En kort latter forlod Maddies læber
"det kunne du bare ha gjort... det havde ikke stoppet mig, jeg har prøvet værre end at slås mod en såkaldt kaptajn" sagde hun roligt, men flabet, og det var tydeligt det kun var for at være flabet og komme under huden på kvinden, Maddie var ikke bange af sig, selvom hun godt vidste det kunne være dumt, men kunne hun nu få kvinden væk fra døren så kunne hun faktisk komme ud der fra, hun var dog glad for at kvinden kun havde taget fat i hende og ikke stukket hende med sit våben, men det ville hun aldrig indrømme.
Maddie løftede et øjenbryn i undring
"du kan da bare gå i seng igen... jeg skal gerne lade dig være så du kan sove... hvis du vil lukke mig ud vel og mærket" sagde hun lidt hurtigt, kvinden kunne da bare gå i seng igen, Maddie skulle ikke stoppe hende fra det, hun skulle nok forsvinde så kvinden kunne sove hvis det skulle være på den måde.
Maddie lo kort
"bare synd at jeg ikke er god til at følge regler" lød det flabet fra hende, nok mest sagt til sig selv, men højt nok til at kvinden kunne høre hende.
Den hurtige bevægelse som kvinden lavede var Maddie ikke forberedt på, og hun blev derfor forskrækket som kvinden tog fat om hendes kæbe, så der kom et lille forskrækket gisp fra hende, forskrækket nok til at hun tabte sit sværd på gulvet, et ufrivilligt suk forlod hendes læber som kvinden placerede et par kys mod hendes kæbe, hvorfor føltes det så rart? Maddie var nærmest som froset fast til gulvet, og hun skubbede ikke kvinden væk, eller prøvede at flytte sig, hun stod bare helt stille og så på kvinden med sine øjne, hun kunne ikke rigtig dreje hovedet. Kvinden havde et godt greb, det måtte hun indrømme.
Maddie forsøgte at ryste lidt på hovedet som kvinden spurgte om lysten, hun forsøgte at overbevise sig selv om at hun ikke havde lyst, men den røde farve i hendes kinder blev noget mere tydelig, og af ren refleks bed hun sig let i underlæben da kvindens anden hånd gled om hendes talje og et ufrivilligt gisp forlod hendes læber som kvinden klemte den ene balle.
Maddie vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv på dette tidspunkt, som hun mærkede kvindens greb slap hende så hun på kvinden igen og forsøgte at samle sig lidt igen
"je...jeg er ikke.... til kvinder.... og malingen i mit ansigt.... har jeg altid på når jeg er på arbejde" fik hun fremstammet, selvom den første del bestemt ikke lød overbevisende, hun havde ikke flyttet sig, men hun havde heller ikke samlet sit sværd op, hun havde knap nok bemærket at hun havde tabt det, hendes kølige attitude var fuldstændig røget væk, hun var slået ret meget ud af kurs og vidste ikke helt hvad hun skulle sige eller gøre, selvom hendes hjerte føltes som om det var på vej ud af hendes brystkasse, og vejrtrækningen var en lille smule hurtigere end før, kroppen havde helt klart reageret på hvad kvinden havde gjort, selvom Maddie prøvede at overbevise sig selv om noget andet.