Nyala var iført en rød hør kjole, med en dyb v udskæring, som hun trådte ind anede hun flere blikke. Nyala ville smile kort selv tilfreds, og gik op til kromutter og bad et glas rødvin.
Ela 25.05.2023 21:45
Nyala var atter at finde i Dianthos, efter en aldeles kedelig dag, men intet brugbart var hun gået ind på et de lokale kroer. Nyala var iført en rød hør kjole, med en dyb v udskæring, som hun trådte ind anede hun flere blikke. Nyala ville smile kort selv tilfreds, og gik op til kromutter og bad et glas rødvin.
snapefan 26.05.2023 12:22
Asger var som altid at finde på en kro, efter en lang dag i værkstedet var det øl, som var hvad der skulle til og gerne mange! Han var en mand man hurtigt fik øje på, med det lidt hårde ydre og de intense mindre øjne, den brede hals, skægget og den solbrune hud. Stadig iført alt sit arbejdstøj et var efterhånden det han mest gik i, det var heller ej mange timer han brugte væk fra sit værksted. Med mindre han var på kro eller også henne på bordellet hvor man ofte kunne finde ham, smeden var måske kendt for at være en smule lummer, men alle vidste også han ej kunne gøre en flue fortræd....Siddende ved baren kunne man tydeligt hører en varm latter, der næsten fik rummet til at ryste, efterfulgt af endnu en historie han havde allerede drukker sin 4 øl, så humøret var højt og kroppens varme steg. Han lod sig denne aften give alle ved baren en omgang, dette fik vist gjort de fleste glade. Blikket gled lidt rundt som han begyndte at overveje, om det måske var denne aften han burde finde sig en at hygge med? han havde jo fri dagen efter fordi lærlingen nu kunne styre biksen en dag alene, så han kunne sove længe det var nu en skøn ting. Kort strejfede hans blik en ung køn kvinde i rød kjole, han blinkede drilsk til hende før han så videre rundt, og lod sig drikke mere af sin øl. Han slappede af når han var her, det var nu meget rart at få lidt andet at se end værkstedet. Men det varede ikke længe før man igen kunne hører ham, fortælle lystigt om sine rejer eller hvor travlt han havde haft det i biksen....
Ela 29.05.2023 19:41
Nyala fangede let det drillende blik fra den berusede mand. Hans attitude og udstråling var typisk de hårdt arbejdende single mænd, som nok ofte hver dag endte deres dage eller rettere sagt aftner på kro. Drikke dem til den lykke de forventeligt ikke havde. Nyala morede sig over så små mennesker og deres glæde. Hun besvare blikket med at vende en øjne af ham. Hun havde svært udstå sådan højttalende personer. Nyala var mere rolig, som edderkopper der venter på deres bytte til at blive fanget i hendes spind. Nyala afsluttede sin glas og gik mod dametoilet for at friske sig selv op.
Nyala tog lidt kold vand i ansigtet som hun kom der ud. Selv her fra kunne hun høre manden, eller også var fordi at hun ubevidst kom til at lytte efter om hun nu også kunne hører ham her. Det undrede hende ikke. Det gav hende dog en ide, at se hvor langt hun kunne trække den.
Nyala havde før leget med fuldemænd. Sidst endte det med hun dræbte ham, mon det ville blive lige så voldsomt denne gang.
Nyala kom ud og fandt ham hurtigt, lage hånden på overarm og nærmest beordre "fortæl mig den farligste oplevelse du har?". Hendes smil var fangende og ville kende den, netop for at overgå den.
snapefan 29.05.2023 22:36
Asger var ej helt fuld endnu, en mand af hans størrelse kunne drikke mere, end man lige skulle forvente men humøret var som altid højt. Det var her han bedst kunne slappe af, at være hjemme alene minde ham bare om, at han ej havde fået sig en familie selv, derfor brugte han mere tid her, og i sit værksted. Han havde dog fået ordre på at holde sig væk dagen efter, når lærlingen var der, for knægten var ved at lærer ham at fri betød holde sig fra at arbejde. Deres øjne mødtes kort, om hun var interesseret kunne han ej vide, og som han så hende gå til toilettet blev han blot grebet af at snakke igen, og grinede muntert, som han drak lidt mere øl det.
Blikket gled mod kvinden som han mærkede hende ved hans arm, brynene rykkede en smule undrende sammen, som hendes ord lød " hvorfor skulle jeg dele det med dem min kærer?" spurgte han, det første man kunne var vel at præsentere sig eller noget? Han betragtede hende en smule, dog med et varmt smil på læben selvom blikket altid virkede seriøst.
Ela 31.05.2023 05:35
Indvendig rullede hun med hendes øjne og tænkte at manden var da lettere kostbar. Istedet smilede hun venligt og forsatte "De fortæller så lystigt om alt andet, hvorfor så ikke fortælle en historie på min anmodning?" Hendes stemme var sød og imødekommende, og hun kunne være al andet end sød.Berøringen var kortvarig og hun opfangede ikke de store følelser, glæde irritation. Mon det var hende? Nyala var også ligeglad, hun ville blot fylde dette lille menneske med alle andre følelser end glæde. Hun grinte indvendig. Hvorefter hun tog plads ved siden af ham, fik bestilt et nyt glas rødvin og så mod ham, med let smil "Jeg er Nyala".
snapefan 31.05.2023 10:25
Asger betragtede hende, han kunne ikke sætte en finger på det, men hun fik hans hår til at rejse sig en smule i nakken, det kunne også bare være øllenes skyld ? Som hun insisterede rynkede panden sig en smule, han sendte et skævt smil " hvis de så gerne vil vide det, må vi finde et mere privat sted at snakke? ikke alle behøver at lytte med til den fortælling" sagde han så. Skulle hun vide om tabet af hans bror, blev det ikke her iblandt alle andre, det var en af de ting han holdt tæt på hånden.
Han var ej klar over hendes intentioner, men at udvælge ham var næsten synd, Asger var en god mand der passede sit arbejde og altid hjalp andre, selvom han ikke fik meget igen. Men som alle andre havde han også egne problemer at tænke på, så som at føle sig ensom og bruge mere tid væk fra sin bolig fordi der var så stille, derudover var der stadig den store frygt for drager, det væsen der tog hans brors liv, for øjnene af Asger uden han kunne gøre noget, han havde ikke set sin familie siden han flyttede fra dem, måske af dårlig samvittighed?
Han rakte en stor hånd imod hende " god at møde dig Nyala, jeg er smeden Asger " sagde han ærligt, så van til at sige sin stilling for ærligt, hvad var han uden sit arbejde? han drak mere af sin øl, imens han betragtede hende og afventede lidt, hvad hun ønskede af ham?
Ela 31.05.2023 11:34
Nyala blev ganske tilfreds over hans konstatering, på denne måde kunne hun også lettere manipulere ham, uden nogens andre indvendinger. Derudover havde Nyala fornyligt fået ny krop, hvilket gjorde at alle ikke kendte hendes skikkelse. Hun havde endnu ikke helt tilpas i kroppen. Da det ikke var denne hun var født i, og det var den første hun havde skiftet, trods hendes lange liv. Utroligt for nogen. Nyala tog imod hånden og fornemmede en vis frygt. Det glæde hende og hun sugede det til sig. "I lige måde" Nyala havde på ingen måde tænkt sig at sige sit erhverv. Hun kunne være sikker på at han ville forsvinde, hvis han havde en ide om at hun dræbte andre på andres forespørgsler.
Hun tog sit rødvinsglas og rejste sig gik mod det fjerneste bord i kroen og satte sig ned. Hun lage den ene ben over det andet og hovedet en anelse på skrå "Lad mig hører" forsatte hun hvor hun tidligere havde sluppet, og så med intense varme øjne. Glæden over at snart skulle se en ændring i hans mimik tirrede hende.
snapefan 31.05.2023 13:38
Asger ville måske i ædru tilstand have takket nej, men alkoholen fjernede noget af dømmekræften, men for nu var der intet han rigtig bemærkede. Han gav hendes håndryg et høfligt kys, før hun rejste sig og han bestilte sig lige en ny øl, for at kunne tage denne med sig til hendes bord. Den store smed satte sig ned, og et let suk slap fri som ryggen kort fortalte, hvor øm den faktisk efter et par hårde dage med arbejde. Blikket rette sig imod hende, hun var nu ganske nydelig at se på, det varede ikke længe før han lagde en hånd imod hendes lår for at kærtegne det en smule udfordrende for at se, om hun måske var interesseret i mere ?
Kort tog han en tår øl, før han rømmede sig en smule og så på hende med et lidt mere alvorligt blik " i år 2015, så jeg min storebror blive dræbt og ført bort af en drage, han beskyttede mig men vi kunne ikke kæmpe imod den, den var alt for stor og stærk " forklarede han, kort lod han blikket glide ned, han følte skam over ikke at have kunne redde sin bror eller tage hans sted, men det var ikke et valg han havde truffet. Lige siden den dag havde han fået en stor frygt for drager, blev nærmest fysisk og psykes dårlig skulle han støde på en " hvorfor så interesseret?" tilføj han spørgende, lod sin hånd glide lidt længere på hendes ben.
Ela 05.06.2023 21:34
Hvilken gentleman han var, tænkte hun kort. Nyala var en anelse overrasket, efter som hun havde sat han i bås son en lettere drukken mand der bare kom for at fuld og flirte med erhverv der havde interesse og ellers tale højt og larmende om hans historier. Hun kunne dog ikke dreje hvorvidt de var sande eller en historie der blot havde udviklet sig om årene gik.Nyala smilede indvendig, åh hvad denne mand ikke vidste var at hendes evne ved enhver berøring gjorde at hun kunne føle alt han følte. Det gav hende en overhånd og ville derfor blot smile kærligt og lade ham kærtegne låret. Alene af den grund at hun kunne få indblik i hans følelser.
Før han overhovede var begyndte at tale følte han skam, som han følte fik hun snert af hans frygt. "Så du frygter nu drager?" Spurgte hun lettere direkte. At hans bror blev offer var vel en skam.
"Åh det er hemmelighed". Drillende hun og lænede sig tilbage og tog en slurk af sin vin.
snapefan 05.06.2023 22:06
Smeden havde en del sider, det var bare ikke alle der kom frem, han var god til at lukke ting inde især de negative fordi han altid prøvede at være hjælpsom og god. Men det kunne være hårdt når folk tog det for givet, ikke lige overvejede at give en hånd igen? Det var ikke altid nemt at være ham, men han brokkede sig ikke tværtimod, blikket betragtede hende let. Hun fjerende ej hans hånd, så han fortsatte med at nusse hende, uden at vide hvad hun gjorde eller kunne, endnu en der udnyttede ham som så mange andre. Blikket gled tilbage imod hende, panden let rynket " ja det gør jeg vel, de er nogle forfærdelig bæster" sagde han, det var det eneste dårlige han kunne sige om et andet væsen.
Han drak lidt mere af sin øl, ikke helt sikker på hvad hun ville ? " men hvad vil de så nu? jeg har fortalt det" svarede han spørgende, fingrene strygende tættere imod inderlåret, uden at tage blikket fra hende.
Ela 05.06.2023 22:47
Nyala fornemmede en mørk følelse, en følelse af at blive glemt. Hun morede sig over at hans så menneskelige følelse, de var så banale især i hendes verden. Hun jo så gammel. Mon han var menneske, han lignede og havde følelser som et. Før havde skindet dog bedraget hende. "Det er de vel, jeg har aldrig selv set et kun hørt historier" dette var ganske sandt. Nyala drømte dog om dem, hvor mageløst det ville være at flyve på en. Hvilken frihed og magt. "Sig mig, hvad drømme en smed om?" Spurgte hun høfligt, selvom hun var ligeglad med svaret, så skulle hun have lokket i sin fælde.
Så utålmodig manden var, hun grinte indvendig. Morede sig allerede over hendes lumske planer. At fører han til frygten ville være episk. Hun vidste dog ikke hvor der var drager, men hun kunne føre han til bjergene og lade ham være i troen. Se den lille mand bønfalder hende og hun til sidst ville føre han tilbage. Han ville selvfølgelig stå i gæld til hende. Genialt. "Vent og se".. hun ville ikke røbe det, ikke før det var forsent for ham.
snapefan 05.06.2023 23:12
Asger var blot et menneske, et menneske der allerede havde oplevet en del, han prøvede at gøre sit bedste for alle andre. Men i sandhed savnede han at blive set rigtig, denne kvinde var blot en af mange der ville udnytte ham, var han bare den type folk udnyttede eller hvad? Han nikkede og drak lidt mere øl, som han prøvede at skubbe mindet væk igen, det var ikke noget rart og selv den dag i dag, savnede han sin storebror. Han lod et suk slippe " jeg drømmer om at finde en partner, ikke at være alene hver aften i hjemmet, en der vil fortælle at arbejdet kan vente" hans ord var sande, han følte et tomrum som så ofte blev dækket af alkohol eller besøg af mænd og kvinder, men de ville sjældent se ham igen...
Han fjernede hånden fra hende, for at klø sig let i skægget, hun afslørede ikke meget. Havde han ikke været beruset ville han nok have været mistænksom nu, hvis ikke være gået for længst. Men nu blev han dog siddende og drak sin øl, imens de intense øjne betragtede hende, undrede sig en smule...
Ela 06.06.2023 08:00
Nyala kunne føle et savn, til hvem eller hvad kunne hun ikke definere, men som han fortalte konkluderende hun at det var det liv med en anden han mest ønskede. Nyala fnøs endvendig dette var ikke stedet en kunne finde sig en partner. Nyala havde indtil nu været meget stille og sagde opmuntrende "måske De skulle se andre steder for at møde en". Nyala gættede på at han altid var her eller nogle andre få steder også på sit arbejde og sådan gik hans tommerum. Hvilket ynkeligt liv. Tænkte hun.
Hun drak endnu en tår og sagde roligt "Jeg er selv flyttet hertil for under et halvt år tilbage, er der nogen steder af Dianthos som jeg bare må se?". Spurgte hun en anelse sukkersødt. Mennesker elskede at snakke om alt og ingenting og skulle hun lokke ham, blev det nødvendigt at have dækhistorie. Hun kunne næppe sige, hun var en dæmon og kede sig og han var igang med at blive hendes legetøj.
snapefan 06.06.2023 08:53
Asger betragtede hende som de sad lidt i stilhed, jo han kunne vel gå andre steder, men det var ikke fordi han havde synderligt meget fritid. Det var heller ikke alle steder man ville forvente, at støde på smeden så og kunne nogen lide ham, vidste de ligesom hans dør altid var åben? " måske men min tid er knap, og jeg passer ikke ligefrem ind alle steder" erkendte han, nikkede lidt imod hans store skikkelse. Kendte man ham ikke kunne man hurtigt føle sig intimideret, af den store skikkelse og de altid så intense øjne, selvom han i sandhed ikke kunne gøre en flue fortræd
Hans bryn rykkede tættere sammen ved hendes næste ord, imens han let kløede sig i skægget " jeg er nok ej den rette at spørge kærer" svarede han ærligt "jeg ser mest kun dette sted, badehuset og mit værksted, men tvivler på det interessere dem" Tilføj han efterfulgt af et undskyldende smil, imens han lænede sig lidt mere tilbage, og gav sig til at tømme sin øl.
Ela 06.06.2023 09:13
Nyala der selv var ganske lille og lettere petit passede ind de fleste steder og især når ingen vidste hun var dæmon. Hun havde aldrig rigtig overvejet om hvorvidt hun passede ind eller ej. "Det er vel man selv gør det til". Sagde hun med kært smil. Det mente hun reelt, at alle passede ind, men viste han andre anderledes så korrekt ville han ikke passe ind. Nyala havde ellers håbet at netop det kunne føre ham med ud herfra og hen til hendes lumske planer "aldrig døm en bog for dens forside". Svarede hun drillende, med et let glimt i øjet. "Er De opvokset her?". Spurgte hun roligt, for så måtte han have set mere af byen og ellers kunne den være nødvendigt at gøre ham mere beruset, så hun kunne måske lettere få ham lokket ud.
Hun smilede kort før hun rejste sig og bestile en øl og bar den ned til ham med et let charmere smil. Før hun igen satte sig ned og tog en slurk af sin rødvin. "De så, så tørstig ud". Sagde hun som begrundelse for at købe ham øllen.
snapefan 06.06.2023 17:59
Asger trak en smule på skulderen, han følte blot at hans store skikkelse ikke kunne passe ind alle steder, det var mest af alt nok hans egen mening. Hendes ord var en smule mystiske, men igen gjorde alkoholen at han ej tænkte for meget over det, smilede blot til hende før han rystede på hoved " jeg er opvokset i Medanien" fortalte han ærligt, det var så meget anderledes men på en måde, kunne han godt lide byens trængsel og alt det liv der var her, følte sig bedre tilpas med flere folk omkring.
Han betragtede hende undrende, som hun forlod ham for så kort efter at komme tilbage med en ny øl, havde han da ikke fået rigeligt? Men for nu måtte han tage imod, og hævede den som en skål, før han tog endnu en tår og brummede let for sig selv " er de herfra ?" spurgte han, før han igen lænede sig lidt frem, og lod en hånd igen nysse hendes lår en smule, imens den anden blev brugt til at drikke øllen med, sendte hende et let smil.
Ela 06.06.2023 20:46
Hun nikkede roligt, Medanien er et større landstykke, det undrede hende at han ikke oplyste det specifikt. Hun gad dog ikke at spørger mere ind til det, det var ligegyldig information.Nyala smilede og indvendig havde hun lyst til rulle med øjnene eller det værre. Der skulle noglegange ikke meget til at irritere hende. Hun da få øjeblikke sagt at hun var flyttet hertil, så kunne vel ikke samtidig være herfra. "Nej, jeg kommer fra Rubinen". Sagde hun roligt og måtte bide sig let i læben for ikke at vrisse en smule. Nyala hade at gentage sig selv og tog et dyb vejrtrækning for ikke at blive for irriteret på ham.
Hun smilede let som hånden atter blev placeret på hendes lår, drillende lod hun sin egen ligge på hans, hun var ganske rolig og hans følelser ville begynde at strømme ind i hende.
snapefan 07.06.2023 09:51
Asger ønskede ikke at oplyse for meget om sin familie, klar over hans far nok stadig boede i barndomshjemmet, og ønskede ikke fremmede skulle opsøge ham, ikke at manden ikke kunne forsvarer sig selv. Han var trods alt meget mere kampdygtig end smeden var, til farens store skuffelse. Hans spørgsmål var måske dumt, men alkoholen fik det til ikke at blive formuleret, helt som han ellers normalt ville, dog sagde hun ikke noget til hans lille fejl? Blikket vandre let over hende " Rubinen ? blev varmen for meget for dem?" spurgte han ærligt nysgerrigt, før han lod sig drikke mere af øllen, selvom han nok ej burde få mere for i aften. Han havde allerede med denne drukket to øl mere ned normalt, for normalt var han klar over hvor meget han kunne tåle, for også at kunne gå hjem senere.
Hendes hånd lagde sig på hans, kort smilede han før han førte sin hånd længere op og under kjolen, nu hvilende tæt på hendes underbeklædning. Han var måske en smule tændt, hun var smuk og han var godt beruset " de vil vel ikke med op på et værelse?" spurgte han, sendte et let frækt smil til hende.
Ela 07.06.2023 13:09
Den reelle grund til hun havde forladt Rubinen var at arbejdet var afsluttet og hun vendte tilbage Dianthos, et herlig sted at finde uskyldige ofre uden at tiltrække for megen opmærksomhed. "Ja, og al sandet" svarede hun med et let smil. Det var ikke helt usandt, selvom hun nød letpåklædte skabninger, og dårlige undskyldninger til at komme i vandet. Så var sandet det værste hun kendte til i Rubinen, det kom ind alle vegne, selv når hun teleportere formåede det at lurer sig med. Nyala klappede i sine hænder som han gav det forslag hvilket genial ide. Nyala havde intet imod hans berøring, men det var ikke det som tændte hende. Det var mere at hun skulle se hans frygt der ophidsede hende, men det skulle han nok få lov at se "Det kunne jeg godt lokkes til". svarede hun med et kærligt smil og slap hans hånd. Det var tydeligt ud fra hans følelser at han havde eksotiske planer, hvor hendes var sadistiske. Nyala ville afslutte sin rødvin, for derefter at rejse sig og lade ham føre vejen op til værelset.
Nyala ville lade ham komme til hende, da der skulle være berøring inden hun kunne transportere dem.
snapefan 07.06.2023 17:46
Asger ville først føre hende med hen for at leje et værelse, før han ville fører hende med ovenpå til det netop lejet værelse, her ville han roligt lukke dem ind. Han var næsten sikker på nu at hun ønskede ham, det måtte jo være grunden til han ville med? som de trådte ind lod han kort blikket vandre rundt, før han kløede sig en smule i skægget og vendte sig imod hende. Det virkede til hun vente på han hanlede først, derfor gik han hen fora hende et smil gled over læben, som blikket gled ned ad den smukke skikkelse, så spinkel i forhold til ham. En stor hånd lagde sig imod hendes talje, som han trak hende tættere på sig, hovedet søgte ned for at placere et kys imod hendes hals, han sukkede let imod hendes hud, duftede til hende og for nu næsten sikker på hvad der ville ske, det var tydeligt at mækre hans lyst.
1 2
Chatboks
IC-chat▽