Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 11.07.2023 12:48
Aften lakkede mod enden som natten nærmede sig og de sidste kunder ville forlade stedet tilfredse og lettet, hvilket de ofte gjorde. Edgars indtryk var at folk var tilfredse og nød at komme her. Det han havde sat op virkede på bedste vis, og det sortiment af kvinder og muligheder tog folk godt imod når de kom. Mulighederne var mange og store. Kun kreativiteten afholdte folk fra det de gerne ville - og penge selvfølgelig. Alt var ikke billigt.
Edgar rejste sig op fra stolen på kontoret og bevægede sig ud mod bordellets mange rundt, blot for at tjekke op på om alt var som det skulle være inde han ville forlade stedet og bevæge sig hjem ad. "Er der stadigvæk kunder?" Spørgsmålet var rettet mod en af pigerne, som gik og ryddede op og som ikke selv var optaget af at tilfredsstille en af kunderne, "Nogle få stykker. Evelyn, Matilda og Agnes er optaget af kunder" Nu hvor han lyttede efter kunne han høre aktiviteten fra nogle af værelserne, så på et eller andet tidspunkt ville de være færdige og dermed kunne han efterfølgende lukke ned og kvinderne komme i seng, så de var klar til næste dag.

En time gik og Evelyn og Agnes' kunder havde forladt stedet og det undrede ham hvorfor det samme ikke var sket hos Mathilda. Var han blot en krævende kunde, som ønskede lidt ekstra. Fred være med det, der kom ekstra betaling når det kom til at være på stedet om natten. Det var ikke noget han ofte gjorde, fordi at han ikke ville brase ind på pigerne have sex med kunderne, men som han kom tættere på rummet, undrede han sig over hvorfor stilheden var så tyk. Ingen støn, inden knirkende senge og intet som indikerede at der var aktivitet. Et hårdt bank på døren, efterfulgt af hendes navn lød som ekko ned igennem den tomme gang. Edgar ventede på svaret.
Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

"Shh, nu ikke larme" tyssede han stille på hende som festlighederne havde nået deres vejs ende, han var ikke færdig. Ikke helt endnu. Højre hånd lå endnu i underlivet på hende, venstre lå om hagen og holdt hovedet strakt, alt i mens hans mund var fængslet til hendes hals. 
De fik jo begge noget ud af det her, hendes lyster blev stillet og hans sult blev mættet. Risikabelt havde det været, men Turmørkedalen og omegn var et så oplagt sted for vampyrer, det ville næppe overraske nogen at folk så småt blev tappet for blod. Han havde lært lige at tage nok uden at de ville blive omvendt. Finneas havde et konkret princip med at det var enten at de forblev mennesker (eller deres sagte race) eller død. Intet i mellem, han havde ingen interesse i at forbande folk. Det var jo et mareridt at være vampyr. 

"Matilda?" og det tunge bank. Finneas løftet hovedet til sig og mærkede hvordan hendes hovedet faldt om mod hans. Hænder blev omdirigeret for at lægge hende op i sengen og jovist trak han da lige lidt ned i hendes underkjole, rettet sine egne bukser. 

Han åbnede døren, placeret sig så han spærret for helt at se ind til hende som hun lå små bevidstløst på sengen. "Jah?", krofatter, der så man bare. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 12.07.2023 10:22
Døren ind til rummet blev åbnet, efter de tunge bank mod døren havde lagt sig igen. Han var ikke utålmodig som han havde stået og ventet på at døren blev åbnet, der var uden tvivl en forklaring på hvorfor kunden stadigvæk var på værelset. Edgar stolede på hans piger og de kunne sagtens tage hånd om dem selv, men alligevel så var der et eller andet i hans underbevidsthed, som gjorde at han tjekkede det ud. Han stod til ansvar for pigerne, og han satte pris på dem.

Den unge mand som åbnede døren virkede ikke meget interesseret i at åbne døren helt, hvilket var forståeligt nok. Et hurtigt gik ned ad ham, viste at han var påklædt, hvilket måske kunne indikere at han var på vej ud og de var færdige. "Det var bestemt ikke for at forstyrre" Startede han roligt ud og forsøgte at kigge, diskret, ind ad døren, "De er blot den sidste kunde som stadigvæk er sammen med en af kvinderne og eftersom at natten snart falder på, så nærmer vi os snart lukke tid" Godt nok kunne kunderne sove hos kvinderne, hvis det var aftalt på forhånd og betalt på det, og det var ikke noget Edgar havde fundet noget på da han havde tjekket op på det.

"De har vel intet imod at åbne op?" Det var de færreste som ønskede det og de fleste fandt det som en mærkelig forespørgsel. Det var heller ikke atypisk at vampyrer kom til stedet her, Tusmørkedalen vrimlede med dem. Det var heller ikke atypisk at nogle af kvinderne lod sine kunder suge blot for en ekstra mønt til dem selv, men Matilda plejede ikke at være en af dem, så den lille plet af tørrede blod i hans mundvig advarede Edgar.   
Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Med armen lænet op ad dørkarmen og den anden med et godt tag i døren for at holde den i sit spænd fra at åbne mere op, skæve han ned til bordelejeren. " Ah, natten er allerede ved at falde til " sagde han lidt overvejerende og lod tungen glide op mod hjørnetanden i den ene side i den semi lukkede mund, ikke at den blottet tændernes tilstand. Lukke tid var sådan et trivielt udtryk, hvad var det for noget for en bordel på disse egne. 

Dørkarmen blev sluppet, men ikke for at gøre plads til bordelejeren, men for at gnide sig selv i mundvigen. " Hun ligger og sover, men vær velkommen " sukkede han og lod alligevel manden komme til. 

Finneas var overbevidst om at have hørt om manden der, eller hvert fald blot af beskrivelser. De grønne øjne, det blonde hår og arene i ansigtet. Hvor mange mennesker i Tusmørke havde sådan en tilstand? Men der var ingen grund til at sætte for mangen spørgsmålstegn ved manden allerede nu. " Jeg lå bare og nussede hendes krop, den er nemlig så varm at være i kontakt med " sagde intet normalt menneske. Men Finneas trådte lidt med ind i rummet og foldet hænderne om bag i nakken, som han intet havde at bekymre sig om. Hun ville ikke bløde fra halsen, de to bidemærker var alt - og så skulle man da også tæt på for at se noget i mørket her. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 12.07.2023 12:11
Natten var det tidspunkt hvor Edgar, og alle andre vampyrer, var aktive fordi solen var deres fjende. Heldigivis var hans kontor indrettet således at han kunne tilbringe dagen derinde, selvom solen skinnede uden for. Det var han nød til hvis han skulle have sådan et sted her, han var nød til at være synlig som han nu bedst kunne, "Det er den bestemt" Lød det blot fra ham. 

Han slap dørkamen, men ikke i første omgang for at lade ham komme forbi. I første omgang var der heller ikke noget at være bekymret over, andet end den blodige mundvige som han nu havde tørret af. "Tak" Han passerede den unge kunde og kiggede ind i rummet, hvor pigen lå på sengen, nøgen. Selvom mørket var faldet på så var det intet problem at se ind i rummet, det var en af fordelene ved at være vampyr, at man havde sit nattesyn.

Han skulede over til kunden som han trådte ind i rummet, og lignede en som ikke havde noget at bekymre sig om, men samtidig virkede lidt for selvsikker i sin fremtoning. Hans forklaring virkede næsten mærkelig, at skulle ligge og nusse en prostitueret sådan, i mens hun sov var der ikke mange der gjorde. "Du lå blot og nussede hende? Men hvis jeres akt er overstået, så synes jeg du skal betale og lade Mathilda sove. Med mindre i allerede har klaret betalingen?" Det vidste han ikke noget om, men mon ikke gerne hun ville have lidt for at han lå og rørte hende - hvis han talte sandt.
Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Skuldrene skubbede op ad og armene fuldt let med som de endnu lå i nakken på ham. Ubetydelig som situationen var, var Matilda okay, måske hun ville være i tvivl om hvad der var sket og hvordan hun var faldet i søvn, men det mindede jo blot om de sene nætter med for meget alkohol og røgelse. “ Den sluttede kort før du kom, hun faldt bare hurtigt i søvn som mine fingre gled omkring på hende, så rolig nu… Edgar “ armene faldt ned fra deres position og hang ned ad siden, Finneas kunne nu give sig i kast med ah samle sin trøje op som lå nær sengen. 

Matilda er blevet betalt og der blev også givet noget der nede ved min ankomst.. sort muligvis “ han vidste det faktisk ikke, men der var blevet smidt nogle krystaller på disken. 

Finneas trådte hen i mod døren, men frem for at forlade den, lukkede han den en smule til og vendte blikket mod Edgar. De kunne lige så få talt sammen, de var jo begge i deres er lige nu alligevel. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 12.07.2023 17:25
Edgar havde ikke selvfølgelig ikke noget imod at kunderne spiste, med mindre at det ikke var aftalt med pigen som bød sig selv og lige nu hvor Mathilda sov, så var det ikke til at finde ud af. Hvis altså det var sket. 
Han vidste jo selv hvordan det var når han spiste, personen som mistede blod, ville dårligt nok bemærke det efterfølgende - med mindre man havde taget godt for sig, for selvfølgelig kunne blod mangel påvirke en person. "Det er selvfølgelig helt i orden" Lød det roligt fra ham, som han kiggede på hende og derefter på den unge fyr. Han ønskede blot ikke at der var sket noget med pigen. Det var der mange grunde til. Han blik gled over på fyren endnu engang, som han sagde hans navn. Der var mange der kendte hans navn, det var en almindelig information når man kom her, men det var den måde som han sagde det på som undrede ham. 

"Så er alt selvfølgelig i orden.. Hr?" Det var rart nok at vide hvem man stod overfor, også selvom han måske ikke ville komme igen? Selvfølgelig var der sorte penge når det kom til bordeller og det at have med prostituerede at gøre med. 
Endnu engang måtte han undre sig, som han gik hen imod døren og lukkede den langsomt i, med dem alle tre inde i rummet.
Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Hænderne blev rodet igennem håret som døren stod på sit tætteste klem, et sidste skub og den ville være lukket helt i. " Du kan sige Finneas eller Hr. Lyøe, hvad end du finder mest passende .. " det var tydeligt at der lå mere bag den sætning end bare et slut punkt der. 

Men som håret var kørt igennem trådte han hen og satte sig på stolen der stod i hjørnet af rummet. " Ser du Edgar, alt er i allerfineste orden. Men du er en svær mand at finde, du har gemt dig godt alle de her år. For en vampyr at være " lænet en anelse tilbage i stolen og benene strukket en anelse ud. Blikket faldt hen i mod Matilda som så fint lå der, et simpelt virkemiddel for at få manden ud af sine gemmer. Men han kunne ikke klage over det. Hendes blod var sød, proteinrig tilligemed. Det var ikke noget man kunne klage over. 

Finneas vendte dog blikket tilbage mod Edgar. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 13.07.2023 09:37
Edgar var usikker på hvem fyren foran ham var eller hvad han egentligt ville. Følelses af at det ikke var stedets service som han i bund og grund var ude efter, fandt hurtigt sin plads i hans krop. Han var ikke bange eller frygtede at noget skulle ske ham, det gjorde han sjældent. "Finneas siger du.." Han tyggede lidt på navnet, vendte det i hans hoved. Det var ikke et han havde hørt før og hans ansigt virkede ikke bekendt. Nu havde han snart levet i 400 år, så selvfølgelig var der ikke alle ansigter han huskede lige så godt.

Edgar fulgte den unge mand med blikket, som han satte sig ned i rummets stol. Han havde ledt efter ham ligefrem? Det virkede næsten interessant. Edgar havde godt nok boet i området de sidste mange hundrede år, så han følte ikke at han gemt ham, men man skal selvfølgelig altid vide hvor man skal lede. Samtidig så havde han jo rejst en del rundt i sit lange liv.
"Du er ledt efter mig?" Det var hans mest nysgerrig spørgsmål lige nu, selvom flere meldt sig på. "Fortæl mig endelig hvem jeg sidder overfor, sådan helt præcist, Finneas" Det ville han gerne vide.
Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Et bestemt nik blevet givet. " I den grad " der var jo ingen hemmelighed i det. Det orange blik søgte op i mod det grønne af en anden. Men Edgar ønskede at vide hvem han stod over for, jah? Det skulle Finneas da nok fortælle ham. " Jeg var min families næste led i slægten, en dygtig og oprejsende jurist for min tid, men så var der lige en elver kaldet Emmett, fin fyr.. Altså lige indtil han tog mit liv fra mig " stemmen var kontant og tør. Som en lille tornado trak op fra hans side af. Han kunne have været død for minium 300 år siden, men den mulighed var på sigt blevet taget fra ham, i stedet vandret han omkring som en sjælløs skikkelse af sig selv. Afhængig af blod fra andre for at kunne overleve fra trætheden og sløjheden der ville ramme ham. 

" Men jeg fik udlignet det, sørgede for han ikke kunne gå omkring og forbande flere. Men det jeg ikke forstår .. " sagde han stille og lænede numsen en anelse mere frem på sædet og sad endnu mere tilbage lænet i stolen. " Er hvorfor du ikke tog hånd om det problem allerede i sin tid "
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 13.07.2023 14:58
Det var en del af den forbandelse som hvilede over vampyrerne, at de nu vandrede hvileløst rundt i denne verden, uden nogen naturlig ende på livet. Det var en forbandelse, som Edgar flere gange havde bandet og hadet væk. Han havde ikke selv valgt dette liv, det var det de færreste vampyrer som havde. 
Som Finneas fortalte lignede hans historie mere og mere hans egen. Usikkerheden i om han overhovedet var vampyr, havde strejfet ham, men Edgar syntes at være mere og mere sikker i hans bedømmelse af denne unge person. Edgar havde været næste led i familie virksomheden, havde stået med en stor arv - den havde han dog fået - og havde stået til et liv med en kone og børn. Alt var revet væk, ud af hans hænder. "Vores historie minder om hinanden på flere punkter, men jeg er usikker på hvor du vil hen med din fortælling" 

Måske var han for hurtig med den erklæring, eftersom at Finneas havde mere på hjerte, ord som alligevel stak lidt til ham. Det var lang tid siden han havde tænkt på den vampyr som havde gået efter ham, og havde pålagt ham den forbandelse som han havde. Hvorfor han intet havde gjort? Hvad havde det af betydning? Mente Finneas det var samme person, som havde omvendt dem begge? "Hvorfor jeg ikke tog mig af problemet? Du mener at vide at samme person, omvendte os begge?" Edgar vidste det ikke. Han kendte ikke Finneas, og var usikker på hvordan han vidset at det var samme person. "Jeg overlevede dårligt nok. Jeg så ikke personen og jeg ved ikke hvordan han så ud. Jeg havde intet at gå på.. For at være ærlig, så så jeg mit liv smuldre for mine hænder og valgte at satse på det jeg havde" Det havde han dog ikke længe, før dette også forsvandt. 
Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Det var ham fuldstændig ligemeget om hvor meget deres historie havde fællespunkter, om de så havde været fætre på deres moders side af. Hvorfor forekom Edgar ham så svag og ugidelig for sin egen situation. I stedet sad han her og bestyret et bordel. Som hvis han ikke levede, men blot skule få tiden til at gå. 

" Mener at vide? "gentog og pressede læberne sammen i en noget fortørnet mine. " En hver vampyr kan opspores hvis blot man har viljen til det, i stedet lod du dit angriber fortsæt sin terroren og få år efter angrebet på du, kommer jeg som næste i række " så vrissede han og krydset det ene ben over det andet, som hvis det var hans sted at sidde. At Edgar var kommet til ham og ikke omvendt. " Det tog mig nogen måneder at finde ham, men da jeg så fandt ham og fik ham til at fortælle mig hvem den før jeg var, så kom en noget så akkurat beskrivelse op " ikke blot udseende mæssig, men bare beskrivelser af Edgar. 

Det var Finneas opfattelse af Emmett havde været præcis med sine forbandelser, at tage de som havde noget at miste. Og de havde begge mistet noget, men håndteret deres situationer noget så forskelligt. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 14.07.2023 08:54
Edgar var ikke sikker på hvor Finneas ville hen og hvad han ønskede med denne samtale. Edgar havde ikke handlet fordi ikke havde haft kræfterne til det og ikke var nogen speciel god sporhund. Det kunne sagtens være at Finneas lige nu ville se ham og svag og ynkelig, og det måtte Edgar tage med. Måske var han også blot sådan? Hans nedgange i livet havde taget hårdt på ham, angsten sad som en sten rundt om hans hjerte og lige nu var det han havde bordellet her, men han nød det. Han havde set den verden han levede i og oplevet.

Ja, mener at vide. Edgar vidste ikke hvem han var og hvordan  han så ud, så hvordan kunne han være sikker? "Alt jeg siger er blot at jeg hverken så ham eller vidste hvem han var og derfor havde jeg ikke meget at gå efter." Det var tydeligt hvor han gerne ville hen, og det var ikke noget Edgar ville stå og høre på, måske kunne han have dræbt ham, men al skylden over hvordan de var i dag, lå på vampyren som omvendte dem. "Jeg vil ikke beskyldes for at være grunden til at du er endt som vampyr" Edgar var ikke en mand som søgte konfrontationer, men han stod op for sig selv, "Det skyldes ene og alene den vampyr som gjorde det. At jeg agerede som en svag mand, det vil jeg gerne stå ved" Det vsr en stor erkendelse.
Hans ord bekræftede jo at det var en og samme person som havde gjort det, men hvor ville han hen med det? "Fortæl mig Finneas, hvorfor er du kommet her?"
Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Et eller andet sted, skulle Edgar værdsætte at Finneas lod sig blive siddende. For hans humør var ikke helt til andet, han var lige blevet mættet i blod. Hans energi var i fuld firspring og klar på det værste. Det kunne man vel næppe antage Edgars var. 
Mathilda havde hjulpet Finneas så fint, dog ikke helt frivilligt, men det var en mindre deltajle. 

At han kunne tale fra sit ansvar. Det var ingen opmuntring og det var total ude af forstand for hvad Finneas ville have fra ham. " For at tage din del af ansvaret for ikke at have stoppet en løssluppen vampyr " om man ville det eller ej. Finneas havde måske i starten været tæt på at omvende nogen, men han vidste at ingen fortjente den form af liv, så drak han lige en tand for meget blod, slog han dem ihjel. Det var en hårfin balance og han havde siden da lært cirka hvor meget han kunne mætte sig. " Men jeg er glad for du erkender du er en svag mand, Edgar. Har du forbandet nogen selv?
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 23.07.2023 19:37
Mathilda skulle nok komme sig over dette chok som det nok måtte være når hun vågnede igen, men heldigvis var hun endnu ikke omvændet eller død, så havde det strakts været mere problematisk. At Finneas blot blev siddende gjorde ham intet, det var hvad man havde brug for når man var blevet mættet og havde brug for at få sig selv ned igen. 
Han forstod vel godt hvor Finneas ville hen, men han forstod ærligt ikke hvorfor han havde opsøgt ham lige nu. Det var så mange år siden at Edgar var blevet omvændet, så hvorfor kom han nu? Det var ikke Edgars skyld at Finneas var blevet omvændet, det var ene og alene vampyrens skyld, det var ham der havde ført hans egne tænder. 
Edgar ville altid holde ved at det havde taget ham uanede mængder af tid og kræfter at komme sig efter det angreb og dermed havde han ikke haft nogen muligheder for at opsøge vampyren. Han havde intet at gå efter og han havde ingen vidner. Tusmørkedalen vrimlede med vampyrer. "Jeg vil ikke tage nogen del af noget, som jeg intet havde med at gøre" Kom det blot fra ham som han søgte hans blik. 
"Nej. Det har jeg ikke" Svarede han ærligt. Ønskede han nogen anden dette liv, som han selv havde fået og så imod deres egen vilje, ligesom Finneas og ham selv? Slet ikke. Han spiste blot, og enten så spiste han til pas eller for meget. Ingen mellem vej. Han skulle ikke omvænde nogen. Han var også ret sikker på hvad der ville ske, hvis han nu svarede ja, for han var sikker på at Finneas havde samme svar som ham selv. "Du har vel selv samme svar, hvis jeg spurgte dig?"

Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

At opføre sig som om det var hans sted og hans plads at sige tingene som de var, men Finneas agtede blot at manden tog en form af ansvar for noget. At have været så passiv med tingene, ladet manden forbande flere uden at overveje hvilken konsekvens det måtte være. Det var uretfærdigt at overveje hvor nemt manden havde haft det, uden at tage højde for den trauma han gik igennem. 

" Det har du ikke? " han tvivlede stærkt på dette, for hvor var grænsen til at drikke for meget blod, uden at dræbe dem helt. Det kom ikke så nemt for sig, og det krævede sin træning. Specielt hvis man spurgte Finneas. " Selvfølgelig har jeg været tæt på at forbanden nogen, jeg kendt ikke tørstgrænsen, men jeg slog dem ihjel frem for at lade dem blive forbandet " svaret han ærligt. At Edgar ikke havde kunne ramt middelgrænsen fra start af. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 30.07.2023 16:30
Edgar var uden tvivl godt klar over hvad Finneas ønskede at fortælle lige nu, men han forstod ikke hvorfor det skulle være nu og så lige pludseligt? Legede han en form for frelser, som skulle få folk til at føle sig skidt tilpas med de valg som de før i tiden havde truffet? Edgar havde gjort det klar hvorfor han havde være passiv i sine valg og de ord ville han stå fast ved. Han havde ikke agtet at bruge sit liv på at søge noget som han muligvis ikke ville finde, selvom han nu havde tid nok i sit liv - det ville ikke ende naturligt. 

"Nej." Svarede han blot. Han havde aldrig ønsket at omvende nogen, selvom det var svært i starten af finde den grænse. Men så hellere slå dem helt ihjel, og det virkede til at Finneas var af samme mening. "Selvfølgelig var det svært i starten at finde den grænse, som man ikke måtte overtræde eller overtræde helt" Han kunne godt mærke at Finneas nok ikke troede på hans svar, men hvad mere kunne han gøre? "Jeg tror vi begge har været på det niveau. Men fortæl mig Finneas, hvad er det du vil opnå ved det her? Jeg kan ikke ændre mine handlinger" Som han samtidig stod fast ved.  
Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Finneas rejste sig fra sædet og trådte hen i mod Edgar, næsten helt tæt stod de og han skævede ned mod ham. Det var tæt på ti centimeters forskel, hvorfor han kunne tillade sig at se ned mod manden. " Du er i en særlig berygtet bydel hvor der er vampyrer, og du tænker ikke at det tiltrækker vampyrer at du har kvinde af den kvalitet, at de er fristet til at omvende dem eller værre dræbe dem? " FInneas måtte erkende, han vidste ikke hvor velkendt det hele var i omegnen, men Tusmørke husede også en forlængst glemt slægt med en vampyr med titel. 

Hånden blev sat mod hans brystkasse og han pressede fingrene mod for at rykke Edgar tilbage. Hvor meget modstand var der at finde i ham. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 30.07.2023 16:59
Edgar lod blikket møde Finneas som han rejste sig op og kom i mod ham. Hvad han havde i tankerne var han ikke klar over, men hans fremtoning havde været offensiv, så mon ikke det blot var for at teste Edgar og se hvor passiv han egentligt var når det kom til stykke. Finneas var uden tvivl forkert i sin beslutning, for Edgar havde ingen lyst til at lade sig true eller på anden måde føje eller bøje sig for andre, så skulle han nok vise hvilken person han var. Alt hvad Finneas fortalte ham var slet ingen hemmelighed eller nyhed for Edgar, han var trodsalt en af disse mange vampyrer og havde boet i området hele sit liv. "Du får det til at lyde som om at jeg ikke skulle være klar over dette?" Selvfølgelig havde Edgar tænkt på sikkerhed og følte og selv han sikkerheden var i orden, men det ville være svært at tjekke alle gæster om de var vampyrer eller ej. Men hans udsmidere skulle nok sørge for at de rette folk blev kastet på porten. Finneas havde været en hel almindelig kunde da han kom, og intet virkede til at han ville lade sig fodre af hans kvinde - det var svært at sætte sig op imod, "Kvinderne skal nok være i sikkerhed her på stedet" Forsikrede han.

Finneas var småt højere end Edgar så han måtte kigge op som hans hånd blev lagt mod Edgars brystkasse, men han lod sig stå fast og rykkede sig ikke ved berøringen, selvom det var tydeligt at Finneas ønskede dette. 
Finneas

Finneas

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 381 år

Højde / 189 cm

Et skråtligt smil bød sig som Finneas så at Edgar ikke lod sig rykke fra sin ståplads trods for at blive presset let til. Det vidnede da om at manden ikke var halt så vattet som han ellers gav udtryk for. " Det virker bare som om, at du ikke har overvejet din egen situation særlig godt " forklaret han lige så stille. Enhver kunne stort set liste ind, snub en pige og omvende hende uden hans kendskab. Det var jo så nemt, Matilda ville da være køn en at have på deres side, men som de var kommet frem til: ingen af dem forbandet andre. 

" Jeg bryder mig ikke om dig, men du har da nosser " og fingret skubbede sig fra Edgars brystkasse, men han blev alligevel stående, for så at se mod den små brummende kvinde på sengen der lige så stille var ved at være en anelse mere frisk i hovedet, eller hvert fald ikke omtåget i sådan et omfang, at hun ikke kunne vågne op. " At de vil arbejde for dig er mig dog en gåde " erkendte han små mumlende. Edgar var ikke klassisk køn så at sige, ikke fra Finneas perspektiv af, men han havde da noget råhed over sig. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 9