Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske/Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 04.07.2023 16:28
Dot havde endelig fået flettet nok kurve og samlet nok urter som hun kunne sælge, det var alligevel på tide dog følte hun sig helt underligt ikke at være i nærheden af sin karavane den var vel heller ikke det nemmeste at få med ind til byen som sådan. Blikket gled over himlen der var ved at blive mørkere og mørkere, det var i hvert fald på tide at hun nok snart skulle tage hjem ad hun havde næsten fået solgt det meste, men det gav stadig en god indtjening. Det blonde hår var sat op i en fletning, som bevægede sig i takt i mens hun gik, hun nød faktisk at der ikke var voldsom mange personer lige nu, det gav en form for ro specielt når hun ikke var typen der direkte opsøgte store mængder af personer som der tit var inde i byen. Måske var det en fordel med at live, nomade livet som hun gjorde. Den kun 24 årige Dot havde for lidt tid siden været inde på en krog, hvilket var noget hun oftest gjorde når hun havde tjent godt og at få et godt måltid mad var nogle gange det værd. Dot fik af vane rettet på sin skørte inden hun satte i bevægelse igen
Vashti

Vashti

Kaptajn / pirat / smugler

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 04.07.2023 18:53
Vashti havde de sidste par timer drukket, med sine medarbejder men nu ville hun lade dem få fred, så havde de også bedre chance for at score end når hun larmede og hang på dem blot for at pisse dem en smule af, de var under hende trods alt, havde de problemer måtte de finde et andet skib. Hun begav sig ud fra kroen, ikke fordi hun følte sig helt klar til at tage til skibet, tankerne gik lidt på om hun burde tjekke bordellet ud, men det var også bare dyrt.
Hun gik lidt i egne tanker og derfor ikke så kvinden, som hun vade ind i hende dog uden at falde, skulle den anden til det, ville en arm hurtigt lægge sig om livet.
De ravfarvede øjne lod sig glide over skikkelsen, hoved gled en smule på skrå og et bryn blev hævet “ se dig for landkrabbe!” for selvfølgelig var det ikke Vashti skyld men kvindens, det burde alle vide.
Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 04.07.2023 18:56
Den vaklende balance efter den anden kvinde stødte ind i hende, var der bestemt men der gik ikke længe før Dot havde genvundet balance og dernæst sendte et irriterende blik mod kvinden. Som endda havde været så arrogant at få det til at lyde, som om det hele var Dot’s skyld. Den sidste flettede kurv hun havde holdte hun godt fast i, det var da en måde at skjule sin irritation over den trælse kvinde. Dot kunne ikke undgå at fnyse over kvindens ord, mens de blå øjne gled hen over kvindens udseende skreg lige frem af at hun var pirat. Ikke nogle Dot havde haft meget kontakt med, men hun vidste dog også at hun skulle være forsigtig for man anede ikke altid hvilket folk man ville støde ind i. “Det er da også voldsom forfærdeligt når man ikke kan se sig for” kom det flabet fra Dot, med øjnene knebet sammen mens hun studerede piraten lidt mere overvejede hun kort om hun bare skulle gå uden om.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 04.07.2023 19:19
Vashti betragtede kvinden en smule, kort overvejende om hun måske kunne være underholdningen, hun havde ledt efter? Om hun var villig eller ej, var ikke hendes problem for hun tog hvad hun kunne få! Brynde hævede sig ved den flabet kommentar, et fnys slap fri før hun lo en tør latter. Bag ryggen trak hun sit sværd, for så at lade spidsen presse sig let imod den andens kæbe “ var din mund pjok, vær glad for jeg er i godt humør lige nu, ellers kunne du have mistet lemmer” der var alvor i disse ord, en advarsel som hun ej var bleg for at benytte sig af !
Hendes fri hånd lod hun glide ned til den fremmedes bagdel, for at klemme den prøvende, kort overvejende før et slesk smil gled over læben “ du får to valg smukke! første du er sammen med mig af egen vilje. to jeg tager dig fordi jeg kan og du vil få ondt efter” efter disse ord slikkede hun sig en smule over underlæben, sendte et frækt blik til den fremmede kvinde.
Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 04.07.2023 19:20
Nu var det bestemt Dot’s tur til at rynke med brynene, var dette virkelig hvad piratens gode humor var i? Nogle folk var simpelthen underlige, blikket var stift rettet mod sværdet som blev let presset mod hendes kæbe. Det var i hvert fald ikke nu hun skulle dreje om, det ville nok bare ende galt ikke for piraten men for Dot. Dot forsøgte at holde en grimasse tilbage, da kvinden direkte tog hende på hendes bagdel. Og kvindens 2 valg hvad var forskellen egentligt, ud over den første sikkert var mere værd at foretrække. “Med dine 2 tilbud ligner det at jeg nok ikke har noget valg” kom det fra hende mens hun stadig strammede sit greb om sin kurv, idéen om at smide den i kvindens ansigt og stikke af, havde da strejfet hende.. Men mod en pirat, og Dot der kun havde sin lille kniv som bestemt ikke ville kunne hamle op mod en pirats sværd.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 04.07.2023 19:35
Hun nød et betragte kvinden, var det en smule frygt der var at sporer? klogt for hun legede aldrig pænt, der var en grund til hun var eftersøgt af byvagterne rundt omkring i landet. Sværdet blev ikke fjernet, men forblev imod den andens kæbe, svaret der lød fik hende til at smile bredt. “ ser man det, de har en smule hjerne landkrabbe” hendes muligheder var begge nogle der ville få hvad hun selv ønskede.
Hånden ved ballen lod sig glide op før den fandt vej til det ene bryst, for at give det et klem “mhh hvad bliver det til ? og har de et sted eller skal jeg blod fjerne dit tøj her midt på gaden?” Vashti var ikke til at spøge med, hvert et ord var sandt og hendes øjne studerede den anden nøje.
Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 04.07.2023 19:37
En smule hjerne? og igen med den omgang landkrabbe snak.. Hvis hun endte med at blive kaldt det resten af aften eller gud ved hvor længe, kvinden kunne blive ved med at ville have Dot ved sig anede hun dog ikke. “Jeg er ikke fan af at blive kaldt for landkrabbe, ikke alle er født til at være på havet at du ved det” kom det fra hende, hun bevægede sig stadig ikke for sværdet var stadig rettet mod hendes hage. “Og i stedet for landkrabbe så sig Dot” tilføjede en smule irriteret. Hun holdte et suk igen, om det var et lettelses suk eller fordi kvindens hånd fra hendes ene balle nu til hendes bryst vidste hun ikke rigtig. Kvindens næste ord var ja.. Hun lød i hvert fald til at gøre tingene som hun ville, om hun fik et svar fra Dot eller ej. “Min hest er i nærheden, min karavane er ikke her inde ved havnen men uden for byen” kom det fra hende. Var det egentligt klogt at sige generelt? Desuden ville hun ikke ønske at blive afklædt for gaden.. Nok havde hun prøvet nogle offentlige steder men stadig så man var skjult fra nysgerrige blikke. “Ikke her på gaden” kom det fra hende, selv om hun ikke anede hvordan det ville ende ud i.. Hun havde aldrig været sammen med en pirat, men hun vidste det var klogt i ikke at pisse dem af.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 04.07.2023 19:40
Hun var ligeglad med om kvinden, brød sig om navnet eller ej det var ikke fordi, hun skulle se hende igen eller det kunne man aldrig være sikker på. Et let fnys slap hende, før hun himlede let med øjnene “ jeg tvivler på du er fan af mig i forvejen, men jeg kunne da finde langt være at kalde dem” forklarede hun måske en anelse, rapkæftet men kunne man forvente andet? Grebet om brystet strammede sig, dog blev sværdet sat på plads igen, men det kunne hurtigt komme frem igen. Et smile gled over læben “ Dot ? skulle det være bedre end Landkrabbe, men fint det bliver dit navn så” svarede hun og lo en smule, brynet gled lidt op som hun afslørede noget med en hest og en vogn, hun slap hende og trak et skridt tilbage “ før mig til din vogn? de kan kalde mig Kaptajn” hun rankede sig en smule, og blinkede til kvinden, klar til at følge med…
Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 04.07.2023 19:44
Det var næsten som om de var ved at have gang i en eller anden fnyse konkurrence, hvem der kunne fnyse flest gange i streg. Denne gang var det Dots tur. “I den her verden bliver vi vel alle kaldt noget vi ikke synes om” kom det fra hende, mens hun direkte skar en grimasse da kvinden strammede sit greb om hendes bryst. “Dot er bedre end landkrabbe og Dorothy” kom det fra hende som hun skar en anden grimasse, hun nævnte sjældent sit fornavn det var kun brugt den gang hendes forældre stadig var i live. Men dette var nok ikke lige frem det korrekte sted til at dele den slags informationer, især ikke med en pirat. “Fint” kom det fra hende, hun undlod med vilje at bruge ordet kaptajn, det kunne godt være kvinden var pirat og kaptajn men hun var ikke Dots kaptajn overhovedet. Med blikket rettet mod kvinden og lettet over ikke længere at have et sværd rettet mod sig, begav hun sig hen mod sin helst velvidende at kvinden fulgte med, hun var bestemt ikke en Dot kunne slippe af med lige nu, så hun ville nok ende med at hænge på det trælse kvinde menneske. “Hej Lil” kom det fra hende da hun nåede frem til hesten og fik aet hesten på mulen og fik sneget en gulerod frem som kunne gives til hesten. Hvor meget kvinden havde reddet før anede Dot ikke, Dot havde nærmest reddet hele sit liv se det var Dots hjemmebane, turen til karavanen tog noget tid, men hun så frem til at komme hjem, også selv om det var med et ekstra stykke vedhæng. Endelig kom de til karavane vognen, og Dot hoppede af hesten og fik tøjlet den til vognen. 

Hesten havde det den skulle bruge, vand og mad en nøgle blev fundet frem fra Dots læderarmbånd, de fleste ville sikkert bare tro det ville være tilhørende pynt, men oprindelig var nøglen til hendes vogn, den skulle jo ikke stå helt ulåst, selv om en hver idiot kunne bryde ind til hver sin tid. Nøglen gled i låsen og døren blev låst op, og hun trådte ind overvejende om hun skulle smække døren i hovedet på den anden kvinde men det ville nok ikke være særlig smart. De eneste to lyskilder i Dots vogn blev tændt, to lanterner som holdte god afstand til hinanden så det ville give godt med lys. Vognen var proppet med forskellige ting, kurve, urter, et bord der var fyldt med urter der ikke var blevet bragt ind til havnen. Den sidste kurv hun havde haft med sig blev sat på bordet, den eneste frie sted der egentlig var i vognen var sengen i den anden ende. Blikket lod hun glide mod kvinden mens hun lagde sine arme over kors efter hun havde fjernet sin sølle lille kniv fra sin sko og lagt på bordet. “Jeg har en regel i mit hjem, våben skal være synlige uanset hvor sølle de måtte være” kom det fra hende.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 04.07.2023 22:28
Vashti fandt det på sin vis underholdende, at hun kunne irritere det andet kvindemenneske, lige meget hvad ville hun fra nu af blot være en landkrabbe eller måske en havtaske? dog lod hun være med at sige det højt, kvinden virkede fornærmet nok i forvejen? Det skulle nok blive sjovt uden tvivl, så længe hun selv morede sig, andre bekymrede hun sig ikke om.
Hun lod kvinden for nu få det sidste ord, og fulgte efter hende så nemt slap man ikke af med Vashti langt fra…
Hun stirrede en smule skeptisk på hesten, men endte dog med at sætte sig bagpå, og som de red sammen kunne hendes hænder glide op og lægge sig imod barmen, det var da langt mere praktisk, om hun brød sig om det var ikke en bekymring lige nu…
Som de nåde frem tøvede hun ej med at hoppe af, hun betragtede vognen imens kvinden fodre hesten. Studerede den overvejende men den var nok ikke værd at plyndre de kunne ikke have den på skibet. Hun fulgte med hen til døren og trådte ind, følte sig en smule for høj og måtte bukke hovedet en smule, vendte sig omkring den anden og slap en latter. Skulle hun adlyde en sølle landkrabbe? men jo våben ville komme i vejen. Derfor trak hun først sværdet og lagde, i den ene støve fandt hun en lommekniv, i den anden endnu en lommekniv. Før hun så nikkede en smule “ tilfreds ?” brummede hun en smule advarende, kunne stadig nedlægge den anden nemt.
‘Hun tøvede ikke med at sætte sig på sengekanten, og lod blikket hvile imod Dot” nå knalder de mig frivilligt? eller skal jeg binde dig og klare det hele?” endnu engang ord der ikke var til at spøge med. Lod tungen let lege med piercingen der sad lige ved underlæben.
Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 04.07.2023 22:29
Kvinden vare i hvert fald ikke rad for bare at komme hurtig af hesten, og det varede heller ikke længe før hun befandt sig i Dots vogn, og Dot skulle nok passe på med at finde det for sjovt med at kvinden måtte dukke sig for at komme ind i hendes vogn. Men yeah Dot ville sikkert miste sit hoved hvis, hun så meget grinede. Tilfreds over at kvinden var utilfreds ved at lægge sine våben var hun bestemt, brynet blev hævet en smule over alle de våben kvinden trak frem. Det var langt flere end Dots lille sølle kniv. “Du burde da være glad for, dine våben kan måle sig mere end min sølle kniv” kom det fra Dot. Blikket fulgte kvinden der satte sig i hendes seng, i Dots seng blikket fulgtes kvindens bevægelser. Men ja Dot var bestemt tilfreds, og bare det hun havde fået en irriterende kvinde til faktisk at adlyde var da et plus i Dots bog. Hovedet blev lagt på skrå, da kvinden kom med sine forslag havde hun overhovedet noget at binde Dot med hvis det overhovedet skulle nå så langt? Selv om der vel altid var et eller andet i Dots hjem, det hun brugte til kurvene osv.. “Fint” kom det en anelse fra Dot, mens hun lagde sine arme over kors så de lå lige under hendes barm hvilket vel fik brysterne til at hæve sig lidt op. Mens hun bevægede sig hen mod kvinden og satte sig ikke tæt ved hende men i den anden ende af sengen. En ting var sikker ja hun gjorde det da frivilligt, men det blev absolut ikke Dot der startede nu hvor kvinden jo selv var så ivrig efter at få noget.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 05.07.2023 01:14
Vashti vendte blikket imod den lille sølle kniv, hvordan havde hun tænkt sig den skulle gøre skade? rystede en smule på hovedet “ med de folk jeg møder på min vej, er våben en nødvendighed, men den der kniv du har, den vil aldrig redde dit liv” svarede hun en smule tørt “ forresten kan jeg stadig dræbe dig, bare så du ikke føler dig for sikker” hun var opvokset omkring pirater, havde lært at kæmp med alle kneb og var ikke bleg for at nikke en skalle eller sende en knytnæve afsted og guldringene kunne gøre ekstra ondt. Blikket betragtede kvinden som hun satte sig på sengen, et let fnøs lød som der var afstand imellem dem, men det skulle ikke stoppe hende, dog fjernede hun tørklædet fra håret så de ikke gik i stykker. Den blev lagt på gulvet før hun så lidt overvejende ud, men tog den store halskæde af og lade samme sted. For så at gribe fat i kvinden og vende hendes ryg imod sengen, så hun kunne lægge sig halvt over hende.
Den store barm pressede sig ned imod den anden “ har Dot været sammen med kvinder før?” det var meget rart at vide, blikket studerede hende en smule før hun bukkede hovedet og nappe drilsk i halsen tæt ved øret.Den ene hånd gled ned imellem dem, for at røre ved den andens bryst igen, stod det til hende selv havde hun revet alt tøjet af kvinden med det samme, men hun var sød lige nu….
Hendes ravfarvede øje betragtede den anden kvinde nøje, de var ingen tvivl om dette morede hende…
Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 05.07.2023 13:59
Med det Dot endte med at indtjene med at flette kurve og samle urter, var det næppe fordi hun tjente nok til at ende med at kunne købe et bedre våben, hun trak kort på sin skulder. “Man tjener sikkert bedre som pirat, men som en der lever af at flette kurve og samle urter er det ikke altid man tjener nok til nye våben” kom det fra hende, det var ikke et kedeligt liv hun havde hun mødte da mange forskellige personer.. “Jeg tror ikke der er mange der vil føle sig sikker, med at have en pirat i ens hjem” kom det fra hende, fristende til at rulle med hendes øjne var så fristende. Gad vide hvor mange trusler Dot kunne ende op på i løbet af en aften og natten med? Sikkert mange.. Piraten stolede hun i hvert fald ikke på, uanset om hun var af samme køn som Dot. Blikket gled op mod kvinden som fjernede sit tørklæde og sin halskæde, ja det eneste smykke lignende Dot havde var hendes armbånd hun selv havde flettet. Kvinden var dog hurtig pludselig, for lige pludselig lå Dot i sengen presset ned på ryggen mens den anden kvinde befandt sig oven over, ømheden over at hendes bryster blev presset ned ad den andens barm var der men det kunne Dot nok ikke lige frem gøre noget ved. Om hun havde været sammen med en kvinde før? Næppe, mænd ja men aldrig en kvinde.. Dette ville i hvert fald blive Dot første gang med en kvinde, og hvorfor skulle det absolut lige være en træls pirat? “Mænd ja kvinder nej” svarede hun simpelt. Hun lå stille mens den anden nappede hende i hendes hals, så tæt ved hendes ører.. Hun lod sine øjne finde kvindens ansigt, da hun mærkede hendes hånd mod sit bryst en af dem fik det i hvert fald sjovere end den anden. Medmindre den anden kunne overbevise Dot, om at det nok også ville blive skæg for hende.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 05.07.2023 14:33
Vashti skævede til hende “ så bliv pirat? men ellers må du vel købe et brugt sværd, den de kniv kommer ikke til at rede dit liv, hvis den gør er det rent held” ikke at hun troede denne kvinde kunne blive pirat, nok mere en slave hvis hun ikke passede på, men så igen det var ikke hendes problem.
Hun smilede skævt “ åh min kære ven dog, så har de noget at glæde dem til, kvinder er langt bedre end mænd” sagde hun og lo en smule, selv var hun dog til begge køn det gjorde det nemmere at finde underholdning ved hver en havn. Hendes krop rykkede sig fra den anden igen, før hun så greb  fat i kæben og trak hendes hovede tætter på sit, hendes læber tøvede ikke med at søge den andens. Indledte til et ret intenst kys, den fire hånd søgte imod den andens lår lod fingrene løbe op ad det, kunne mærke hvordan hendes egen krop sitrede af lyst og bare gerne ville igang.
Som læberne slap nappede hun kort underlæben “ Dot ? de må gerne tage dit tøj af” sagde hun beordrede men, stemmen var legende og der var et glimt i øjet.-
Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 05.07.2023 14:37
Bliv pirat? nogle var født til det med havets gang mens andre slet ikke var. “Blive pirat? Tror ikke det er mig” hun tvivlede på det var hende. “Har aldrig været på et skib heller” tilføjede hun. Men hun havde vel ret i at det krævede enormt, meget held før at hun ville blive reddet af sin egen lille sølle kniv. Dot lagde hovedet let på skår, da hun proklamerede i at kvinder var bedre, “bedre?” Kom det fra hende, men hun nåede ikke at sige meget mere før kvinden greb fat i Dots kæbe, og anførte et kys. Mænd havde hun kysset mange gange, nogle gange i fuldskab men en kvinde aldrig. Hun mærkede hvordan kvindens hånd søgte andre steder, ned mod hendes lår, hvilket gav en kildende fornemmelse, ikke af ubehag men noget der nemt sagde Dot at hendes krop nok langsomt ville give efter for kvinden. Ordre hvor hun dog hadede ordre, men hun ville ikke sætte sig op mod en pirat der havde større legetøj end dog, langsomt begyndte hun at ordne snorene på sin top så hun kunne få toppen af, hvilket hun fik efter noget tid hvor efter hendes barm kom tydeligt frem, intet korset toppen var generelt god at stramme ind. Hendes anden hånd lod sig glide ned mod Dots ene ben hvor hun kunne løsne de snurre der holdte sammen på hendes skørte hvor efter hun langsomt lod den del glide på gulvet, nu befandt hun sig kun i trusser som hun kort tid efter også fik smidt. Og heller hun selv smed det, end at få det hele ødelagt af en fremmed, nøgen over for en fremmed kvinde som virkelig var dominerende på visse punkter. “Tilfreds?” Kom det fra Dot, nu lå hun der nøgen, og blot ventede på piratens næste træk og hvis kvinder virkelig var bedre end mænd måtte kvinden jo bevise det over for Dot.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 05.07.2023 20:38
Vashti lo en smule “ så er du jo i sandhed en landkrabbe” var hun flabet ja, men så måtte kvinden vende sig til det, for hun var som hun altid var, der var ingen der skulle tro de var bedre end hende. Med sådan en attitude kom man langt, i hvert fald som pirat hun havde folk under sig, og de skulle alle kende deres plads. Hun udnyttede da også enkle af dem, på de lange sejlture, alt andet ville jo være kedeligt, hun blev også så gaven hvis hun ikke havde fået noget sex, og der var ingen der ønskede hende når hun var gnaven.
Hun lod sig nye synet som den anden kvinde klædte sig af, deres kroppe så forskellige fra hinanden, landkrabben mere spinkel og fin, ikke så maskulin som hende selv.
Som Dot satte sig nøgent ned, måtte hun sende et skævt smil, før hun selv lod sig rejse sig selv. Og tøvede ikke med at tage sin påklædning af.
Vashti var timeglas formet, hendes barm meget stor, hoften ligeså og ballerne var faste. På kroppen var der enkle ar at finde især et par dybe på ryggen. Enkle tatoveringer var også at spotte. Hun smilede kæk til den anden kvinde, før hun satte sig tilbage på sengen “ mhh bare vent, jeg skal nok få dig til at sukke efter kvinder” efter disse ord, lod hun den anden blive trukket op på hendes skød med et ben på hver side. Vashti lod derefter sine læber finde vej til den andes bryst, der var igen tid at spille, og hun lod sine læber lege med den andens brystvorter, imens en hånd gled ned til folderne, for at lade fingrene gå på opdagelse.
Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 05.07.2023 20:43
Der var ordet igen, landkrabbe.. hun kunne sikkert ikke slippe af med ordet for kvinden havde vist sig at være stædig og gøre hvad det passede hende, hun vidste ikke helt hvad hun skulle synes om den slags type. Om de var modige eller bare dumdristige anede hun ikke, som den trælse klædte sig af var der helt underligt for Dot at se den store forskel på kroppen på dem. Men kvinden fik vel også mere mad end Dot gjorde, men hun fik da stadig noget nok til hun da havde nogle former man kunne gribe fat i uden problem, hendes bryster var ikke de største men nok til at de fulgte en persons hånd hendes bryster ville i hvert fald føles stramme hvis man klemte til. Dot havde ikke nær så mange ar som kvinden faktisk kun enkelte.. tatoveringer havde Dot overhovedet ikke, hun nåede akkurat lige at se dem før kvinden satte sig ned igen ved Dots side. Blikket gled kort på hende da hun snakkede, sukke efter kvinder? Hvis det virkelig skulle lykkedes kvinden skulle der virkelig noget af en omgang til. Før tanken var tænkt helt, sad Dot pludselig på kvindens skød, med hver et ben på hver side af kvinden så der direkte var frit udsyn til underlivet. Hun anede ikke helt hvad hun skulle synes om, at sidde på en anden kvinde. Men kvinden havde klart prøvet det før, for hun var hurtig i gang med at lege med Dots bryst, Dot bed sig i læben mens hun mærkede hvordan det ene brystvorte langsom blev strammede kroppen der langsomt nød kvindens bevægelser. Kvindens anden hånd fandt vej ned til Dot folder, som fik Dot til at lukke sine øjne mens kvinde. Udforskede hendes område, Dot var stensikker på hun ikke ville komme ret langt med hvis hun samlede sine ben. Måske hun bare helt skulle, give efter for kvinden selv om hun direkte ville hade at overgive sig til en træls person.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 05.07.2023 23:13
Vashti havde omvendt en del kvinder igennem tiden, fordi kvinder forstod hinandens kroppe, på en anden måde. Hun kendte alle de rigtige steder “jo mere de kæmper imod mig Dot, jo mere smerte vil du blot give dig selv, giv slip og lad mig vise dig vejen” for en kort stund var ordene flinke. Derefter legede læberne med det andet bryste, imens hun lod to fingre glide imellem folderne, fugte dem før de gled imod indgangen. Tommelfingeren fandt vej til perlen som hun gnubbe imod.
Hun hævede sit hoved for at se på kvinden, de ravfarvede øjne var intense, lod sine læber let nappe i den andens underlæbe, den frie hånd greb den andens ene hånd for at føre den til et af hendes egne store bryster. Før hun lod sin egen masser kvindens ene bryst. Imens lod hun fingrene glide ind, begyndte i et tempo at trække ind og ud.
Dorothy

Dorothy

Krystalisianer

Neutral God

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Echo 05.07.2023 23:18
Et suk gled ud over hendes læber af kvindens ord, mens hun langsomt lod sig overgive helt til kvinden. Lige som ved det første bryst reagerede det andet bryst lige som det først havde gjort. Med nappet I den ene læbe kunne Dot ikke lade værd med at skille sine læber en smule. Hun lod kvinden fører Dot til den andens bryst som var langt større end Dots som så små ud i forhold til dem. Hun lod fingeren glide hen over brystet før hun fulgte kvindens eget eksempel med at massere den. Hun kunne ikke undgå at lukke sine øjne endnu en gang efter at kvinden, lod sine fingre glide ind, det fik hende til at bide sig ubevidst i sine egne læber. Det var som om der var gang, i hele Dots underliv, jo mere kvinden kælede for perlen og bevægede sine fingre, og Dot kunne tydelig fornemme varmen og den fugt hun selv var ved at danne der nede.
Vashti

Vashti

Race / Menneske

Lokation / Krystalhavet

Alder / 36 år

Højde / 176 cm

Efterlyst af Lyset

snapefan 06.07.2023 00:35
Hun kunne ej lade være med at smile skævt, kroppen reagerede imod kvindens vilje, snart ville hun kunne sno denne kvinde om sin lille finger. Fingrene arbejde kyndigt som de gled ind og ud, lod sig komme dybere for hver engang. Tommelfingeren kælede forsat for perlen for at fugte hende godt. Efter lidt lod hun sig tage omkring hende, for at få hende lagt ned på sengen og hun selv kunne kravle over. Blikket stirrede kort imod de tofarvede øjne, før hendes læber igen søgte et intenst kys. Imens lod hun sine fingre finde tilbage til det våde jeg, den frie hånd greb om et bryst for at klemme. Hendes tunge lod sig finde vej ind til den andens, for at kysse mere dybt imens hun pressede nu 3 fingre op og lod den let dreje en smule rundt imod væggene, for at tænde den anden endnu mere.
Som de begge fik brug for luft, var hendes læber hurtigt til at kærtegne det andet bryst, lod sin tunge glide omkring de stive nippels.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 1