Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 20.06.2023 17:35
Det var en sen nat efter flere timer på Svinet, på skødet af en ældre herre ja så var det endelig blevet tid, til hun kunne smutte hjem for natten. Ugen havde været en smule hård, det virkede til at de kunder hun begyndte at få sig, var mere voldsomme eller krævende, hvilket betød hun flere gange havde måtte heale sig selv. Men på en måde havde det tændt end indre hunger efter mere, for hvad den hårde akt kunne, var netop at tømme sindet fra tanker og være helt tilstede i nuet, hun måtte vel indrømme at spændingen ved det tændte hende mere og mere, det var en farlig leg for et menneske at være sammen med dæmoner, og vampyrer, men de havde bare så meget mere at byde på ? Ikke at mennesker var dårlige, nogle mænd var blot for kedelige heldigvis kunne hun selv sige fra. 

Rosalind drejede ned til de smalle gader dette var blot en smutvej, ikke den bedste for dette kvarter var farligt især for lystpiger, mange voldtægter blev begået. Det var en af grundende til hun var på vagt, hver en eneste lyd fik blikket til at flakke rundt, før hun igen så frem for sig, overvejede om hun burde have valgt en bedre vej, det var dog lidt for sent nu men der var en sidegade her nær der kunne fører hende imod beboelseskvarteret. Som hun drejede ned ad en anden gade, kunne hun længere fremme se en herre med stok, ham tog hun sig dog ikke meget af, for i det samme kom en høj bred mand frem fra skyggerne og kom meget tæt på. Rosa vendte blikket imod ham, prøvede at forholde sig roligt men som hun mærkede mandens hånd, imod sin talje vrissede hun af ham og puffede let til ham, hvilket åbenbart pissede ham af " forbandet skøge, de burde bare tage imod" ord hun så mange gange før havde hørt, at de ikke kunne ramme længere... 
Han skulle til at tage fat i hende igen, men denne gang tænkte hun hurtigt " kan de ikke se jeg er på vej til min ægtemand? " hun pegede imod manden med stokken og måtte blot håbe det bedste. Dog virkede den fremmede ikke helt så sikker, derfor blev hun nød til at gå op til ham med stokken, forhåbentligt havde han hørt snakken. Et smil gled over hendes læbe som hendes arm gled om livet på ham, de grønne øjne rette sig bedende imod ham " spiller de min mand? så lover jeg dem at de får noget få det efter?" hviskede hun, før hun lænede sig frem for at placere et kys imod hans kind " åh sir jeg har savnet dem, de må ikke sådan løbe fra mig" denne gang sagt så højt så den fremmede kunne hører med. 
Zagreus

Zagreus

Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Safirien

Alder / 35 år

Højde / 187 cm

Nyxx 20.06.2023 20:14
Zagreus havde været i hovedstaden i et par dage, blot for at få lidt fred fra forældrene der blev ved med at rive i ham om at blive gift igen, men hvem ville giftes med en krøbling? Ingen… Det var han i hvert fald overbevist om, så selvom han sagde han var taget ud for at lede efter en brud, var det på ingen måder tilfældet, han nød roen, at kunne være alene uden at skulle lytte til deres råben og skrigen, det var befriende at være på en lille ferie. Han havde besluttet sig for at tage en aftentur igennem gaderne og var endt i Skumringskvarteret.

Han gik i sine egne tanker, dog var de ikke specielt opmuntrende, da de ofte hakkede ned på ham, nærmest som han kunne høre sine forældres ord inde i hans hoved. Han rakte en hånd op og gned sig halvirriteret i ansigtet og kom med en beklagende lyd som han igen lod hånden falde ned ad siden. Han hørte nogle komme tættere på, men lyttede ikke rigtig til deres samtale, dog kunne han fornemme stemningen var en smule anspændt og led skævede han over skulderen og så en mand og en kvinde. Som der blev snakket om en ægte mand, skævede han rundt, der var jo ingen? Mente hun ham? Han blev bekræftet i tanken om det var ham hun talte om, da han mærkede armen omkring livet. Med et smil på læberne så han ned på kvinden uden at sige noget og vendte tog imod kysset mod kinden ”Og her troede jeg, jeg var den der ledte, ak ja.” svarede han med et muntert grin før blikket vendte sig mod manden ”Hvem er din ven, kæreste?” spurgte han som venstre arm sneg sig omkring hende, blikket endnu rettet mod manden der var fulgt efter hende.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 20.06.2023 20:43
Rosalind var taknemlig for han var med på den, hendes hånd nussede allerede hans side imens den anden lagde sig imod hans ene skulder. Læberne trak i et stort smil " åh men nu vi sammen igen min kære" svarede hun og grinede en smule, hun var god til at virke overbevisende. Hun skævede imod manden, før hun vendte blikket imod sin mand " jeg kender ham ikke, tror han må have forvekslet mig med en anden" erkendte hun og placerede et kys imod hans mundvig, så det så ud til hun kyssede ham på munden. Den høje herre virkede til at få kolde fødder, for inden længe var han ude af syne og hun måtte sukke en smule. 
Blikket gled tilbage imod hendes redningsmand, betragtede ham en smule nysgerrigt, imens hånden fra skulderen bevægede sig imod hans brystkasse, lod sine fingre blidt nusse ham " mangler de lidt selskab denne nat? nu skylder jeg dem lidt efter du redde mig" at han havde stok betød ikke meget for hende, hun dømte ikke folk og han så ærligt ikke helt værst ud. 
I stedet for at flytte sig forblev hun tæt på ham, de grønne øjne fokuseret på ham og et smil på læben, blik næsten lokkende og måske en smule lysten. 
Zagreus

Zagreus

Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Safirien

Alder / 35 år

Højde / 187 cm

Nyxx 20.06.2023 22:15
Zagreus nikkede og smilede varm til kvinden ved sin side, uden overhovedet at ane hvem hun var, nydelig var hun dog og han havde ikke noget imod at skulle spille nogens mand, hvis det kunne rede et liv. Han kneb let øjnene sammen som han så på manden ”Lad os komme hjem igen.” svarede han og smilede let, før blikket rettede sig mod manden ”Jaså? Hmm.” svarede han og smilede let over kysset hun placerede ved hans mundvige, han bemærkede manden vendte om og gik fra stedet, uden at have fået lov til at sætte kløerne i den unge kvinde og da han var sikker på manden var forsvundet, rettede han opmærksomheden imod kvinden i hans favn.
Et varmt smil fandt vej til hans læber som han let klemte hendes side ”Hvis det er deres selskab, så takker jeg ikke nej.” svarede han med det varme smil, endnu på læberne, de brune øjne rettet imod hende som hånden fandt vej til hans brystkasse, var det lyst han kunne skimte i hendes blik? Han havde ikke brugt meget tid sammen med andre end sin familie i noget tid, så det ville ikke gøre noget at få nye bekendtskaber og hvis det i virkeligheden var lyst han kunne spotte i hendes blik, så var han sikker på det nok skulle blive en hyggelig aften.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 20.06.2023 23:14
Rosalind virkede næsten naturlig i hans favn, som havde hun altid været der, de fik sammen fået manden på andre tanker hvilket var for det bedste, han havde givet hende en dårlig fornemmelse og dem skulle man reagere på. Men det havde været et sats at henvende sig ved endnu en fremmed, men de fleste ville gerne hjælpe en skønjomfru i nød, eller Jomfru var vist lidt for sent. 
Hun smilede en smule ved hans lille klem, og virkede tilfreds over hans svar, ikke at hun havde regnet med natten ville gå sådan, men på den anden side måske det var rart med en gang hvor hun ikke gjorde det for penge? Blikket gled over ham hånden pillede lidt mere ved skjorten pirrende" jeg var på vej hjem, men der er plads nok i sengen til to? " hendes ord var næsten allerede spindende, og prøvede at lokke ham med sig, hun nød altid sådan en leg. Hendes hoved gled tættere på ham, for at lade læberne løbe op ad hans hals, nappe en smule før hun trak sig helt fra ham, og trådte et skidt tilbage for at kunne se afventende på ham. En hånd gled dog op for at lade det brune lange hår få lov til, at slippe løs så det kunne hænge ned ad ryggen, hårrødderne blev så ømme efter en hel dag med opsat hår. snoren placerede hun i sin lille dametaske, før blikket fangede hans igen " normalt tager jeg betaling, men jeg har fyraften og kunne for engang skyld godt bruge noget selskab, uden forventninger" hun legede virkelig med ham, lysten i blikket nu tydligere imens tungen gled over læberne for at fugte dem, den lidt udfordrende side af hende fik lov til at komme frem, han lignede en der kunne udfordre hende ikke ?  
Zagreus

Zagreus

Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Safirien

Alder / 35 år

Højde / 187 cm

Nyxx 21.06.2023 00:02
Zagreus var ikke just typen der indledte til kamp, han var ikke just i den bedste tilstand, jo han kunne godt klare sig uden stokken, men det ville være meget kluntet, så det var bedre bare at håbe på hans talegaver kunne rede hans egen røv når alt kom til alt og her havde den anden mand bare valgt at vende om. Et kækt smil fandt vej til hans læber som han skævede ned mod hånden der pillede lidt ved hans skjorte, smilet blev blot en smule mere kækt som han hørte hendes ord ”Ja så? Det lyder jo yderst tiltalende.” svarede han og en drillende undertone, han vidste også hvordan man legede denne leg hun havde gang i, han havde trods alt været gift og haft en kvinde i sin favn før, så han var temmelig sikker på hans sag. Han lod hende komme tættere på og mærkede hvordan læberne pressede sig mod hans hals, hvilket fik ham til at trække på smilebåndet, han lod hende trække sig væk og fjernede hånden fra hendes side og betragtede som hun løsnede det lange brune hår. Han hævede let et øjenbryn og lod et smil finde vej til hans læber ”Ellers er det intet problem for mig at betale.” svarede han og lod hånden klappe på den mørke læderpung der hang i hans bælte, den klirrede godt, for nok kunne man ikke se det på ham, men han var en velhavende mand der både levede af det kunst han selv lavede, samt hans forældres penge de samlede ind fra gården ”Vis vejen, kære.” svarede han drillede og holdt armen ud for hende som han afventede hun gik.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 21.06.2023 00:31
Rosalind var heller ikke ligefrem en kæmper, men kunne ofte tale sig ud af ting, og ja ellers måtte hun tage en straf denne nat slap hun dog. Hun havde dog nu fundet sig selskab, og sandheden var vel også at hun sov bedre med en person ved sin side, så nu var nattesøvnen reddet, altså efter de nok havde udforsket hinanden? Han virkede i hvert fald interesseret smillet var næsten fangende. Hun nød allerede at kysse ham op ad halsen, sikker på denne nat nok skulle blive langt bedre nu, åh sikke en frihed at få håret løst, havde ej noget imod han betragtede hende imens.  Hun lagde hovedet en smule på skrå som han snakkede om betaling nok, kunne hører der ikke manglede penge, men for en gang skyld følte hun for ikke at skulle betales. Ofte når folk betalte havde de en forventning, hun følte at hun skulle gøre sit bedste og give en oplevelse. 
" gem dem bare til en anden min kære? jeg vil blot have selskab" hun sendte et skævt let frækt smil. Hun gik tilbage for at lægge sin hånd imod hans arm, for så at fører ham igennem gaderne imod hendes hjem, det var måske på tide snart at lade være med at slæbe så mange med hjem i privaten... Hun skævede til ham " hvad må jeg kalde dem? mit navn er Rosalind men de er velkommen til at kalde mig Rosa, eller Rose" forklarede hun imens de næremde sig hendes hjem. 

Som de nåde hendes hjem lukkede hun ham ind, før hun sikrede sig at de mange låse blev slået til, havde lært på den hårde måde at man skulle sikre sig bedre. Efter dette lod hun sig træde ud af de let højhælet sko, blikket gled imod ham " drikker de vin?" spurgte hun, som hun allerede selv var på vej ud i det lille tekøkken for at finde en flaske frem, det var tiltrængt efter en lang dag " og føl dem endelig hjemme" tilføj hun ikke klar over han nok var van til et meget større hjem end hendes, stue med tekøkken og så et soveværelse. 
Zagreus

Zagreus

Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Safirien

Alder / 35 år

Højde / 187 cm

Nyxx 21.06.2023 01:10
Zagreus var i og for sig glad for at mødes med kvinden, nok havde han betalt for et værelse på en af de finere kroer i byen, men nu var hun så rar at tilbyde selskab og en at holde om, det var bestemt ikke en dårlig tanke, så hvordan kunne han takke nej? Han trak da let på læberne som talte ”Ellers efterlader jeg bare lidt alligevel, så kan du også få lidt fint.” svarede han med et kækt smil på læberne, ikke han normalt bare købte tilfældige kvinder ting, men hun virkede som en der var værd at ligge bare lidt penge på i hvert fald, ikke han havde i sinde at forlade hende i nattens dulme mørke, nok kunne han være et røvhul, men nu havde hun været så rar at tilbyde ham en aften uden betaling, så han tog glædeligt imod den smukke unge kvindes tilbud. Hun var i hvert fald yngre end ham, men hvor meget var ikke til at sige, måske 10 år? Måske mindre… Han syntes tit det var svært at bedømme på kvinder, så han lod ofte være med at tænke over det, dog vidste han godt hvornår han skulle sige fra, men denne kvinde lignede en der var gammel nok, så han tog ikke deres flirteri som noget forkert. Han lod hendes arm hvile omkring hans og han trak let på smilebåndet som hun begyndte at føre an, da hun præsenterede smilede han varmt ”Godt at møde dig Rosa, smukt navn til en smuk ung kvinde. Mit navn er Zagreus.” svarede han og bukkede let i nakken som en gestus, før han med et varmt smil så på hende.

Som de kom indenfor, lod han let blikket glide over omgivelserne, forsøgte at orientere sig, før han trådte ud af sine sko og vendte blikket mod hende da hun låste. Et kækt smil fandt dog vej til hans læber som hun nåede igennem alle låsene, let nikkede han ”Hvis du har? Du behøver heller ikke være så fornem overfor mig, nok er jeg af finere klasse, men jeg er så ligeglad.” svarede han med et lille grin at spore i stemmen, som han gik efter hende igennem den fine bolig, nok var der ikke meget plads, men det var sikkert ganske fint til hende selv, egentlig kunne han også godt se sig selv i et mindre hus end det kæmpe et han egentlig havde bygget til ham og hans nu ekskone, men nu boede han der alene og der var stille… For stille. Han nikkede da let til hendes ord som han kom med ud i tekøkkenet ”Taget størrelsen i betragtning, så bor de ganske hyggeligt, Rosa. Til tider ville jeg ønske det var mig.” svarede han med et lille smil på læberne og betragtede hende.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 21.06.2023 09:55
Rosalind trak lidt på skulderen det måtte være op til ham, denne aften følte hun blot ikke for at skulle betales, det skulle være af helt egen lyst. Han skulle nok gøre hende med selskab det var rart faktisk langt bedre, end at tage alene hjem " det er virkelig ikke nødvendigt, jeg mangler ikke" besvarede hun ærligt, smilede let til ham som hun tog ved hans arm for at kunne fører dem afsted igennem gaderne. Han var måske lidt ældre end hende, men så igen her på det sidste havde hun været med folk, der var flere år ældre, som i omkring de 100 til 500 år, alder var vel blot tal? Hun var selv blot ung endnu, det kunne også ses så fin som hendes hud så ud. Rosa drejede hovedet imod ham, som han svarede hende et smil spredte sig, sjovt de fleste mænd fandt navnet smukt? Men hun blev aldrig træt af rosen " åh det sødt af dem, Zagreus er da langt mere interessant" sagde hun venligt. Før de fortsatte dog i stilhed, hun glæde sig allerede til at få ham med sig op. 

Hun fik lukket den sidste lås, skulle han stikke af imens hun sov, ja så ville hun vel hører det? Med mindre han kunne få dem op med magi lydløst? Blikket gled imod ham som han snakkede, og et tilfreds smil gled over hendes læbe " åh helt fint, det andet er næsten en arbejdsskade, men nu kan du så ikke fortryde" hun blinkede lidt drilsk til ham. Var det på den måde skulle hun nok vise ham, hvordan hun i sandhed var, ung og måske en smule flabet kunne beskrive hende ret godt, måske endda intelligent, selvom folk ikke troede det om hende, men hun havde da både lært at læse, skrive og regne samt spille på violin. Det var også derfor stuen havde en bogreol og en violin.  Selv gik hun igang med at finde en flaske vin frem nød ofte et glas når hun havde fyraften det gav bare kroppen lidt ro, og det var en måde at forkæle sig selv på, som hun fik åbnet en flaske og fundet to glas bar hun det ind i stuen og satte det fra på sofabordet. 

Rosalind trådte derefter hen til ham, et smil på læben som han roste hendes hjem " tak det er nemlig en helt fin størrelse bare til mig" stolt af at have råd til eget hjem, mange andre lystpiger boede på bordellerne eller lige ved siden af. Men her var hun sig selv og styrede hvem hun ville være med. En hånd lagde sig imod hans skulder blikket så lidt mere intenst på ham, som hovedet gled tættere på hans, før hendes læber uden tøven søgte hans i et næsten intimt kys. Som det slutte trak hun sig for at gå til sofaen og så imod ham " jeg skyldte jo min ægtemand et sandt kys" dette blev sagt med et let grin, før hun satte sig og skænkede vin op, lod det ene ben hvile over det andet så den hvide kjole, gled længere op på låret for at pirre ham lidt. Løftet sit glas for at tage en tår efterfulgt af et nu afslappet suk, imens hun afventede han ville komme hende nær. 
Zagreus

Zagreus

Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Safirien

Alder / 35 år

Højde / 187 cm

Nyxx 21.06.2023 20:42
Zagreus havde ikke noget imod at forkæle kvinder, han havde trods alt også rigeligt krystaller, så om nogle skulle ende hos denne kvinde, gjorde ham intet, et smil fandt vej til hans læber ”Jeg gør det alligevel.” svarede han muntert og lod hende tage om armen som de gik gennem gaderne mod hendes hus. Let hævede han et bryn og trak let på skuldrene ”Det er i hvert fald unikt. Tror endnu ikke jeg har stødt på andre med samme navn. Men hvad ved jeg.” svarede han med et lille kækt smil på læberne, det var sandt nok, han havde vitterligt aldrig hørt om andre med det samme navn som han, men der måtte vel være en et eller andet sted?

Han så på den sidste lås blev lukket, ja nu kunne han jo ikke bare uden videre stikke af, ikke han ville nå særlig langt alligevel, taget hans ben i betragtning, han smilede skævt til hende ”Jeg tror nu nok jeg overlever, du virker ikke just specielt faretruende.” svarede han med en drillende tone og et glimt i øjet. Som han spottede violinen, smilede han til sig selv og undrede sig om hun også var i stand til at spille, der var bare et eller andet over lyden af violinen der fik ham til at slappe, men han fulgte naturligvis efter hende rundt i boligen for at finde rundt, så kunne han også se de muligheder han havde for at… Han skubbede tanken væk og lod blikket falde på hende med et varmt smil.

Zagreus nikkede let ”Hvis du alligevel bare er dig selv, så er det vel også rart ikke at have for meget.” svarede han med et lille efterfølgende suk, han vidste hvordan det var at bo i et stort hus for sig selv, nok boede han på forældrenes grund og der var altid mennesker omkring ham, men når det blev aften var han alene og gik ofte hvileløst rundt i huset, uden rigtig at finde nogen form for ro. Hans blik fulgte hende som hun nærmede sig, lod hånden placere sig på hans skulder og som hun lænede sig ind og pressede hendes læber mod hendes, returnerede han kysset lide så intimt. Hans læber trak sig i et smil som hun talte ”Det gjorde du bestemt.” svarede han med et lille grin at spore i stemmen, han fulgte hende ind til sofaen, blikket faldt på hende som han kom over til hende og bemærkede kjolen var gledet et stykke op ad hendes lår. Han satte sig ved hendes side og lod stokken større sig til sofaens armlæn før han lænede sig let frem, tog et af glassene med vin og sippede let til den.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 21.06.2023 21:31
Rosalind hævede sit bryn som han drillede hende, før hun smilede lidt slesk og slap et let fnys" er du helt sikker på det?" svarede hun selv drilsk tilbage, ikke at hun havde evner der kunne forsvarer sig, men hun kendte til alle mænds svage punkter. Violinen kunne hun ganske vist spille på, faktisk lidt af et naturtalent men det var kun i perioder hun gad, mest fordi det også minde hende om hendes forældre. Hun fik hentet vinen til dem og glassene, ærligt glæde sig til et par tårer selv, det havde tråds alt været en intens uge, der var ved at være en del faste kunder. 

Hun måtte nikke enigt " ja det er passende, med mit arbejde er det ikke fordi jeg er hjemme så meget, så alt større havde været spild af penge" erkendte hun, ofte overnatte hun hos kunderne det kunne dog henne at de kom med hende hjem, selvom der var en risiko ved det. Rosa lod sig give hen i deres kys, som han besvarede det måtte hun også trække på smilebåndet, før hun trak sig for at finde vej til sofaen. Som han fandt sig på plads, drak hun lidt af vinen imens, blikket gled kort imod stokken dog ville hun ikke spørge ind til det, sikker på han nok selv skulle sige hvis der var noget. 
De sad lidt i stilhed før hun satte glasset fra sig, og gled tættere på ham de grønne øjne søgte hans ansigt, imens en hånd fandt vej til hans brystkasse igen, for at stryge let over den " sig mig, er der noget de ikke har prøvet før? eller som de nyder meget?" lød det næsten lokkende fra hende. 
Rosalind lod sine fingre pille lidt ved skjortens knapper, imens hovedet lænede sig nær ham for at lade sine læber, let kysse hans kæbe og sukkede imod hans hud " tror du stokken kan bruges?" hendes blik rette sig nysgerrigt imod hans, hun tilbød åbenbart at han kunne slå hende, hvorfor lærte hun aldrig at passe på? Hendes ene hånd greb fat i hans glas for at føre det til hendes læber og snuppe en tår før hun slap hans hånd igen, tydeligt legede en smule med ham, meget nysgerrig på hvad han mon ønskede nu hvor han var gået med hende. 
Zagreus

Zagreus

Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Safirien

Alder / 35 år

Højde / 187 cm

Nyxx 21.06.2023 22:39
Et kækt smil fandt vej til hans læber og han nikkede ”99 procent sikker. Du kan nok sagtens indhente mig i hvert fald.” svarede han med et grin i stemmen, ja langt løb han i hvert fald ikke, så hun havde som nok en chance, desuden var han ikke en der skadede kvinder så hun havde nok i virkeligheden mere end 99 procent chance. Han elskede den kemi de havde, den drillende tone der var i deres ord til hinanden uden de gik hinanden på nerverne.

Zagreus nikkede let ”Hmm, sandt. Du overnatter vel heller ikke altid hjemme.” svarede han med et kækt smil på læberne, han vidste godt hvad hendes profession var, han kunne godt ligge to og to sammen, ikke han dømte hende for det på nogen måder, han syntes det var modigt… Taget i betragtning af hvilke typer hun kunne ende med at møde, men det kunne jo have været værre, hun kunne være på et lysthus, så det måtte være rart at være sin egen chef? Som han fik glasset i hånden, sippede han let til vinen og lod blikket hvile på hende med et kækt smil, som hun da rykkede sig tættere på blev smilet mere varmt og han skævede let mod hånden på hans bryst, før de mørke øjne søgte hendes grønne. Der var lyst at spore i hans blik og han trak let på skuldrene ”Tror det er nemmere med hvad jeg ikke er til… Overrask mig.” svarede han med et kækt smil på læberne som han lod hende pille ved knapperne i skjorten og da hun lænede sig ind mod ham, fulgte hans blik hende, læberne mod hans kæbe, fik ham til at trække på smilebåndet. Hvor var det dog rart med noget nærvær. Efter hendes ord skævede han let mod stokken og han trak på smilebåndet ”Ser du kæreste… Det kan den faktisk, hvis du ikke har noget imod mærker naturligvis.” svarede han med et slesk smil, dog endnu med et glimt i øjet og som hendes hånd rakte efter hans glas, lod han hende tage en tår. Der var godt modspil og han elskede det, han strakte sig ud for at sætte glasset fra sig på bordet før en hånd, rakte over og lod en finger glide under hendes hage som han lænede sig mod hende, kun få millimeter mellem deres ansigter med hans mørke øjne rettet imod hendes grønne.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 22.06.2023 00:00
Det virkede til de ret hurtigt, havde fundet en godt kemi og det var næsten befriende, for en stund tillod hun sig bare at være helt sig selv. Hun lo en smule med ham, før hun blinkede og sendte et skævt smil " ellers kan jeg altid give dig et forspring" drillede hun dog en smule kærligt. 

Rosalind lagde heller ej skjul på sit erhverv, mest fordi hun heller ej var flov over det, det var hendes måde at leve på, og igennem de sidste tre år var hun nået langt på egne ben. " nej det har de ret i" svarede hun roligt, blinkede let til ham kom han her fra byen overnattede hun gerne hos ham. Hvorfor vente når man kunne komme tættere med det samme, det var helt sikkert de skulle få sig et par gode timer sammen, dog måtte hun håbe han havde lyst til at sove med hende, fordi det ville give hende en langt bedre nattesøvn. Men for nu ville hun gerne bare tættere på ham og se mere af hvad der mon gemte sig under tøjet han bar på. Fingrene pillede ved knapperene, åbnede et par af dem imens hendes læber kyssede hans kæbe, og hans ord fik et tilfreds smil frem " mhhh jeg er sikker på vi kan finde på mange ting" svarede hun ham allerede en smule legesygt. Selv skævede hun til stokken før deres blikke mødes, og et smil spredte sig imod hendes læber " jeg kan tåle det kære, min krop er hurtig til at heale så de behøver ej at holde dig tilbage" svarede hun med en legende stemme. 
Hun drak let fra hans glas, før hun lod ham sætte det fra sig og derefter mærkede hans fingre imod hagen, mødte hans mørke øjne med et lystigt blik. Hun tøvede ikke med at lade sig sætte på hans skød, et ben på hver side af ham før fingrene begyndte at åbne alle knapperene i hans skjorte, en hånd greb hans for at placere den imod korsettets snore som en fin hentydning. 
Som hans overkrop blev blottet for hende, bukkede hovedet sig for at kysse hans brystkasse og kraveben, nappe ham ofte i huden for at pirre lidt. Alt dette skete imens hendes hofte langsomt begyndte at vugge på ham, håbede ikke hans ben ville stoppe hende fra at sidde der. 
Langt om længe søgte læberne dog hans for at indlede et næsten grådigt kys, imens hendes overkrop begyndte at presse sig imod hans så han kunne mærke hendes barm. 
Zagreus

Zagreus

Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Safirien

Alder / 35 år

Højde / 187 cm

Nyxx 22.06.2023 12:23
Zagreus lod et grin undslippe ”Så har jeg i det mindste en lille chance.” svarede han med et smil på læberne. Deres kemi var god, nærmest som det var helt naturligt at sidde her sammen med hende.

Et smil kom frem på hans læber, hvad hun gjorde for at overleve var ikke noget der ragede ham, men på samme måde kunne han godt blive lidt bekymret for kvinderne der var arbejdede i dette felt, han kendte til det trods alt for hans egen lillesøster var trods alt selv lystpige. Han svarede hende ikke på sine ord, men smilede blot kækt til hende, han ville da ikke have noget imod at have hende hjemme på gården, i hvert fald bare en enkelt gang, han skulle naturligvis nok betale for at få hende frem og tilbage og give en ekstra skilling når hun skulle tilbage til hovedstaden. Han lod hende pille ved skjortens knapper, læberne mod han kæbe fik ham til at trække let på smilebåndet ”Mhm, mon ikke:” svarede han kælent, smilet blev dog større som hun fortalte hun var i stand til at heale ”Det var ganske praktisk, bare rolig jeg skader dig ikke… Så meget.” svarede han med et lille grin i stemmen, samt et kækt smil på læberne. Nok var han måske til den lidt hårdere del, men han kunne godt lide sin partner i et stykke, jo hun ville nok få lidt mærker, men ikke noget der ikke ville gå væk efter et par dage, hvis ikke det havde været for hendes healing evne.
Efter han havde sat vinen fra sig, hvilede hans blik på hende og han lænede sig let tilbage da hun lagde op til at ville placere sig på hans skød. Knapperne blev åbnet en efter en og hans brystkasse blev blottet for hende, hans ene hånd blev ført af hendes til korsettet, hvor han lod den anden hånd til også at finde vej omkring hende og begyndte at løste snoren, åbnede det og smed det ned på gulvet ved sofaen. Læberne imod hans hud som skjorten blev åbnet, fik ham til at sukke luftigt som hans ene hånd gled ned til hendes ene hofte og om på den ene balle, hvor han tog fat med et fast greb, hendes rokkende bevægelser begyndte også hurtigt at få noget mellem hans ben til at vokse og presse imod bukserne og derved hendes underliv. Han returnerede hendes grådige kys lige så grådigt som hun selv, før han lod tungen finde vej ind til hendes, Den frie hånd var gledet op i hendes brune lokker og følelsen af hende der pressede sig let imod ham, fik ham til at sukke let imod hendes læber.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 22.06.2023 13:29
Rosa ville ikke have noget imod et besøg ved ham, måske hvis hun en dag valgte at rejse med vampyren, kunne hun i dagstimeren tage forbi Zagreus? Så kunne hun også give den ældre herre noget ro i lidt tid, men det måtte komme på tale senere, lige nu ønskede hun at udforske ham så meget som muligt. Deres kemi var god og hun var allerede begyndt at føle sig en smule tændt bare at være i hans selskab. Hun blinkede let til hans svar " mhh det lyder godt, jeg må indrømme smerte er lidt rart" måske det kunne sætte lidt flere tanker igang og give ham flere ideer. 

Hun placerede sig på hans skød, det var altid en af de ting hun nød at gøre, og de fleste elskede at have en kvinde på deres skød. Hendes fingre åbnede hver en knap med lethed, før han begyndte at åbne for hende korsset, det var altid så rart når det ikke pressede længere og et suk måtte slippe, blot fordi det blev trukket af og endte på gulvet. Nu var der kun hendes kjole tilbage men den ville være let at trække over hende. Som hans hånd tog ved hendes balle måtte et støn slippe, hendes blik hvilede på ham før deres læber mødtes i det grådige kys, og som hoften begyndte sin dans, mærkede hun hans manddom begynde at presse sig på hvilket fik til at trække let i mundvigen. 
Rosa lod sig glide længer ind på ham, så knæene blev placeret imod sofaen, imens hun på denne måde kunne gnide sig mere imod hans voksende manddom, pirrende og lokkende. Hun lod sin tunge danse med hans, til kysset endte med at blive brudt hendes læber søgte til hans hals, for at nappe let i huden " mhh Zagreus" lod hun let stønne imod hans hals, hænderne gled helt under skjorten sider for at lade dem løbe op langs hans krop, mærkede han struktur imens hun blot nød at være så nær. 
Fingrene gled ned for at begynde at åbne hans bukser, for at kunne få hans manddom frem fra sit skjul, lod hånden løbe over skaftet imens den anden fandt vej til hendes underliv for at skubbe trussen til side. Allerede fugtigt for ham lod hun sig placere så han kunne trænge ind, før hoften bevægede sig bølgende imod ham og hun måtte stønne som han langsomt begyndte at fylde hende. Hun nød allerede at lege med ham på denne måde. 
Zagreus

Zagreus

Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Safirien

Alder / 35 år

Højde / 187 cm

Nyxx 22.06.2023 14:26
Zagreus var sikker på han nok kunne betale sig fra at få hende besøg, men det var altid noget han kunne tænke over på et andet tidspunkt, lige nu ville han bare nyde hende. Et kækt smil kom frem på hans læber over hendes ord ”Jeg er sikker på vi nok skal finde på noget. Stokken kan i hvert fald lave fine mærker på din fine bagdel.” svarede han med et glimt i øjet. Han havde benyttet sig af den før og var ikke bleg for at gøre det igen, specielt ikke når hun selv efterspurgte det.

Følelsen af hende på sit skød var rar, det generede heller ikke hans ben for det var jo ikke fordi han manglede følelse eller noget, han haltede bare og der kunne intet gøres, men stoppede ham ikke for at være sammen med kvinder og nu handlede alt om dem mørkhårede skønhed på hans skød. Nu var det kun kjolen der var imellem deres hud, men den skulle nok komme af, det støn der da undslap hende som han greb hendes balle, fik ham til at trække let på smilebåndet før deres læber mødtes. Hendes hoftebevægelser fik lysten til at stige yderligere, hvilket hun uden tvivl var begyndt at mærke, for han var ikke en af de mindste og der var begyndt at komme liv.  Hans krop var begyndt at sitre af lyst og som deres kys blev brudt, så han på hende med at lysten, nærmest sultent blik og som læberne søgte mod hans hals, lod han et let suk undslippe, lyden af hende der stønnede hans navn, fik ham til at gribe hårdere i hendes balle, samt grebet i håret også blev strammet en smule ”Mhm.” sukkede han let i respons på hendes kys blandet med følelsen af hænderne mod hans brystkasse, før de fandt vej til hans bukser og lod hans manddom komme fri fra dens fængsel. Som hun selv havde sukket over korsettet var taget af hende, sukkede han selv som bukserne blev løsnet og nærmest som en fjeder i spænd, sprang hans allerede stive lev frem for hende, hendes hånd fandt også hurtigt vejen omkring skaftet. Et suk undslap ham som hun let lettede sig for at trække sit undertøj til siden og placerede hans manddom så han kunne trænge op, hvilket han gjorde uden tøven og lod da hånden fra håret glide ned over hendes ryd til den anden balle og greb fast. Han lænede sig ind imod hende og søgte mod hendes hals, hvor han lod hans læber presse sig mod hendes hals før det blev til små nap, hænderne på hendes baller fulgte hendes rytme og hendes støn, fik ham til at sukke imod hendes hud.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 22.06.2023 16:51
Rosalind kunne tydeligt mærke hans lyst til hende, som hun fik hans lem frem hoppede den nærmest selv ud, og han var vist mere end bare klar for hende. Det var også grunden til hun sprang forspillet over, lod dem blive forenet med et dybt støn, som han fyldte hende helt tilpas, hænderne imod ballerne var endnu en ting der tændte hende mere. Måtte lukke øjnene som hans læber nappe hendes hals, imens hun lod sin hofte vugge imod ham. Hænderne gled ned for at tage fat i kjolens kant, før hun lod den trække sig over hende og endte på gulvet med det andet tøj. 
Nu sad hun fuldkommen blotte for ham, lod sig bukke lidt tilbage så han kunne få et godt udsyn, til hendes flotte krop og især barmen der passede hende godt, hendes blik hvilede lystent på ham og som de begge var godt fugtige kunne hun begynde også at bevæge sig lidt op og ned over ham, lod sine hænder støtte sig bag sig på hans ben. Støn slap som hun red ham imens barmen nu let hoppede med i takt, hun lod sig svaje i ryggen for at vise sin smidighed alt imens øjnene gled i for en stund " mhhh de fylder godt" lød det frækt fra hende. Rosa lod sig overgive til ham, hvilket betød hun ikke holdt sine lyde inden, og lod ham høre hvor meget hun nød det, dog var det for hende en hård måde at arbejde på så før eller siden, måtte hun nok skifte sin stilling. 
Zagreus

Zagreus

Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Safirien

Alder / 35 år

Højde / 187 cm

Nyxx 22.06.2023 18:46
At forspillet blev let og elegant sprunget over var fint med ham, de var trods alt tydeligvis begge tændte nok til det ikke var nødvendigt, følelsen af dem der blev forenet, fik ham let til at bide sig i underlæben, hun føltes godt omkring ham. Hans blik faldt på hende som hun lænede sig en smule tilbage for at hive kjolen over hovedet, lod hendes krop komme til frit skue her foran ham, det fik et smil frem på hans læber, begge deres blikke var fulde af lyst og han lod blikket vandre let ned over hendes krop. Han lod en af hænderne finde op over hendes hofte, op over hendes side og til hendes ene bryst, hvor han tog fast med et godt greb, før fingrene fandt vej til hendes brystvorte og klemte den lidt, da lænede han sig ind mod hende og lod tungen glide over brystvorten før han let nappede den. De mørke øjne så på hende, nydende som hun red ham og følelsen fik ham til at lade et blidt støn undslippe og som ordene forlod hende, trak han let på smilebåndet ”Mhhm, er glad for du er tilfreds, kæreste Rosa.” spandt han nærmest tilbage, kroppen sitrede af lyst til hende og  han havde ikke tænkt sig det skulle stoppe, i hvert fald ikke endnu, der var trods alt massere af stillinger, massere af steder der skulle testes af og søvn, ja den kom når den kom, for nu stod den på at nyde hende til fulde.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 23.06.2023 22:37
Rosa måtte slippe hans læber for at kunne læne hovedet let tilbage, hun stønnede som tempoet over ham begyndte at stige, samtidig med hans fingre kælede for hendes brystvorte der stritte til ham. Der var ikke noget hun heller ville, end at tilfreds stille ham så længe hun kunne holde sig vågen, selvom hun havde fri og måske ikke burde gøre dette, ja så var det netop hvad hun havde mest brug for. Lige nu kunne hun nyde hans opmærksomhed, og en følelse af kort at være elsket og værdsat, det var farligt at jagte dette, men det sad dybt i hende. 
Hendes blik gled imod ham igen, sendte ham at frækt smil som tempoet steg mere, næsten som ville hun gerne have de begge skulle komme sammen første gang. Selv kunne hun mærke hvordan en bølge tog fat, blev større og mere krævende, fik hoften til at vugge mere imens hun lod sig næsten trække helt ud, før hun gik i bund igen og barmen let hoppede af hendes anstrengelser. Lysten så tydeligt i hendes blik, men for en stund var der måske mere at spotte bag lysten. Som lod hun ham se mere af sig selv, kvinden bag facaden, hvorfor var hun ej sikker på men noget ved ham gjorde, at hun følte sig sikker nok i at være helt sig selv. Hun stønnede dybt som hun nærmede sig, hænderne greb hårde fast for at sikre hun ikke gled. 
Zagreus

Zagreus

Kunstner

Retmæssig Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Safirien

Alder / 35 år

Højde / 187 cm

Nyxx 26.06.2023 22:11
Zagreus trak let på smilebåndet over hende der lænede hovedet tilbage og lod et støn undslippe, det var sød musik i hans ører og det fik også ham til at lade et suk undslippe. Det var længe siden han havde nydt en kvinde på den måde han nød hende som han gjorde nu, hele hans krop sitrede af lyst til hende og ville ønske det ikke ville stoppe.
Som hendes blik igen rettede sig mod ham, trak han let på smilebåndet og som tempoet blev sat op, måtte han lade et suk undslippe ham igen og hånden ved hendes bryst, fandt igen vej til hendes hofte, hvor han greb fast og begyndte selv at sætte hans eget tempo op, blot for deres hofter kunne vugge i rytme med hinanden. Han lænede sig let ind imod hende og lod hans læber presse sig imod hendes hals før han let begyndte at nappe, han måtte fra tid til anden sukke imod hende og han kunne mærke hvordan deres ivrige bevægelser begyndte at sende ham mod første klimaks. Han holdte ikke sig selv tilbage og lod sig rokke i takt med hende, gjorde følelses mere intens og han mærkede hvordan hele hans krop var begyndt at sitre mere og grebet om hendes hofter blev blot mere fast, som han mærkede det var lige oppe over.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: KraveKage, Charizard
Lige nu: 2 | I dag: 10