En hjort i løvens hule [Brev]

Markus Alfie Isenwald

Markus Alfie Isenwald

Adelig, tidligere arving - Handelsmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 35 år

Højde / 197 cm

Muri 01.07.2023 16:55
Efter en halv dags udflugt på hesteryg, var Alfie lige trådt ind ad døren på Isgaard. Han blev mødt af flere tjenestefolk, hvoraf en stod klar til at tage imod hans overtøj. Men tjeneren blev ignoreret, da han så en ung tjenestepige bag ham, der stod klar med et brev i hånden. Med et hurtigt nik med hovedet, tog Alfie brevet til sig og forsvandt op ad trapperne.

Han satte sig til rette i den ene, bløde sofa i hans kammer, mens brevet blev åbnet og læst på vejen. Meena bad ham skrive til hendes fader som det næste. Det var ikke en tanke der lagde sig som en rar fornemmelse i maven, men han gjorde som hun bad.

Til Fyrsten af Kazimi,

Som De ved har deres datter, Meena Israa af Kazimi, været på visit hos mig, Markus Alfie Isenwald, på Isgaard. Besøget har vist sig succesfuldt og der har efterfølgende været korrespondance mellem Deres datter og jeg.

Jeg mener nu, at det er på sin plads at tage kontakt til Dem;
I den nærmeste fremtid er jeg forberedt på at planlægge et besøg til Deres palads. Jeg beder Dem vende tilbage snarest, så jeg ordentligt kan møde Dem og Deres familie, inden forholdet mellem mig og Deres datter udvikler sig yderligere.

De venligste hilsner
- Markus Alfie Isenwald, Isgaard.

Brevet blev pænt foldet sammen, lagt i kuvert og forseglet med voks der blev trykket med Isenwalds symbol. Straks blev det afleveret til den nærmeste tjenestepige, der fik besked på at få det sendt med det samme.

You expect me to love people and use money
~ I just like it the other way around ~
Sephyran af Kazimi

Sephyran af Kazimi

Fyrste af Kazimi-slægten

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 62 år

Højde / 180 cm

Krystal 31.07.2023 13:48
Solen skinnede gennem de store dobbeltdøre, der stod på klem og tillod duften af paladshaverne at trænge ind i fyrstens arbejdskammer. Han havde en række dokumenter at se til denne dag - handelsaftaler, der skulle underskrives og breve, der skulle besvares.. en halvtom flaske krystalvin stod allerede på bordet.

Sephyrans hænder stoppede ved et af brevene med Isenwalds segl på og en rynke formede sig mellem hans bryn. Den blev blot dybere, som han langsomt foldede brevet ud. Javel ja, som om fyrsten havde i sinde at lade forholdet "udvikle sig yderligere", viste det sig, at han ikke brød sig om sin datters bejler..

Men at få Meena Israa af Kazimi afsat ville nu engang være godt. Han fik hastigt grebet fjerpen og blæk for at forfatte et svar:

Til Markus Alfie Isenwald

Min datter har talt godt om Dem, og jeg er ganske enig i, at vi snarest bør mødes. Ved månedens udgang, er der planlangt en jagt med efterfølgende festligheder på vores palads. De skal være meget velkommen til at deltage, så vi har mulighed for at tale mere sammen, og De kan møde mere af vores store familie. Jeg vil se frem til Deres besøg.

- Sephyran IV Zayn Ad-Din af Kazimi, fyrsten af Rubinien

Fyrsten foldede langsomt brevet sammen og forseglede det. Nu ville tiden blot vise, hvilket mandfolk denne Alfie af Isenwald var, og om han var i stand til at leve op til Sephyrans forventninger...
Det sagde naturligvis sig selv, at fyrsten forventede, at Meena ikke ville se mere til bejleren, før jagten var overstået og faderens dom var faldet.

Markus Alfie Isenwald

Markus Alfie Isenwald

Adelig, tidligere arving - Handelsmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 35 år

Højde / 197 cm

Muri 26.08.2023 22:58
I den nyeste bunke af breve lå et så fint markeret. Alfie lagde resten til side for nu og brød forseglingen der holdt brevet foldet. Han sukkede. Nu var tingene sat i gang og der var vel ingen vej tilbage.

Til Fyrsten af Kazimi,

Jeg accepterer hermed officielt Deres invitation til denne jagt og de efterfølgende festligheder. Jeg vil se frem til at møde både Dem og Deres familie.

De venligste hilsner
- Markus Alfie Isenwald, Isgaard.

Alfie forseglede brevet med det sædvanlige vokssymbol. Selvom han havde adgang til portalerne, som nok de fleste af hans rang valgte at bruge til breve, benyttede han dem sjældent selv. Men dette brev, trods det simple indhold, blev sendt med portal. Det var intet mere end en accept af fyrstens invitation, men fyrsten skulle ikke gå og vente på svar.

You expect me to love people and use money
~ I just like it the other way around ~

Markus Alfie Isenwald har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 6