Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Flygtning, tidligere soldat v. Mørket.

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 30.04.2023 23:10
Det Halve Vildsvin var et sted, hvor Minali efter hånden havde erfaret at man kunne støde på mange interessante historier, bare man lyttede længe nok. Og det var også tilfældet denne aften, da mørkelverkvinden hørte en medarbejder læse op af en historie for sin søn. Minalis situation var aldrig helt positiv, uanset hvordan hun vendte og drejede den. Fremtiden var usikker, og hun vidste ikke hvor hun ville befinde sig i morgen. Kun at det var tid som hun skulle tilkæmpe sig imod dem, der ønskede at fratage hende lige netop den ressource og klippe hendes skæbnelinje.

Da der blev nævnt skatte og magiske genstande fjernede Minali ølkruset fra munden og skævede mod kvinden, der klappede drengen på skulderen og begyndte at servicere kunder. Der blev nævnt en gåde, men hun hørte kun halvdelen. Det var en spændende historie, og det blev kun mere spændende, da moderen nævnte at der måske kunne være hold i den.

Mørkelverkvinden rejste sig og gik langsomt hen mod drengen, som hun bøjede sig hen over.
”Hej knægt. Det er godt nok en pæn bog du har der. Må jeg se den?”

Drengen svarede ikke, men rystede på hovedet, og en række fine rynker kom frem på Minalis næseryg. Han knugede bogen ind til sig.

”Oi, kom nu, jeg vil bare låne den…”

Lidt forsigtigt gav barnet Minali den smukt indbundne bog, og hun takkede med et nik.
Kort efter lød et højt hyl igennem værtshuset.
”MOAAAAR!”

Og ud af døren på Det Halve Vildsvin flygtede Minali, historiebogen under armen.
”Beklager knægt, du er ikke gammel nok den slags historier. Bogen er hermed konfiskeret!”

På trods af de liv hun havde på samvittigheden, føltes det på en eller anden måde lidt forkert at stjæle ting fra små børn, men det var det som det var. Og når hun var nået godt væk fra Det Halve Vildsvin, lænede hun sig imod en mur og gav sig til at genlæse det eventyr hun havde hørt.

Hvid og gylden sol i hovedstaden…
”Isarrriii” lyden der forlod hendes læber var overvejende, men mindede lidt om en knurren. Lysets gudinde var et sært fremmedlegeme hun ikke vidste hvor hun skulle placere, og hun havde før gjort sig sine tanker om hele aspektet af ”fuldkommen godhed”. Men hvis Isari eksisterede, så skyldte kællingen Minali penge for alle de gange hun havde gennemgået modgang og aldrig havde fået hjælp fra andre end sig selv til at komme videre. En skat var da minimum af hvad de højere magter kunne give hende, hvis de da eksisterede.

Da Minali ankom til Isaris tempel, var solen forsvundet helt på himlen, men som en skabning af natten så hun ubesværet og bød sig selvsikker ved at der var så mange færre personer, der kunne se hende. Det næste punkt af gåden fik hende til at gumle eftertænksomt på sin underlæbe. Vandet viste vejen?

Der var ingen floder i Dianthos. De eneste former for vand i bevægelse hun kunne komme i tanke om, var diverse springvand, og det nærmeste befandt sig i tempelhaven. Men solen?

Med en dyb indånding satte hun sig på kanten af et af dem. Kun stjerner befandt sig på himlen. Måske var det et spørgsmål om at noget ændrede sig under tid? Så Minali blev på sin plads, og ventede på om solens gryende ansigt ville afsløre noget ved udsigten mellem fontænen og katedralen, samt i deres nærhed.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 30.04.2023 23:40
Solen gryede og intet så ud til at ændre sig ved Tempelhavernes omkreds. Minali rejste sig noget groggy og besluttede sig for at backtracke til Isari Katedralen. Da hun nærmede sig, slog tanken hende at det store runde vindue kunne ligne solen selv, og hun skubbede sig uden større spørgsmålstagen vej ind af den store dør, der afskar hende fra helligheden. Uden helt at vide hvad hun ledte efter, betragtede hun åndeløst katedralens arkitektur, og så mod vinduet. 
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 01.05.2023 10:59
”Underligt… her er jo ingen i dag?”
-Så meget for en af de mest populære guder, huh?- Minali fnes halvhvæsende som en slange og smilte skævt. Hun spadserede lidt rundt og endte foran en af de store statuer af den hellige frue. Hun så sig over skulderen en sidste gang, for at sikre sig at ingen ventede som Solari Seravills  speciale, bag en stor stensøjle et eller andet sted. Nej. Det eneste der gav ekko her, var hælene på Minalis støvler. De sorte øjne stirrede op på den gyldne figur.

”Er du der?... Jeg har aldrig snakket med dig før… Du har aldrig rakt ud til mig. Men hvis jeg skulle resumere alle mine tanker ville det bare blive… Hvorfor? Hvorfor”.

Der var helt stille. Minali kunne kun høre sig egen vejrtrækning i katedralen. Intet svar kom fra statuen. Hun sukkede dybt, som om en lille del af hende måske havde håbet. Hendes knyttede, snehvide hånd bankede mod statuen, og den gav et dybt goooooonnngg, som en klokke.

”Du klinger lidt hult, synes jeg, haha. Som dine følgere… En passivitetens vugge, dette sted. Skal jeg tage din tavshed, som jeg altid har gjort? At du end ikke har anerkendt min eksistens, fordi jeg er så forskellig fra dig. Hvordan kan nogen påstå at de ved hvad glæde er. Hvad kærlighed er i sandhed, når de aldrig har ramt den sorte bund af brønden og set den anden side af den?”

Der var en spæd ryst i mørkelverkvindens stemme.

”Du er som folk er flest. Omsorgsfuld og forstående for dem der er som dig. Kold. Og tom. For alle andre”.

Minali gik lidt ned i knæ, men ikke for at bede. Hun trak sin daggert i den ene hånd og brugte en af bænkene til at springe op, med en kats fleksibilitet, hvor hun hang sig om Isaris løftede arm. Daggerten hævede hun med sin frie arm og trykkede den hårdt ind i forgyldningen på venstre side af gudinden. Hvor hjertet ville have været. Forgyldningen gav efter og hakket blev ført i en lang streg. Endnu en ridse lavede mørkelverkvinden, så der blev et stor kryds over hjertet på lysets gudinde. Med det statement gav Minali slip på gudindens arm og landede elegant på gulvet.

”Jeg ved ikke hvad jeg skal komme efter her”.

Med blikket nedslået begyndte den sort hvide skikkelse at vandre ud af katedralen. Hun stoppede først ved indgangen til katedralen og så sig tilbage. Langs gulvet snoede der sig en masse dybe streger, der mindede utroligt meget om den måde bølger bugtede sig på. Og ved indgangen syntes de at danne runde fordybninger. Men indgraveringerne var så talrige, så det var svært at se hvor de kunne gå hen.

Minali klikkede tungen mod sin gane og så ind mod kirken. Der var et metalfad, formegentlig brugt som døbefont til småbørn.
”Vandet viser dig vejen, hmmzz?”

I spankulerende og noget målrettet gågang, bevægede Minali sig ned mod døbefadet.
”Isari, siden du ikke går op i mig, og jeg ikke går op i dig, så har jeg besluttet mig for at du ikke skal bruge det her. Du har for mange forkyndere allerede”.
Hun vendte døbefadet i hænderne. Det var ikke så stort igen, men det var ret dybt. Formegentlig nok til at kunne drukne et spædbarn, hvis ikke man var forsigtig. Hun tittede ud af katedralen dør. Det var dag, men hun kunne stadig ikke se nogen. I nærheden, men hun havde også kun opholdt sig i huset af lysets gudinde i et par minutter. Med metalfadet under armen løb hun tilbage til den nærmeste fontæne, fyldte den med vand og balancerede tilbage med det skvulpende fad i hænderne. Vandet forsøgte hun at hælde ned i de runde fordybninger og håbede at det kunne hjælpe hende med at se hvor stregerne i gulvet endte henne.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 01.05.2023 11:47
”Ahaaa…” et lettere djævelsk smil spirede frem på Minalis læber, som et billede tegnede sig foran hende. Vandet løb ned langs rillerne i gulvet og ledte til en stor, tung lukket trædør, hvor vandet løb videre.

”Du er måske ikke så dum alligevel, er du Isari?”
Minali pressede skulderen ind mod døren. Den bandt, knirkede og gjorde modstand. Tilsyneladende låst. Hun havde i hvert fald svært ved at få den op. Nok engang var mørkelverkvindens sti af ødelæggelse ikke forbi, og hun greb en stor lysestage, støbt i metal. Tilbage ved døren forsøgte hun at give den yderligere pres, med ryggen mod den. Men da Minali skulle til at hæve den tunge lysestage, for at smadre dørhåndtaget, og muligt låsemekanismen, gik døren op, og hun tumlede med et hvin ind i rummet. Først ramte lysestagen stengulvet. Så ramte Minalis hoved.

Noget svimmel og øm, tog hun sig til hovedet og forsøgte at se sig omkring. Det var et opbevaringsrum fyldt med skabe af træ og metal, der holdt diverse skriftruller. På væggen var Isaris symbol indgraveret, og på indgraveringen stod:

”Vejen frem i livet kommer fra at have masser af viden” mumlede Minali, mens hun satte sig op.
Hun nikkede genkendende. Havde det ikke før været for skriftruller og beretninger, havde hun aldrig opdaget sin anden evne. Men Veszatar Måneskygge  havde i sin tid haft ret, da han sagde at viden alene ikke kunne afspejle verden, så længe det var teorier. Der skulle være noget der afprøvede den viden og gjorde specifik til bestemte formål. Og det måtte også være tilfældet her. Skrifterne måtte omhandle forskellige emner. Ikke alle ville være brugbare. Dog måtte den angivne viden først og fremmest blive tilgængelig.

Minali skubbede sig op, greb fat i den lange, ortodokse lysestage og begyndte at smadre løs på alle skabene, i et forsøg på at frigøre skriftrullerne. Glasskabene gik i stykker hurtigst, og hun begyndte at samle skriftrullerne i bunker, alt efter hvilket skab de kom fra.

”Solen giver dig målet?”
Med øjnene lettere sammenknebne i koncentration forsøgte Minali at skelne imellem det ydre på skriftrullerne og spejdede efter vokssejl eller lignende, måske formet som en sol, der kunne kategorisere dem. Når hun følte hun havde brugt nok tid på det, begyndte hun at åbne skriftrullerne for at se hvad de var for noget.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 01.05.2023 13:03
Efter at have brugt en godt stykke tid og gennembladret diverse skrifter, måtte Minali konkludere at der intet genkendeligt var i dem. Det var lovprisninger, gamle illustrationer og andet. Intet der kunne være brugbart. Ingen kort. Nu var rummet et kaos af træsplinter, farvede glasskår og bunker af skriftruller, der var blevet åbnet. I det mindste havde hun respekt nok, til at slå dem sammen igen og være påpasselig med ikke at ødelægge det gamle pergament.

Noget skuffet rejste hun sig og så på skriften på væggen igen.
”Vejen frem i livet kommer fra at have masser af viden” gentog hun. Hovedet værkede efter kollisionen med gulvet og de mange indtryk. Men hvis ikke svarene var her, hvor kunne hun så søge hen?

Hvis Minali var i sit es, ville hun nyde at være et sted med viden. Skrifter rummede erfaring af levende og døde, og hvor kunne der være en større samling af disse? Hendes tanker slog øjeblikkeligt hen på et Dianthos hovedbibliotek.

Med relativt hastige skridt (dersom hun frygtede at der snarest ville komme en meget sur præst og opdage resultatet af hendes lille seance), begav hun sig ud af Isari katedralen, og så snart hun var ude i det åbne, brugte hun tempelhaverne til at dække sig og slippe væk.

Et stykke tid senere befandt Minali sig i Dianthos store bibliotek. Hun forsøgte at holde lav profil, med sin oprindelige bog nede i messenger bag’en, alt imens hun arbejdede på at danne sig et overblik. Men hvor skulle hun starte? Det måtte være en af de ældre sektioner. 

Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 01.05.2023 14:21
Biblioteket var storslået. Meget i lighed med det Minali plejede at drømme om, dengang hun levede i Amazonitskovene og gik på opdagelse i Major Sharatars samling. Det var den samme følelse af spænding og sommerfugle i maven, der bragte et stort smil på hendes læber. Her ville hun gerne fare vild. Der lugtede af læder, støv og gammelt, noterede hun. Og så var der gengivelser af konger og dronninger fra fordums tider, og de lod alle til at have en form for motto citeret.

Tanken slog hende om en af dem kunne være Dronning Opalia, og om det kunne gøre hende klogere på hvor hun skulle lede. Der var bare et problem: Minali vidste ikke hvordan Dronning Opalia så ud, så hun vandrede rundt og aflæste alle navneskiltene på statuerne, for at finde gengivelser af dronningen.

Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 01.05.2023 16:29
Da Minali endelig fandt navnet der matchede Dronning Opalia, så hun til ordene.
”Nogle gange er man nødt til at følge mørket, for i det aller dybeste finder du hvad du søger”.

Det ville måske have skræmt de fleste sukkersøde lystilhængere, men Minali skænkede det ikke meget tanke. Hun var trods alt dannet i mørket og vokset op iblandt dets væsner og tilhængere. Og det var også dem, der søgte at indfange hende. Og som hun ønskede at sabotere for at vove på at handle således over for hende. Hun fulgte hverken lyset eller mørket. Kun sig selv. Men hvordan skulle det passe på biblioteket?

Midten af bibliotekets gulv lignede en sol, hvor solstrålerne strakte sig fra indgangen, samledes i et punkt i midten og gik ned til forskellige sektioner i biblioteket. Det lignede mest af alt en særligt snoet regnbue af lyse og mørke farver. Det eneste der sprang i øje i den sære farvelade var en stribe af sort. En skygge som mørket, der stak ud. Med målrettede skridt begyndte Minali at følge den udstrakte skygge igennem biblioteket.

Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 01.05.2023 20:48
For enden af den sorte solstråle, førte en lang trappe ned. Den syntes at fortsætte for evigt. Da den endelig sluttede, befandt Minali sig en mørk kælder, kun oplyst af fakler. Hun fulgte gangen og stødte ind i et noget der kunne minde om et alter. En ny indridsning af skrifttegn blev synlig i det halvdunkle mørke.

Minali lænede sig frem og begyndte at sammenligne beskrivelserne og noget der kunne være en kode.
Hun fik det til sætningen: ”Blandt de ældste glitrende træer, finder du vejvisning ved riddersværd”.

De slanke bryn skød i vejret, og hun førte en finger under sin hage, og efter et par sekunder træk hendes mundvige ned af. Den ældste skov hun kendte var hendes gamle hjem. Amazonitskoven. Hendes klan var der stadig. Og der var en risiko for at hun ville blive genkendt der. Men hvis det var der gåden ønskede at hun tog hen… Der var ikke meget lys i Amazoniskoven. Det var et sted for utøj og gerninger, der ikke så dagens lys. Så glitrende træer?
Hun havde kun hørt tale om dem. Præstinden for klanen havde brugt dem i ritualer. Træer, hvorpå der hang krystaller i stedet for blade. Hun kendte lokationen omtrent. Det ville bare tage lang tid at komme der hen.

Med et dybt suk begyndte Minali at trække sig op af kælderen.
”Jeg må hellere få Malurt pakket. Og finde en kutte et eller andet sted, hvis ikke det er mig der skal ende op i et ritual. Smørblomst er for langsom og vil bare distrahere Malurts lederinstinkt”.

En ukendt mængde tid senere hoppede Minali af Malurt i midten af Amazonitskoven og trak hingsten ind blandt krystaltræerne. Hun tætnede hætten fra kutten og trak den længere ned over hovedet. I Amazonitskoven havde alle træer øjne og ører.

Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 04.05.2023 21:40
Træerne var smukke. Man skulle ikke tro at noget så unikt og skønt kunne være at finde i mørket. Men det var ofte de mest ubetrådte steder at den slags skatte var at finde. Minali passerede iblandt de glitrende blade i stilhed og nød lyset. Hun stoppede først op, da en stor klinge blev synlig, fastgroet i træernes legeme.

-Magien er tyk omkring dig, magi på vinger kan give fingerpeg-.

De eneste bevingede væsner Minali kendte til i Amazonitskoven, var alferne. Jordbunden var for fugtig til at den kunne bære Minali på ryggen af Malurt, så hun nøjedes med at gå ved hans side og gik imod Alfelunden.

Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 05.05.2023 11:17
Minali fortsatte med at vandre igennem Alfelunden. Af og til så hun små ansigter, der fulgte hende i buske og træer. Nogle skjulte sig for den kutteklædte skikkelse, andre så til med nysgerrighed. Hun stoppede først, da en stor stenobelisk tårnede sig op foran hende. Det lignede elvisk, men så var der alligevel nok variation til at hun ikke kunne tyde ordene i sin helhed. De slanke fingre kørte hen over skrifttegnene med undren.

Hun kunne tage tilbage til Dianthos, men hendes første tanke var at forsøge sig med andet.
Hun sænkede sin hætten på sin kutte, så hendes ansigt blev synligt, bøjede sig ned til en af buskene, hvor hun havde set alfer flyve hen.

Stemmen gjorde hun ligeledes lavere, for ikke at skræmme dem.
”Hej med dig, jeg er på en søgen og har brug for at forstå skriften på denne sten. Kan du hjælpe mig?”
Alfen rystede på hovedet, men pegede op på en gren, hvor der sad noget Minali i første omgang så som en lille ugle. Ved nærmere undersøgelse, var uglen en ganske broget alf, med befjerede vinger og tøj.
Der var for højt til at hun blot kunne nå ham uden at skulle klatre, eller andet.
”Undskyld mig? Jeg har forstået at du kan læse skriften på denne sten. Er det muligt at du kan assistere mig, da jeg kun forstår denne delvist?”

Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 10.05.2023 01:06
I første omgang rystede den ældre alf på hovedet. Minali forsøgte at bestikke ham og på forskellige måder at overbevise ham om at hjælpe med at læse skriften i stenen. Da det ikke virkede, endte hendes overbevisning med at bestå af at tage sin kappe af og bruge hætten til at indfange alfen, som var han en sommerfugl i et net. Alderen trykkede tilsyneladende, og han nåede ikke at undvige mørkelverkvinden.

Med hænderne trykket stramt rundt om alfen, holdt hun ham hen foran stenen.
Han fortalte at han i mange år havde kendt til den, men aldrig havde forholdt sig til den. Nu havde han intet valg, og da han snakkede for meget, rystede Minali ham som en salt- og peberkværn, for at få ham til at fokusere. ”Sten. Læs. NU!”

Hostende og noget forpustet gik han i gang, frygtende for hvad mørkelveren kunne finde på, hvis han nægtede.
”I de små menneskers land, toppe fyldt med frossent vand. Stærk magi kan mærkes her, mystiske krystaller til alle og enhver. Gemt højt over jord, i oplyst mørke findes næste spor”.

Minali slap ham, som havde han blot været et insekt, og han fløj brummende tilbage på sin gren, hvor han forsvandt af syne. Da Minalis tanker allerede var videre, fiskede hun et kort op af sin messenger bag. Det lød som bjerge og små mennesker måtte være dværge. Hvis hun skulle hele vejen op til Nordlandet, måtte hun skaffe proviant og noget varmere tøj til både hende og Malurt. Et pitstop og dobbelttjek på Dianthos bibliotek måtte være nødvendigt, da det var adskillelige dagsrejser væk på hesteryg.

Geografiske tekster viste, at Nordlandet havde en grotte, hvor dværgene høstede deres krystaller, der havde en særlig glød. Bevæbnet med en pelsjakke, vandflasker og pakker med langtidsholdbart mad, gik Minalis færd mod Krystalhulerne.

Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 17.05.2023 11:46
Oppe i det kolde Nord befandt Minali sig i Krystalgrotternes dunkle mørke. Kun oplyst af krystallernes skær. Noget romantisk, ville Minali mene. Der var ikke andre væsner i syne, og sammenlignet med udenfor, var hendes klæder næsten en anelse for varme, så hun åbnede op for pelsjakken, imens hun begav sig afsted af lange snoede gange i bjerget. Det var svært at se hvor hun skulle begive sig hen. For bedre at se og danne sig overblik, kastede hun nogle af de lysende krystaller op langs grottens loft, for at se hvor højt der var og undersøge hvad der var over hende.

Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 26.05.2023 21:56
Krystallerne lyste hulens loft op, men faldt tungt til jorden igen. Der var intet der så ud til at være ud af det ordinære, så Minali forsøgte at følge krystallerne som kompas og lod dem lede hende længere ind i bjerget. Hånden havde hun hele tiden på sin kniv, skulle der dukke uventet selskab op.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 27.05.2023 12:26
Efter at have vandret i et stykke tid, havde Minali undersøgt de fleste gange, og hun måtte konkludere at de endte blindt. Fornemmelsen af magien var kraftig, som vejede den ned på hendes skuldre. Noget rådvildt spejdede hun rundt i grotten. På jorden fandt hun en hakke, muligvis glemt af minearbejderne. Da der ikke gemte sig noget synligt, men fornemmelsen af magisk tilstedeværelse var stærk, greb hun fat i hakken og fulgte gangene hen til en af de vægge, hvor revnerne var flest og huleloftet så mest stabilt ud. Der var risiko for sammenfald, hvis ikke hun var påpasselig. Men hvis der ikke kunne ses noget med det blotte øje, måtte hun søge hvor hun kunne føle. Med en kraftanstrengelse begyndt Minali at hakke i revnerne på væggen.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 27.05.2023 21:38
At hakke er ikke Minalis stærke side. Det skulle nok være et arbejde for en dværg. Mørkelverkvinden formåede at slå hul på væggen, men intet af interesse er bag den. Hun greb sit fyrtøj og tændte en fakkel hun havde pakket med, og i den anden hånd tog hun en af de lysende krystaller. Igen begyndte hun at gå igennem krystalhulens gange, i håb om at ilden eller krystallernes lys ville aktivere skjulte skrifter på væggene, eller mystiske mekanismer. For hver gang hun kom til et hul i væggen kiggede hun ind i det og ledte efter skjulte genstande.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 05.06.2023 21:43
Da der ikke var noget at finde i selve hullerne hellere, begyndte Minali at studere de mange forskellige sten der lå på jorden.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 08.06.2023 21:33
Nogle af de større sten havde mønstre. Umiddelbart kunne Minali ikke tyde tegnende og sige om der var tale om numre eller bogstaver. Men da stenene havde særprægede former, og størrelsesforholdet matchede med nogle af hullerne i væggen, forsøgte hun at samle stenene ud fra de huller der matchede med formerne og størrelserne på de enkelte sten. Det så menneskeskabt ud.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 10