Gensynet

Aerwyna

Aerwyna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 48 år

Højde / 180 cm

Nao 10.04.2023 22:43
Det var ved at være noget tid siden at krigen mellem distrikterne var startet, næsten mere end et år siden. Freden havde endnu ikke lagt sig, men kampene i gaderne var heller ikke lige så voldsomme som de før havde været. Der ville uden tvivl gå lang tid før freden mellem distirkterne ville ligge sig, og en enighed om hvordan politiken og tingene fremadrettet skulle håndteres. De gamle dyder og måder at se tingene på, var uden tvivl ved at blive ændret - til stor irritation for Aerwyna. 
Det var hendes familie som havde siddet på vejene ud til tang skovene, som blev brugt når der skulle bygges nye huse eller lign, men nu var andre veje blevet åbnet og andre distrikter havde taget over. 

Lige siden hun var kommet tilbage i Aquarin, efter at have været under tortur og ejerskab af Nael og Mørket, havde hun haft nye opgaver i sin tilstedeværelse. Hun skulle stadigvæk være ansiget ud af til fra Gojiraklanen og deres distrikt, men planerne var uden tvivl at forsøge at implimentere mere af mørket, så mørket kunne ligge sig over Aquarin - omend at det var en større opgave end så. Aquarin havde altid været neutrale og ikke bekymret sig om det oven på landjorden.

"Malik" Kom det fra hende med et smil, som hun mødte sin barndomsvens blik, da han trådte ind i rummet, "Det er længe siden" Hun rejste sig og bevægede sig over mod det velkendte ansigt. De var omtrent lige gamle, og hendes forældre havde brugt Malik til flere opgaver i rådet, hvilket kun havde skubbet dem tættere sammen. "Det er længe siden du har været på disse kanter, hvad bringer dig tilbage?" Spurgte hun nysgerrigt. Hvad han havde brugt tiden på, var hun faktisk i tvivl om.
Malik

Malik

Kelner, og deltids Løber for Verbatim

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 49 år

Højde / 172 cm

Helli 13.04.2023 18:45
Det var ikke mange opgaver Malik efterhånden tog til sig uden for hovedkontoret, og turerne til Aquarin var endnu færre, men han var ikke en ond mand. Nej, han havde stadig sin familie at se til, og da de kom ind på urolighederne i distriktet, så var han ikke bleg for at tænke at tage forbi et specielt havfolk, som ligesom ham havde været væk alt for længe, og hun ville vel stadig gerne se ham?
Som han blev vist ind til hende, var det med et selvsikkert smil, omend hans var mere dækket til end han normalvis var på disse kanter. Arvævet fra brandsårene var så vidt som muligt gemt væk.

Smilet spredte sig også på hans læber, som hun hilste på ham. Det samme drengede udtryk som han altid havde haft. Årerne væk så ikke ud til at have ændret ham markant, måske bortset fra at håret var blevet længere. ”Wyna!” sagde han og slog armene ud næsten som skulle han svømme over og slå armene om hende i et kram, for blot kort efter at lægge dem ned i lommerne på hans bukser. ”Jeg blev da nødt til at besøge mit favorit rådsmedlem, for det er da det du er nu om dage, er det ikke?” sagde han grinende, som om at han ikke selv havde dukket uden om spørgsmålet om hvad han reelt lavede her. Der var nu heller ikke en dybere tanke med det. Hvis der havde været det, så havde han nok været stationeret som agent i Aquarin i stedet for alt det andet han havde lavet de sidste 30 år. 
Aerwyna

Aerwyna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 48 år

Højde / 180 cm

Nao 20.04.2023 10:02
Det var længe siden at deres blikke havde mødtes, og at de havde talt sammen. Malik havde forladt Aquarin til fordel, for verden oven over og Aerwyna var blevet taget af mørket og brugte omkring 10 år hos dem, inden hun blev sat fri og vendte tilbage til Aquarin. Det havde været en omvæltning, der var sket meget med Aerwyna under hendes ufrivillige ophold hos mørket, og hun vendte retur som en spion, som skulle infilterer området og ikke mindst rådet i Aquarin. 
Hvad Malik havde søgt efter på landjorden, var hun ikke helt sikker på og nu hvor han var tilbage, så var der mange sten at vende og tale om. Hun havde savnet sin gamle ven. 

"Det er jeg altid glad for at høre" Lød det roligt fra hende med et smil. På trods af hendes nye vej i livet, så havde hun ikke glemt sit gamle jeg, og det var det der havde ført hende tilbage til rådet igen. Hun havde formået at opretholde den facade, som folk kunne genkende og forstå - se den person, som hun var før. "Jo, det kan jeg ikke komme uden om" Kom det fra hende med et lille grin, "Jeg måtte selvfølgelig overtage mine forældres plads, og det er jeg glad for, at have fået den mulighed" Hun havde siddet på den, før hendes forsvinden, så jobbet var ikke uvant. "Men hvad med dig selv Malik, hvor har du opholdt dig?" Og med hvilket formål?
Malik

Malik

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 49 år

Højde / 172 cm

Helli 22.04.2023 21:38
Over årerne var det blevet nemt at lyve. En lille hvid løgn her og der var nok til at holde maskineriet igang. En nemmere position da han stadig var Løber. Der var han trods alt også Kurér og kunne bruge det som sit dække. Disse dage var løgnen noget lidt andet, for hvad nyttede det at sige at han var kurér hvis han ikke var villig til at tage arbejdet der blev givet hans vej. Men det var trods alt som om at Verbatim aldrig havde været en ting, når man talte med Malik. Han gav i hvert fald ingen indikation på noget større. Heller ikke som han stod her, og lignede sig selv, til trods for den lille smule arvæv man kunne ane i kanten af hvor hans handske sluttede.

"Du ved,  her og der," sagde han med et grin, næsten som ønskede han at danse uden om emnet, selvom han ikke havde tænkt sig at være så flyvsk omkring Aerwyna, ikke når det var så lang tid siden. "Jeg var ude for lidt af en ulykke nogle år tilbage, så nu om dage der hjælper jeg et lille firma på kysten af Diamantbugten, nu når jeg tydeligvis ikke kan finde ud af holde mig hernede i vandet permanent." Et lille grin undslap ham. Han havde altid været lidt over det hele selv som et barn, så det var ikke underligt for mange, at han ikke permanent opholdt sig i Aquarin mere, omend de færreste havfolk kunne være helt glade på fastlandet. 
Aerwyna

Aerwyna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 48 år

Højde / 180 cm

Nao 05.05.2023 09:25
De sidste år havde været turbulente for Aerwyna, og den situation hun nu stod i, efter hun var vendt tilbage til Aquarin. I hendes øjne var tingene mere spidset til, i mens hun havde været væk. Både før og efter hendes ophold, havde hun havde nogle bestemt holdninger, om hvordan tingene skulle køres hernede, og efter hendes tilbagevenden kunne hun godt mærke at hun næsten stod alene med disse holdninger, hvilket gjorde det svært at bevare hendes egen families vigtighed i området. 

Aerwyna forstod en hentydning, omend at det dog gjorde hende mere nysgerrig på, hvorhen hendes gamle ven havde bevæget sig rundt. Men samtidig så var der selvfølgelig et venskab, og det ville om alt andet være mærkeligt ikke at følge op på hinanden og de mange spørgsmål som naturligt ville komme. "Du har været ude for en ulykke?" Hun gentog spørgsmålet med blikket rettet mod hende, det var ikke noget hun havde hørt om eller kendte til, så det skabte en naturlig nysgerrighed overfor sin ven, "Hvad vil det sige?" Kom det fra hende. At han havde havde forladt Aquarin var hans eget valg, det var der flere og flere der gjorde. Aerwyna selv, var for knyttet til dette sted, og ikke mindst familien, så hun ville ikke kunne forlade Aquarin som levested.
Malik

Malik

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 49 år

Højde / 172 cm

Helli 05.05.2023 14:40
Malik blinkede et par gange, som hun spurgte om det, fordi han var så vant til at folk godt vidste hvad der havde forgået, eller i hvert fald havde en idé, men de to af dem havde ikke set hinanden i årevis, og nu om dage handlede det trods alt også lidt mindre om det normalvis.
Et nemt smil spredte sig dog over hans læber. Det var trods alt ikke fordi det var en hemmelighed, selvom de mere specifikke informationer trods alt ikke blev delt ud, ikke at hun havde en chance for at vide det. "Ah, du ved hvordan mit arbejde tager mig ud til hele landet?" sagde han med et grin, og begyndte at hive lidt op i et af hans ærmer, for at vise den arrede hud. Den så ikke ny ud, men det var tydeligt at det havde været omfattende. "Jeg blev fanget lidt i en bygning, som der blev sat ild i," sagde han, selvom det lød som om at det ikke var noget problem af nogen som helst art, som om at der ikke var sket noget til ham. "Det tog lidt tid at komme sig over, men hey, jeg er ikke død." Og han kunne stadig bevæge sig, hvilket var mere optimistisk end hvad det havde lydt til engang.
Aerwyna

Aerwyna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 48 år

Højde / 180 cm

Nao 15.05.2023 07:23
Lige så mange ting de vidste om hinanden, lige så mange ting var der som de ikke kendte om hinanden. De sidste mange år, havde de ikke set meget til hinanden, og derfor vidste hun ikke hvad Malik havde gået igennem. Vidste han hvad hun havde gået igennem? Kendte han hendes ophold hos mørket, hvordan hun var blevet tortureret og omvendt? Der var mange spørgsmål og det var måske heller ikke alt der skulle frem på bordet. 
Hun nikkede til hans ord, hun kendte godt til hans arbejde efter at han var flyttet fra Aquarin. Da han boede hernede, var det måske nemmere at holde styr på hans arbjede, og det han lavede, eftersom at de var så tætte i deres arbejde som de var, "Det har jeg hvert fald en fornemmelse af" Grinede hun lidt igen. Som han smurte ærmet op, kunne hun se den arrede hud, efter hvad han fortalte var en brand, det var ikke noget hun havde hørt om. "Jeg er selvfølgelig glad for, at du stadigvæk er her" Komplimenterede hun Malik. Hun forstod godt, hvorfor at det tog lang tid at komme sig over, hun havde været igennem noget lignende. 10 år hos Mørket. "Hvor skete det henne?" 
Malik

Malik

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 49 år

Højde / 172 cm

Helli 27.05.2023 13:34
Malik kunne ikke engang begynde at forstå eller vide hvad havkvinden foran ham var gået igennem, for hvordan skulle han vide det? Han vidste hun havde været væk, men når hun var et individ han faktisk kendte, og som han ikke ligefrem havde en grund til at kigge en ekstra gang på, så var der ikke meget grund til at snuse op informationen. For han var ikke i tvivl om at informationen lå et sted i Verbatims gemmere. Det føltes som om at der ikke var det de ikke vidste. 
Han lagde hovedet lidt på skrå da hun spurgte ind til det, hans fingre faldt på hans læber, næsten i en eftertænksom mine, men smilet forblev på hans læber. "Oppe i Turmelinien. Branden var ret stor, men jeg tror det var primært mig der kom til skade ved at være der," indrømmede han med et lille grin på læberne. Der var tidspunkter hvor han vågnede med sved på panden og næsten stadig kunne mærke ilden, men det var sjældent, og en del af ham havde nok mest af alt bare skubbet den traumatiske oplevelse væk. 
Aerwyna

Aerwyna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 48 år

Højde / 180 cm

Nao 30.05.2023 12:03
Aerw var nok forsvundet før Malik havde forladt det undersøsiske, hun kunne blot konstatere at han var væk da hun endelig vendte tilbage til området. De havde brugt så mange timer sammen, og pludselig var de spredt fra vid og sans, hvilket blot gjorde deres møde endnu mere spændende. De havde ikke talt sammen i flere år, og der kom langsomt flere og flere spørgsmål, som hun ønskede at stille sin gamle ven foran sig. 
"Jeg er ked af at høre, at du måtte tage den skade som du har været udsat for" Hvad var der sket op til? Hun var nysgerrig på hvad der havde fået ham til at vende snuden væk fra deres hjem, og så endt oppe i Turmelinien - et sted hun ikke selv havde været. "Hvad fik dig til at søge væk fra Aqarin, Malik?" Kom det fra hende nysgerrigt og spørgende som hun kiggede hans vej. Hun kunne uden tvivl godt forstå, hvis det var noget som havde sat sig i ham. Hun havde selv tidspunkter, hvor hun havde det svært med det hun var blevet udsat for. Det havde været voldsomt at opleve.
Malik

Malik

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 49 år

Højde / 172 cm

Helli 01.06.2023 20:57
Det var næsten lidt underligt at tale med en gammel ven, ikke fordi han ikke havde andre, men de fleste havde bare... accepteret at han var gledet væk, da de ikke længere kunne holde ham i havet, men han absolut ville søge væk.
"Du kan vel godt huske hvordan jeg var. Man kunne vel næppe holde mig på plads i en længere periode," sagde Malik grinende og med et træk på skuldrene. "Jeg hoppede alligevel altid rundt på væggene, og jeg kunne bruge noget af min energi som kurér, så det var det jeg gjorde." Det var ikke engang en løgn, selvom der var så meget andet der stak dybere som Malik godt vidste at han aldrig kunne dele med Aerwyna. "Det er ellers en pragtfuld verden deroppe. Har du været oppe og tjekke landjorden ud?" For hvor hun havde været, det vidste han trods alt ikke rigtig, kun at hun nok var en ændret havkvinde. 
Aerwyna

Aerwyna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 48 år

Højde / 180 cm

Nao 23.06.2023 07:23
Aerwyna havde set det så ofte med folk omkring hende; at vandet ikke kunne holde på dem. Det accepterede hun. Hun havde endda selv været væk, godt nok ufrillivgt og noget som hun ikke havde forudset.
Hun grinede småt over hans ord, som minder gled tilbage på hvordan han havde været som ung, for det stod klart for hende, "Det husker jeg selvfølgelig tydeligt, Malik" Kom det fra hende. De havde haft en god ungdom sammen- uden tvivl. "Ja, for dig, blev der brugt godt af energi og tid på at være kurer" Det havde han han uden tvivl været god til, de havde sat pris på hans arbejde.
Om hun havde været der? Jo, det måtte hun indrømme at hun havde, men om hun, i de ti år, hun befandt sig væk fra havet, havde set det samme smukke som oven verdenen havde at byde på, tvivlede hun bestemt på. "Ja, jeg har fået set lidt af den" Hun var usikker på hvor meget han havde hørt om hendes forsvindende, "Men mig kan man ikke holde væk fra havet, det er her jeg hører til" Lød det selvsikkert fra hende, med et lille grin.
Malik

Malik

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 49 år

Højde / 172 cm

Helli 01.07.2023 22:38
Man fandt hver sin måde at komme af med energi på, men siden Maliks kombination af energi og evner gjorde ham en der kom hurtigt omkring, så var det ikke underligt at det var der han var endt i sidste ende.
Det var dog ikke meget han egentlig havde hørt om Aerwynas forsvinden, hvis han skulle være helt ærlig. Han havde heller ikke gravet så dybt i det. Et elelr andet sted så foretrak han at få de informationer fra dem det omhandlede.

"Her er også skønt," indrømmede Malik. "Og nogle skal være hernede for at holde styr på tingene." Og han havde ikke tænkt sig at gøre det trods alt. Ikke at det nogensinde havde ligget i kortene for ham at han skulle være en politiker. Der havde han for meget krudt i røven alligevel og det kedede ham også i sidste ende. Ironisk med hvor han var endt. "Men hvor meget formåede du at se da du var deroppe?" spurgte han nysgerrigt, og hoppede op på et af de nærstående borde, for at sætte sig der, mens han kunne lytte til Aerwyna tale.
Aerwyna

Aerwyna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 48 år

Højde / 180 cm

Nao 03.07.2023 15:22
Aquarin var uden tvivl skønt og flot, men de problemer og situationer som de havde stået overfor i det sidste stykke tid, sammen med Cyreesai og Eyidivan, så vidste hun ikke om hun ville kalde det så kønt som det før havde været. Men hun indlagde ingen kommentar omkring det, lige nu var der ro på og hun så selvfølgelig den skønhed som hun altid havde gjort, i Aquarin.
"Det er der brug for" Hun var enig i hans udmelding, og hun var glad for at nogen blev hernede. Hun havde selvfølgelig intet imod at folk smuttede og fik det ud af deres liv, som de ønksede, "Rådet hernede har uden tvivl stået overfor nogle større ting, som skulle vendes"  Hvor meget mon han vidste om det?

"Jeg ved ikke hvor meget om du ved om min forsvinding" Men helt egenrådig eller selvvalgt var den ikke helt, men der var nogen som ikke vidste så meget om hvad der var sket, og det var bestemt heller ikke alle detaljer som skulle ud. "Det var bestemt ikke selvvalgt at forlade Aquarin, så det var ikke meget jeg så deroppe" Startede hun roligt ud og søgte hans blik, "Mørket har længe haft et ønske om at få Aquarin under deres kontrol, og eftersom at Aquarin altid har holdt dem til dem selv, i forhold til det der skete oppe på landjorden, så har det aldrig være nemt" Aquarin havde altid været neutral og ikke interesseret sig for landjorden, overordnet set, "Mørket stod bag min forsvinding og holdt mig indespærret i ti år eller lignende"  
Malik

Malik

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 49 år

Højde / 172 cm

Helli 25.11.2023 11:29
Det var begrænset med detaljerne some Malik havde fået, og han kunne ikke lade vær med at kigge lidt interesseret på hende over det, interesseret i at vide hvad præcis der var forgået, selvom han tvivlede på at hun mente at de var tætte nok på at han kunne få hele historien. Med alt sandsynlighed var det jo også næppe information han ville eller kunne bringe videre som værende vigtig. Han var trods alt ikke en agent. Indsamling af viden var ikke hans ting.

Det var en bekymrende mine der gled over hans ansigt da hun alligevel fortalte om at hun var blevet holdt af Mørket. Han vidste mere om Mørket end hvad godt var, men ikke på de præmisser hun tydeligvis burde have lært dem at kende. "Det lyder noget voldsomt, men... hvordan kom du derfra i det hele taget? Ti år er mange år?" Og måske i sidste ende var det lidt atypisk at man slap ud og kunne gå tilbage til sit normale liv. Malik havde i hvert fald ikke rigtig hørt om andre der havde formået at gøre det. 
Ikke at han skulle gøre sig klog på det sidste ende, men historien lød mystisk. 
Aerwyna

Aerwyna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 48 år

Højde / 180 cm

Nao 04.01.2024 13:01
Det var selvfølgelig begrænset hvad hun kunne og burde sige, selvom det var overfor Malik, hendes gamle ven. Hun var stadigvæk en del af mørket, i fåreklæder, sat ind for at infiltrere og skabe en større for mørket at gøre sit indtog her i landet.
Det var en tydelig mine, som formede sig på hans ansigt over informationerne om hendes tilfangetagen. Det havde bestemt ikke været nogen ferie at være fanget af Mørket, men nu hvor hun kiggede tilbage på det, så havde det hele været for det bedste, det var tydeligt nu.

”Det var voldsomt, kære Malik” Svarede hun blot og kiggede hans vej, som minen stadigvæk sad over hans ansigt. Det var gode spørgsmål han kom med, men spørgsmål som hun havde forberedt sig på. Spørgsmål som man vidste ville komme. ”Alt er ikke som det plejer at være. Mine ar på sjælen er mange, og man vil næppe kunne tænke sig til de ting jeg er blevet udsat for. Jeg er usikker på om min tid i rådet er forbi eller hvordan mit liv fremover vil være” Hun vidste jo godt at man ikke blot slap ud af mørkets klør. ”Mørket lader ikke blot deres fanger slippe, men det var Lystes krigere som i en aktion sørgede for at jeg kunne få min frihed” Det var en mulighed, en realistisk mulighed for at det kunne ske. Hun vidste hvordan de hele tiden arbejdede på at få Mørket ned.
Malik

Malik

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 49 år

Højde / 172 cm

Helli 20.04.2024 13:28
Malik var bekymret for sin gamle ven. Det havde han nu altid været, men han var ikke nødvendigvis den bedste til at læse en persons karakter, selvom hun virkede næsten lidt for hård i det som hunf ortalte om det, som om at det ikke var så slemt, som han ville gå ud fra, men det var umuligt for ham reelt at vide.
Han rakte over og lagde en hånd på hendes arm, et blidt udtryk i øjnene. "Jeg er glad for at du slap ud, det må have været forfærdeligt." Han smilede lidt opmuntrende til hende. "Det var godt at lyset kunne hjælpe." For det var hvad Lyset trods alt gjorde, også selvom Malik ikke havde nogen specielt varme tanker om dem. De var der bare. En af de ting der bare skulle eksistere i verdenen. Noget til at holde Mørket noget.

Han trak sin hånd til sig igen. "Men så er det også godt at Aquarin stadig står, så du havde noget at vende hjem til. Tænk hvis Mørket havde fået fat i det, så det ikke var som det plejede," han kom med et let grin, i et håb om at få lettet stemningen mellem dem igen.
Aerwyna

Aerwyna

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 48 år

Højde / 180 cm

Nao 19.06.2024 08:01
Nogen gange var det nemmere blot at spare sine venner, for det man havde været ude for - uden at gå i al for mange detaljer. Det hun havde været igennem, var der ikke mange der behøvede at få detaljer omkring - man kunne næsten tænke sig til hvor voldsomt en oplevelse det måtte have været. ”Tak, Malik. Det betyder meget” Uagtet hvor meget en plan det havde været, og at hun nu var ude af deres klør, i hvert fald i forhold til toturen, så havde det stadigvæk været en oplevelse hun ikke ønskede for nogen. Der var nok ingen tvivl om at Malik og hende altid havde haft de samme tanker omkring både Lyset og Mørket, og det deroppe. Nu var det kun ændret i forhold til at Aerwyna skulle spionere for lyset, og dermed havde et nyt syn på de fleste ting - under overfladen.

”Så længe det nu vare” Lød det fra hende, som hendes blik strefjede vennens. ”Rygterne omkring en forbindelse til overfladen har lagt tungt i Aquarins gader” Det var ikke et ønske som mange havde, men de fandtes. ”Samtidig så ligger vi i interne stridigheder og kampe. Mit eget distrikt bliver presset på alle fronter” Det var slet ikke for at beklage sig, men der skulle ske noget for at Aquarin stadigvæk ville stå.

Malik

Malik

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 49 år

Højde / 172 cm

Helli 26.07.2024 17:44
Det var nu heller ikke fordi at Malik ikke havde hørt om de interne stridigheder i Aquarin. Han holdt altid et øre ude for hvis nogen kom med information omkring hans barndomshjem, men det var ikke fordi der var noget han kunne gøre eller hjælpe med. Det var bare en del af livet, og man kunne håbe at der en dag kom styr på det. Han håbede det var i Verbatims planer at få styr på det, men hvis der var en ting han havde lært, så var det også at nogle gange var kaosset nødvendigt for at nå det endelige mål, hvad end det var.

"En forbindelse til overfladen virker som den eneste logiske beslutning at tage, gør det ikke?" spurgte Malik. "Ikke at jeg er meget en politik fyr, men altså vi kan ikke blive ved med at leve if fortiden, når landjorden bliver ved med at rykke sig fremad vel?" Det var måske forsimplet, men Malik havde også fundet en kærlighed til landjorden som han godt vidste ikke alle havfolk delte med ham - langt fra faktisk.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1