Duncan

Duncan

Duelist

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Tristan 16.04.2023 19:19
Efter hans møde med jægerne i skoven var han blevet mere opmærksom på hans omgivelser, hvilket os var derfor han sad i et hjørne for sig selv og kaste blik mod døren, som han forventet de sidste folk han, havde snydt var kommet op til ham. Men som det så ud lige nu var han sikker. Han, havde desuden valgte og være ganske forsigtig  lige nu da, man ikke kunne vide, om folk var opmærksom på hans tricks her.

Han, havde fået en, hvis kærlighed for at snyde de rige, og derfor kunne han aldrig dy sig, hvis nogen virket smarte denne aften var ikke anderledes, som en adelig blev ved med og prale af at han var, den bedste duelist. Gik Duncan op og fik udfordret ham. 

Dette medførte, at manden blev ydemyget og Duncan skynde sig hen til den mindre del af byen, hvor der ikke var lige så mange rige folk. Som han sad og nød hans drink oppe ved baren, vendte han sig om så snart døren gik op.

Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 16.04.2023 19:45
Maddie var blevet kontaktet af en eller anden fin herre som havde betalt hende for at tage sig af en svindler, Maddie stalte aldrig spørgsmål, så længe hun fik sine penge så gjorde hun jobbet.

Maddie havde fulgt sporene ved at spørger de forskellige steder om de havde set ham, og til sidst havnede hun på svinet, det sted kendte hun lidt for godt efterhånden.
Hun åbnede døren og skimtede roligt rummet og fandt hurtigt sit mål, hun lod dog som ingenting som hun lukkede døren og bevægede sig roligt og lydløst da hendes skridt ikke kunne høres overhovedet op til baren hvor hun satte sig ved siden af manden og bestilte en mjød.

Maddie sad roligt, hun var ikke dum nok til at tage en anden persons liv i en kro, det ville vække for meget opsigt, så hun sad bare roligt og ventede på sin mjød.
Duncan

Duncan

Duelist

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Tristan 16.04.2023 19:59
Som hans øjne så den kønne kvinde, kommer ind virket hun meget målbevist og hun undgik desuden hans øjne, dette fik ham til og tro at hun var ude efter ham, men måske kunne han charmere sig ind på hende, gi hende en nat i seng med ham, hvorefter han ville kunne undgå og blive fanget eller drabt. 

Som hun virket til og undgå hans blik vende han hans fokus til baren, hvor han bestilte en mjød til dem, begge som hun dukket op og fik en foræret af bartjenerne. 
Duncan vende så sit fokus til hende, "hvad er sådan en farlige kvinde, som dem så ude efter for jeg må sige, du virker ganske fortryllende." Lød det fra Duncan, hvorefter han gav hende et vink med højre øje. Inden han tog hans krus op, "skål."
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 16.04.2023 20:26
Maddie så på kruset og tog i mod det, hun så på manden ved siden af sig "farlig lige frem?... du kender mig ikke engang og du kalde mig allerede farlig?.... du har nok ikke meget held med kvinderne hvis det er sådan du taler" sagde hun roligt og tog en tår af sit krus, hun tog sin krus op til hans skål men uden at sige noget og tog en tår af det.

Maddie så lidt rundt i kroen, men havde altid et øje på ham "men uddyb endelig hvorfor du mener jeg er farlig?" sagde hun roligt, nok kunne hun se farlig ud med den sorte makeup hun havde på når hun arbejdede og det pandesmykke hun altid havde i sin pande, og hun var da også farlig, men hun var nysgerrig på hvad der havde afsløret hende så hurtigt, selvom hun aldrig ville indrømme at hun var hyret til at dræbe ham, men hun var da nysgerrig.
Duncan

Duncan

Duelist

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Tristan 16.04.2023 20:34
Duncan kunne ikke lade med med og le en smule som hun, talte til ham og virket til og skubbe det til side, det at hun var farlig. " Ikke farlig på den typiske måde, mere som farlige i form og være." Han lænte sig derefter hen til hende, hvor han hvisket det sidste, "og være intime med, som om du elsker og ha kontrol." 

Han trak sig bagefter tilbag, og tog en slurk af sin mjød, hvorefter han så på hende, lige for nu ville han spille som om han intet, anede om hvilken person han, havde med og gøre og derfor, havde han ikke nævnte hendes bevægning, da hun kom ind.

Hans øjne vende sig derefter mod baren igen, "men det er derfor du virke ganske spændende frøken ?" Lød det spørgende fra ham, hvorefter han vendte sig med ryggen til baren,og studeret hende, der var et eller andet, ved denne kvinde der gjorde at han, skulle virkelig charme sig ud af hans problemer mere, end han normalt gjorde og derfor var han os rimelig skeptisk for, hvad hun nu ville gøre. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 16.04.2023 20:46
Maddie lyttede og nikkede roligt over den måde han mente hun var farlig på, hun smilede lidt skævt da han nævnte det intime og at have kontrollen, hun så på sit krus "se der tager du ikke fejl... jeg har altid kontrollen" sagde hun roligt mens hun så på kruset og tog det derefter op til sine læber og tog en slurk af det.

Maddie så på ham "spændende er ikke det ord folk normalt bruger om mig" sagde hun roligt og smilede skævt og blinkede til ham med det ene øje inden hun vendte blikket væk fra ham igen og tog lidt mere og drikke.
Maddie var ikke bange, hun var fokuseret på sin opgave, det var trods alt det hun fik sine penge for, og hun havde ikke tænkt sig at gå i stå over en mand der mente at han kunne charme sig ud af dette her, hun faldt ikke så nemt for smiger og charme som så mange andre kvinder, men det skulle han nok finde ud af.
Duncan

Duncan

Duelist

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Tristan 19.05.2023 15:16
Som hun blinkede til ham, tog han det lidt mere afslappet. Måske os fordi, hvis hun var efter ham virket hun ikke til og ville gøre hendes job mens de var i en kro. " Duncan." Lød det fra ham, hvorefter han rakte hånden ud og ventet på at hun tog imod den og præsenteret sig selv overfor ham. Imens de sad og nød deres drinks, studeret han hende ganske langsomt og ikke opsigtsvækkende. 

Han kunne altid forlade stedet, og forsvinde i mængden, hvis der nu blev behov for det. Hans øjne så derfor mod hende igen, efter hun forhåbenligt, havde præsenteret sig, hvis ikke da de gav hinanden hånden. "Så, hvad laver denne skønne kvinde til dagligt." Lød det ganske kækt fra ham, hvorefter han sende hende et skævt smil.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 19.05.2023 18:51
Maddie tog roligt i mod hans hånd "Maddie" sagde hun roligt som hun præsenterede sig inden hun roligt slap hans hånd igen.

Maddie så lidt rundt i kroen, men havde diskret et øje på ham hele tiden, indtil han snakkede til hende igen, hun vendte blikket mod ham igen "jeg arbejder på de forskellige kroer her omkring" sagde hun roligt "og hvad med en ung herre som dig selv?" spurgte hun roligt og smilede roligt, men også en smule charmerende og forførende, hun kunne ligeså godt spille den helt ud, med lidt held kunne hun få ham alene og så ville hendes job blive meget nemmere at udføre.

Jobbet på kroerne var ikke løgn, hun hjalp til på kroerne en gang imellem, men det var ikke alt hun lavede.
Duncan

Duncan

Duelist

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 189 cm

Tristan 15.07.2023 15:59
Som hun spurgte ham sende han hende et kækt smil, "Jamen dog, hun kan tale jeg er på gennemrejse, hvis man kan kalde det, mit job er meget flydende." Lød det kækt fra Duncan som han studere hende, ganske åbenlyst godeformer, og kønt ansigt, mon han, kunne få noget ud af det bagefter, hvis han nu forførret hende hun virket til og være ganske stærke. Hvilket kun ville være en god ting og, noget han sikkert kunne bruge til hans egen muligheder i fremtiden. Han kunne jo os altid forsvinde, hvis hun virket til og være en trussel, men for nu ville han se tiden an. Hvis hun var farlige, ville han helt klart forsvinde i mængden og derefter holde hans hovedet lavt. Men for nu, ville han bare se det andet. " Så, hvad elsker du og lave i din fritid," lød det kækt fra ham som han sende hende et kækt smil. 
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 05.08.2023 18:43
Maddie så lidt undrende på ham "selvfølgelig taler jeg, du har talt med mig i et lille stykke tid nu, så hvorfor skulle jeg stoppe med at tale?" spurgte hun undrende, det var da en underlig kommentar at komme med midt inde i en samtale.
Maddie nikkede rolig som han fortalte om at han var på gennemrejse, det troede hun gerne på, hun havde trods alt fået et job af en grund.

Maddie så godt at han studerede hende, men hun lod ham gøre det. Maddie vendte sig mere med fronten mod ham og lænede sig lidt op af baren, bare for at han kunne se lidt mere af hendes former. Man skulle ikke være tankelæser for at vide hvad hans tanker var.
Maddie smilede lidt over han spørgsmål "i min fritid, hmm... jeg kan godt li at læse en god bog foran pejsen, eller gå en tur i måneskindet" sagde hun roligt og smilede skævt, hun havde mange fritids interesser, men det behøvede hun ikke fortælle ham om, hun så på ham "hvad med dig selv?" spurgte hun roligt og med en flirtene undertone, hun havde regnet ud hvordan hun skulle få hans opmærksomhed.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 2