lænede sig lidt op ad dørkarmen til badeværelset. Blikket gled langsomt ned ad ham, og hun havde bestemt en god udsigt. Hun havde intet imod, at stå nøgen foran ham. Roligt og afslappende stod hun også bare op ad dørkarmen"Skal jeg hjælpe dig med noget" Faith kunne vel lige så godt spørge, selvom hun ikke lagde skjul på de fristende undertoner. Stemmen var blid, men man kunne godt fornemme lidt kælen i tonen. Halen løftede hun lidt op og ned, og placerede en hånd ved sin hofte.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 11