Adeline

Adeline

Bordel-ejer, Den Rosenrøde Hest

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 02.02.2023 13:30
Det var virkelig sæson i bordellet og Adeline lukkede den ene efter den anden kunde ind i bordellet, hun elskede at tage sig af sine kunder, men lige nu var det lige før hun ikke kunne følge med. Til trods for det, så stod hun i døren og lokkede kunderne til en efter en. "Der er dejlig varme i mine stuer og på værelserne," råbte hun ud fra den rosenrøde hest. Hun havde efterhånden været bordelmutter i nogle år, men det der var vigtigst for hende var, at lokke kunder til hendes stuer og glæde dem.

Med rolig varme i blikket, gik hun ud midt på gaden og prøvede at stoppe det frysende folk, hvis hun kunne få mange krystaller ud af sådan en aften, så ville hun virkelig gerne lokke folk i fordærv, hun fik krystaller og de fik en god aften, det var vel kun fair?

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Melonar 02.02.2023 13:58
Den let bidende kulde som de fleste andre, så som værende forfærdelig og virkelig ulidelig kold, var ikke noget som Quinn som så havde noget problem med, han var jo trods alt vant til at være i et noget koldere miljø oppe i nordlandet. Så derfor gav det ikke just nogle problemer for den kære Quinn, der gik i hverdags tøj og derfor ikke som så frøs, jovist var der koldt, men ikke bidende. Quinn bevægede sig ned af gaden mod den rosenrøde hest, som han et par gange havde været ved, og derudover også de mange forskellige piger der var der, det gjorde ham godt, han havde ikke fundet nogen at falde sig til ro med, så derfor var det en fryd at komme ind og få stillet sin lyst, af og til. Da han kom derhen, genkendte han tydeligt bordelmutteren som han et par gange selv havde set og været sammen med "Det lyder langt fra skidt, er der meget ledigt til aften?" spurgte han og gik ind mod bordellet, og håbede lidt på at det var hende der ville tage sig af en for aftenen, han ville langt fra klage
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 03.02.2023 17:52
Ungt kød. Det var noget af det bedste, så Adeline smilede stort, da Quinn dukkede op for hendes øjne. Hun ville ikke sige noget højt, men hun havde lyst til ham, hun elskede kuvøseguf, så længe de stadig var voksne og det var der ingen tvivl om denne mand var, trods hun ikke genkendte ham lige med det samme, så fulgte hun efter ham og førte ham ind mod de varme stuer, hvor pejse og varme virkelig var sat i gang, for at kunne varme op til de mange gæster der kom udefra.

Smilende gik hun bag ham og lagde forførende en hånd på hans len. "Der er ikke meget ledigt, men jeg er hvis det skulle være, ellers kan jeg da godt få en af pigerne til at kigge til dig i løbet af aftenen, men valget er dit." Hun prøvede let at få ham til at vælge hende, fordi hun havde mere tid denne aften, men det kom jo an på hvad han ville og hvad han drømte om. Hun fulgte blot efter med et smil.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Melonar 03.02.2023 20:21
Quinn så tydeligt hendes store smil og gengældte uden tøven hendes smil, han vidste hun var noget ældre end ham, men hvor gammel vidste han ikke, han var dog heller ikke interesseret i hvor gammel hun var, hun så stadig meget ung ud og lignede en der stadig havde det drive han kunne lide. Han kom med hende ind i de varme stuer og sukkede let af nydelse af at være indenfor "Jamen så er det godt at jeg gerne vil have dig" sagde han med et lille kækt smil "men jeg siger heller ikke nej til at de andre kigger forbi, du kan jo nok ikke blive hele aftenen? du har vel andre du også skal se til" sagde han og lagde ligeledes hånden på hendes hofte og sendte hende et kækt smil som en krage kom ind på hans skulder "du har vel intet imod jeg tager en af mine krager med mig, det er altid godt at kunne have syn fra flere vinkler" sagde han med et tydeligt grin, og afventede at hun ville lede sig til det rum der var hans for de timer han havde for aftnen
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 03.02.2023 21:39
Kragerne sagde hende et eller andet, men hun kunne ikke sætte fokus på, at det lige var ham der havde været ved hende i sin tid, hun smilede dog bare og fulgte med ham uden problemer, inden hun viste ham ind til det eneste kammer der lå i stueetagen, hendes egne gemakker. Hun kunne godt lide at gøre det lidt intimt og lækkert, hvorfor hun trak ham med derind med et smil.

"Jeg kan holde så længe der er brug for det og jeg tager dig gerne med i mine stuer så længe du vil," sagde hun flirtende og kyssede ham på kinden. "Hvis du gerne vil mig hele natten, så er jeg din hele natten, jeg er trods alt også den med mest erfaring." Hun blinkede drillende og så flirtende på ham, mon han ville lytte? "Tag du endelig en krage med, jo flere øjne des bedre." Hun grinede let, hun kendte intet til hans evner, men hun nød det virkelig.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Melonar 04.02.2023 09:39
Kragen stod blot på hans skulder som var det et kæledyr, hvilket det jo ikke helt var. Det var et vildt dyr, der blot gjorde hvad han bad den om uden ord, det var en evne han havde til at bruge disse fugle til sin egen vinding, dog havde brugen af disse krager også en hage, men det var blot hvis han brugte kragens syn, at det kunne blive et problem for ham. Da de nåede ind i stuen lod han hende føre ham ind i hendes gemakker og sendte hende et let, men kækt smil "det vil jeg da sætte pris på" svarede han med et skævt smil og sendte hende et flirtende smil og lod hende kysse hans kind. Quinn slap en let latter "jamen jeg vil da se frem til en fantastisk nat med dig så" sagde han og vendte sig helt mod hende som de kom derind og lod fingrene ligge sig på hendes hofter "jamen i så fald, vil der være denne krage med os, som vil agere mine øjne i noget tid under det" svarede han med et kækt smil, og lænede sig let ind mod hendes læber for at åbne aftenen og natten op med et kys, som selvfølgelig ikke kun var et blidt kys, men et mere intimt og lystent kys i alt fald hvis hun ville gengælde kysset
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 04.02.2023 10:30
Adeline kunne ikke lade være med at smile kækt, mens hun gengældte det intime og forførende kys, hun havde allerede lyst til mere, men han havde også vækket nysgerrigheden i hende, denne krage, hvad betød det mon? Betød det at han kunne se hende fra flere vinkler? Hvor var vi henne i processen? Hun forstod det ikke helt, men vidste heller ikke om det var okay at spørge ind til, han var trods alt en kunde og en fin en af slagsen, for han var en der var kommet igen, selvom hun ikke lige kunne huske det. Han var en der vidste hvad han ville have, det var tydeligt, og Adeline kunne lide det.

Som hun slap kysset, knappede hun sin silkefine kjole op og lod den glide af, det var det eneste hun havde på, så med et stod hun splitter nøgen foran ham og hun smilede bare af det, som hun satte sig over på sengen og lagde det ene ben over det andet. "Jamen hvis du kan se med kragen, må du jo kunne studere mig ganske fint," sagde hun med forførende stemme og så charmerende på ham.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Melonar 04.02.2023 11:20
Quinn smilede kun kækt mod hendes læber som hun gengældte kysset og trykkede sig ind mod hendes læber og trykkede hende helt ind til sig. Hun kyssede godt, sådan virkelig godt, det var virkelig tydeligt at hun havde prøvet det her før, og han kunne lide det, han var vild med hendes erfaring, hun gjorde det virkelig godt med de læber. Quinn så frem til at lege med hende, dog var der den hage, at han ville være blind som han overtog kragens syn, dog ville han selv få et bedre udsyn til hende og hendes underliv som de ville være sammen. Da hun slap kysset og lod den glide af lod han let blikket glide over hende og lod fingrene glide over brysterne inden hun gik over for at sætte sig. Da hun havde sat sig smilede han kækt til hende og afklædte sig selv udover bukserne "Jeg kommer til at kunne se dig helt perfekt, dog er der en hage ved det" sagde han med et kækt smil og fortsatte "jeg som i mit fysiske jeg bliver blind imens" sagde han og smilede kækt og trådte op til hende iført sine bukser for at lade hende tage bukserne af sig, så hun kunne se for sig selv hvad han gemte på. Hans overkrop var let trænet og let muskuløs, hvilket også kunne ses, han var ikke helt fyldt med tydelige muskler, men de kunne anes
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 04.02.2023 20:04
Med et slesk smil lod hun hånden køre over hans nøgne overkrop, inden hun fandt ned til bukserne og åbnede dem, for at afklæde ham og finde ind til hans dybeste ydre. Det var ret sødt han lod hende gøre det, hun havde set så mange kroppe, at der ikke var noget der kunne overraske hende mere, men hvis han gemte på noget godt kunne hun da ikke klage, som hun trak hans benklæder ned, mens hun lyttede til hvad han havde og sige.

"Det lyder ikke ufarligt," sagde hun eftertænksomt, mens hun så studerende på hans lem, for at vurdere det med øjnene. På den måde kunne han også få lov til at svare for sine krager imens.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Melonar 07.02.2023 08:42
Quinn nød at mærke hendes hånd glide over overkroppen og lod hende åbne bukserne og blotte ham. Han vidste godt at hun havde set mange nøgne mandekroppe, men det var blot for spændingen og for at se hende ville blotte ham og se på hende mens hun gjorde det og se hendes ansigtsudtryk da lemmet blev blottet. Da hun fik benklæderne af ham kom lemmet på de 17-18 centimeter frem for hendes ansigt, den var stadig blød men var af nogenlunde fuld størrelse allerede

"jeg har ikke forsøgt mig med at finde ud af hvor farligt det er" sagde han med et kækt smil "men jeg har kun holdt synet fra kragen i maksimalt fire minutter af gangen" fortalte han og lod hende studere lemmet som var udfor hendes ansigt og rakte frem mod hende og lod hånden ligge på hendes bryst og gav brystvorten et hårdt klem, for at pirre hende, han vidste ikke hvor våd hun var eller ikke var, men han ville varme hende op hvis han kunne
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 08.02.2023 11:52
Smilet kom frem, som han klemte om hendes brystvorte, alt imens hun kørte fingeren over hans alligevel lange lem, det var rart at se han var klar på lidt af det hele og det var sjovt at høre om hans evner, alt imens hun kunne kæle lidt for hans lem, uden nødvendigvis at gøre noget ved ham endnu. Hun tog hånden bagom ham og gav hans balde et lille klask, inden hun klappede på sengen, som hentydning til han skulle tage plads.

"Så hvad har du virkelig lyst til at lave, nu du har en krages øjne at se fra?" Hun smilede kækt og så på ham, hun kunne jo godt se hvordan et blik fra en krage ville kunne gøre hele oplevelsen ved en doggystyle anderledes og hvordan han ville kunne se nydelsesblikket uanset hvorfra de gjorde det.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Melonar 09.02.2023 21:07
Quinn nød at mærke hendes krop under sine fingre og hendes brystvorte mellem fingrene, hun var virkelig en flot kvinde, det var hun. Var hun ikke bordelmutter og havde hun måske været lidt yngre, bare en smule, så kunne hun sagtens have været en kvinde for ham, at finde sammen med, dog nød han også bare at kunne komme forbi engang imellem og få tilfredsstillet sine behov. Han kom med et let nydende suk af hendes kælen for lemmet og lod hende klaske ham på balden med et kækt smil og satte sig ved hendes side "jamen jeg vil i bund i grund blot gerne have dig, men doggystyle er meget spændende på denne måde, lige ledes at se dig ride omvendt" sagde han med et kækt smil og lagde hånden på hendes lår og lod den søge mellem hendes ben for at undersøge hende og mærke om hun var det han huskede hun var. Af hvad han huskede plejede det i hvert fald ikke være kedeligt at være sammen med hende
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 10.02.2023 11:03
Et kækt smil bredte sig på hendes læber, som hun nikkede anerkendende, så han ville gerne have hun red omvendt eller tage hende i en doggy? Hun klagede ikke, det eneste der var forskellen var om han eller hun skulle på arbejde, men kunne han mon arbejde med hende samtidig med han styrede sin evne? Hun vidste det faktisk ikke.

Roligt trillede hun om på maven og rejste sig op på knæene og så på ham. "Så må du jo ligge dig godt til rette," sagde hun drillende og så charmeret på ham.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Melonar 10.02.2023 11:25
Quinn fulgte hendes kække smil og så som hun vendte sig rundt på maven og op på knæene. Da hun gjorde det tog han i lemmet og begyndte at spille den lidt af til synet at hendes bagdel og underliv og lagde sig godt ind på sengen så hun kunne sætte sig ind over ham. Quinn fik sig hurtigt gjort klar til hende så lemmet var helt stift og klart til at hun ville lade det trænge op i hende. Alt imens overtog han kragens blik som fløj op foran på sengekanten, så alle hendes og hans hærligheder var synlige og han havde første parkets udsyn til det alt imens hun ville ride ham, på den bedste måde, hvad kunne man ellers bede om. Det var en fantastisk evne til sådanne ting, men det var ikke just kun det evnen skulle bruges til, men det var da en god sidegevinst
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 10.02.2023 16:49
Det var lidt underligt fra det ene øjeblik at se en mand med øjne, til de det næste øjeblik var hvide som kridt, hvad var det dog for noget? Og kragens blik lignede pludselig et menneskes, det var underligt at være i og det tog lige Adeline lidt tid at vende sig til, inden hun satte sig over skrevs på Quinn, med ansigtet rettet mod fodenden.

Roligt justerede hun hans lem og lod sig glide ned over det. Ville han mon have følelsen i kroppen når han gjorde det her? Hun vidste jo faktisk ingenting, alligevel satte hun sig roligt til at ride ham i et startende afslappet tempo.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Melonar 11.02.2023 10:16
Quinn kunne tydeligt se at hun undrede sig over alt det med hans evne, det var tydeligt på hende at det var noget hun ikke var vant til at se, men hun skulle nok finde sig tilpas i det. Han fulgte hende med kragens blik som hun satte sig overskrævs over ham og bed sig let i læben. Da hun gled ned over lemmet kom han med et dybt og nydende suk. Det var længe siden han havde været forbi og derfor også længe siden han havde fået noget i den her stil. Da hun begyndte at ride ham bevægede han hofterne og kom med små nydende brummelyde som hun bevægede hofterne over ham. Han lod let fingrene glide fra balderne til op over ryggen i lette strøg
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 11.02.2023 13:22
Som hun fandt sig tilpas og fandt rytmen i det hele, begyndte hun at ride hurtigere og i et mere fast tempo. Hun stønnede med faste åndedrag og man kunne høre hun ikke bare nød det, men også var erfaren i det hun lavede. Hun havde lært at styre hendes støn og hun kunne håndtere bevægelserne, hun var jo ikke ligefrem stram, men hun var alligevel godt våd og havde et godt tag på Quinn.

"Jeg håber du nyder synet," sagde hun kækt mellem hendes støn, som hun red ham mere fast og i et godt tempo, med patterne hoppende i situationen.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Melonar 11.02.2023 13:38
Quinn lå og fulgte med i det hele fra kragens syn og nød det syn han så. Hun var en virkelig flot kvinde, og hun vidste præcis hvad hun skulle med hendes underliv, det var en virkelig fantastisk følelse der ligeledes fik ham til at stønne, hun mærkes langt fra stram eller noget men hun gjorde det virkelig godt, og havde et godt tag om lemmet, det dog stadig var noget stor, men det ville ikke undre ham hvis hun havde prøvet større, selv synes han at han havde en fantastisk størrelse, han brokkede sig ikke over sin størrelse overhovedet.

"Det gør jeg i hvert fald"sagde han pirrende og forførende og fulgte hendes bevægelser i hendes tempo og stønnede dybt af det og blot hjalp til med et tage hende hvilket også gjorde at han nød det endnu mere, det var en virkelig dejlig følelse, plus det at se hendes patter hoppe fik ham til at smile, det var et dejligt syn han havde
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 59 år

Højde / 178 cm

Emilia 12.02.2023 09:21
Det var rart at vide han nød det, det gjorde hende tilfreds at hun kunne høre hans støn og hans nydelse, til trods for han var i kragens synsvidde. Det var fantastisk at man kunne være sådan, at man kunne gøre noget og hun havde en vild ro omkring det. Hun smilede let, som hun kunne høre hvordan han nød det og ville det, hvilket fik hende til at sætte tempoet mere op og give ham den bedste nydelse han kunne få, det var jo en kunde kunne man jo sige.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Melonar 15.02.2023 17:09
Quinn nød at høre som hun bevægede sig over lemmet og kunne ikke helt styre at bevæge sig samtidig med at han var i kragens syn, det at skifte mellem sit eget blik og kragens krævede en del, hvilket gjorde at han ikke rigtigt kunne holde en rytme, dog det at gå normalt ville ikke være noget problem, men at skulle fokusere på at bevæge sig i hende samtidig var for meget, så han lod hende styre alle bevægelserne og stønnede let med hende nød som hun satte tempoet op og havde hænderne på hende lægge og nød blot synet af sit lem der gled op og ned i hende, samt at se hendes bryster der bevægede sig til hendes bevægelser, det var vildt frækt
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Tatti
Lige nu: 3 | I dag: 12