Lucina

Lucina

I lære som våbensmed

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 155 cm

Emilia 28.01.2023 18:24
Det var en helt almindelig dag for Lucina, hun var sendt ud af våbensmeden for at finde kunder, ikke mindst fordi hun var god til sit arbejde, men også fordi hun var kommanderende og meget frembrusende i sin attitude. Hun var glad for sit arbejde og hun yndede virkelig glæden ved, at kunne få sværdene fra folk og kunne manipulere dem til at hendes service var den bedste. Hun fangede dem ofte på havnen, fordi det var der mange mænd kom ind først, hvorfor hun kunne fange dem inden de fandt en anden våbensmed inde i byen.

Med en selvsikkerhed og glæde gik hun fra båd til båd og fik sværdene indsamlet, mange var bøjede og slidte, hvorfor de virkelig trængte til en omgang, hun ville ikke kunne klare dem alle på en dag, men hun vidste med hendes evne, at hun ville kunne klare dem til perfektion indenfor deadline til hver eneste kunde. Hun var selvtilfreds og lykkelig, som hun gik ind midt på pladsen ved havnen, for at se om hun kunne finde flere kunder.

Som de lette kunder var taget, begyndte hun at være mere kommanderende og sige "giv mig dit sværd." Hun smilede stadig, men hun var meget kommanderende i stemmen.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 28.01.2023 18:39
Aria var gået ned på havnen denne dag for at købe nogen frisk fangede fisk til aftensmaden, hun stod roligt og ventede på de fisk hun havde bestil da en ung pige nok omkring hendes egen alder kom over til hende og kommanderede at hun gav pigen sit sværd.
Aria vendte sig roligt mod pigen, Aria havde som altid sit sværd på ryggen, hun hævede et øjenbryn mod pigen og så på hende med kølige øjne "det tror jeg ikke" sagde hun roligt, men køligt og vendte sig mod fiske handleren igen og tog i mod fiskene som var pakket godt ind, hun lå dem ned i den lille taske hun altid havde med når hun skulle købe fisk.

Aria takkede fiskehandleren og ville gå forbi pigen så hun kunne komme videre med sin dag. Arias sværd var meget betydningsfuld for hende og hun lod ALDRIG nogen andre røre det.
De eneste anden end hende selv der nogensinde havde kunne røre hendes sværd var Sorah og Leo, men det var også kun lige at de havde fået lov til det, så denne unge pige kunne godt spare sig, hun fik aldrig lov til at røre Arias sværd uanset hvor kommanderende hun så end var.
Lucina

Lucina

I lære som våbensmed

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 155 cm

Emilia 29.01.2023 11:18
Tålmodigt ventede Lucy til denne pige var færdig med fiskehandleren, inden hun gik ind foran hende. Lucy var bestemt ikke vant til at få afslag og hun var slet ikke med på at pigen ikke ville give hende sværdet. Hun skulle jo nok få det igen, så hvad i alverden var hendes problem lige med at lade hende få det, Lucy forbedrede det jo bare. Med lettere rødglødende øjne trådte hun igen ind foran pigen og prikkede hende i brystet.

"Giv mig dit sværd, jeg skal forbedre det og så skal du nok få rabat." Lucy vrængede på næsen, hun var ikke meget for at love rabat, men folk stirrede og hun skulle nødig gøre så hun mistede kunder, hvorfor hun blev ved med at insistere. Det skulle ikke være sådan hun skulle tabe ansigt og hun havde lovet mange mænd et forbedret sværd, det kunne hun også for kvinden her, men hun skulle give hende sværdet.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 29.01.2023 11:29
Aria stoppede op da pigen igen gik ind foran hende, dog ændrede Arias kølige blik sig til irritation da pigen prikkede hende i brystet "prik til mig igen og du mister din hånd" sagde hun lidt sammenbidt, Aria så på pigen "jeg giver ikke krystaller for noget jeg selv klare, du får ikke mit sværd og sådan er det" sagde hun koldt og ville gå uden om pigen.
Aria forstod godt at pigen gerne ville ha arbejde og kunder, men det var da ikke den bedste ide at tvinge folk til det, det var da den værste form for handel som Aria havde hørt om.

Aria forsøgte at gå uden om pigen så hun kunne komme videre igen. Hvis pigen ville prikke til hende igen så fik hun også følgerne at føle, hun var blevet advaret så hun skulle bare lige prøve.
Lucina

Lucina

I lære som våbensmed

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 155 cm

Emilia 02.02.2023 13:17
Med en lettere chokeret mine, trådte Lucina et skridt tilbage. Hun var ikke forberedt på denne fjendskhed og hun var slet ikke vant til folk ikke gjorde som hun ville have det, hun plejede ellers at være en af dem alle så op til og gerne ville gøre som hun ville, det her var noget andet. Hvad var det for en kvinde hun var stødt på, som ikke ville underlægge sig hendes kommando og se hvad det var for en kvalitet hun kunne hamstre op med.

Med et lettere hævet øjenbryn, trak Lucina hånden til sig og så vurderende på pigen. "Altså vi kan lave en deal. Jeg gør det gratis og så betaler du for hvad du synes det er værd, når du ser jeg gør det bedre?" Hun tilbød normalt ikke den slags, men hun ville vise folk at hendes evner gjorde det så meget bedre og denne pige var ingen undtagelse, hun ville have alle som kunder, ALLE!

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 30.03.2023 13:57
Aria tog en dyb indånding som pigen blev ved. Aria så på hende og sukkede "hør her... jeg forstår udemærket at du gerne vil ha kunder og det er fint... men ingen... og jeg gentager, ingen udover mig for lov at røre ved mit sværd okay... så du kan enten lade det være nu og finde dig nogen kunder som faktisk vil give dig deres våben, eller du kan tage følgerne af at blive ved med at prøve" sagde Aria koldt, ikke vredt, men koldt og skulle til at gå videre, men stoppede op igen og så på pigen "og forresten, at tvinge folk til at blive dine kunder er ikke den bedste salgs teknik... bestemt ikke overfor dem som ikke føjer sig for dine små kommandoer... okay" sagde hun stadig koldt og ville til at gå videre.

Aria viste ikke hvad der var med den pige, men at prøve og kommandere rundt med Aria ville kun ende med at bide pigen bag i til sidst, for Aria var ikke typen man kommanderede rundt med længere og det kunne den pige ligeså godt lære med det samme.
Lucina

Lucina

I lære som våbensmed

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 155 cm

Emilia 09.04.2023 19:19
Kinderne blussede mere og mere op som Aria snakkede, Lucina var ikke vant til modstand og hun var bestemt ikke vant til folk ikke ville nyde godt af hendes evner. Hun kunne ikke lide folk snakkede ned til hende og hun kunne bestemt ikke lide folk ikke fulgte hendes mindste vink, nok fordi hun var opfostret derhjemme som enebarn og havde fået alt hvad hun bad om, bare hun ikke bad om at komme ud blandt andre mennesker.

Hun vrissede let og lod sin evne løbe løbsk med sig, hvorfor hun stirrede på sværdet og prøvede at manipulere det til at bøje sig. Hun kunne se det rystede lidt, men hun var ikke trænet i at bøje det, så i stedet fik hun gjort det modsatte og sleb det med tankens kraft. Hun var meget dygtig til at forbedre, elendig til at bøje, hvilket var øv når hun egentligt ville tage hævn på denne pige for at snakke sådan til hende. "Det skal du få betalt." Nærmest knurrede hun og så ind i nakken på Aria, hun var bestemt ikke lykkelig over Aria ville genere hende på den måde og det var sådan hun følte det var.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 16.04.2023 18:57
Aria ville gå videre da hun mærkede en rystelse på hendes ryg hvor hendes sværd sad og hørte hvad pigen sagde, hun vendte sig hurtigt rundt mod pigen igen og så på hende, hun bevægede sig over mod pigen igen "jeg vil råde dig til at vælge dine kampe med omtanke her.... du kan ikke true alle dem som ikke gør hvad du siger.... og slet ikke når du ikke ved hvem det er du har med at gøre.... forstået?" sagde hun lettere irriteret, Aria fokuserede på pigen og brugte i stedet sin evne til at læse tanker.

Aria kunne læse folks tanker, med mindre at de var meget mentalt stærke, hun fokuserede på pigen med et irriteret blik, mens hun lod sin evne gøre sit for at høre pigens tanker, hun brugte den normalt ikke, men nogen gange ville hun bare gerne vide hvad der skete inde i andre folk hoveder.
Lucina

Lucina

I lære som våbensmed

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 155 cm

Emilia 16.04.2023 19:35
Uden at vide hendes tanker blev læst, gik der en masse panik i hendes hoved. Hun ville ikke vise det udadtil, men hun vidste ikke hvad hun skulle stille op. Hun var meget panisk over hvordan hun skulle tackle det hele, hun ville jo gerne have kunder, men hun var ikke vandt til at tage et nej for et nej. Hvorfor skulle hun også det? Hun kunne ikke lide denne pige, men hvorfor var det lige denne kvinde ikke ville lade hende gøre noget godt? Og hvorfor skulle hun true hende? Panikken steg i hende, men i stedet for at vise det, så fnøs hun hende lige op i hovedet. "Jeg ved hvad jeg laver, jeg er god til mit arbejde, okay?" Sagde hun irriteret, selvsikker på hun ikke vidste hvad der foregik inde i hendes hoved, selvom sandheden var en anden.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 16.04.2023 20:07
Aria smilede lidt for sig selv som hun hørte det kaos og panik der var i pigens hoved. Hun smilede skævt da pigen fnøs hende i ansigtet.
Aria gik helt tæt på pigen med det skæve smil, inden hun i en hurtig bevægelse lå sin om halsen på hende, ikke hårdt nok til at hun ikke kunne trække vejret, men hårdt nok til at hun stadig ville kunne mærke det "du ved ikke hvem du leger med.... du er så selvsikker og hurtig til at tale.... men dit hoved går i panik, inderst inde er du i panik fordi du enlig har fundet en som svare igen.... så jeg spørg dig som en sidste advarsel.... er du sikker på du vil fortsætte den her lille leg du har startet?" sagde hun lavt da hun er ret tæt på pigen, men uden at slippe hendes hals, Aria var ikke bange for at slå, heller ikke på piger hvis de ikke forstod et nej.

Aria så pigen direkte i øjnene og holde gang i sin evne, så hun kunne stadig høre det kaos der skete inde i pigens hoved mens hun så på hende med lynende øjne.
Lucina

Lucina

I lære som våbensmed

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 155 cm

Emilia 21.04.2023 21:56
Hvor vidste hun det fra? Hvordan kunne hun vide hvad der foregik inde i hendes hoved og så endda så præcist? Hun trak vejret meget hurtigt, som hånden blev lagt om halsen på hende og hun bakkede lidt. Hvad skulle hun gøre i denne situation og kunne hun overhovedet gøre det godt igen? Det hele var så overvældende, men der var ikke noget at gøre. 

"Und... Undskyld." Det gjorde ondt at sige, Lucina var normalt ikke den der sagde undskyld, hun manipulerede andre til at sige det, normalt var hun den store stærke som folk var bange for, men hun havde ikke mødt mange som barn, så hun var ikke vant til at kommunikere og slet ikke med folk der svarede hende igen. "Hvor... Hvordan kan jeg gøre det godt for dig igen?" Hun sank en klump og så ned på hånden om hendes hals, hun ville helst ikke ende op i tumult med denne pige.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 19.05.2023 18:33
Aria smilede skævt over hendes tanker, Aria fortsatte med at læse hendes tanker, det var en god ting at kunne, og hun var jo inde i hendes hoved nu, så hvorfor slippe.

Aria så på hende med det skæve smil og de kolde øjne "hvad hedder du?" spurgte hun koldt mens hun slap grebet om pigens hals og trådte et enkelt skridt tilbage, hun havde ingen problemer med at skulle tage fat i pigen igen hvis hun prøvede på noget, men hun var heller ikke urimelig, pigen havde sagt undskyld og virkede til at ville gøre det godt igen, så nu skulle Aria bare finde ud af hvordan pigen kunne gøre det godt igen, Aria kunne nok godt komme på en tanke eller to, men hun ville ikke sige noget højt, lige nu ville hun vide hvad pigen hed og fortsatte også med at læse hendes tanker.
Lucina

Lucina

I lære som våbensmed

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 155 cm

Emilia 11.06.2023 21:08
"Lucina Hero," sagde hun stille og lettere forvirret, hvorfor ville hun nu pludselig have hendes navn og hvad kunne det gøre godt for? Hun ville ikke gå efter hendes familie ville hun? En ting var egentligt hendes mor, hende var hun lidt sur eller nok mere skuffet over, men hvad hvis hun gik til hendes far? Hun havde endelig fået ham tilbage så skulle hun jo ikke miste ham igen, det ville hun være frygteligt ked over, hun ville gerne beskytte sin far og være der for ham, men hvordan kunne hun det? Hun måtte tænke taktisk nu, men hun vidste ikke hvordan. Hun stod bomstille og så nervøst på pigen, hun ville gerne gøre det godt, men hun kunne manipulere metal til at være lige og det var det.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 12.07.2023 19:35
Aria nikkede kort som pigen gav hende sit navn "Lucina..." sagde hun stille som om hun lige skulle gemme navnet i sit hoved, mens hun rettede på sine hansker.
Aria smilede skævt over alle de tanker der kørte rundt i Lucina's hoved, det var meget sjovt at læse.

Aria så på hende med det kolde blik og det skæve smil "så, Lucina.... næste gang jeg siger nej til dig, vil du så forsøge at tvinge dit arbejde ned over mig?" spurgte hun koldt og så på hende.
Aria var ikke bange af sig, og hun ville være sikker på at pigebarnet her havde forstået hvor farlig Aria kunne være. Nok ville hende som enlig tog sig af Aria ikke mene at dette her var den rette måde at håndtere tingene på, men det var det for Aria, og hun var alligevel alene så hun måtte passe på sig selv, og tydeligt havde denne pige alting i munden, men var bange så snart det blev fysisk.
Lucina

Lucina

I lære som våbensmed

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 155 cm

Emilia 26.11.2023 02:25
Med et alvorligt blik i ansigtet, rystede Lucina på hovedet og så alvorligt på Aria. Det var ikke fordi hun havde særligt meget lyst til at ændre på den hun var, men denne pige var ikke en man skulle løbe om hjørner med og hun måtte hellere makke ret i hvert fald bare denne ene gang. Hun rømmede sig og nikkede bestemt mod hende, som en form for anerkendelse. "Jeg lytter til hvad du har at sige, jeg vil ikke presse noget ned over dig." Forbandet, det var alt hvad hun var oplært til, for hende var det meget normalt at presse arbejdet ned over folk og trække dem med ind i smeden, hun var for pokker sælger på et eller andet punkt og det var altid sådan hun havde gjort i den korte periode hun havde været der, men pludselig var tingene anderledes og det måtte hun jo også acceptere.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 08.12.2023 13:07
Aria kunne ikke lade vær med at smile skævt over hende, aria læste stadig lucinas tanker og aria var ikke i tvivl om at lucina ikke var tilfreds med hvordan aria tog det hele.

Aria gav et kort nik, hendes blik var stadig koldt "dygtig pige" sagde hun roligt, dog stadig køligt og tydeligt for at provokere lidt og med et skævt smil på læberne.
Aria skulle til at vende sig om for at gå, men stoppede op og så på hende igen "jeg forstår godt at sælgere skal sælge, men at tvinge folk til at købe... Det kan ende galt hvis de ikke er så venlige... Bare et godt råd bette pige" sagde aria køligt og begyndte så småt at gå igen, hun skulle hjem med sin fisk hun havde købt, hvis altså lucina var færdig med at rende efter hende, men det fandt hun nok ud af om lidt. 
Lucina

Lucina

I lære som våbensmed

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 155 cm

Emilia 12.12.2023 18:39
Det var ubehageligt at stå i og Lucina vidste ikke helt hvad ben hun skulle stå på, generelt var hun ikke vant til at blive sagt imod og folk ikke var imponeret over hendes evner, men hun tvang sig selv til at acceptere det hele. Hvad i alverden var det her for noget? Hun forstod det ikke, men hun måtte videre, så hun sukkede opgivende og gik den anden vej, det ville nok ikke gå godt, hvis de stødte ind i hinanden igen.

Lucina har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 7