Muri 01.07.2023 16:55
Efter en halv dags udflugt på hesteryg, var Alfie lige trådt ind ad døren på Isgaard. Han blev mødt af flere tjenestefolk, hvoraf en stod klar til at tage imod hans overtøj. Men tjeneren blev ignoreret, da han så en ung tjenestepige bag ham, der stod klar med et brev i hånden. Med et hurtigt nik med hovedet, tog Alfie brevet til sig og forsvandt op ad trapperne.Han satte sig til rette i den ene, bløde sofa i hans kammer, mens brevet blev åbnet og læst på vejen. Meena bad ham skrive til hendes fader som det næste. Det var ikke en tanke der lagde sig som en rar fornemmelse i maven, men han gjorde som hun bad.
Til Fyrsten af Kazimi,
Som De ved har deres datter, Meena Israa af Kazimi, været på visit hos mig, Markus Alfie Isenwald, på Isgaard. Besøget har vist sig succesfuldt og der har efterfølgende været korrespondance mellem Deres datter og jeg.
Jeg mener nu, at det er på sin plads at tage kontakt til Dem;
I den nærmeste fremtid er jeg forberedt på at planlægge et besøg til Deres palads. Jeg beder Dem vende tilbage snarest, så jeg ordentligt kan møde Dem og Deres familie, inden forholdet mellem mig og Deres datter udvikler sig yderligere.
De venligste hilsner
- Markus Alfie Isenwald, Isgaard.
Brevet blev pænt foldet sammen, lagt i kuvert og forseglet med voks der blev trykket med Isenwalds symbol. Straks blev det afleveret til den nærmeste tjenestepige, der fik besked på at få det sendt med det samme.

You expect me to love people and use money
~ I just like it the other way around ~