Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 03.02.2023 19:52
For en gangs skyld var Seeley virkelig på udebane, men han var sendt afsted til dunkelskov, for at finde den mørkelver der havde stjålet en pose værdigenstande fra en ældre herre, en ældre herre der vel og mærke ikke tyede til milde metoder, når det galt om at få sine ejendele tilbage. Han havde rakt ud efter Seeley og Seeley der virkelig trængte til en god omgang krystaller, havde ikke kunnet sige nej til opgaven.

Han havde fundet vejen til Amazonitskovene og herunder dunkelskov, hvor han der gik ved siden af den røde flod der mere end alt lignede en pøl af blod. Hans røde øjne skinnede virkelig igennem, som han virkelig drømte om hvad man kunne gøre uden nogen ville opdage det, han kunne jo bare smadre den mørkelver ned i floden og ingen ville opdage det?

Nuvel... Han havde en opgave han måtte følge og hans søgen førte ham derfor længere langs floden og ind i skoven. Hvor holdt denne mørkelver til? Hvad skulle han gøre for at finde manden? Det var virkelig noget der fyldte tankerne, men han ville så gerne gøre noget, så gerne finde vejen.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 04.02.2023 12:03
Kieran havde stjålet fra den gamle mand, på grund af hans irreterende adfærd. Kieran havde gået rundt nattelivet i byen og passet sig selv, da den ældre herre begyndte at provokere. Ikke nok med han havde nedgjort Kierans race, så havde han også sammenlignet alle mørkeelvere med hinanden, og sagt at de alle var lige onde.
Dette havde gjort Kieran arrig, han skulle bestemt ikke sammenlignes med hans sindsyge far, som heldigvis var afgået ved døden. 

Den pose Kieran havde nakket, lå i hans baglomme, og Kieran sad og slappede af i et stort træ inde i Dunkelskoven. Han elskede at side i træerne og slappe af, og tænke over livet.
Men han hørte nogle gå rundt. Som en kat fik han vendt sig, så hans stod på hug i træet, og holdte ved en af grenene over ham, mens han spejdede efter den han havde hørt. Han spottede en, wow han var flot... 
Det var sjældent Kieran fandt nogle smuk, men det var nu også længe siden han havde fået noget på den måde. 

Han sprang ned og landede bag fyren og smilede kækt. "Hey hotte" Han bed sig i læben, men var klar på hvis fyren var uvenlig.
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 04.02.2023 20:09
Med en brummen i stemmen, snurrede Seeley rundt og fik øje på mørkelveren, var det denne der havde stjålet fra ham den gamle? Han var parat til at bruge tortur med det samme, men hvad hvis han var forkert på den? Ikke at Seeley var bange for at skade en fremmed, men der skulle vel også være en mening med galskaben.

Med hastige og lange skridt, trådte han helt op i hovedet på denne mørkelver og lagde en hånd under hans hage. "Jeg leder efter nogen," kom det brummende og irriteret fra Seeley, han ville ikke gøre skade på denne mørkelver, ikke endnu, men denne person lignede godt af sin race og der skulle mere til at finde ud af hvem denne person var.

"Jeg leder efter en der har taget noget," han så meget studerende på Kieran, skulle han begynde at flå hans lommer op nu eller give ham chancen for selv at forklare sig, hvis det i det hele taget var ham?

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 04.02.2023 20:24
Kieran lo og lod ham holde hans hage. "Du... Du er i dunkelskoven, og leder efter en der har taget noget" Han blinkede kækt "Der er jo mange muligheder, du må nok hellere være mere specifik" Han bed sig i læben, og havde virkelig ikke mange maner. "Du kunne jo også tage noget?" Med et kækt smil og hans fantastiske smidighed, sprang han ud af fyrens tag, og hoppede op i træet igen. "Måske... Kunne du fortælle mig hvad der var blevet taget?" Han så ned på fyren, og lod benene dingle udover grenen han sad på. Kieran mente bestemt at den ældre herre selv var ude om det, med hans spydigheder, men om fyren her ville synes det samme, var jo ikke sikkert.
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 04.02.2023 20:37
Afskyen dunkede frem i Seeley, som han mistede grebet på elveren og han sprang op i træet. Det fik Seeley til at skyde gnister med øjnene, som han fremmanede en ildkugle og skød mod grenen, som elveren sad på. Han kunne slet ikke have flabethed og hvis man ikke kunne snakke ordentligt med ham, så blev han virkelig på grænsen til ondskab.

"Aflever det du har taget, elver!" Råbte han så højt at man kunne høre en rungen, han var slet ikke rolig, han ville have retfærdigheden til at sejre og denne elver skulle bare makke ret, det var pointen i det hele.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 04.02.2023 21:06
Kieran nåede ikke at få fat i en anden gren, så han faldt ned mod jorden, med grenen fyren havde smadret. Han landede på føderne, og fik hurtigt på balancen, hvorefter han hurtigt trak sin daggert og sin cutlass og gik direkte mod fyren. "Du!... Du skal ikke! ødelægge skoven!" Hans stemme blev mørk og hård. 

Han gik helt hen til fyren og lagde spidsen af sin cutlass mod hans hals. "Hvad blander du dig egentlig for! Tag hjem og pas dig selv, dit usle svin!" 
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 05.02.2023 10:58
Det var næsten til grin, at han truede Seeley, han var en robust mand og en mand der virkelig kunne alle grebene, han var torturmester og ikke en af de små, så i rent forsvar begyndte han at grine, inden han greb om skåret og pressede det væk, for at få det over mod denne mørkelvers hals.

"Giv det tilbage og jeg skåner dig, men jeg er her af en grund og du får ikke noget ud af at kæmpe." Han var forholdsvis rolig i stemmen, han var farlig hvis han ville, men lige nu var han rolig, for hvis mørkelveren ville sig selv det bedste, så ville han da samarbejde.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 05.02.2023 15:42
Kieran så på ham med hævede bryn, og fnøs. "Værsgo" Han tog hånden i lommen og fiskede posen op, for at kaste den ned i floden, med et overlejent smil. "God tur" Med et smil vendte han sig rundt, og gik mod træet igen. Han havde ikke noget intressant at give sig til, så han kunne jo lige så godt, hoppe op i træet, og få fornøjelsen af at se manden hoppe i søen, hvis han altså var så desperrat efter posen. Han klatrede op på en anden gren, end den han havde ødelagt, og så ned på ham "Jeg håber du kan svømme"
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 05.02.2023 16:42
Seeley brummede irriteret, lysten til at torturere ham var utroligt høj, men i stedet dykkede han i søen og svømmede ned efter den forbandede pose. Han hadede at svømme, men endnu mere så var det forfærdeligt skarpt af det nærmest krystallignende underlag der skinnede op mod hans øjne, men han fik fat i posen og kom op igen.

"DIG!" Han pegede mod mørkelveren med en brummende undertone. "Kom herned og snak mand til mand!" 

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 05.02.2023 16:54
Kieran var forundret over at fyren faktisk valgte at springe i, han havde faktisk ikke regnet med det. Han så beundrende på ham, da han trådte op fra floden igen, og undrede sig over at han stadig så, så godt ud, påtrods af svømmeturen. Det irreterede ham lidt. 

Som manden kommanderede med ham, så han blot lidt på ham. Han var rimelig vild med hans brummende undertone, og fandt ham nok lidt for sexet. Egentlig havde han mest lyst til at provokere og blive sidende, men han lo i stedet og sprang ned, og gik hen til fyren, uden at være truende
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 05.02.2023 16:58
Det var med brummende irritation han stod der, han havde virkelig lyst til at skyde med ild og gøre noget ved denne mand, men nu havde han været i vandet og det betød, at hans ildkugler ikke ville kunne forme sig, hvilket han bestemt ikke ville være ærlig omkring, det var ikke sjovt når ens evner blev svækket og i det hele taget var han som ild elemental ikke særligt glad for vandet, det var ulideligt.

"Hvorfor stjal du fra den mand?" Brummede han irriteret, måske kunne han for en gangs skyld lade være med at yde tortur?

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 05.02.2023 17:01
Overrasket så Kieran på fyren. Han ville faktisk høre forklaringen, i stedet for bare at angribe? Kieran stoppede sin arrogance og så ærligt på fyren og bed sig i kinden. "Du vil jo nok ikke tro på mig. Men jeg var i byen, og ham her den ældre herre, begyndte at genere mig. Han nedgjorde mørkeelverne, og ikke nok med det..." Han mærkede vreden ved at snakke om situationen blusse op. "Han samlignede alle mørkelvere. Som om vi alle er onde, og torturer glade." Han så på fyren og var faktisk lettere nervøs over om han ville tro ham.
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 05.02.2023 17:10
Seeleys vrede sænkede sig og han fik faktisk medlidenhed med fyren, hvor var det forfærdeligt, var det sådan han havde det? Var det virkelig fordi han var blevet behandlet dårligt? Nok var han sendt ud for den gamle mand, men ret skulle være ret så var det jo den mand der fortjente torturen.

Med et suk, så han på Kieran og rakte hånden ud for at give ham den. "Det er jeg oprigtigt irriteret over at høre. Så det jo ham man burde være efter, ikke at jeg gør det gratis, men jeg forstår din vrede." Han nikkede let og håbede manden ville trykke hans hånd.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 05.02.2023 17:13
"Du behøver ikke at gøre noget, jeg betaler ikke folk for at klare mine kampe." Hans stemme kunne ikke lade være at virke lidt spydig, på trods af han ikke ønskede det. Han var bare elendig til når folk tilbød at hjælpe, eller han skulle bede nogen om noget som helst.

Han så tøvende på hans hånd, det kunne være en fæle, hans blik kørte op til hans øjne, og Kieran mente at se oprigtighed i dem, derfor tog han hans hånd. "Kieran" 
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 05.02.2023 17:25
Anerkendende nikkede Seeley, det var ikke alle der betalte sig fra det feje arbejde og det kunne han godt forstå, det var heller ikke noget Seeley ville presse ham til, så måtte han bare levere mandens ejendel tilbage uden diskussion, men det havde været fedt, hvis han lige var betalt for også at give manden en kæmpe røvfuld.

"Seeley," svarede han anerkendende og trykkede mandens hånd. "Ja jeg er jo så torturmester, men jeg synes du har en fair historie til at ligge mit arbejde på hylden, idioten behøver ikke vide jeg ikke har gjort dig noget." Han smilede ikke, men man kunne ane et udtryk af accept overfor Kieran i hans øjne.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 05.02.2023 18:59
På grund af Kierans fortid med sin far, afskyede han tortur, og ved Seeleys ord, trak han sig straks tilbage, og trak hans daggert. "Væk!" Han tog daggerten ind foran sig, i selvforsvar, og var klar på Seeley måske angreb. Han var altid mistroisk, og stolede virkelig ikke på andre, og når så en kom og fortalte at de var torturmester, kunne han slet ikke håndtere det. "Torturmester, hvordan kan du være så kynisk"
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 08.02.2023 10:41
Et godt grin kom ud af Seeleys mund, det var lidt sjovt han truede ham med en daggert, altid så tapper, men hvis Seeley ville noget med nogen skulle han jo nok klare det på trods af en lille daggert, men i stedet for at angribe, stod han bare og rystede på hovedet.

"Jeg gør dig ikke noget, elver." Han strammede læberne og så alvorligt på ham. "Det er mit job, men jeg gør det ikke uden grund og du ville være uden grund." Han ville ikke svare på hvordan han kunne være så kynisk, han var elemental, det var ikke ligefrem fordi man voksede op med omsorg når man blev skabt af ilden.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 08.02.2023 12:11
Kieran var i vildrede. Seeleys toneleje, gav ham lyst til at stole på ham, men det var totalt i mod Kierans prinsipper, med ikke at have noget med torturmestere at gøre. Han bed sig i læben, for Seeley var virkelig en flot mand, og han ville faktisk godt lærer ham bedre at kende. Måske det var denne mand, der ville kunne få Kieran til ikke at hade torturmestere så meget? 
En kort tanke steg i hans hoved, hvis Seeley var så lækker, og torturmester, så måtte han da være aldeles god til andre ting også, som foreksempel det intime. 

Forsigtig lod han daggerten ryge tilbage i bæltet, han var nu ikke i tvivl om han kunne besejrer enhver med den daggert, trods den var lille. Han så længe på Seeley. "Okay, jeg tror på dig"
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 09.02.2023 20:25
Det var underligt, hvor længe der var den øjenkontakt de havde, længe han kiggede på ham, Seeley begyndte at føle sig utilpas. Det var en meget uvant situation og der skete rigtig meget i blikkene i mellem, var han købt eller solgt og skulle han til at forsvare sig selv og danne ild eller kunne de snakke som voksne mænd?

Det var med et roligt blik han nikkede, da Kieran endelig stoppede daggerten tilbage. Det gjorde det bedre for Seeley, så var der ligesom ro på. Han sukkede let og rakte igen hånden frem. "Seeley Rolfe, kan jeg jo så præsentere mig denne gang."

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 09.02.2023 20:55
Kieran så på hans hånd, og tog den så i sin, med et lille nik og et forsigtigt smil. "Kieran Kingson" Han gav Seeleys hånd et klem, men tog ikke hånden til sig. Han vidste ikke hvorfor. Noget i ham gjorde han ikke havde lyst til at slippe Seeleys hånd. Han kiggede ham i øjnene intenst, i et håb om at forstå hvad Seeley tænkte på. Han kunne ikke lade være med at studere hans ansigts træk, og den måde hans læber bevægede sig på. "Godt at møde dig... Tror jeg"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 10