Can you steal me instead?

Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 12.07.2023 22:09
Det var blevet sent om aftenen og Maddie var endelig nået til den havn hun skulle. Gemt bag nogen tønder tog hun en lap papir frem hvor på der stod nogen navne og hvad hun skulle.
Maddie var blevet hyret til at stjæle en fuld amulet fra et skib, hun vidste ikke hvorfor og hun var også ligeglad, hun skulle bare færdiggøre jobbet så hun kunne få sine krystaller.

Hun så på navnet på skibet "Den flydende Ælling" hviskede hun lavt for sig selv og så på skibende der lå i havn for at få øje på det rigtige skib, hun lå papiret i lommen som hun fandt skibet.
Hun hørte nogen komme gående og gemte sig bag tønderne igen til hun var sikker på der var fri bane.

Som altid når hun var på et job havde hun sit maling i hovedet og hendes pande smykke sad hvor det skulle. De lydløse skridt bevægede sig mod skibet, hun holde meget øje med sine omgivelser så hun ikke blev opdaget.

Maddie sneg sig ombord på Den flydende Ælling og gemte sig bag kasse og den slags når der kom folk, heldigvis var hun lydløs.
Hun sneg sig under dæk og begyndte at lede "hvis jeg var pirat hvor ville jeg så gemme en amulet?" sagde hun lavt til sig selv som hun gik rundt på skibet, indtil videre uden at blive opdaget.
Maddie viste ikke meget om skibe, og da slet ikke det her skib, men hun havde fået en opgave og hun skulle udføre den for at få resten af sine krystaller.
Med lidt held sov alle på skibet, det var trods alt sent og mørkt, hun havde brugt mærket til at skjule sig, derfor var hendes ansigts maling også sort så der var så lidt af hendes ansigt der blev vist som muligt.
Vashti

Vashti

Kaptajn / pirat / smugler

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 12.07.2023 22:34
Den flydende ælling var ikke svær at se, mest fordi frontfiguren i stedet for at være en havfrue, ja så var det en tro kopi af kaptajnen selv, for hvem ellers kunne pynte så pænt der? Det var vel kun den velformede kaptajn der kunne og det viste måske en del af hendes selvtillid måske endda var for stor? 

Det var aften eller måske tættere på nat, efter en lang dag i havn og med at planlægge den næste rejse, kunne man vel ikke være andet træt? Kaptajnen var i hvert fald gået til køjes i hendes private gemakker. Midt på den store seng lå den næsten nøgne kvinde, kun iført undertøj og de mange smykker, en amulet nu i samlingen som hang pænt om hendes hals. 
Hun snorkede en smule, men det kunne heller ikke undgås efter en del rom der var kommet indenbords, det var en del af kosten når man levede til søs. 

Vashti var nok allermest stille når hun sov, alle andre tider på døgnet, kunne man hører hendes stemme. Hun var et kvindfolk man hørte og så, måske også en smule kendt for at starte slagsmål på kroerne, og ellers for alt hun plyndrede og horerede. Voldtægt var jo til tider en nødvendighed, når man kom i havn igen.  

Der var nok flere grunde til, at lyst gerne ville have fingre i hende, og at der derfor var en fin dusør over hendes hoved. Men held og lykke til den der skulle fange hende, deres ører ville nok falde af.
Lige nu var hun uvidende om den ubydende gæst. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 12.07.2023 22:43
Maddie havde som tiden gik gennemsøgt hele skibet fra top til bund, men uden held. Hun var endnu ikke blevet opdaget heldigvis, hun havde ikke et behov for at komme i slåskamp med en flok pirater, det stod ikke lige frem på hendes ønskeliste.
Maddie stod på gangen foran en dør og så på døren, hun manglede kun det rum, det måtte være der.
Hun havde også set i de forskellige gemarker men uden held, så der var kun en dør tilbage.

Maddie tog en dyb indånding inden hun forsigtigt tog fat i håndtaget, hun var meget forsigtig og meget stille som hun fandt ud af døren ikke var låst skubbede hun den langsomt op og kiggede ind, hun sukkede lydløst, selvfølgelig var det en kahyt, og hvis hun ikke tog meget fejl virkede det som kaptajnens kahyt.

Maddie kiggede ind og blev kort overrasket over den næsten nøgne kvinde på sengen, hun sank lydløst en klump i halsen, vent, hvad var det? selvfølgelig hang amuletten om halsen på den sovende kvinde.
Maddie rystede kort på hovedet, hun blev slet ikke betalt nok for det her.

Maddie sneg sig lydløst ind i kahytten og lukkede stille døren efter sig, i tilfælde af hun skulle vågne så ville det være sværere at høre.
Maddie sneg sig lydløst over til kvinden og holde meget øje på at kvinden ikke vågnede, mens hun forsigtigt forsøgte at få amuletten af kvindens hals, med lidt held ville kvinden ikke vågne af det, men hun var meget opmærksom på kvinden så hun kunne nå væk hvis kvinden skulle vågne.
Maddie tog fat om amuletten for at få den af den sovende kvinde.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 13.07.2023 12:21
Kaptajnen sov tungt, det var normalt for hende at ligge halvnøgen det var ikke ligefrem koldt, og de fleste vidste de ikke skulle komme ind uden tilladelse. Derudover havde nok næsten hele mandskabet set hende nøgen et par gange, det måtte man finde sig i når man arbejde for hende. Hun havde da også formået at være sammen med flere af dem, på samme tid noget skulle de vel underholde sig med, når turene på havet kunne være lange. 

Vashti mærkede noget som kæden om halsen løftede sig en smule, hun brummede en smule utilfreds troede kort først det var en af hendes mest betroede medarbejder. Men hvad skulle de med amuletten ? Hendes øjne gled op og i en hurtig bevægelse ville hun prøve at grib om kvindens arm, for at stoppe hende skulle lige vænne sig til den dæmpede belysning. 
" Hvad Zalans, laver en landkrabbe her ombord? og så med fingrene om mine smykker?! nu har jeg dog aldrig" stemme var lidt hæs, men truende og styrken tog til sig. 

Piraten ville sætte sig mere op og den frie hånd, ville række ud efter et sværd der havde ligget skjult under tæppet ved siden af sig, rette det imod den fremmed. De ravfarvede øjne veg ikke fra den fremmede kvinde. " hvem Zalans har sendt dig?" vrissede hun. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 13.07.2023 22:32
Maddie frøs som kvinden sagde lyde, men før hun nåede at flytte sig hade kvinden grebet fast om hendes arm. Maddie greb fat om sit sværd med den frie hånd og vendte den mod kvinden som et sværd blev vendt mod hende "vi ved vist begge at dette smykke ikke er dit" sagde hun roligt men koldt mens hun forsøgte at få sin arm til sig, hun var træt af hun var blevet opdaget, men hun måtte da prøve at komme fri.

Maddie holde sit blik på kvinden og et fast greb om sit sværd mens hun forsøgte at bakke baglæns, med lidt held var maddie stærkere og kunne komme fri, eller kvinden kunne få overbalance og ryge ud af sengen og på den måde give slip "hvem siger jeg er sendt af nogen" sagde hun stadig koldt, men uden frygt, hun var ikke bange for en sølle pirat, det burde hun godt kunne klare. 
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 14.07.2023 22:19
Vashti var ikke den type man bare kunne komme og træde på, hun strammede sit greb i tyven men skubbe så tilbage og slap i håb om kvinden ville vælte bagover eller ramme ind i noget, der lå en smule tøj rundt omkring på gulvet. De ravfarvede øjne stirrede på den fremmede, imens hun holdt sværdet foran sig og lod sig komme ud af sengen, for at stå ved den rette imod kvinde. Tog sig ikke af at hun kun var iført undertøj, havde alligevel ikke noget at skjule, hun var jo en smuk kvinde....
" du smart var? jeg er pirat vi tager hvad der passere os, og du får ikke denne tilbage" vrissede hun imens hun stillede sig kampklar, med sværdet foran sig. 

Blikket vandre over kvindens noget mærkelige udseende " hvor meget bliver du betalt for at bringe den tilbage? jeg kan sikkert betale dig mere, for så at du skrider eller er du måske mere ude efter et Knald ?" brynene hævede sig, og et frækt smil gled over hendes læbe. Hun lod blikket vandre over kvinden imens hun trådte et skridt frem, klar til at angribe skulle den fremmede prøve på noget, denne kaptajn kunne sagtens forsvarer sig selv...
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 14.07.2023 22:44
Maddie var ikke forberedt på at kvinden ville skubbe hende og slippe hende, normalt ville hun godt kunne holde balancen, men hun gled i noget af det tøj der lå på gulvet og røg bagover og slog hovedet ind i væggen. Hun ømmede sig lidt og tog sig til baghovedet og fik lidt store øjne, hun var våd i nakken, hun så på sin hånd som nu var helt sort, nærmest som hvis den var blevet dyppet i tjære, Maddie sukkede, shit hun blødte, hun skulle væk der fra.

Maddie kom hurtigt på benene og holde sværdet mod kvinden, hun sukkede lidt "hvorfor kan sådan noget her aldrig være nemt" sagde hun lettere irriteret, men mest sagt til sig selv.
Maddie så på kvinden og skulle til at svare, men kommentaren om et knald slog hende helt ud af fokus og hun sænkede sit sværd en smule "vent... hvad?" sagde hun tydeligt forvirret, hvilken person ville tro at denne situartion handlede om sex?
Maddie ville lyve hvis hun ikke syntes kvinden var smuk, men det var ikke lige der hendes hoved var i dette øjeblik.

Maddie stod med sværdet ned af siden og så forvirret på kvinden "først tilbyder du penge... og så ændre du det til sex.... jeg bliver tydeligt ikke betalt nok i hvert fald" sagde hun meget forvirret og en smule opgivende.
Nok fik hun krystaller for denne opgave, hun havde fået den ene halvdel og hvis hun ikke klarede opgaven skulle de gives tilbage, men lige nu var hun mere panisk over det blod der dryppede fra hendes baghoved og hendes hånd, sort som tjære, men hun kunne nok ikke bare gå.
Hun forsøgte dog at bakke i mod døren, forhåbentlig kunne hun komme ud af det her på en eller anden måde, men hvordan vidste hun ikke helt.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 21.07.2023 18:56
Vashti stirrede på hende og et fnøs lød " åhh snut, livet er ikke nemt " svarede hun udmærket klar over det ikke havde været noget hun behøvede besvarer, men hvorfor ikke have det lidt sjovt? Hun betragtede hende falde, og måtte rykke brynene en smule ved synet af den store hånd, der var noget særligt ved den kvinde? Pludselig var der endnu beder grund til at holde på hende. 

I piratens verden handle alt om skatte og sex, det var ikke unormalt for hende at kaste sådan et tilbud ud, Vashti bevægede sig hen til en skuffe i en kommode, og fandt en slidt blå bandana, før hun nærmede sig og lagde den foran kvinden " til dit hoved" sagde hun. Hun var jo ikke selv i humør til at få blod på sig, roligt trådte hun et stykke væk igen dog gled hun hen foran døren. Armene blev lagt over kors, lige under brystet så barmen løftede sig lokkende. Hun lod ryggen hvile imod døren " jeg gav dem blot nogle bedre tilbud, og en kaptajn kan altid bruge et knald, det er en del af livets glæder, men det et op til dig hvad du vil, dog vil jeg fortrække de bliver lidt endnu" svarede hun med en drilsk tone.
Blikket vandre over hende, en smule afventede lidt selvskab skade ikke, og denne kvinde var interessant. 
Vas lod sig nappe let i læben, åh der dannede sig allerede mange billeder i hendes sind, men nu måtte vente og se. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 22.07.2023 22:01
Maddie så undrende på kvinden da hun svarede hende "tror mig.... det ved jeg allerede" sagde hun med en kølig stemme, hun kunne ikke helt se hvorfor kvinden svarede hende, Maddie vidste udmærket at livet ikke var nemt overhovedet, tværtimod så var det utrolig svært og hårdt til tider.

Maddie tog sværdet op igen da kvinden bevægede sig rundt, men blev overrasket over at kvinden gav hende noget til hovedet, Maddie så lidt på stoffet og så på kvinden "hvis jeg først bruger det så vil det bliver ødelagt, så jeg vil helst ikke bruge andres ting" sagde hun lidt mere roligt, men køligt, det var rigtig nok, det stykke stof ville ikke kunne bruges bagefter, så hun ville helst ikke bruge andre folks ejendele, hun ville hellere bløde eller bruge sit eget.

Maddie holder et godt øje med kvinden som åbenbart var kaptajn som hun bevægede sig rundt, og desværre spærrede den dør som Maddie skulle ud af.
Maddie så på hende med et løftet øjenbryn "så jeg vælger selv, men alligevel har du stalt dig foran døren så jeg ikke kan komme ud? ja, nej, jeg fornemmere at jeg ikke kommer ud her fra lige med det samme.... jeg er trods alt ikke dum" sagde hun lidt mere flabet end nok først planlagt, men hun kunne ikke lade vær, dog var køligheden i hendes stemme begyndt at forsvinde lidt, selvom hun stadig var meget obsavant, hun holde nøje øje med kvinden, dog så hun ikke ud til at reagere hverken på kvindens barm eller ord, selvom hun reagerede inden i, men det ville hun ikke sige højt.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 26.07.2023 20:13
Vashti lo en smule, det var nu meget sødt og hævede brynet af hende, der var noget over den anden kvinde men hvad vidste hun endnu ikke. Hun havde da heller ej regnet med at få blodigt stof tilbage? Svaret fik hende til at rynke ved næsen " jeg har flere hvor de kommer fra, og jeg ønsker heller ikke at få det igen, det er din nu set det som en lille gave" svarede kaptajnen med et skævt smil. Det var utroligt som kaptajnen kunne gå så let påklædt rund, men uden at lade sig påvirke men så igen hun havde intet at skjule, kroppen var flot uden tvivl, sagde man andet vankede der tæsk....

Hun trak i et skævt smil som hun lænede sig imod døren " jeg ville bare sikre mig de ikke smutte med det samme, hvad ville du sige til en tår rom?" lød det før hun gik fra døren og hen for at finde sig en flaske, som elegant blev åbnet med et stor kniv, før hun gik hen og satte sig på sengekanten. Kaptajnen lod sig drikke en stor slurk, før hun rakte den frem imod den fremmed " slå dig ned lidt, så meget bidder jeg heller ikke" lød det drilsk, men et glimt i øjet og et let blink med øjet. Sikker på kvinden alligevel nok fandt kaptajnen fræk, det gjorde alle jo... 
Den frie hånd klappede på pladsen ved side af sig. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 04.08.2023 19:02
Maddie så stadig undrende på kvinden, ingen havde før givet hende noget på den måde til når hun blødte, men så igen hun sørgede som regel for ikke at bløde foran andre.
Maddie holde blikket på kvinden mens hun bukkede sig ned og tog stoffet med den frie hånd, hun holde stadig sværdet i den ene hånd "øhm.... tak" sagde hun undrende og rejste sig som hun lå stoffet mod hvor blodet kom fra, det sveg lidt, men ikke noget hun reagerede på.

Maddie holde et godt øje med kvinden som hun lænede sig mod døren, hun fulgte hende som hun bevægede sig rundt, sværdet blev løftet lidt da kvinden tog en kniv frem, hun vidste ikke hvad kvinden havde gang i, men det virkede ikke normalt og Maddie blev meget forvirret "så for få sekunder siden var du klar til at spidde mig med dit sværd, og nu spørg du om jeg vil sætte mig og drikke med dig.... er du sikker på du ikke har slået hovedet?" sagde hun undrende, men også ret flabet samtidig, måske ikke det bedste ord valg nu hvor hun selv stod med hul i hovedet, men det var vel ligemeget.

Maddie blev stående "ellers tak, tror jeg har det bedre med afstand.... eller bedre endnu, jeg kan også bare bakke ud her fra og så kan vi lade som om det her aldrig er skete.... jeg bliver alligevel ikke betalt nok for at slås mod en kaptajn, det var ikke med i beskrivelsen" sagde hun lidt mere roligt, men stadig med en kølig og flabet tone som hun roligt bakkede mod døren, hun tog langsomme skridt, både fordi en del af hende sagde hun skulle væk fra skibet, men alt andet i hende skreg at hun skulle blive, hun vidste ikke helt hvorfor.
Sværdet var i den ene hånd, mens den anden hånd holde stoffet mod hendes hoved. Hun fjernede stoffet da det ikke kunne hjælpe mere, stoffet var helt sort og meget ætset flere steder som havde man hældt syre udover det og tjærre bagefter, så hun kunne ikke bruge det mere.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 04.08.2023 20:57
Vashti var nok en af de folk, hvis humør kunne vende på en tallerken, hun var aldrig rigtig til at regne fulkommen med, men man kunne vel heller ikke stole på pirater? En latter brød ud som kvinden var forvirret over kaptajnens behandling, et skævt smil gled over læben imens brynet hævede sig en smule, drak en tår rom mere før flasken blev sat på gulvet " min kære jeg er kendt for at forvirre, men se dig lykkelig for at jeg skiftede mening" lød det fra hende, måske der lå en lille trussel bag de ord? 
Hendes blik var fokuseret på den anden som hun langsomt gik imod døren. 

Vashti rejste sig op, før hun med et par hurtige skridt stod foran døren igen, armene gled igen over kors lige under barmen så den blev løftede en smule op. Imens gled blikket en smule bedømmende over kvinden " mhh du sikker på du ikke heller vil tæt på mig? tror du ikke jeg har set dig, betragte min krop?" lød det selv en smule flabet fra hende. Hun lod sin tunge fugte underlæben, imens blikket blev mere intenst næsten lokkende, og kroppen stillede sig på en mere tiltalende måde, uden tvivl var hun en meget selvsikker og smuk kvinde. 

Hendes mundvig trak i et skævt smil, imens blikket igen vandre over hver eneste lille del af den anden kvinde " indrøm bare det ville være frækt, at blive knaldet af en kaptajn, det må vel næsten være en fortjeneste" erkendte hun drilsk. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 04.08.2023 21:31
Maddie så på kvinden, hun løftede et øjenbryn over det kvinden sagde "du tror måske ikke at jeg ville kunne klare dig?.... den eneste grund til jeg ikke har angrebet dig, er at jeg ikke syntes din kahyt vil se godt ud i sort og rød" sagde hun roligt, dog flabet og med et skævt flabet smil på læben.
Maddie havde ingen problemer med at være flabet og slet ikke når en anden også var det, det fandt hun faktisk bare sjovt.

Maddie prøvede at nå døren før kvinden hvilket kun resulterede i at hun kom ret tæt på, og bakkede med det samme tilbage så der kom afstand mellem dem igen, hun sukkede lettere irriteret "så jeg er altså lukket inde her... du lader mig ikke gå... gør du vel?" sagde hun lettere irriteret, men hun havde ikke givet op. Dog gav kvindens ord hende lidt farve i kinderne, hun valgte at ignorere ordene og de lidt rødelige kinder hun nu havde fået.
Maddie ville lyve hvis hun sagde at kvinden ikke var smuk, men Maddie havde aldrig vært sammen med en kvinde før, hun var jo kun til mænd... eller var hun? Maddie holde stadig sit sværd i hånden, og hun holde godt øje med kvinden.

Maddie kunne godt mærke kvindens blik som nærmest udforskede hende fra hoved til tær. Maddie var selv en ret smuk kvinde, selvom det var lidt svært at se med det sorte maling som hun havde i hovedet, det havde hun altid når hun var på arbejde, og hendes pande smykke som altid sad i hendes pande. Men den sorte ansigtsmaling gjorde det svært at se hvor køn hun enlig var.
Maddie kunne ikke lade vær med at undslippe en let latter "og hvordan er det en fortjeneste?... bare fordi du har en titel gør det dig ikke til mere.... menneske.... end andre.... du er stadig kvinde, om du har en titel eller ej betyder intet for mit vedkommende" sagde hun lettere flabet, men det var også sandt. Maddie så ikke folks rang eller titler, hun så personen, hun gættede dog på kvindens race, hun var ikke sikker på om kvinden var menneske, det var et rent gæt fra Maddies side af.
Maddie holde stadig øje med kvinden, hun stod lidt tættere på end før, da de begge gik efter døren, men Maddie havde taget lidt afstand, der var omkring en arms længde mellem dem, hvis kvinden havde hurtigere reflekser end Maddie så kunne hun nemt få fat i Maddie, derfor holde hun et godt øje med kvinden.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 05.08.2023 01:42
Vashti fnøs en smule af den flabet kommentar, hendes bryn hævede sig faretruende" du skal være gled for jeg ikke stak dig, ligeså snart jeg så dig" svarede hun igen. En anden gang ville hun slå først og spørge efter, det kunne godt være Vashti kun var menneske, men hun var en dygtig kæmper og en stærk kvinde der sagtens kunne slå en proper næve. 
Hun var kendt for slåskampe på kroer, for ikke at tale om at hun var eftersøgt af lyset, med en fin dusør over hovedet ikke at det holdt hende fra at fortsætte som altid, næsten sikker på at kunne drive dem til vanvid skulle de fange hende...

Hun havde været hurtigere end den anden, kort stod de tæt på hinanden men kvinden trak sig tilbage, og Vas lod hovedet glide en smule på skrå " du kunne i det mindste drikke en tår rom med mig, det trods alt din skyld jeg er vågen nu" informerede hun om, som var det det mest logiske svar i verden. Hun bemærkede den lette rødmen, det var jo et tegn på der var noget, selvom kvinden nok ikke ville indrømme det, mon ikke piraten kunne overtale hende? 

Vashti lo en smule af ordene der lød " men lige nu er du på mit skib, og her gælder mine regler" lød det roligt fra hende, blikket mødte den andens igen. Med en hurtigt bevægelse var hun tæt på, hendes ene hånd greb den andens kæbe fort at trække hende tættere på sig, før piraten ikke tøvede med at placeret et par kys ned ad kæben " du rødmer smukke, måske du bare ikke vil indrømme du har lysten? det er okay hvis du kun har været med mænd før, jeg har omvendt mange kvinder gennem tiden. Det næsten en skam du skjuler det pæne ansigt med maling" sagde hun med sine læber lige ud for den andens mundvig, den anden hånd gled omkring taljen for at kunne give den ene balle et klem, et let brum lød før hun rykke sig tilbage foran døren, og lænede sig en smule frækt imod den, nu afventende den an dens reaktion.  

Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 05.08.2023 02:02
En kort latter forlod Maddies læber "det kunne du bare ha gjort... det havde ikke stoppet mig, jeg har prøvet værre end at slås mod en såkaldt kaptajn" sagde hun roligt, men flabet, og det var tydeligt det kun var for at være flabet og komme under huden på kvinden, Maddie var ikke bange af sig, selvom hun godt vidste det kunne være dumt, men kunne hun nu få kvinden væk fra døren så kunne hun faktisk komme ud der fra, hun var dog glad for at kvinden kun havde taget fat i hende og ikke stukket hende med sit våben, men det ville hun aldrig indrømme.

Maddie løftede et øjenbryn i undring "du kan da bare gå i seng igen... jeg skal gerne lade dig være så du kan sove... hvis du vil lukke mig ud vel og mærket" sagde hun lidt hurtigt, kvinden kunne da bare gå i seng igen, Maddie skulle ikke stoppe hende fra det, hun skulle nok forsvinde så kvinden kunne sove hvis det skulle være på den måde.

Maddie lo kort "bare synd at jeg ikke er god til at følge regler" lød det flabet fra hende, nok mest sagt til sig selv, men højt nok til at kvinden kunne høre hende.
Den hurtige bevægelse som kvinden lavede var Maddie ikke forberedt på, og hun blev derfor forskrækket som kvinden tog fat om hendes kæbe, så der kom et lille forskrækket gisp fra hende, forskrækket nok til at hun tabte sit sværd på gulvet, et ufrivilligt suk forlod hendes læber som kvinden placerede et par kys mod hendes kæbe, hvorfor føltes det så rart? Maddie var nærmest som froset fast til gulvet, og hun skubbede ikke kvinden væk, eller prøvede at flytte sig, hun stod bare helt stille og så på kvinden med sine øjne, hun kunne ikke rigtig dreje hovedet. Kvinden havde et godt greb, det måtte hun indrømme.
Maddie forsøgte at ryste lidt på hovedet som kvinden spurgte om lysten, hun forsøgte at overbevise sig selv om at hun ikke havde lyst, men den røde farve i hendes kinder blev noget mere tydelig, og af ren refleks bed hun sig let i underlæben da kvindens anden hånd gled om hendes talje og et ufrivilligt gisp forlod hendes læber som kvinden klemte den ene balle.
Maddie vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv på dette tidspunkt, som hun mærkede kvindens greb slap hende så hun på kvinden igen og forsøgte at samle sig lidt igen "je...jeg er ikke.... til kvinder.... og malingen i mit ansigt.... har jeg altid på når jeg er på arbejde" fik hun fremstammet, selvom den første del bestemt ikke lød overbevisende, hun havde ikke flyttet sig, men hun havde heller ikke samlet sit sværd op, hun havde knap nok bemærket at hun havde tabt det, hendes kølige attitude var fuldstændig røget væk, hun var slået ret meget ud af kurs og vidste ikke helt hvad hun skulle sige eller gøre, selvom hendes hjerte føltes som om det var på vej ud af hendes brystkasse, og vejrtrækningen var en lille smule hurtigere end før, kroppen havde helt klart reageret på hvad kvinden havde gjort, selvom Maddie prøvede at overbevise sig selv om noget andet.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 05.08.2023 23:53
Vashti fnøs en smule til hendes flabet ord, trak i et skævt smil " ja men så igen, blod i sengen var heller ikke tiltalende, og så skulle jeg vente på mit mandskab kunne smide din krop i havet" forklarede hun, der var jo mange årsager, hun ville heller ikke indrømme at hun ikke havde forventet kvinden ville dukke op. 
Hun rystede en smule på hovedet " ligner jeg en der er træt nu? du vækkede mig og dermed må du underholde mig" svarede hun flabet tilbage, det var sådan tingene forgik i hendes verden og sådan skulle det forblive, Vas var vant til at få sin vilje, når som helst og hvor som helst...

Som sagt kunne hånden slå en prober næve, og hun kunne dermed også have et fast greb, ofte van til også at klatre op i masteren. Man skulle være i god form for at være på et skib, selvom hun måske ikke lavede meget til dagligt, så kunne hun udfører alle opgaver på skibet skulle der være sydom i bland dem, og alle mand var med til at give en hånd. 
Hun snakkede dog ikke højt, om de mange sene aftener på skibet, hvor hun til tider var sammen med det fleste på skift, det var god underholdning for alle, og fik hendes behov dækket når de var til søs. Man kunne vel kalde hende hyper seksuel, ikke at det var noget hun skammed sig over, det eneste hun skammede sig over, var at hendes far havde misbrugt hende igennem mange år, men det var også derfor han skulle dø den dag hun så ham! 

Vashti betragtede kvinden som facader sværd faldt, åh det var nu meget sødt når sindet ikke var enig med kroppen, for hun havde hørt sukket og farven i ansigtet var også afslørende. Hun trådte hen til hende eller retter sagt vandre omkring hende " hvem prøver du at narre? for det virker til din krop meget gerne vil have mig, og hvorfor ikke lytte til den?" spurgte hun, som hun stillede sig foran. En hånd gled fra skulderen og ned henover brystet, videre til den stoppede ved maven " lad mig hvis dig, at kvinder er langt bedre end mænd" hun trak i et skævt smil, som den anden hånd søgte kæben strøg sin tommelfinger over kinden. 
Derefter lænede hun sit hovedet frem og denne gang søgte den andens læber, i et meget passioneret kys imens hånden fra maven langsomt fandt vej tilbage for nu at massere det ene bryst, de intense øjne lukkede sig og hun lod den anden hånd grib ved skulderen ført kvinden langsomt hen imod sengen. 

Læberne blev sluppet som de ramte sengekanten, og hun lod øjnene glide op imens hun trak i et nyt smil " lad mig tilfredsstille dig først, så kan du se om du vil prøve selv? jeg kender alle de rette steder, steder vil få dig til at stønne mit navn" ordene var lokkende og meget sensuelle. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 06.08.2023 02:06
Maddie kunne ikke lade vær med at grine lidt "det kræver at man kan ramme" sagde hun tydeligt flabet og smilede skævt, hun vidste ikke helt om hun var flabet for at være flabet eller om hun bare var dum på nuværende tidspunkt, for Maddie tænkte sig i hvert fald ikke om.
Hun rullede med øjnene af det kvinden sagde "og hvis jeg nægter at underholde dig?" sagde hun stadig flabet, men også tydeligt at hun mente det, hvordan kunne det være hendes problem at kvinden ikke længere kunne sove? hun kunne da bare ligge sig ned.

Maddie fulgte kvinden med sit blik som hun gik rundt om hende "jeg har ingen anelse om hvad du taler om" sagde hun stille, ikke særlig overbevisende, men hun prøvede da, hun var ikke sikker på hvad der skete i hende lige nu, hun viste ikke om hun skulle forsøge at stikke af eller blive.
Som kvindens hånd bevægede sig ned af hendes krop blusede den røde farve i kinderne lidt op, og Maddie blev som sømmet fast til gulvet, selvom alt i hende skreg, så var hun nærmest stivnet.
Maddie nåede slet ikke at svare på hvad kvinden sagde før deres læber mødtes, hun forsøgte at trække sig, men hendes krop havde i den grad en helt anden plan og gengælde automatisk kvindens kys.
Hendes vejrtrækning blev påvirket af kvindens behandling af hendes bryst, og hun kunne slet ikke tænke klart.
Som om kroppen havde taget over lod hun sig føre hen til sengen.

Maddie så på kvinden som hun slap kysset og fik sig samlet nok til at kunne tale "der er kun tre problemer i din lille plan... for det første så kender jeg ikke dit navn... for det andet er jeg....som sagt ikke til kvinder.... og for det tredje" sagde hun med et skævt og flabet smil på læberne som hun løftede hånden der stadig var sort som tjære og hendes baghoved var ligeså sort "med mindre du godt kan li smerte... så vil du ikke kunne røre mit hoved, jeg kan ikke røre dig... og jeg vil ikke råde dig til at få det her på din seng, for det kommer ikke af igen" forklarede hun og smilede skævt, med tanken om at hun nu havde sat en stopper for kvindens ophidselse, Maddie var ikke sikker på at hun ville kunne modstå hvad end denne kvinde startede i hende.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 06.08.2023 02:33
Vashti smilede skævt og hævede et bryn af hende " jeg plejer nu at ramme fint " svarede hun selvsikkert, hun var som sagt vant til mange ting, besad mange færdigheder hendes problemer var at hun ofte fik pisset folk af, og måske fik lidt for sjove ideer. Næste problem var lidt at hun skubbe sine traumer væk, til det til tider dukkede op på tidspunkter de ej var ønsket, og så havde hun svært ved at lukke folk hundrede procent ind. 
Den næste kommentar valgte hun ej at svarer på, kvinden havde ikke noget valg, om hun ville eller ej var ikke kaptajnens problem, så burde kvinde måske bare havde ladet være med at stige ombord på skibet, i det hele taget var det med at stjæle fra en pirat sjældent en god ide. 

Den andens læber hjalp til i kysset, det var beviste jo at hun gerne ville, desuden var det slet ikke så slemt at være med en kvinde, man skulle huske på de kendte de rette steder. De kendte vigtigheden for flere orgasmer, og hvordan man fik den frem. Hun kunne mærke hvordan den andens vejtrækning ændre sig, det var jo næsten tortur at kæmpe imod sine indre lyster. 
Vas havde flere gange fået andre kvinder til at indse, hvor meget der kunne ske imellem to kvinder, desuden var piraten jo også et utrolig tiltalende kvindfolk der, kunne tænde selv de mest stædige eller var det hende der var den stædige? 

Hun fik hende da også lokket med til sengen, før kvindemennesket begyndte at remse problemer op, dog lytte hun rent faktisk til hvad der blev sagt, skævede imod den sorte hånd med et undrende blik, men havde dog også set hvad der var sket med stoffet bare ikke været helt sikker på betydningen. Vashti stod ganske kort og tænkte, før et smil voksede på hendes læber og hun kort gik fra hende for at gå hen i den anden ende af rummet, hvor hun tog en spand vand og en klud før hun vendte tilbage og satte det ved siden af kvinden " første problem løst, vask dig og så finder jeg en ny bandana til dig" forklarede hun tilfreds, imens armene gled over kors under brystet igen. 
" Vashti, kaptajn, kælling eller Vas er de mest kendte navne jeg går under" sagde hun før hun bukkede for sjovt, og blinkede let til hende, hun var dog klar til at spærre døren igen skule det være nødvendigt " for det tredje tabte du dit sværd, samt du kyssede mig igen, og din krop reagerede på min berøring, så selvom dit flabet Jeg måske mener noget andet, ja så er din krop altså mere en villig" endelig slutte talestrømmen, det var tydeligt at Vas var en salgs kvinde, og en med mange ord. 

Vas smilede tilfreds over sine løsninger, og nikkede let imod spanden, ville kvinden ikke selv ja så skulle kaptajnen nok hælde vandet udover hende, faktisk ville det være med stor fornøjelse. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 06.08.2023 02:46
Et smil kom frem på hendes læber "kan være det skal testes en dag" lød det lidt flabet fra hende, med et flabet smil på læben, dog med et lille glimt i øjet.
Maddie havde af en eller anden grund ikke løst til at skade hende længere, hun ville stadig gerne væk der fra, men det virkede ikke så slemt at være der som man skulle tro.

Maddie havde aldrig vært sammen med en kvinde, og hun regnede heller aldrig med at det skulle ske, selvom det blev sværere og sværere at stå i mod den forførende adfærd.
Maddie så kort sit til at hun kunne stikke af, men hun nåede ikke at tænke tanken til ende før der stod en spand vand foran hende, hun hævede det ene øjenbryn som hun så fra spanden og op på kvinden som præsenterede sig som Vashti "øhm.... for det første kunne jeg nok godt finde på en del andre navne...." startede hun med at sige og så på spanden "for det andet.... det der... kommer ikke til at ske... jeg tror bare jeg bevæger mig hjem i bad i stedet" sagde hun roligt og gik forbi Vashti for at samle sit sværd op så hun kunne gå mod døren, Maddie havde ikke tænkt sig at stå og forsøge at vaske blodet af sig, det var i hendes hår, og hendes nakke, selvfølgelig også på hendes ene hånd, men hun havde ikke behov for at vaske sig foran Vashti.
Maddie så mod Vashti "min krop aner ikke hvad den vil... det var ren refleks, og chokket.... intet andet" sagde hun roligt som hun samlede sit sværd op og satte det tilbage i skeden hvor det hørte hjemme, dog var ordene tydeligt løgn og latin, hun forsøgte nok at overbevise sig selv stadigvæk, men hun ville ikke give sig uden kamp, selvom det nok ikke var en fysisk men mere verbal kamp, så ville hun ikke bare give efter, sådan var hun ikke.

Maddie var ikke tilfreds med Vashti's løsninger og forsøgte da også at komme uden om dem, hun kunne ikke se hvorfor hun skulle gøre som Vas sagde, hun var ikke mandskab på skibet så hun havde ingen grund til at lytte til den såkalde kaptajn, hun var ikke en fange så hvad skulle forhindre hende i at gå sin vej? 
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 08.08.2023 19:24
Vas hævede sit bryn og slapt et grin " åh gerne, der findes ikke noget bedre end en god kamp" svarede hun selv flabet tilbage, med et glimt i øjet piraten var van til kamp, hun var ikke en man bare skulle undervurdere så let. 

Det var altid underholdende at se når nogen kvinder, troede de kunne overbevise sig selv om ikke at lytte til kroppen, for det var så tydeligt at se den anden kvinde gerne ville. Mon hu var ligeså stædig som kaptajnen selv? fandtes der mere stædige folk end kaptajnen, folk der kendte hende ville nok sige nej. En latter slap hende fik næsten rummet til at runge, hendes blik blev kort smalt før hun slikkede sig om læben " det kan godt være du kan snyde dig selv, men din krop vil have min og jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare lader den få sin vilje" hun betragtede hende som, kvinden gik hen for at tage sit sværd, lod et let fnys slippe af ordene der lød. Der var intet forkert i at ville prøve noget andet, men denne kvinde virkede besluttet men Vas var ikke kendt for at give op tværtimod. 

Hun greb spanden, og med et par hurtige skridt, kastede hun halvdelen af spandes indhold imod kvinden, idet hun rette sig op efter at have taget sværdet. Satte spanden til side imens armene gled over kors og brynet gled flabet op, imens hun igen stillede sig foran døren, dog også forberedt på der måske ville komme et angreb? 
" ups, ser ud til du allerede har været i bad.... og er våd" der var en hentydning bag det sidste ord, hun var dog klar til at forsvarer sig selv skulle kvinden komme nærmere, gætte på hun blev pist men dette var den bedste plan. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2