Mikhail

Mikhail

Livvagt for Dain af Kazimi || Tidligere ring kæmper || Tidligere slave

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 23.06.2023 20:01

Mikhail havde bevares fri fra tjeneste, i hvert fald for at se efter Dain, så han havde tidligere på dagen talt med Faizan om at give ham en hjælpende hånd. For en gangs skyld bar han ikke den sædvanlige rustning, i stedet havde han klædt sig i en skjorte der var åben ved halsen så den øverste del af det let behårede brystkasse kunne spottes, et par løse hoser samt nogle sko der passede, så det heller ikke var hans store støvler.

Igennem gangene gik han og bukkede for de Kazimi’er han nu engang måtte møde på sin vej. Ahsan havde advaret Mikhail, at Faizan måske kunne være… lidt glad for mænd? Mikhail havde blot trukket på skuldrene over den besked, for i modsætning til knægten så var han ældre og havde nok bedre evne til at sige fra? Han var en god knægt og Mikhail havde da også brugt noget tid sammen med ham og lært ham lidt om paladset, samt en smule selvforsvar, det gik jo ikke den unge knøs ikke var i stand til at passe på sig selv. Da han ankom til lokalet han havde aftalt med prinsen at mødes i, bankede han på døren og afventede svar før han gik ind, han lukkede døren bag sig og vendte sig og bukkede ”Deres højhed.” sagde han før han atter rettede sig op med blikket rettet mod prinsen. 
Faizan

Faizan

Vinhandler

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 47 år

Højde / 187 cm

snapefan 23.06.2023 21:07
Han fnøs en smule som blikket vandre rundt, vreden boblede lige under overfladen, fordi hvem havde været så dum at sætte de ny hentet kasser med vin, lige foran to vinduer hvor solen stod ind! Var de ude på at sabotere ham? måske humøret i forvejen var en smule dårligt, fordi hans hustru i forvejen havde været lidt efter ham denne dag, mest fordi hun ønskede han tog sig lidt mere tid til deres datter på 5 år, men han var jo en travl mand på mange måder! Og han kunne ikke have en 5 årig løbe i nærheden af de dyre vin. Tidligere havde han måtte spørge Mikhail om han kunne hjælpe lidt, ikke fordi de to rigtig havde snakket sammen før, andet end kort at hilse. Ja så virkede han blot som den rette mand til denne opgave? 
Lå der så mere i det end det? måske prinsen alligevel havde haft et rimligt godt øje til ham, selvom han nok ikke burde? men måske ? 

Faizan var iklædt en smuk lilla silkeskjorte, et par pæne sorte bukser og dyre men behageligt sko, som altid bar han en ørering med en krystal i samt lidt andre smykker af guld. Han prøvede at skubbe lidt af sin vrede væk, nu ville der blive rettet op på fejlen og så måtte han håbe vinen ikke havde taget skade, ellers var der nogle der ville få store problemer. Som der blev bankede på gav han kort lyd, rankede sig en smule og lod blikket vandre imod Mikhail da han trådte indenfor " jeg glad for de kunne komme, beklager du måtte tage af din fritid, jeg lover at betale dig med lidt vin efter arbejdet" hans stemme var altid varm og venlig, han smilede svagt før han nikkede imod kasserne og måtte sukke " Ser de der er nogle der har placeret min vin helt forkert, den har ikke godt af sollyset direkte, så jeg håbede de kunne bærer dem over i det mørkere hjørne" han folde hænderne foran sig og lod let blikket betragte den anden mand, synet behagede ham en del det var ikke dårligt. 

Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 26.06.2023 18:35
Mikhail rettede blikket mod prinsen og smilede let ”Det skal de ikke tænke på. Vin som betaling? Det er ved at være noget tid siden jeg rent faktisk har drukket alkohol, taget jobbet i betragtning.” svarede han ærligt, det var trods alt ikke ansvarligt at drikke på jobbet, så han holdt sig for det meste ædru så han kunne fokusere på jobbet, bevares så kunne det være alkoholen kunne hjælpe ham med at kunne overskue Dain. Knægten var godt nok, måske bare en smule stressende til tider. Blikket rettede sig mod kasserne med vin og sukkede, nok var vin ikke hans speciale, men han vidste det ikke skulle stå i solen. Igen blev blikket rettet mod prinsen ”Det virker som nogle inkompetente folk der har leveret det. Jeg går ud fra det er dem alle de vil have flyttet?” spurgte han og var begyndt at løsne knapperne på ærmerne for bedre at kunne trække dem op. Mikhail lavede nogle strækøvelser for ikke at få ondt i hverken ryg, skuldre eller arme, før han roligt var begyndt at gå over mod kasserne med vin for at starte på arbejdet, der var trods alt et par kasser der skulle flyttes.
Faizan

Faizan

Vinhandler

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 47 år

Højde / 187 cm

snapefan 26.06.2023 20:03
Faizan lod sig betragte den anden mand, der var flere grunde til han var udvalgt, måske det isandhed ville være smart at gøre den anden lidt fuld? Han kunne allerede lige tanken ved det, måtte dog løsrive sig som der blev snakket " ja det vel det mindste jeg kan gøre? og selskab er aldrig dårligt " især ikke når man er pæn, den del kunne han blot ikke nævne højt. 
Hvordan han kunne holde den unge knægt ud, var ham en gåde ærligt ville han da langt heller have ham, dog var det ikke noget han skulle blande sig i. Man kunne vel godt unde den anden et glas vin eller mere? 
Blikket lod sig vandre til vinene, før han nikkede og fnøs en smule irriteret, dette havde slet ikke været nødvendigt, hvis folk ikke havde begået en stor fejl, dette blev han desværre nød til at straffe dem for " jeg forstår på igen måder, de ikke har skænket det en tanke, og jeg kan love for de får problemer" han måtte sukke dybt, og gik hen for at stille sig et lidt bedre sted for ikke at stå i vejen. Blikket gled dog tilbage som knapperne blev løsnet og manden kort strakte sig, et syn der behagede ham, et let skævt smil gled over læben " sandt jeg vil gerne have dem alle rykket, så lover jeg dem et godt glas vin efter" erklærede han ærligt. Faizan endte med at tage plads i en lænestol, lod det ene ben hvile over det andet, imens han folde hænderne på skødet og betragtede den arbejde mand. 
Blikket en smule overvejende, som han prøvede at overveje hvordan, han mon kunne få denne mand med på lidt mere berøring. Han burde nok ikke, men man blev vel fristet af sådan et mandfolk, det kunne man vel ikke gøre for? " det er da næsten en skam at lade din styrke gå til spilde" sagde han, mest for at bryde stilheden Faizan var en af de mere rolige prinser man ej skulle være så bange for. 
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 26.06.2023 21:05
Mikhail trak let på skuldrene ”Selskab skader i hvert fald ikke. Måske de kunne lære Dain mere om det.” svarede han med et grin i stemmen, det kunne godt være en smule dræbende at stå udenfor fyrstesønnens dør mens han lavede… Ja hvad end han lavede inde på det værelse, heldigvis havde han dog en god tålmodighed, så det gik som regel.
Han sukkede let over prinsens ord ”Det virker også en smule urealistisk, selv for mig som ikke har alverdens forstand på vin.” svarede han og trak let på smilebåndet, men folk kunne vel ligge to og to sammen? Så svært kunne det da umuligt være at levere vin, eller også blev det gjort med vilje? Nu skulle han ikke drage konklusioner, men det virkede underligt. De mørke øjne rettede sig mod prinsen ”Jamen intet problem. Det behøver de ikke, deres højhed, Ikke jeg takker nej.” svarede han og trak let på smilebåndet, hvordan kunne man sige nej til noget af Rubiniens bedste vin? Han gik over mod kasserne og lagde hurtigt en slagplan inde i hans hoved, før han stablede tre kasser oven på hinanden og gik mod det mørke hjørne som Faizan havde udpeget. Et kækt smil fandt vej til hans læber som prinsen talte ”Det er sjældent. Bevares så kommer fyrstesønnen i problemer, men aldrig i den forstand at jeg har været nødt til at bruge min styrke.” svarede han og satte de første kasser forsigtigt af før han gik over efter flere.
Faizan

Faizan

Vinhandler

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 47 år

Højde / 187 cm

snapefan 27.06.2023 12:53
Faizan måtte trække i et smil " beklager, jeg har vist rigeligt i at lære mine egne børn ting" en ærlig snak, hans næst ældste søn var til tider lidt af en udfordring, han kunne forstille sig Dain være lidt af en mundfuld, havde da selv stødt på knægten et par gange. Han måtte slippe et suk igen, det virkede desværre også til at være blevet gjort med vilje, men han skulle nok komme til bunds i sagen, der var igen der skulle pisse på ham på denne måde. " ja det virker en smule mistænksomt" det var frustrerende, forhåbentligt havde vinen ikke nået at tage skade, fordi han var ret hurtigt kommet forbi, så der var måske til at redde de fleste kasser, man kunne håbe ellers ville der falde hoveder. 
Faizan satte sig til rette, det var bedre end at gå i vejen, herfra kunne han tydeligt få et glimt af, hvordan den anden mand arbejde. Han smilede selv ved synet af den andens smil " det næsten en skam, de må sige til hvis de en dag vil bruge lidt flere kræfter" han kunne sikkert finde på noget, tanken fik billeder frem i sindet nok ikke noget den anden ønskede at vide. Han lod ham arbejde lidt i ro, uden at tage blikket fra ham for han ville ikke gå glip af at se de arbejdende muskler. 
" Jeg er glad for at hører, de har tager dig lidt, af min unge slave, han er en god knægt" det var på sin plads at rose den anden lidt, sikker på manden nok ikke fik meget af den slags, og den unge knægt havde snakket godt om ham, selvom de var slaver så ham dem trods alt som mennesker. 
Faizan rejste sig op efter lidt tid, som han gik hen til kasserne der var rykket, for at finde en af vinene frem, den skulle vel testes og derefter tog den med hen til sofabordet, før han selv faldt to glas frem ikke bleg for at lave lidt selv. Han satte det klar før han vendte blikket tilbage, det så ud til der kun manglede 6 kasser nu. 
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 27.06.2023 21:12
Mikhail trak let på smilebåndet, velvidende at prinsen selv havde børn så han havde sikkert rigeligt at se til ”Årh ja, de har 5 ikke sandt?” spurgte han. Det måtte være hårdt at skulle holde styr på så mange børn på en gang, men han var sikker på prinsen var en formidabel far. Han nikkede til prinsens ord ”En smule, ja.” svarede han med et suk, han var sikker på de ansvarlige for dette nok skulle blive fundet, ellers måtte han selv snuse lidt rundt og se om der var nogen der var nogen der måske snakkede om det i krogene. Mikhail vidste også at straffen formentlig ikke blev let, men sådan var det, man pisser ikke en Kazimi af uden at gå afstraffet, medmindre man er yderst heldig. Et kækt smil fandt vej til hans læber over kommentaren ”Ja så? Har de brug for en hånd til at flytte flere ting, så ved de i hvert fald hvor jeg er.” svarede han med et smil på læberne mens han fortsat gik frem og tilbage mellem kasserne, der skulle flyttes og dem i det mørke hjørne. Mikhail havde ikke noget imod prinsen snakkede til ham som han arbejdede, for det var trods alt ikke specielt hårdt, i hvert fald ikke for ham.
Et varmt smil kom frem på læberne som han samlede 4 af de sidste kasser og fik dem sat i det mørke hjørne før blikket rettede sig mod prinsen ”Det er han bestemt. Han vil dem kun det bedste, men er måske en smule bange for han gør ting forkert.” svarede han med et skævt smil. Han vidste Ahsan var bange for at skuffe prinsen, dog havde Mikhail været god til at rose ham. De sidste kasser blev taget i hænderne og han fik placeret dem i hjørnet, før opmærksomheden rettede sig mod prinsen og han sluttede sig til ham ved sofabordet.
Faizan

Faizan

Vinhandler

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 47 år

Højde / 187 cm

snapefan 27.06.2023 22:45
Faizan måtte nikke " ja det er vist mere end rigeligt, og den yngste hun er kun 5 år, heldigvis er det ikke mit ansvar at passe på dem hele tiden" han havde nok ikke fået så mange børn, hvis han selv skulle have passet dem, dog var han selvfølgelig nu en del af deres liv. Han elskede selvfølgelig sine børn, men de kunne også være meget forstyrrende, og de mindste af dem kunne han ikke have nær sit arbejde. Han sukkede igen synderne skulle findes, det var dumt at pisse den ellers mest rolige Kazimi af, men nu måtte han se og håbede det var en fejl. 
De næste ord der kom fra Mikhail ja de tændte noget dybt inde, han havde da noget manden kunne bærer, så som prinsen? Men ak nej de ord kunne han ikke sige højt " det skal jeg nok huske, Ahsan er ikke helt så stærk" grinede han ens mule muntert. Som den anden satte sig, åbnede han vinen og ved blot at kigge på den, kort vibrer næseborene kunne han vide hvilken stand vinen var i. Han skænkede et glad til dem begge " dem der har gjort det er heldige, havde de stået i varmen en halv time mere var de ødelagte" han måtte smile en smule lettet.  Prinsen vendte blikket imod ham " åhh han har intet at være bekymret over, jeg er nok den roligste han kunne være endt ved" sagde han og smilede varmt. 

Han tog det ene glas og rakte til Mikhail, før han selv tog det næste og lod det køre let rundt i glasset, vurderede gardinerne med et vågent blik. Den anden havde nok ikke set vinhandleren i aktion, når hans følelser var arbejde på højtryk " mhh blød, en smule krydret, og en smule frugtig ikke for bitter, men helt perfekt" mumlede han mest for sig selv, før han overhovedet havde smagt på den. Faizan vendte blikket tilbage imod Mikhail betragtede den pæne mere mandige mand, hævde glasset for at byde til en skål før han endelig tog en tår af vinen, nød hver eneste dråbe selvom han først lige måtte ilte den i munden. 
Den frie hånd lagde sig imellem dem, han vidste det var nemmere hvis den anden drak lidt mere, så var der større chance for at få lov til at røre lidt. " hvad syntes de om vinen?" spurgte han nysgerrigt, altid interesseret i hvad andre fornemmede. 
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 28.06.2023 17:22
Mikhail nikkede let ”Puh, jeg kunne godt forestille mig at det kan gå hen og være stressende.” svarede han med et skævt smil. Et eller andet sted ønskede han, at hans fortid så anderledes ud, at han faktisk havde fået en kone og nogle børn, men sådan var det ikke. Han klagede bevares heller ikke over han var endt her hos Kazimi familien, for det havde taget ham ud af ringen og mindsket hans mulighed for at dø, hvilket han var yderst taknemmelig for.
Han så på prinsen og trak let på smilebåndet ”Han er trods alt heller ikke så gammel endnu, men det kan naturligvis trænes.”{ svarede han med et lille smil på læberne. Mikhail skulle nok tage opgaven at træne Ahsan, i hvert fald hvis prinsen ønskede det og hvis Ahsan også gjorde, der var ingen grund til at presse den unge mand. Han sukkede næsten lettet som prinsen fortalte vinen havde overlevet ”Nok overlevede vinen, men der er ikke nogen tvivl om de skal have fat i dem der er ansvarlige.” sagde han med et skævt smil på læberne. Let nikkede han over prinsens ord ”Det har jeg også forsikret ham om, utal af gange.” svarede han og smilede varmt tilbage.

Mikhail rakte ud efter glasset og betragtede farven, før han lod det glide rundt i glasset, betragtede den igen og duftede til den. Let skævede han mod prinsen som han sad og fortalte om vinen ”Den dufter i hvert fald skønt.” svarede han med et smil. Så meget forstand havde han overhovedet ikke på vin, men han vidste godt hvordan han skulle behandle det før man drak. Han hævede glasset og skålede med prinsen og sippede da til vinen ”Som de selv sagde, den er perfekt.” svarede han med et smil på læberne som de mørke øjne rettede sig mod ham. 
Faizan

Faizan

Vinhandler

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 47 år

Højde / 187 cm

snapefan 28.06.2023 19:48
Faizan smilede en smule ja det var stressende med børn, heldigvis var han ikke sammen med dem konstant, han ville da også selv mene at slaverne her havde et fint liv. Men så igen han kunne ej vide hvordan hans brødre behandlede deres slaver, så længe de ikke rørte Ahsan for det var kun hans at pille ved. Prinsen måtte nikke og kort se ovevejende på den anden " hvis det ikke ville være for meget for dem, må de genre hjælpe med at træne ham, på længere sigt ville det være godt for ham og jeg skal snart til at have ham med på mine rejser" han kunne jo ikke fortælle, at han samtidig ville være bedre i sengen for han regnede ikke med knægten havde sagt det. 
Hans blik blev kort alvorligt, ja straf skulle gives men nu kunne de måske slippe med deres liv i behold " det sandt. Det betyder dog også at de har en chance for at overleve" erkendte han, havde vinen været dårlig ja så ville straffen være livet. Ja i sandhed var knægten endt hos den rette, så man bort fra at prinsen udnytte knægtens krop, men han kunne jo lide det? Han sendte et let smil, før han selv lod sig drikke lidt mere af vinen den var god, og det behagede hans sanser. 
Faizan mødte den anden mands øjne, kort mærkede han sit hjerte slå lidt hurtigere, rykkede sig en smule næremere for at lade sin frie hånd lægge sig imod den andens ben, uden at bryde øjenkontakten " har du fået fortalt, hvor flot en mand de er?" med disse ord gled hånden mere imod inderlåret, imens han tog et tår mere af sin vin. Dette var lidt af et sats, men han måtte indrømme at tanken om at mærke denne mand, ja det var rar og han ville så gerne se mere, mon manden ville sige fra over for sin prins?

Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 28.06.2023 20:36
Mikhail nikkede let til prinsens ord ”Det er intet problem, deres højhed. Han virker lærenem, så jeg er sikker på det nok skal blive nemt. En af deres ture? Ja så får knægten også en på opleveren.” svarede han med et lille smil på læben. Knægten var villig til at lære og tog imod alt det Mikhail allerede havde lært ham, så mon ikke det nok skulle gå? Det gik trods alt ikke at knægten ikke kunne forsvare sig selv, hvis der skete dem noget på den tur de skulle ud på.
Let nikkede han og smilede ”Naturligvis, sagen ville nok have set anderledes ud hvis vinen var gået til spilde.” svarede han stadig med smilet på læberne. Prinsen havde altid været en af de mere venlige Kazimi’er han havde været omkring bevares så var Aaliyah også rar, men hun havde en tendens til at få ham til at gå ud af sit gode skind. Blikket rettede sig mod prinsen og deres øjne mødtes, som han rykkede tættere på flyttede Mikhail sig ikke, men lod i stedet prinsen sætte sig til rette igen. Hånden mod hans lår fik ham dog let til at skæve mod den. Det var ikke fordi han havde noget imod den, han var måske bare ikke så vandt til tilnærmelser fra mænd og slet ikke fra prinsen. Måske havde Aaliyah og Faizan lagt en plan for det her sammen? Han skubbede tanken væk som prinsen talte og han måtte lade et let grin undslippe ”Altså… Det er ved at være noget tid siden. Men jeg takker ærbødigt.” svarede han og mærkede hånden glide længere op ad låret og fandt vej til inderlåret. Mikhail lod da sin store hånd tage om prinsens og han sukkede let ”Deres højhed… Jeg har svoret ikke at være sammen med en Kazimi…” svarede han stille, dog stadig med hånden omkring prinsens.
Faizan

Faizan

Vinhandler

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 47 år

Højde / 187 cm

snapefan 28.06.2023 21:00
Faizan smilede en smule stolt " ja det på tide at tage ham med, så jeg også sikker på han ikke laver unoder" imens han i det indre tænkte, at så var der ikke chance for andre rørte ham, det var utrolig så stærk den ejerfornemmelser var. Han måtte nikke en smule, de var heldige at vinen ikke var blevet dårlig, dog skulle de lærer af deres fejl det var der ej ingen tvivl om, selvom Faizan var en af de flinke, så når det kom til hans vin skulle man ikke træde forkert! Han bukkede sig kort frem for at sætte glasset på bordet. Hånden blev stoppet af den andens, blikket veg ikke fra ham hvorfor ikke blot tage imod? skulle man ikke bøje sig for sin prins? dog fjernede han ej sin hånd fra den andens lår, et smil spredte sig let ved den andens ord, og han måtte lade et svagt suk slippe " Mikhail... de kan da ej sige nej til deres prins? jeg skal nok lade det være en hemmelighed i mellem os" den frie hånd lagde sig oven på den der holdt hans egen hånd. Faizan var ikke van til at få en afvisning, og da slet ikke af en medarbejder, men han var ikke sur og gav heller ej op så let " de må forstå, jeg blot vil lade os begge blive tilfredsstillet, de er en meget lokkende mand, og jeg kan ikke holde mig fra dig for evigt" hans hoved gled tættere på, bløde læber placerede et kys imod den andens pande i siden " de kan da ikke skuffe prinsen vel?" hans ord var legende, forførende og lokkende, tydeligt at mærke på Faizan at han var oprigtig omkring dette.. Hvis ikke dette lykkedes, måtte han vel blot fylde mere vin på ham? 

Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 28.06.2023 21:35
Mikhail trak på smilebåndet ”Jeg tænker også knægten ville have godt af at komme lidt ud.” svarede han før han igen sippede til vinen. Han var sikker på hele situationen med vinen nok skulle ordne sig før eller siden, de skulle bare finde de skyldige hvilket nok ikke blev et problem. Let lænede han sig frem for at sætte glasset fra ham før de mørke øjne igen rettede sig mod prinsen. Det var tydeligt at han ikke var vandt til at blive afvist, men Mikhail kunne ikke få sig selv til det. Blikket faldt på hænderne igen og han mærkede hvordan hans hjerte begyndte at galopere i brystet på ham, egentlig var afvisningen mest fordi han ikke havde været med en mand før, jo han var sikkert klar over hvordan det ville foregå, men om han ville være til den slags, vidste han ikke. Han rettede igen blikket mod prinsen ”Deres højhed, jeg er ikke vandt til denne slags tilnærmelser fra nogen og slet ikke fra mænd.” svarede han stille og lod et lille suk undslippe. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv, for prinsen havde endnu hånden på hans lår, blikket rettede sig igen mod prinsen og han mærkede en klump i halsen, som han sank som prinsen lænede sig ind mod ham og lod læberne presse sig mod hans tinding ”Lokkende? Det er ikke just fordi jeg gør andet end mit job. Det er ikke just fordi jeg prøver på at lokke nogen.” svarede han og trak svagt på smilebåndet efter kysset. Det hele var en smule forvirrende for ham, men alligevel blev hånden fra låret ikke flyttet, måske Mikhail i virkeligheden var en smule interesseret? Han var vel lidt nysgerrig omkring hele agten, men kunne godt ligge to og to sammen. Prinsens stemme fik myrekryb til at sprede sig på hans krop et kort sekund ”Jeg ønsker blot ikke at træde nogen over tæerne… Hvilket også er derfor jeg har sagt jeg ikke skal ligge med en Kazimi.” svarede han og så undskyldende på prinsen og klemte let om hånden på hans lår.
Faizan

Faizan

Vinhandler

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 47 år

Højde / 187 cm

snapefan 29.06.2023 02:26
Faizan måtte nikke roligt " ja det trænger han nok også til, det gør vi alle" sagde han ærligt, ofte nød han sine turer også fordi ham og hans hustru så ikke var sammen. Jo ingen tvivl om han stadig elskede hende, men han følte sig ikke tilfredsstillet nok af hende, mænd kunne bare noget andet, og de havde indgået en aftale så hun måtte også gerne, være med andre så længe hun sikrede sig der ikke kom børn. Han ønskede ikke uægte børn dem var der rigeligt af, og hun var også ved at nå en alder hvor det snart ikke var muligt at få flere børn, havde sagt at ønskede hun et mere var det indenfor de næste to år. 
Prinsen betragtede manden ved sin side, selvfølgelig havde han respekt overfor at han turde sige fra, men det betød ikke at han ej ville prøve at lokke. Han kunne godt mærke den anden ikke var tryg ved dette, men at stoppe nu kunne han bare ikke få sig selv til, denne mand burde være taknemlig over at få sådan et tilbud. 
Manden var så fornuftig, det var næsten en skam og kort tvivlede han på det var muligt, men så igen man havde et standpunkt til man tog et nyt. Prinsen smilede til ham " jeg forstår dem godt" sagde han ærligt, men sukkede en smule for han ville så gerne " men mig træder de ikke over tæerne, dette kan forblive imellem os, du ved jeg er en mand man kan stole på Mikhail" han trak langsomt sin hånd til sig efter klemmet, lod blikket vandre imod vinen og kløede sig en smule tænkende i skægget " ville mere vin måske berolige dem? jeg regnede heller ikke med de havde været med en mand før" erkendte han, blikket gled tilbage imod ham " måske give dem en oplevelse? og hvis det ikke går lægger vi dette bag os" Faizan hånd lagde sig imod den andens skulder, let nussende med et par fingre, de mørke øjne tydeligt lystne. Han kunne også mærke der var noget der voksede, hans blik forblev imod den anden mand, han satsede jo også selv fordi i hans verden viste folk ikke at han var til mænd, selvom der nok var en del der allerede vidste det. Fyrsten gjorde det havde været et samtale emne et par gange...
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 03.07.2023 13:28
Mikhail nikkede let ”Bestemt, bestemt.” svarede han og trak let på smilebåndet. Til tider ville han ønske han selv havde større mulighed for at komme ud, bevares så var Dain glad for at være på markedspladsen, men det var bare ikke helt det samme som at komme ud af selve Balzera. Egentlig havde Mikhail ikke set ret meget af landet, for han havde jo nærmest været fanget i Rubinien, ganske vidst havde han intet imod at være her i syden, men på samme tid var der også mange ting der formentlig havde været nemmere, havde det ikke været for den kraftidiot af en far. Nu var han så i Kazimi’ernes varetægt og ærligt, så var det i virkeligheden nok ikke så dårligt som det måske lød.
Det var tydeligt at prinsen ikke havde tænkt sig at stoppe tilnærmelserne, men heldigvis havde Mikhail en god tålmodighed og endte ikke med at tabe småkagerne bare uden videre, der skulle en del til. Et suk måtte undslippe over prinsens ord ”Det er også mere deres hustru, deres børn, deres familie… Jeg ønsker ikke at jeg ender i døden.” svarede han og lod de mørke øjne hvile på prinsen. Jo han var en smuk mand, men han havde aldrig været sammen med en mand, han havde aldrig rigtig overvejet det heller… Men han havde på fornemmelsen at dette var på vej et sted hen, hvor han på ingen måder havde erfaring. Som prinsen dog trak sig, trak han let på smilebåndet ”Det er skam ikke fordi jeg ikke er afslappet… Det er mere det faktum at de er prins, jeg er livvagt for deres nevø.” svarede han og så mod prinsen med et svagt smil på læberne. Jo han lokkede, men Mikhail vidste ikke om han var i stand til at kunne… Han havde ikke været sammen med en mand før, dog kunne han godt ligge to og to sammen og gætte sig til hvordan det foregik. Let skævede han mod hånden på hans skulder før de mørke øjne mødte prinsens lystne blik. Det var tydeligt at han mente hvad han netop havde sag, hvilket fik ham til at sukke let ”Jeg har brug for meget mere alkohol i blodet, før det kommer på tale. Jeg beklager deres højhed, det går heller ikke al deres dyrebare vin bliver drukket allerede.” svarede han med et skævt smil på læberne. Måske alkohol virkelig var vejen frem, hvis han skulle være sammen med en mand? Bevares så skulle der en del alkohol til før han rigtigt følte sig påvirket, så det kunne godt tage noget tid.
Faizan

Faizan

Vinhandler

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 47 år

Højde / 187 cm

snapefan 03.07.2023 14:40
Faizan havde ikke planer om at give op så let, det ville være at lyve hvis han sagde, at han ikke havde betragte denne mand før. Det var et under han først nu tog kontakten, for han var noget så klar på at mærke den muskuløse krop imod sin egen, om end han så blot måtte gøre alt arbejdet, var han næsten villig til det. Han fugtede sine læber en smule tænkende " Min hustru har ikke noget imod det, vi har en aftale sammen, mine børn ved ikke noget" fortalte han ærligt, han lagde en hånd imod den andens kæbe imens blikket så dybt på ham, tydeligt med alvor " skulle de være med mig, og blive straffet for det, ville jeg tage skylden Mikhail, jeg er heller ikke ude på at miste dem, det må de ikke tro" han kunne godt tage skylden for det, især fordi den ville være hos ham, hvis han fortalte at have beordre den anden mand til det, for så kunne han jo ikke have sagt nej. 

Prinsen så det ikke som et stort problem, måske fordi han havde været sammen med flere slaver, det var svært ikke at blive fristet af dem " selvom jeg er deres prins, så er jeg også blot et menneske Mikhail" sagde han og strøg en tommelfinger over kæben før han slap igen for at tage sin vin. Han lyttede til de næste ord, selvom det måske var trist var han villig til at fylde mere på manden, for at han for en stund kunne ligge med ham, sikker på at vagten nok skulle få lyst når de først var afklædte. 
Faizan skævede imod vinkasserene, imens han flytte hånden fra skulderen " det var en skam at den ene kasse vin, havde fået for meget lys? og endnu mere en skam skulle det gå til spilde" han fiskede efter en plan. 
Faizan sendte ham et smil, og drak lidt af sin vin imens han blot lod sig betragte den anden mand, på sin vis hyggede sig i dette selskab " hvor meget tror du der skal til? jeg ved jeg måske kræver meget af dem Mikhail men dette er et ønske, jeg gerne vil have indfriet, om så det blot er for en enkel gang" efter disse ord lod han sig skænke mere vin op til dem begge to. 
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 12.07.2023 22:19
Mikhail havde på fornemmelsen at prinsen ville blive ved med at presse på, men han gav sig ikke så let, så han måtte arbejde hårdere for det, hvis prinsen virkelig ønskede dette skulle komme på tale fra Mikhail’s side, ellers kunne prinsen bare hælde en zalans masse vin på ham, så ville han nok være ligeglad med hvad han selv syntes og tanken om henrettelse, ville sikkert også være skubbet langt ud. Han hævede det ene bryn ”Så fra den front er der intet at frygte… Hvad med Ahsan? Hvad ville han ikke sige?” spurgte han, oprigtigt bekymret for den unge slave, nok vidste han ikke hvordan deres forhold præcist var, men han kan godt ligge to og to sammen, specielt når Ahsan snakkede om prinsen og hans kinder blussede sådan op. Han havde intet sagt og han var ligeglad med hvad prinsen foretog sig, dog fandt et smil frem til hans læber ”Jeg tror heller ikke Dain vil af med mig… Desværre” svarede han med et lille grin i stemmen. Hvis han ikke havde endt ved Dain, hvor var han så endt?

Mikhail nikkede til prinsens ord ”Alle her er blot mennesker, nogle bedre end andre… Ikke sigende at de er et dårligt menneske, misforstå mig ikke, deres højhed” svarede han og sendte et forsikrende smil. Prinsen havde altid været rar, jo nok havde han temperament, men det var som om alle i Kazimi familien havde det i en eller anden grad, nogle mere end andre. Han så prinsens blik rette sig mod kasserne med vin og han sukkede let ”De er ude på at drikke mig under, hmm?” spurgte han og hævede det ene bryn og trak skeptisk på smilebåndet. De mørke øjne hvilede på prinsen som han begyndte at fylde mere vin i hans glas og sukkede let over ordene ”Faizan, jeg tror ikke de er klar over hvad de beder mig om… Men hvis det lykkedes dem at drikke mig fuld nok og lokke mig, bevares, hvem er jeg så at benægte deres belønning?” svarede han og rakte da ud efter glasset med vin som var blevet skænket og sippede lidt ”Jeg er jo blot slave for familien” svarede han og trak let på skuldrene før han igen sippede let til vinen.
Faizan

Faizan

Vinhandler

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 47 år

Højde / 187 cm

snapefan 13.07.2023 09:38
Faizan betragtede manden lidt mere, panden rynkede en smule ved ordene der lød " Ahsan ved jeg er sammen med andre, han er særlig ja, men jeg må jo også beskytte ham en smule" erkendte han, at kun bruge knægten ville jo slide på ham for hurtigt, og prinsen havde måske lidt flere følelser blandet ind i det, end han måske ønskede at give udtryk for. Han nikkede nej den knægt ville nok ikke gå af med sin slave, han var nok den eneste der rigtig kunne takle ungen, og Mikhail ville have det svært i selskab med Faizan, fordi han ville ikke kunne holde sig fra ham. 

Prinsen lytte til hvert et ord, et suk måtte forlade hans læber imens blikket hvilede på manden, han drak en smule mere af vinen imens han kort måtte samle sine tanker. Han kunne jo ikke presse den mand, hvor end han gerne ville fordi han, netop ikke var som sine brødre og han vidste hvor forkert det var at gå imod hans vilje. Han lænede sig tilbage og sukkede en smule mere, før blikket gled lidt ned " Mikhail jeg vil ikke tvinge dem, de er en for god mand til det, måske jeg bare er blevet for vant til magten" sagde han ærligt, og skævede til ham " skal der ske noget imellem os, vil jeg lade det være op til dig, jeg vil gerne respektere dine grænser ikke mange ville stå imod, men du står imod mig og det må jeg acceptere" efter disse ord bunde han vinglasset, og satte det på bordet. 
Faizan ønskede jo ikke at være en ond mand, han blev bare lidt for grebet af sine lyster, men han var oprigtig ikke interesseret i at træde på denne mand. Også fordi Mikhail var en støtte for Ahsan og det kunne jo stoppe, hvis Faizan udnytte Mikhail ikke? Han rystede en smule på hovedet af sig selv, og lod sig endelig møde den andens blik igen. 
Mikhail

Mikhail

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 42 år

Højde / 210 cm

Nyxx 09.08.2023 21:23
Mikhail så på prinsen som han talte og hævede let det ene bryn "Man kan sige, de også er en herre med store lyster... Ikke for at træde dem over tæerne, deres højhed" svarede han og smilede undskyldende til Faizan. Han vidste godt at prinsen var mere løsreven end de andre på paladset, hvilket var derfor Mikhail også turde sige dette til ham, desuden var prinsen sikkert også klar over det. Han dømte ham ikke, for han havde da også selv lyster, bevares så blev der ikke gjort alverdens ved det, for han havde været så vandt til at være blandt Kazimi familien og havde svoret at han ikke skulle ligge med nogle af dem, for det ville kun ende galt, det var han sikker på, men alligevel sad han her og blev lokket af prinsen. 

Sukket der undslap prinsen, fik svagt kæmpen til igen at trække på læberne i et undskyldende smil. Det var nok i virkeligheden ikke fordi han ikke havde lyst, Faizan var en smuk man uden tvivl, men han havde aldrig været sammen med en mand selv og taget hans størrelse i betragtning i forhold til prinsen, så ville han frygte at gøre skade på ham, hvilket sikkert ville få ham dræbt, ikke på grund af Faizan, men fyrsten. Mikhail så på prinsen og smilede skævt til ham og trak let på skulderene "Tvinge mig? Pah, deres højhed taget i betragtning af jeg er væsentlig større end dem, så ville jeg bare kunne tage dig på skulderen og smide dig på dit kammer" svarede han kækt og sukkede let "De er også prins... Naturligvis har de magt og de skal naturligvis benytte dem af den til tider" afsluttede han med et lille smil på læben. Nok kunne nogle adelige misbruge den magt de havde, men Faizan var inderst inde en god mand og det vidste Mikhail godt, det var også derfor han ikke gjorde noget større nummer ud af hans tilnærmelser. Han hævede sig glas vin og drak en tår, men fik det kort i den gale hals som tilbuddet igen blev slynget ud og satte glasset fra sig og rettede blikket mod prinsen og tog hans ene hånd og lod deres blikke mødes "Deres højhed, hør... Det er ikke fordi jeg ikke ønsker det, for de er uden tvivl en smuk mand, men ehm... Jeg har aldrig hverken overvejet eller prøvet at være sammen med en mand før... Og jeg ønsker ikke at skuffe dem" svarede han stille og lod blikket falde ned på deres hænder og han trak svagt på smilebåndet. 
Faizan

Faizan

Vinhandler

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 47 år

Højde / 187 cm

snapefan 21.08.2023 14:56
Faizan måtte le en smule over Mikhail ord, det var de færreste af hans type, der ville turde sige sådan til sin prins men på sin hvis var det befriende. Man behøvede ikke altid være så formel, og prinsen her var typen der kunne tage det uden at blive sur " de er en modig mand Mikhail, men ja de har nok ret " sagde han dog var tone varm og en smule munter, han var ikke ligefrem typen der blev voldelig eller noget, det lod han andre om han skulle jo også passe på sit ydre, selvom han dog var dygtig til fægtning. 

Han var ikke bange for mandens størrelse, det var blot mere tiltalende og den kommentar han kom med, hjalp ikke på at få færre billeder i sindet, blikket vandre let over den anden " åh de må ikke spøge med den slags, jeg tror dog det ville have en anden effekt end du lige regner med, så det ville nok ikke gå" svarede han med et frækt smil på læben, før blikket flytte sig en smule ned og han lod den ene hånd let lege en smule med en af de mange ringe han bar derpå. Faizan var vel en god mand? eller det kunne vel diskuteres men han prøvede ikke at være for hård, og han var god imod sine børn, det var kun med hans hustru han måske ikke var den bedste mand, men deres ægteskab havde jo heller ej været af kærlighed mere forretning imellem to familier, men hun havde skænket ham gode børn. Blikket rette sig imod den anden, da han mærkede ham tage hånden, brynene gled en smule sammen og han betragtede ham nysgerrigt " min kære de vil ikke skuffe mig, og at de er ny gør mig ikke spor Ahsan var også ny engang" forklarede han og så ned på deres hænder, gav den andens et blidt klem " det er ikke så svære igen, er du vant til at kæle for dig selv, fungere det næsten på samme måde" forklarede han. 
Men nej Faizan ville ikke tvinge ham, det fik han ikke noget godt ud af, men han var sikker på den anden ville kunne lide det, der var jo mange måder at gøre det på, i det mindste havde manden da rost prinsens ydre det var noget han altid satte pris på. 
Han lod et par fingre stryge den andens håndryg blidt, imens han betragtede dem en smule usikker på hvad han burde gøre men stolede på at Mikhail ikke ville fortælle dette til nogen. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 10