"Skat... hvad hedder din mor egenligt?" spurgte hun ham og havde faktisk aldrig fået det fortalt, hvilket var lidt mærkeligt, men hun tænkte at Jack måtte havde glemt alt om det, siden han jo vel egenligt kun kaldte hende for mor og ikke hendes rigtige navn. Hendes hår var flettet i en flot tyk fletning der løb ned af hendes højre skuldre og hestehalen var børstet godt igennem, samt hun havde også fået Jack til at strile hende lidt med en kraftig børste, hvilket hun syntes han havde nydt lidt mere end hvad var behøvet, især da han nåede hendes bagdel. Men hun havde nydt det virkelig meget og kunne nu skinde flot sort med sin pels og lignede virkelig en flot pige. Hun hørte pludselig hjul kører på gruset og stivnede et halvt minut mens hendes øre var helt oppe og hørte efter om det var hjul der bare kørte forbi dem, eller om de drejede op til hende. Hendes hjerte hamrede som om hun galloperede.
RødeAfro 07.05.2023 18:26
Vejret var fantastiskt, kunne næsten ikke være bedre! Det var varmt, men ikke så man blev kogt, det var vindstille og fuglene fløjtede over det hele. Det eneste sted der var lidt panik på var i Blueberrys hus. Hun farede rundt og var virkelig nervøs! Hun havde aldrig været så nervøs før i sit liv, og alt fordi en meget særlig kvinde skulle komme forbi! De havde fået et brev tilbage fra hendes mor, og havde haft sammenlege mens Jack havde læst op, men der fra kom nervøsiteten op i Blueberry, for i brevet stod der at hun ville være der om 2 dage, og Blueberry følte ikke hun var det mindste parat! Derfor havde hun lokket Jack ud for at jage noget mere, så hun kunne fylde salt-tønderene bare en smule op med andet end fisk. Og selvfølgelig havde Jack været en absolut fantastisk mand og bragt hjem det ene dyr efter det anede, aldrig det samme, så der var meget forskelligt da den endelig dag kom. Blueberry havde fået styr på Jacks mors soveværelse, og deres eget med sengetøj og dyne og puder der lå snore-lige. Hun havde valgt at tage sin lange croptop på med de lange ermer for at være så lidt kropsvisende som muligt. Hun vidste trods alt ikke hvordan hans mor havde det med bar maver og kroppe generelt, så for ikke at give et dårligt førstegangs indtryk så havde hun klædt sig så mindst krops visende som muligt. Hun havde også trukket i forklædet og lavet en lille ret til når Jacks mor kom, for hvis nu hun var sulten, så skulle det ikke være på Blueberrys gård hun sultede. Men i al den her flyven rundt, så havde hun ikke glemt Jack, for hun havde hver aften ved spisetid sagt stop for alt forberedelse også hygget sig med Jack til de falde i søvn sammen, og hun havde fundet ud af at hun nød at flette fingre med Jack når de lå i sengen og puttede sammen, og at have hans hoved mod hendes bryst, var virkelig dejligt. De havde holdt deres sex til om morgen og aften, så de ikke brød koncentartionen om at gøre klar til Jacks mor. Hun fandt sig dog pludseligt meget forvirret da de kom til dagen hvor hun skulle komme, og gik over til Jack i den gode lænestol og kløede sig lidt på hovedet."Skat... hvad hedder din mor egenligt?" spurgte hun ham og havde faktisk aldrig fået det fortalt, hvilket var lidt mærkeligt, men hun tænkte at Jack måtte havde glemt alt om det, siden han jo vel egenligt kun kaldte hende for mor og ikke hendes rigtige navn. Hendes hår var flettet i en flot tyk fletning der løb ned af hendes højre skuldre og hestehalen var børstet godt igennem, samt hun havde også fået Jack til at strile hende lidt med en kraftig børste, hvilket hun syntes han havde nydt lidt mere end hvad var behøvet, især da han nåede hendes bagdel. Men hun havde nydt det virkelig meget og kunne nu skinde flot sort med sin pels og lignede virkelig en flot pige. Hun hørte pludselig hjul kører på gruset og stivnede et halvt minut mens hendes øre var helt oppe og hørte efter om det var hjul der bare kørte forbi dem, eller om de drejede op til hende. Hendes hjerte hamrede som om hun galloperede.
jack 07.05.2023 19:01
Jack var blive godt træt at blive hønset ud af døren og hadet sandt sig lidt der var også begrænsninger på hvad han kunne jage nu hvor fåret var kommet så han hadet sat sig lidt for at læse lidt i en bog han hadet søgeret for det uden for mens hun ikke hadet set det for han det lød som om Blue var godt stresset han sukket lidt da hun kom tæt på ham og lage hoved lidt tilbage og kysset hende hage lidt mens han så rundt og på hende igen han kunne godt huske sit mor navn selv om han ikke helt brugte det hele tiden han tøve dog lidt og og sagde så stille og rolige han strøg sig sit hånd under hagen i efter tænk som mine hadet han ikke fortalt hende hans mors navn han smed stille bogen fra sig og sagde " o for pokker da det har jeg jo selt ikke sagt noget om... jamen hun hedder skam min mor hedder Anilia og min far hedder Choie og min bror hedder Tombo og min søster navn er Aslige" svaret han stille og så stille med et varmt blik hen mod hende han rejste sig op og grinte lidt og så ind i hedes øjne
" tag det rolige skat hun skal nok kunne lide dig så længe du bare er dig selv " svaret han og kysset hendes små hænder lidt men gik over for at begyndte at tøre lidt af for at hjælpe hende lidt han vidste godt det var en Kenutavers natur at gøre alt for manden men han kunne ikke bare lade som ingen ting og måtte gøre noget for at hælpde hende lidt så hun også kunne slappe lidt af der efter hældte han noget vand op til hende som hun kunne drikke af i et gals jack Drak selv stille med et blidt tone han vidste ikke hvornår hun ville komme hun kunne jo komme hvornår som helst det kunne være han sukket lidt og lade sit hoved hvile mod blues han var sikker på hun nok skulle klare den vis der var nogle som kunne var det hende selv og slog han hende lidt på røven da han gik uden for for at sætte sig lidt han kikket lidt mod stigen og holdte øje med om hans mor kunne dukke op i en heste vågn eller bare en hest han sukket lidt og kikket ned på glasset lidt det hadet været et helt andet liv de sidste par dage med blue noget han ikke hadet set sig s elv i men måske var det der netop gjorder det så godt Jack smilte stort og sukket lidt mens han tog en glas op til munden og drak det hele de skulle ikke tro han bare sad her og slappet af og lod blue gøre det hele
" tag det rolige skat hun skal nok kunne lide dig så længe du bare er dig selv " svaret han og kysset hendes små hænder lidt men gik over for at begyndte at tøre lidt af for at hjælpe hende lidt han vidste godt det var en Kenutavers natur at gøre alt for manden men han kunne ikke bare lade som ingen ting og måtte gøre noget for at hælpde hende lidt så hun også kunne slappe lidt af der efter hældte han noget vand op til hende som hun kunne drikke af i et gals jack Drak selv stille med et blidt tone han vidste ikke hvornår hun ville komme hun kunne jo komme hvornår som helst det kunne være han sukket lidt og lade sit hoved hvile mod blues han var sikker på hun nok skulle klare den vis der var nogle som kunne var det hende selv og slog han hende lidt på røven da han gik uden for for at sætte sig lidt han kikket lidt mod stigen og holdte øje med om hans mor kunne dukke op i en heste vågn eller bare en hest han sukket lidt og kikket ned på glasset lidt det hadet været et helt andet liv de sidste par dage med blue noget han ikke hadet set sig s elv i men måske var det der netop gjorder det så godt Jack smilte stort og sukket lidt mens han tog en glas op til munden og drak det hele de skulle ikke tro han bare sad her og slappet af og lod blue gøre det hele
RødeAfro 07.05.2023 19:57
Blueberry så på Jack som først så tænkende ud før han svarede hende. Hun syntes det var lidt sødt at han skulle tænke over det. Han var virkelig vant til bare kalde hans mor for mor. Hun så undrende på Jack og mindes at Jack havde Choie i sit navn? Hun kunne ikke lade være med at grine da han kyssede hendes hænder imens han forsikrede hende i at det nok skulle gøre.
"Jeg ved det, men... det er første svigermor nogensinde for mig og jeg vil så gerne gøre et godt indtryk på hende" sagde hun og gav ham de store brune triste øjne. Hun smilede dog stort da hun så han gik over for at hjælpe hende og hun tog glædeligt imod vandet han havde hældt op til dem begge. Hun lod Jack gå udenfor og skyndte sig at rette stolene til, så alt så perfekt ud, før hun så kom ud til Jack og så over hovedet af ham, og ned ved indgangen af hendes land. Hun havde været lidt trist over at den første lyd hun havde hørt, var blot kørt forbi, og hun tænkte over om han havde beskrevet hendes sted rigtigt, så hans mor kunne finde det? Men da hun så så en lukket hestevogn komme rullende langs vejen og dernæst dreje op af hendes vej, klappede hun spændt i hænderne, og lagde sine arme om Jack og krammede hans hoved ind til hendes bryst.
"Det hende-det hende-det hende" hviskede hun spændt og slap ham selvfølgelig hurtigt igen, for at tage forklædet af og hænge det på plads før hun lagde armene ned foran sig og havde rejste øre og hjertet hamrede afsted. Hvordan så hans mor overhovedet ud!? Lignede hun Jack eller var hun helt anderledes?? Og hvordan kunne Jack være SÅ afslappet!? Blueberry så kort på Jack med et spændt blik og så så på hestevognen som roligt stoppede op foran huset og kusken, der var en meget velklædt halvkat åbnede døren op for Jacks mor så hun kunne komme ud. Blueberry havde lyst til at eksplodere i spændning og måske bare stikke af før hun så hende. Og som Blueberry så første sko stikke ud af hestevognen bukkede hun hurtigt hovedet ned.
"Velkommen til min gård, mit navn er Blueberry Cherry, men kald mig bare Blue som din søn gør" sagde hun med sin blide stemme, og først her i sidste sekund havde hun formået at samle sig selv, og bruge sin normale stemme igen.
jack 07.05.2023 21:16
en heste vågn kom stille køren hen mod dem Jack kunne godt se det var deres han lod hånden glide så godt han kunne om hende da hun stod næsten og trippe og var spændt Jack kunne ikke lade vær med at grine lidt over det hun virkede som et lille barn Jack gik stille hen til porten han kunne se hendes hals bånd hun hadet på men sagde ikke noget Jack ventede på sin mor spændt da døren åbnet sig til heste vågen steg en halv dyr halv menneske ud af vågen og så sig omkring hun hadet fin hat på og fin grøn kjole på også hun linde Jack i øjne og udsendte næsten hun kikket lidt på gåden og åbnet først munden det var en flot gård hun gik stille hen til sin søn og gav ham et kram jack gav et kram tilbage og så på sin mor " tak fordi du gad og komme det betyder meget for os og for hende " svaret han stille og rolige mens han kysset hende på kinden han nusset sin mors skulder og sagde så stille i hendes øre " vær nu sød hun har været pænt spænd på at møde dig og gjort rent de sidste par dage " svaret Jack lidt spændt Jacks mor nikket lidt til det og gik ham i møde han bukket lidt for hinden og som tegn på hun var velkommen ind
" NÅ så du er altså kvinden der har strålet min Jacks hjerte... hmm " svaret hun stille og kikket lidt på blueberry og studeret hende hun hadet ikke regnet med at Jack var til halv hests og halv menneske man ville hurtige kunne mærke af her var en kvinde man ikke skulle løbe om Hjørne hun gik lidt rundt om hende for at studere hende da de kom inde for hun løfte hendes hage lidt ikke for stramt og tog så hendes hænder med blide tegn det ville føle som at holde Jacks hænder lidt hun så så ind i blueberrys øjne for at se om der var noget at fange men så kom det stille fra hende " hm hm ja jeg kan se det lige som mig selv den gang " sagde hun så sødt og lage sin kolde hånd på hendes kind " jeg kan se hvorfor han holder af dig " svaret hun blidt og vendte sig mod
jack som stod og kikket lidt ned i gulvet og trippet lidt med foden han lod hende gøre det og gav Blue et blik i at det var oki for hun ville se sin sviger inde an inden hun sagde " jeg holder ikke kun af hende " svaret han blidt og gik hen for at give hende et kys på kinden for ham betød udsendte ikke helt noget så længe føleren var rigtigt " nu hvor du har godkendt hende syntes jeg blue skulle vise rundt på gården så tager jeg maden frem og sådan noget så kan i også snakke lidt" jack kikket på blu og lod sin mor trykke sig lidt tætter på blue som grinte lidt hans mor kikket dog lidt over raskede men sagde "det lyder som da en god ide så kan vi få en kvinde snak og lade manden tage maden " svaret hun med et grin hun tog blidt blue om armen og og begyndte at gå jack selv grinte lidt og så efter blu
RødeAfro 07.05.2023 23:44
Blueberrys øre vippede i spænding og fik store øjne da hun så hans mor kommer ud af vognen. Wau han lignede sin mor! Hvordan i alvderden så hans far så ud!? Hun lod Jack føre ordet da hun selv nok være alt ALT for nervøs med det samme for at komme med en sammenhængende sætning. Men hun syntes at han havde en smuk mor! Holde sig godt og havde meget pæn pels, hvis ikke pænere end Jack, men som kvinde gik man vist også mere op i den slags, det vidste hun i hvert fald for sig selv. Hun hørte ikke hvad Jack hviskede til hans mor, men ørene stoppede bræt da hun så henvendte sig til Blueberry og kunne mærke nervøsiteten stige da hans mor konkluderede at det så var hende som stjal hendes søns hjerte. Hun mærkede Jacks mors blik på sig og nu ville hun ønske at Jack ikke var blevet så vant til at bruge sine tænder om hendes hals når de havde sex, så hun var nød til at bære halsbåndet så hans mor ikke skulle have DEN slags forkerte tanker.. så heller bare et halsbånd som en mærkelig ting.. Da Anilia så begyndte at gå ind gik Blueberry nervøst efter hende og gav hende en hurtig gennemgang af hendes hus, før Jacks mor vendte rundt og tog fat i Blueberrys hage og løftede den kort, før hun så tog fat i Blueberrys hænder. Det var en meget intens stirre konkurence følte hun at hans mor gjorde med hende. Blueberry sukkede lidt lettet da Anilia så snakkede igen og lagde sin pote på Blueberrys kind og smilede så stort til hende."Du kan tro jeg også holder umådeligt meget af din søn, og.. for at rette dig lidt.. så var det ham der stjal mit hjerte først, han er virkelig en charmerende mand" sagde hun med et varmt og stort smil. Hun blev dog ret overrasket over Jacks foreslag, men syntes egenligt det var en rigtig god ide. Blueberry grinede blidt da Jack trykkede sin mor tættere på Blueberry og lod Anilia tage fat om hendes arm, hun var virkelig blød i pelsen!
"Jamen så lad mig vise dig hvad jeg har kørende her" sagde hun med en blid stemme til Jacks mor og roligt fulgte hende ud og startede selvfølgelig med det hun var mest stolt af.
"Ja det er svært at misse, men det her er en majs farm, som det er nu mangler det stadigvæk et par få måneder før det hele er færdigt og der er majs der kan høstes. Det er lidt det jeg har gjort år efter år her på gården, som jeg har arvet" sagde hun med stolthed i stemmen. Hun gik roligt rundt om huset for at vise Jacks mor de andre små ting hun dog også havde foruden majs marken. Hun stoppede lidt foran hønsegården.
"Jeg føler lidt jeg må uddybe i hvad jeg sagde før.. Jacks mor.. Din søn ændrede mig faktisk virkelig meget, ikke at jeg var en skurk før, men jeg var meget bitter og bidende, men din søn var den første der ikke flygtede fra mig men sad bare og snakkede til mig, imens jeg lidt skældte ham ud.. Jeg stolede ikke på nogen som helst ud over mig selv, før han kom, og han fik mig til at stole på ham.. du har opdraget en fantastisk mand" sagde hun med et stort smil og rømmede sig let imens hun rødmede lidt over at hun faktisk roste hendes søn så meget foran hans mor.
"Undskyld jeg sådan plabre løs!" kom det så fra hende imens hun så på Jacks mor og så på hende med et undskyldende blik.
"Dog må jeg undskylde også for at stoppe Jacks rejse, havde det ikke været for mig havde han sikkert været hjemme nu" sagde hun og lo lidt og håbede det kunne lette nervøsiteten for hende i hvert fald.
"Hvordan var Jack som barn?" spurgte hun så Jacks mor og smilede stort varmt, imens de stod foran hønsehuset med de koglende høns der gik rundt og huggede i jorden.
jack 08.05.2023 12:04
Jacks mor Anilia gik stille og rolige med blue i sine armen og kikket rundt for st fange den midste duft den midste ting som virkede mærklige. Men. Bort set fra det så virkede blue til at være kvinden for Jack hu sagde dog ikke noget da Blue snakket men. Lytte til hende og nikket “ ja det ser også ud til at du ved hvad du gør”svaret Anilia stille og kikket så stille på blue da hun forklaret sig på at han hadet endert hende nikket hun. Forstående og så ud mod marken “ ja han har en evne til at gøre sådan noget noget han har for sin far” svaret hun stolt og kiket så over på blue igen da hun spurte om hvordan Jack var som. Lllle tav hun blidt.
“ hnme Jack har altid haft en leder sjæl i sig og stille og rolige dog altid eventyr men som han bliv ælder blive tingen også mere kompliceret hans far og ham glæd fra hinanden jack bliv så voksen og han ville gifte sig men gik i panik og var sammen med en anden gik et galt så meget galt ar de i dag ikke kan døje ar se hinanden og da hans tidliger ex ikke kunne meee sammen med familen da hun var halv demon så gik de vejr for sig og tja så fandt han altså her med dig det jack har et godt hjerte min ven “ svaret hun stille og rejste sig stille og rolige op for at se på blue hun håbet hun forstod hende
“ hnme Jack har altid haft en leder sjæl i sig og stille og rolige dog altid eventyr men som han bliv ælder blive tingen også mere kompliceret hans far og ham glæd fra hinanden jack bliv så voksen og han ville gifte sig men gik i panik og var sammen med en anden gik et galt så meget galt ar de i dag ikke kan døje ar se hinanden og da hans tidliger ex ikke kunne meee sammen med familen da hun var halv demon så gik de vejr for sig og tja så fandt han altså her med dig det jack har et godt hjerte min ven “ svaret hun stille og rejste sig stille og rolige op for at se på blue hun håbet hun forstod hende
RødeAfro 08.05.2023 13:34
Blueberry smilede varmt til Anilia som hun sagde at han havde sin charme fra sin far, så kunne hans far da ikke være så slem igen? Blueberry så dog på Anilia da hun nævnte at Jacks ex var halv dæmon hvilket var en del hun ikke vidste. Men så gav det lidt mere mening, at hun havde været så ond mod Jack. Blueberry rynkede på næsen."Nu syntes jeg heller ikke om hende" sagde hun og trak et skævt smil. Blueberry så på Anilia med et varmt blik.
"Så nu har jeg lagt mærke til, Jack ligner dig super meget, hvordan ser hans far ud?" spurgte hun hende undrende og førte roligt Anilia mere rundt på Blueberrys gård.
"Og bare så du ved, Jack behandler mig virkelig godt, skønt jeg nok hunsede lidt rundt med ham her de sidse par dage, men dit besøg har virkelig gjort mig nervøs, jeg har aldrig haft svigermor" sagde hun rødmede lidt, imens hun kløede sig lidt over halsbåndet.
"Eller en kæreste for den sags skyld" sagde hun og følte hendes kinder var umådelige varme, indtil at en naboes hund kom gøende mod et sted i sten hegnet som var meget lavt, og skulle til at springe over, før den mødte Blueberrys blik. Hunden krøb langsomt sammen og vendte rundt og løb tilbage med halen mellem benene bogstavligt talt. Blueberry fnøs let og rystede på hovedet.
"Dumme hund, den prøver altid, men på det seneste har den lært at jeg ikke ligger fingre imellem" sagde hun med et smil og gik glad videre.
"Det var to små dværge der lærte mig det, Hr og Fru Hjørnetand, gnavende som dagen var lang, men de var gode ved mig da jeg dukkede op ved deres dør" sagde hun med et varmt smil.
"Forresten, Jacks evner, jeg så ham bruge den en gang. Han endte med at hoste røg op, er det en evne der ødelægger ham?" spurgte hun meget undrende, og syntes det havde godt nok været en stærk evne, men bagefter havde han følt meget ramt af dens tilbage slag.
jack 08.05.2023 19:44
jack mor kikket lidt med hårde øjne mod hunden den skulle ikke prøve på noget lidt nu med hende for hun var en skrabt dame når det kom til stykke hurtige vente hun sig mod blue og sagde så med et stille grin " nej det skader ham ikke på nogle måde det ser bare voldsomt ud alle mænd der hjemme kan det i en form mens kvinder bliver født med en helere krifter dog er Jacks børn ild besidder " svaret hun og vendte blikket mod Blue ikke igen han lod poten glide over hendes kind som var en meget fin pote og mere kvinlige " jeg hørte om dit problem med at få børn jeg skræv til Jack at jeg godt kunne gøre det men min kære det bliver ikke nemt og der ville komme smerter jeg håber du forstå at vis jeg fuld føre det her skal det ske for start til slut " svart hun med et stille stemme og begyndte at gå mod huset igen hun kikket lidt på jack som stod og dækket bord hun smilte svagt for sig selv og lage sin pote kærlige mod sin enge kind og så efter jack " det længe siden jeg har set ham føle sig så meget hjemme et sted så det gør mig ikke noget han kommer lidt for sent hjem " svart han med et blid tone hun fik dog set på
jack selv gik og nynnede lidt og så på et Starien lys han tænde den med en finger og kikket så hen mod døren han tænke de hadet meget at snakke om så han ville ikke forstyrre en kvinde til kvinde snak noget som jack forstod var et vigtige bånd på dem han tænke dog lidt på sine søskende om de ville kunne lide Blue han smilte svagt og satte sig stille hen i et hjørne stol og ventede
jacks mor vendte sig så og så på hendes halsbånd lidt hun peget på den stille " den der er nok ikke en god ide at have på for an hans far når du møder ham på et tidspunkt slaverig er en meget hård ting vi ikke bryder os om i vores famille jeg der dog forstånde og forstå hvad det mener med det men jacks far ville slå hovdet af dig og angribe jack vis han ser dig med det på " svaret han så stille men også så hun vidste de helst ikke så sdåan noget om kring et væsen hals dog kendte hun til betydigen
jack selv gik og nynnede lidt og så på et Starien lys han tænde den med en finger og kikket så hen mod døren han tænke de hadet meget at snakke om så han ville ikke forstyrre en kvinde til kvinde snak noget som jack forstod var et vigtige bånd på dem han tænke dog lidt på sine søskende om de ville kunne lide Blue han smilte svagt og satte sig stille hen i et hjørne stol og ventede
jacks mor vendte sig så og så på hendes halsbånd lidt hun peget på den stille " den der er nok ikke en god ide at have på for an hans far når du møder ham på et tidspunkt slaverig er en meget hård ting vi ikke bryder os om i vores famille jeg der dog forstånde og forstå hvad det mener med det men jacks far ville slå hovdet af dig og angribe jack vis han ser dig med det på " svaret han så stille men også så hun vidste de helst ikke så sdåan noget om kring et væsen hals dog kendte hun til betydigen
RødeAfro 09.05.2023 01:53
Blueberry så lidt undrende på Alinia og undrede sig lidt over hvorfor der var forskel på kræfterne alt efter ens køn? Men det lød da så til at kvinderne havde trukket det længste strå i evne-pølen da de så i det mindste ikke skulle hoste røg op i flere minutter efter at havde brugt deres evner. Hun blev lidt overrasket da Alinia pludseligt lagde sin pote på hendes kind, fik store øjne da hun så begyndte at snakke om hendes problem med at få børn, VAR DET DET JACK HAVDE SKREVE TIL HANS MOR OM!?!?! Hun huskede godt tilbage på deres korte samtale om emnet, men de havde så aldrig rigtig snakket om det siden, sådan direkte jo.. eller havde hun misforstået noget!? Hun begyndte at blive meget flov og ørene lagde sig helt ned."Jah det er ikke noget jeg er synderlig stolt af, jeg var ellers meget på vagt, men en snigende halvslange sneg sig op på mig og fik mig godt.. og vi havde ingen healere, kun en super god læge som i det mindste rede mit liv ved at sy mig lukket.. men det kom også med en pris" sagde hun og så lidt skamfuldt ned. Hun havde gået så længe og egenligt været ret ligeglad med at få børn, før Jack kom var det bare hende og hendes gård.. nu var det som om at det med at få børn.. egenligt ikke var så dårlig ide alligevel.. hvis hun så nogensinde kunne komme til det.
"Men hvis du siger der er en måde.. en måde mig og din søn kan få en fremtid med børn, så vil jeg gå igennem ild og vulkaner!" sagde hun med en stærk stemme og havde taget begge Alinias hænder og holde dem i sine imens hun så den ældre dame dybt i øjnene. Hun slap hænderne igen og så lidt genert til siden, før hun så nævnte Jack som stod indenfor og gjorde klar til dem alle. Blueberry storsmilede over Alinia's kommentar.
"Det er jeg glad for du syntes" sagde hun varmt og fik så lidt store øjne da Jacks mor så nævnte halsbåndet, hvor Blueberry små panikkede, hun havde sådan håbet at det var noget stort, men tydeligvis var det og så stod Blueberry i et kæmpe dilemma.. for beholde hun halsbåndet på nu, eller var det på tide at Jacks mor vidste at Jack var lidt af en vildulv i sengen?... Hun sank en klump, før hun langsomt løsnede halsbåndet.
"Der er nu en grund til jeg har det på, lige i dag, men det har intet med slaver at gøre, det vil jeg aldrig tilbage til nogensinde.." sagde hun og begyndte så at få meget MEGET røde kinder.
"Det fordi... din søn har en sjov tindens.. og jeg klager absolut ikke, tværtimod.. men han kunne godt havde måske holdt tænderne tilbage de sidste par dage.. men jah." sagde hun ganske genert og tog så halsbåndet af og afslørede Jacks markering på Blueberrys hals i form af små trykmærker fra den forrige nat, hvor hun lod ham gøre det igen, skønt hun nok havde haft det lidt i baghovedet at det ville blive pinligt når hans mor så kom og så det.
"Er det en ulve-ting?" spurgte hun så Jacks mor undrende og holde roligt halsbåndet i hænderne imens hun genert og nervøst kørte fingeren rundt om ringen der var på halsbåndet.
jack 09.05.2023 11:42
Anillia kikket lidt på hendes bide mærker hun grinte lidt og lage hånden mod hendes hals stille hun lukket øjne blidt i øjen hun lukket dem stille i og helet hende bide mærket blidt med et stille og rolige smil på læben " hehe ja det en ting hos ulve de viser os hvem der bestemmer med det " svaret hun med et stille og rolige smil på læben hun tog det ikke så tung med de hadet haft sex sammen Jack var jo voksen nok kunne man sige mens hun slap den hun kunne se at blue fjernet blikket fra hende men hun hadet det oki med det da hun fortalte det som slage tog hun finger op til læben efter tænk som " vi skal bruge skæl fra den salg som bed dig i første omgang der efter et stykke drage spyt og der efter en for ælde elskere der skal gøre dig yngre på den måde ville vi spare tid når vi skal begynde det ville tage et års tid men det skulle give resultere det ikke blive gjort lang tid " svaret hun blidt omen også forstånde over for Blue som de stille gik ind i huset hun kikket lidt mod blue med et stille smil og åbnet døren blidt for hende
jack stod og vente på dem ved stolen han hadet nyt at være sig selv i lidt tid efter de var kommet tilbage for gå turen han rejste sig så der for op stille og rolige for at gå hen til Blue og kysse hende på munden blidt han lod hende trykke sig ind " alt vel min engen " svaret han blidt og kikket hen på sin mor i håb om hun ikke hadet været for hård ved henden Anillia grinte blot lidt og satte sig hen ved boret og sad og vente på dem men jack vendte sig mod blue blidt og strøg hende ove kinden blidt mens han gik hen " fik i snakket mor?" spurte han hende om blidt mens Anilla tog stille for sig af maden og jack gjorder det samme Anilla kikket hen mod jack og smilte svagt " hå ja vi fik skam en svingermor og svigerdatter tid sammen " svaret hun stille og blinket til blue lidt
jack stod og vente på dem ved stolen han hadet nyt at være sig selv i lidt tid efter de var kommet tilbage for gå turen han rejste sig så der for op stille og rolige for at gå hen til Blue og kysse hende på munden blidt han lod hende trykke sig ind " alt vel min engen " svaret han blidt og kikket hen på sin mor i håb om hun ikke hadet været for hård ved henden Anillia grinte blot lidt og satte sig hen ved boret og sad og vente på dem men jack vendte sig mod blue blidt og strøg hende ove kinden blidt mens han gik hen " fik i snakket mor?" spurte han hende om blidt mens Anilla tog stille for sig af maden og jack gjorder det samme Anilla kikket hen mod jack og smilte svagt " hå ja vi fik skam en svingermor og svigerdatter tid sammen " svaret hun stille og blinket til blue lidt
RødeAfro 09.05.2023 12:24
Blueberry åndede lidt lettet ud over at hans mor ikke ville være super oprevet over at se mærkerne på hendes hals. Og som Alinia forklarede det, så kunne Blueberry nok se frem til at få nogle flere mærker som sådan, især hvis hun på et tidspunkt blev frugtbar igen. Tanken gjorde hende lidt pinligt berørt, tænk at have en mand som Jack, kaste sig over hende som et vilddyr i parrings sæson, det var ret tiltrækkende. Hun begyndte dog så at løfte det ene øjenbryn højere og højere op som Alinia begyndte at nævne de ting som de skulle bruge til at gøre Blueberry hel igen. "Skæl.. drage spyt... og en forældre?" gentog hun meget undrende og forstod ikke helt hvordan de ting hang sammen til den trylleformular.. på den anden side så var hun heller ikke en healer, alt hun kunne gøre var at svinge slyngplanter rundt, så måske var der mere til ingridenserne end hvad hun vidste.. og den eneste forældre hun havde som hun VIDSTE ikke var død var.. hendes mor? Men hvor skulle de dog finde hende henne, de var jo alle spredt fra nord til syd og øst til vest, ingen af dem havde kontakt... i hvert fald ikke med hende i så fald..
Blueberry besluttede sig for ikke at tage halsbåndet på igen da de kom ind og hang det bare på væggen, til hvis Jack ville være lidt mere dominerende på et andet tidspunkt.. når hans mor ikke var der mere!! Hun smilede stort da Jack kom til hende og kyssede ham blidt igen og lagde sine arme roligt om hans nakke og trykkede sig ind til ham.
"Alt er absolut perfekt min skat" sagde hun med et stort og varmt smil. Hun så at Anilia var begyndt og skyndte sig selv over for at sætte sig ned og begynde at tage for sig af Jacks fantastiske mad. Det så i hvert fald lækkert ud, og lignede noget der lige var bevet serveret af Gordon Katsay, den meget berømte kok der var kendt over hele deres verden, dog også kendt for sit høje tempramang og meget hvæsen.
Blueberry rødmede lidt da Anilia sagde at de havde fået en svigermor og svigerdatter samtale, og forstod godt blikket fra Anilia.
"Ja den var meget informations fuld, især at lille Jack var en lille leder type, jeg kan kun forestille mig dig med et lille træsværd vise vej for alle dine venner og meget beskidt pels" sagde hun med et stort drillende smil men med stor kærlighed til Jack i øjnene. Hun håbede bare på at hendes børn ville blive som Jack. Dog begyndte hun også lidt at forestille sig en kentaur i fuld gallop med ild om sig, det var en frygtinggydende kriger at skulle være op imod. Hun gøs lidt ved tanken. Hun var faktisk ikke helt sikker på om hun var positiv over at gøre sine børn til kriger, på den anden side, så fandes fred kun rigtig for de stærkeste, så måske var det en dum tanke alligevel. Hun skulle i hvert fald nok lærer dem at bruge et spyd. En ting slog hende dog pludseligt.
"Ey skat, har du egenligt nogen søskende?" spurgte hun Jack undrende tog en god mundfuld af maden han havde lavet. Det var trods alt ikke rigtig et emne de havde kommet ind på før, så det var lidt spændende måske at finde ud af, om der var ældre og yngre versioner af ham der hjemme i landsbyen.
jack 09.05.2023 14:06
Jack gik stille over og satte sig ved bord og tog også selv noget at spise han hoste dog stoppet han stille op og kikket hende i øjne lidt da hun sagde både hans mor og hende hadet snakket om hans fortid gad vide hvor meget de hadet Snakket om han var dog ved at hoste sit glas øl op igen da hun sagde Lille Jack med et sværd i hånden og beskidt han så lidt på sin mor som ikke kunne lade vær med at grine over den kommentar hun fik Jack måtte dog tykke sig færdige før han svaret på hendes søskende " det har jeg sagt jeg har skat har ind dag sagt vad de hed " svaret han stille og grinte lidt af hende han trykket lidt på hendes næse blidt med en finger han savnet dem der hjemme lidt dog han tog et stykke brød i sig g han kikket lidt efter tænk som på sin mad
han savnet sin søster lidt og husket de gode stundere de hadet haft sammen hvordan ville blue og hende komme ud af det med hinanden hans søster hadet været vand til kun at have ham for sig selv og var altid glad for at han kom hjem til hende han sukket lidt og rystede på hovedet over hende mens han kikket over på blue lidt og hans mor sad stille der og spiste videre " tja de har det godt alle 3 din søster savner dig som altid min kære måske du skulle invitere hende med her næste gang " svaret hun med et stille grin og så over på Blue
Jack var ved at få sit mad galt i halsen og måtte prøve at skjule det at tage sin søster med her ville være en god ide men han var også bange for at at hun måske ville falde for meget til og slet ikke ville hjem igen " um det kan hun da godt vis blue altså ville have hende med hjem igen hun er ldit af en mund fuld " svaret han og tog et stykke kød i munden som var et stykke vildsvin hans sukket lidt og vidste ikke helt hvordan det ville gå med de to Blue lindet meget hans søster i personligheden og hadet den samme personile hed dog kikket Jack over mod Blue og førte sin pote over hendes heste lår blidt og nusset den blidt
han savnet sin søster lidt og husket de gode stundere de hadet haft sammen hvordan ville blue og hende komme ud af det med hinanden hans søster hadet været vand til kun at have ham for sig selv og var altid glad for at han kom hjem til hende han sukket lidt og rystede på hovedet over hende mens han kikket over på blue lidt og hans mor sad stille der og spiste videre " tja de har det godt alle 3 din søster savner dig som altid min kære måske du skulle invitere hende med her næste gang " svaret hun med et stille grin og så over på Blue
Jack var ved at få sit mad galt i halsen og måtte prøve at skjule det at tage sin søster med her ville være en god ide men han var også bange for at at hun måske ville falde for meget til og slet ikke ville hjem igen " um det kan hun da godt vis blue altså ville have hende med hjem igen hun er ldit af en mund fuld " svaret han og tog et stykke kød i munden som var et stykke vildsvin hans sukket lidt og vidste ikke helt hvordan det ville gå med de to Blue lindet meget hans søster i personligheden og hadet den samme personile hed dog kikket Jack over mod Blue og førte sin pote over hendes heste lår blidt og nusset den blidt
RødeAfro 10.05.2023 03:21
Blueberry så undrende på Jack og tænkte sig lidt om, og tænkte sig endnu mere om, men kunne ikke huske det og derfor rynkede lidt på næsen da han trykkede blidt på den. Blueberry fik et bredt smil på læberne, da Jacks mor sagde at hans søster savnede ham og hun sendte Jack et lidt drillende blik. Hun mødte dog Anilias blik og nikkede med et varmt smil."Det ville være fantastisk at møde din familie min skat" sagde hun varmt og tog en god bid af maden hun stadigvæk havde på sin tallerken. Hun blev dog lidt overrasket over at Jack var ved at få maden galt i halsen, hvad var der da med hans søster som gjorde ham så nervøs.. eller retter hvad var der mellem dem? Hans mor lød til at være så sikker på de kom godt ud af det sammen? Men Jack lignede mere en som var nærvøs for at møde sin søster? Hun mødte dog Jacks blik med et varmt smil og lagde sin hånd oven på hans pote som var på hendes lår.
"Det ville være en ære at have din søster på besøg, skønt jeg kun har et gæsteværelse, som kun har en seng stor nok til en enkel person" sagde hun med et varmt smil. Hun fik dog et tænkende blik.
"Med mindre du hjælper mig med at få mit hobby rum til at blive til et lille soveværelse? Så der plads til både din søster og dem, Anilia" sagde hun med et varmt smil og smilede varmt til hans mor. Hun lagde roligt hovedet på skrå.
"Hvem er egenligt overhoved i familien, er det din mand, eller er det dig Anilia?" spurgte Blueberry undrende. I Kentaur verden så var det manden som var overhoved, men hun havde hørt om nogle dyr hvor kvinden egenligt var overhoved.
"Og.. hvad for nogle våben har du lært at slås med" spurgte hun Anilia med et meget nysgerrigt blik, imens hun tog det sidste af sin mad, tyggede det og slugte det. Hun vendte kort sin opmærksomhed til Jack, lænede sig skråt over og gav ham et blidt kys på kinden.
"Tak for maden min kære" sagde hun med en endnu mere blød tone end normalt og ville gerne vise Anilia sin bedste side, og at hun var ikke skør som hans ex og derfor kunne være den bedste kanditat til at gifte sig med Jack som hans nummer 2 kone og give ham rigtig lykke. Men som hun så i hans øjne gav hun ham også et blik om at han nok skulle blive 'belønnet' rigeligt senere over hans hjælpsomhed og at hun undskyldte over for hendes stress og nærvøsitet over hans mors besøg.
Hun nussede roligt hans hånd imens hun så over på hans mor. Hun tænkte om Anilia og hendes mand havde et kærligt forhold? Især efter at have hørt om Jacks hårde træning af sin far, fordi hun så så komplet ud, som en urokkelig klippe der stod fast i sin tro og holdninger og hvad hun ville have og ikke have.
jack 10.05.2023 20:15
jack kikket lidt over på sin mage og så ned på deres hænder han grinte lidt da hun sendte ham et smil han visket hende blidt i øret " du skal vide mig og min søster har et sjovt forholde til hinanden hun er meget kælen person" visket han blidt mens hans mor spiste og så ikke mod dem det var nok på grund af den barndom de hadet haft det var ikke nogle særlige god somsådan udover hans mor jack nusset hende mere og lod hånden glide under hendes mave lidt for at finde hendes tændte punkt blidt hans øjne lod dog blikket glide over mod sin mor igen og sukket lidt " hamme hvor længe bliver du så ?" spurte han hende om og kikket lidt hen mod Blue igen han forsatte stadige for at se om hun kunne holde masken lidt men han grinte lidt og stoppet så og tog hendes hånd og kysset hinden blidt
" hamme jeg ville sige mig og min far jeg har taget meget over på det sidste men min far er den som tager over mere når jeg ikke er hjemme " svaret han blidt og så over på sin mor som nikket rolige til det hun han sagde og da så Blue spurte om hvad for et våben bruger de mest sagde hun så lige ud før Jack noget at sige noget " sværd og spyd " svaret hun og trak på skulderen lidt hun gabte lidt og så over på jack og smilte svagt til ham og så på Blue også." vi kommer nok til at blive lidt sammen i et stykke tid vis blue staige ville have sin børn i fremtiden " sagde hun skabt til jack of løfte Gaffelen op mod jack i en hård tone
Jack kikket på sin mor med et stille grin på læben og kikket lidt flovt ned i gulvet da hun snakket om børen " mor vi har kun kendt hinanden i en uges tid " svaret han og trykket Blue over hesten maven som var blød han støg hen over hendes tændte punkt lidt og smilte svagt for sig selv det hadet næsten været lidt over en dag uden de ikke hadet røgt hiadnen han sukket lidt og kikket ud i laden blidt
"hå ja bare fordi jeg ville have nogle børnebørn som man ikke skal slås som at få at se " svaret hun med et grin på tungen dog syntes jack ikke den var helt sjovt og et lidt ømt punkt for ham men han valgte ikke at sige noget til det han nusset bare blue over maven og over ryggen i stede for han lage hovde ned mod den og slappet af han kunne hørte hendes hjerte banke som bar der ude af han smilte svagt for sig selv han hadet faktisk tænk over hvordan hans søster ville tage det at der var en kvinde i hans liv og ikke hende men som han forstod det på blue ville det ikke gøre hinde noget over hovet
" hamme jeg ville sige mig og min far jeg har taget meget over på det sidste men min far er den som tager over mere når jeg ikke er hjemme " svaret han blidt og så over på sin mor som nikket rolige til det hun han sagde og da så Blue spurte om hvad for et våben bruger de mest sagde hun så lige ud før Jack noget at sige noget " sværd og spyd " svaret hun og trak på skulderen lidt hun gabte lidt og så over på jack og smilte svagt til ham og så på Blue også." vi kommer nok til at blive lidt sammen i et stykke tid vis blue staige ville have sin børn i fremtiden " sagde hun skabt til jack of løfte Gaffelen op mod jack i en hård tone
Jack kikket på sin mor med et stille grin på læben og kikket lidt flovt ned i gulvet da hun snakket om børen " mor vi har kun kendt hinanden i en uges tid " svaret han og trykket Blue over hesten maven som var blød han støg hen over hendes tændte punkt lidt og smilte svagt for sig selv det hadet næsten været lidt over en dag uden de ikke hadet røgt hiadnen han sukket lidt og kikket ud i laden blidt
"hå ja bare fordi jeg ville have nogle børnebørn som man ikke skal slås som at få at se " svaret hun med et grin på tungen dog syntes jack ikke den var helt sjovt og et lidt ømt punkt for ham men han valgte ikke at sige noget til det han nusset bare blue over maven og over ryggen i stede for han lage hovde ned mod den og slappet af han kunne hørte hendes hjerte banke som bar der ude af han smilte svagt for sig selv han hadet faktisk tænk over hvordan hans søster ville tage det at der var en kvinde i hans liv og ikke hende men som han forstod det på blue ville det ikke gøre hinde noget over hovet
RødeAfro 11.05.2023 02:07
Blueberry så meget undrende på Jack da han hviskede at hans søster var meget kælen og at de havde et mærkeligt forhold, som fik hende til at frygte hans søster en lille smule, mest på søsterens side. Hun var ganske sikker på at Jack var trofast som en ulv.. men hvordan var hans søster? "Hvor.. kælen?" hviskede hun forsigtigt til Jack og skulle til at give ham et bekymret blik, men blev bremset da Jack pludselig og... med vilje?.. nussede hende under maven og hun gav et nydende suk fra sig imens hendes øjne kort himlede mod øjnene, men skyndte sig så at snøre den mentale maske på og sank en dyb klump, da Jacks mor så op fra sin mad og Jack blev ved med at røre hende på hendes mest følsomme punkt.. ÅH GUD det føltes godt! Da han så endeligt stoppede så hun på ham med et blik der sagde 'HER OG NU!? DIN BØLLE!!!' og smilede hurtigt til hans mor.
Blueberry så skiftende mellem Jack og hans mor og kunne lidt føle at der kom en meget 'stål mor' følelse fra Jacks mor men samtidig med masser af kærlighed. Hun nikkede roligt til Jacks svar til hans mor.
"Altså, jeg vil gerne have børn med Jack, jeg tror vi kunne få de sødeste små nuttede, måske halv kentaur og halv ulv, eller en af hver, så længe det er Jack som er faraaaaaa" sagde hun og endte med at strække det sidste ord da hun mærkede Jacks nussen på hendes punkt igen og øjnene gled op mod himlen igen og hun rømmede sig hurtigt igen.
"Undskyld, fik vist et peberkorn galt i halsen" rømmede hun sig og sendte Jack et 'Jeg skal nok få min hævn' blik og lagde roligt sin hånd på hans lår og smilede stort til Jack, før hun vendte blikket til Anilia.
"Hvis jeg bliver fikset så lover jeg dig Anilia at du får børnebørn du kan bruge mange år på at være farmor for" sagde hun med et stort smil, imens hun lod sine fingre tromme let på Jacks inderlår uskyldigt, men et par få gange, prikke ham drillende på hans bukser ved hans underliv, og var meget kærlig med fingrene, med en fin lille vinkel hvor bordet dækkede det meste så Jacks mor ikke kunne se hvad der skete. Hun fik dog et lidt undrende blik på Anilia.
"Men du nævnte at jeg skulle bruge en forældre.. men jeg har ikke rigtig nogen tilbage, af hvad jeg ved af. Far er borte til de evige enge, men jeg har ingen anelse om min mor, Sue Cherry. Jeg husker stadigvæk hendes brune heste pels, det lange brune hår, hendes brune øjne.. og jeg gætter på vi har samme krops form nu.. men hun var smuk og hvid i huden.. og sød som dagen var sommerlang." sagde hun og smilede lidt skævt og roligt nu bare kærtegnede Jacks lår og så lidt ned imens hun fik et lidt trist blik. Tankerne om hendes mor kunne være både død og i live var en hård tanke, for begge dele var gode og dårlige på hver sin måde. Altså var hun taget til de evige enge, kunne hun være sammen med far igen og ikke gå igennem den her hårde verden mere. Samtidig så ville hun så ikke se sine børnebørn.. hvis nogen kom.. og hun ville ikke se sin Blueberry være lykkelig med Jack og med gården.. Blueberry pustede stille ud, hendes hjerte var begyndt at hamre hårdt da hun følte sig mærket af tankerne om hendes mor, og måtte lige samle sig lidt, så middagen ikke ville blive mærkelig.
"Jeg vil virkelig gerne have børn" sagde hun så stille imens hun så på Jack med et varmt og forelsket blik.
jack 11.05.2023 22:34
jack lage godt mærke til hendes øjne og smile lidt fjolst for ham selv han kikket lidt mod hende og hans mor da de begyndte at snakke hun var tydlige berørt af det med hendes more han tog sig til hagen lidt og lytte til det de snakket om Jacks mor vendte sig mod dem igen og hævet et blik men nikket forstånde men rystede på hovedet af det hun ikke sagde " det godt du fortæller mig det men det var nu mere en forældes drik jeg snakket om en drik som gøre dig ynger og tror ikke jack ville have noget i mod det " svaret hun lidt og tørret sig om munden lidt så godt som hun nu kunne hun vendte blikket mod dem igen og sagde stille med et varmt tone og lage hånden over hendes ene som var fri " min kære vi få så mange ind nogle gang måske en dag finder vi hende " svaret hun blidt blue og slap hendes hånd
jack selv måtte lige synke en klump men han var heldige vis trænet til det unden at skulle give en lyd fra sig han smilte lidt mens han sukket lidt og kikket hen mod blue da hun fortalte ham hun godt ville have hans børn det var så at gå stærkt frem syntes han i sær efter det som skete sidste gang det ville han ikke have noget i mod overhovet at vente lidt men Blue ville have det med ham kunne forstå han smilte dog og lage også hånden over hendes og sagde blidt " det ville bække to og det skal nok ske " svaret han blidt og nusset hendes hånd blidt dog hadet han ikke troet han skulle finde kærligheden i en hal hest og hal kvinde men det var altså sådan det var
han vendte sig så mod sin mor og sagde så stille og rolige men også bekymret mine " men det som Blue skal i gennem er jo ikke lige frem kun en forvandlingen jo " svaret han og lage armen om hende blidt og strøg Blue over kinden blidt han rejste sig stille også på sin mor lidt skrab " du har at være sikker på det her at det ville virke for de ting vi skal have er ikke lige frem noget nemt at finde " svaret han lidt nu kunne man se lederen i Jack komme frem i ham
jacks mor kikket lidt på ham og smilte svagt uden at sige noget kikket hun på blue og nikket og drak lidt af sin vin " sæt dig ned min dreng... lige nu minder du om din far.. tro ikke jeg ikke ved vad jeg snakker om. og jeg har næsten det hele " svaret hun lidt og kikket på jack som satte sig ned igen og kikket lidt på sin mor med et overasket blik men brød sig ikke om at blive sam liget med sin far han tygget lidt på den og mærkede kløren tvinge sig vej ud men han bed det i sig og puset ud
" har har du ?" kom det overraskede fra ham igen og tog lidt hårdere fadt om blues hånd for at få slappet af hun kunne måske godt mærke den lidt rysten hånden i ham da hun nævnet hans far omkring boret d
jack selv måtte lige synke en klump men han var heldige vis trænet til det unden at skulle give en lyd fra sig han smilte lidt mens han sukket lidt og kikket hen mod blue da hun fortalte ham hun godt ville have hans børn det var så at gå stærkt frem syntes han i sær efter det som skete sidste gang det ville han ikke have noget i mod overhovet at vente lidt men Blue ville have det med ham kunne forstå han smilte dog og lage også hånden over hendes og sagde blidt " det ville bække to og det skal nok ske " svaret han blidt og nusset hendes hånd blidt dog hadet han ikke troet han skulle finde kærligheden i en hal hest og hal kvinde men det var altså sådan det var
han vendte sig så mod sin mor og sagde så stille og rolige men også bekymret mine " men det som Blue skal i gennem er jo ikke lige frem kun en forvandlingen jo " svaret han og lage armen om hende blidt og strøg Blue over kinden blidt han rejste sig stille også på sin mor lidt skrab " du har at være sikker på det her at det ville virke for de ting vi skal have er ikke lige frem noget nemt at finde " svaret han lidt nu kunne man se lederen i Jack komme frem i ham
jacks mor kikket lidt på ham og smilte svagt uden at sige noget kikket hun på blue og nikket og drak lidt af sin vin " sæt dig ned min dreng... lige nu minder du om din far.. tro ikke jeg ikke ved vad jeg snakker om. og jeg har næsten det hele " svaret hun lidt og kikket på jack som satte sig ned igen og kikket lidt på sin mor med et overasket blik men brød sig ikke om at blive sam liget med sin far han tygget lidt på den og mærkede kløren tvinge sig vej ud men han bed det i sig og puset ud
" har har du ?" kom det overraskede fra ham igen og tog lidt hårdere fadt om blues hånd for at få slappet af hun kunne måske godt mærke den lidt rysten hånden i ham da hun nævnet hans far omkring boret d
RødeAfro 12.05.2023 02:16
Blueberry så overrasket og næsten chokeret på Anilia da hun fortalte at det var drik, men ikke til at direkte heale hendes indre.. men gøre hende yngre!! Altså skrue tiden tilbage for hendes krop, til før hun fik såret!? Hun kunne godt mærke at det gjorde hende faktisk lidt bekymret.. især fordi hun havde egenligt været ganske ung på det tidspunkt. Hun nussede Jacks lår blidt men med et blik der var meget bekymret, især fordi hun vidste ikke helt hvordan Jack ville have det med at få en endnu yngre mage end det hun allerede var. Blueberry så på Anilias hånd og så så på Anilias øjne, var det ikke fordi hun var chokeret fra det forrige, så havde hun sendt hende et stort smil, men hun var oprigtig nærvøs nu. Hun nød lidt da Jack lagde armen om hende kort for så at konfrontere sin mor, hvilket kom lidt bag på Jack. Hun havde lidt fået følelsen at han var lidt mors dreng, men han var åbenbart også lidt af sin far? Hun så ned da Anilia så sagde at Jack skulle sætte sig ned igen og Blueberry rykkede sig forsigtigt nærmere Jack og lagde sine arme om hans ene arm imens hun trykkede sig nærvøst ind til ham. Roligt lod hun sin ene hånd flette sine fingre med hans, og hun så på Jack stille.
"Men hvis det er noget til at gøre mig yngre.. så min krop bliver til før jeg blev stukket ned.. men det er nogle år siden, og.." hun så over på Anilia, for så at se tilbage på Jack.
"I menneske år vil jeg så være 14, næsten 15.. altså jeg vil være en teenager og.. ikke fødeklar" sagde hun og håbede ikke på Jack ville genoverveje deres forhold. For skønt hun var så meget i menneske år, så ville hun stadigvæk være 37 i de rigtige år. Men hendes former vil nok skrumpe en lille smule i forhold til hvad de var nu, og håret kun være halv længde. Hun huskede tydeligt sit udseende den gang for 6 år tilbage, og de skulle vente i 3 år før kroppen gav første tegn på at hun var klar, siden hendes krop var lidt sent på den. Hun så over på Anilia igen og bed sig lidt i læben.
"Vil mit sind og hukommelse være som nu egenligt hvis jeg tager den?" og blev lidt bleg da hun selv sagde ordet 'hukommelse', og så hurtigt tilbage på Jack og sank en klump, før hun uden tøven og nogen form for indikation kyssede ham lige smask på læberne. Hun ville aldrig nogensinde tage noget der kunne få hende til at glemme Jack, og især ikke nu hvor de havde det så godt sammen! Hun havde aldrig troet hun nogensinde skulle finde lykken igen, og især ikke i en så flot og sød og dejlig halvdyr som Jack. Noget hun heller aldrig nogensinde havde troet hun skulle falde for, en halv ulv, hun havde i næsten alle sine år set frem til at få en kentaur mand, med store brede skuldre og flot velformet ansigt og tydelige mavemuskler. I stedet havde hun nu fundet, den sødeste, pelsede, mest fantastiske, og med de brede skuldre og velformet ansigt og tydelige mavemuskler, og tænder der kunne holde hende på plads, mand som hun aldrig ville give slip på nogensinde. Hun så over på Anilia og lagde stille sin hånd oven på hendes.
"Skønt vi har det her foran os nu, så håber jeg du vil blive i et par dage, jeg vil gerne lærer min svigermor bedre at kende" sagde Blueberry og sendte hende et varmt smil, skønt hun stadigvæk følte sig lidt bleg og havde det kun været hende og Jack, havde hun nok ladet en tåre glide ned af hendes kind. For ville Jack nogensinde se på hende på den måde han så på hende nu?
jack 12.05.2023 17:55
jack mor så hen mod Blue stille og sagde stille " nej hukommelsen ville være intakt ind til da og det kun for en kort stund, ind til drikken bliver taget " sagde hun så strengt på Blue so Jack som vidste hvor han ville hen med det her førte de frie hænder ned over blus menneske mave og så længer nede hvor hendes heste ben var han sukket lidt det ville være mærkelige at have en meget yngre blueberry ved sig men igen ville det også være Frækt han nikket så stille bestemt til sin mor som om det af gjorder det "tja men så må vi jo se hvad du kan gøre ved det men du skal vide vi ligger ikke skul på vi er et par selv om Blue måske er lidt minder " sagde han lidt højt til sin mor og grinte lidt han han grinte lidt men kikket lidt op og ned af sin mages krop blidt en ynger blue ville ikke gøre ham noget han fik nogle ideer og rystede på hovedet af det hans hånd gav stille og rolige slip mens han rejste sig op og nikket til sin mor " når mor jeg tror også mig og Blue har noget vi skal ha styr på inden solen går ned men du er velkommen til at slappe lidt af og nyde det " svaret han blidt og begyndte at gå ud mod døren dyrene skylle stadige foderets selv om hans mor var her
jacks mor nikket forstånden og så hen mod blue og sendte hende et blik på hun nok skulle rydde op på boret og stille det jack tænke lidt over det selv mens han stod der ude og lændte sig op af væggen hvordan ville det her påvirke dem og det med hun ikke hadet kendt til sin mor eller husket sin mor gjorder det også lidt trist og så ønskede hun sig børn mund han kunne klare det og være en god far på sammen tid ind til videre hadet han jo ikke vist sig så god til det men det var nok også mere fordi han ikke var der for starten af og de var blevet ældere så der hadet ikke været tid til at finde det var r at lige at få noget luft efter maden han lukket øjne blidt og så ud mod markeren der var begyndt at komme frem han åbnet stille sin trøje og smed den på henget fordi det var så varmt han mærkede hvordan kroppen spandt da han tog spanden med foderet op og gik ud i laden for at give de forskælige dyr mad han håbet lidt på blue kom også
jacks mor nikket forstånden og så hen mod blue og sendte hende et blik på hun nok skulle rydde op på boret og stille det jack tænke lidt over det selv mens han stod der ude og lændte sig op af væggen hvordan ville det her påvirke dem og det med hun ikke hadet kendt til sin mor eller husket sin mor gjorder det også lidt trist og så ønskede hun sig børn mund han kunne klare det og være en god far på sammen tid ind til videre hadet han jo ikke vist sig så god til det men det var nok også mere fordi han ikke var der for starten af og de var blevet ældere så der hadet ikke været tid til at finde det var r at lige at få noget luft efter maden han lukket øjne blidt og så ud mod markeren der var begyndt at komme frem han åbnet stille sin trøje og smed den på henget fordi det var så varmt han mærkede hvordan kroppen spandt da han tog spanden med foderet op og gik ud i laden for at give de forskælige dyr mad han håbet lidt på blue kom også
RødeAfro 12.05.2023 18:19
Blueberry så først på Anilia med sit nervøse blik, men åndede så lettet ud da hun sagde at hukommelsen ville være indtakt, i hvert fald når det hele var overstået. Hun så lettet over på Jack og begyndte at rødme en del da hun mærkede Jacks bløde pote glide ned af hendes menneskemave og så på Jack med sine store brune øjne. Men hun så så også at han tænkte på noget imens han så på hende og lagde hovedet lidt på skrå. Hvad var det mund han havde i tankerne? Hun blev så forstående da Jack sagde at de havde arbejde at lave på gården og smilede stort til Anilia og skulle lige til at samle sammen, indtil hun så hendes blik, og lod blot sin svigermor gøre det. Blueberry kom op og stå og roligt gik efter Jack, imens hun strakte sig roligt, dog stillede hun sig lidt på afstand og beundrede Jacks lækre muskuløse krop og den glansfulde pels han bar, han var virkelig mums! Hun gik roligt efter han og let lod en finger ramme roden af hans hale og dernæst kæle ham op fra roden og op af hans ryg, til hun nåede nakken hvor hun kærligt nussede hans nakkehår. Hun var glad for der ikke var vinduer der gik fra stue-allerummet og ud til laden, så Blueberry var ikke nervøs for de blev opdaget hvis de blev lidt kælene. Hun trak roligt op i sin lange croptop så den blev rullet lige over brysterne, før hun trykke hele sit bryst ind mod hans muskuløse slanke ryg.
"Det vil blive mærkeligt at skulle se OP på dig min skat" sagde hun med en drillende og ganske sensuel tone mod hans øre og nappede let i ørespidsen, før hun trak sin trøje ned igen og tog selv en spand og begyndte at fodre dyrene, mens hun lod sin hale vifte lidt frem og tilbage, for lidt at sprede sin duft så han kunne lugte hende, og derfor ganske med vilje, gik foran Jack og smilede stort for sig selv. Hun så roligt tilbage på Jack med et varmt blik.
"Du må undskylde hvis jeg kom til at ligge et pres på dig.. men det er ikke løgn når jeg siger at du giver mig lyst til at få børn, noget jeg ikke har haft lyst til lige siden jeg blev taget fra min flok" sagde hun med et varmt smil og bed sig i læben.
"Men bare fordi jeg vil være din mage, så behøver du ikke give mig ring på, ikke før du er klar til det" sagde hun med et varmt og stort smil, imens hun vendte rundt og lagde armene bag ryggen og trådte lidt længere tilbage til hendes hestemås ramte ladens bagvæg og hun kunne ikke komme længere ind. Der var et vindue næsten lige over hende, og strålerne sammen med skyggerne legede meget med hendes meget volume fyldte former og gav hendes store brune øjne en meget glimtene overflade samt hun havde lige fugtet de fyldige læber hun bar rundt på. Hun rettede roligt sin hånd fladt ud og lod den så hænge omkring hendes skulderhøjde.
"Cirka så høj vil jeg være efter drikken" sagde hun med et drillende blik.
"Og hvad tænkte du på inde ved bordet? Jeg så i dine øjne du havde et par tanker om mig" sagde hun med et frækt smil og kækt blik til ham imens hun lod sine hænder roligt glide lidt sensuelt op af sin menneskemave.
jack 12.05.2023 18:42
Jack smilte lidt til hendes ord og mærkede hendes brysterne komme tætter på han tænke lidt over det hun sagde og smilte han kysset hendes bryster og slikket hendes voter mens hun lage dem tæt ind til ham han stoppet dog op og sagde så blidt ” det helt oki min skat jeg ville også have med dig.. det bare ...” sagde han stille og gik stille og rolige mod døren til laden sammen med hende han kunne dufte hende så slemt at det skræv i hans næse han lod blikket gå hen mod døren til sin mor og forsatte ind han kikket kun på blue og satte sig på en stol der var hø og snore til hesten også han kikket lidt på dem og grinte lidt da hun spurte om hvad han tænkte på da hun så hvordan hun hadet kikket på ham
”jeg tænkte over hvordan min mage ville ha det vis jeg tog hende som barn ” sagde det blidt og stod og kikket på hendes på krop hun var dog ikke en gang voksen i nu men han hadet ikke lagt mærke til det han smilte svagt og mærkede hvor varmt her bliv her han vente på at se hvad hun ville gøre han kikket bare på sin smukke mage. det hadet været svært ikke at holde fingeren fra bleu i dagJack mærkede godt hendes duft igen var stræk hun var vist ikke kun blive glad for Jack men nydelsen af ham også noget jack hadet set frem til også
jack åbnet stille sine bukser og lod dem falde lidt mens hans lemme stod dog vente han og ville se hvor hun ville hen i dag med det her han hadet en ide om at hun ville varme op først så det gjorder han sig plads og lod han poten glide ned mod lemmet lidt han var ikke flov for at vise det og slet ikke for hende dog var han ikke sikker på hvor længe det skulle være i dag han var stadige bange for hvordan han ville være som far når han var der til sin babyer føslere gad vide hvor mange børn en kenutaver lavet enligen
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2
Lige nu: 0 | I dag: 2