Adeline

Adeline

Bordel-ejer, Den Rosenrøde Hest

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 15.01.2023 19:59
Vinteren havde virkelig taget fat i havnen, hvilket betød Adeline havde fyldt huset på bordellet og det var jo super dejligt, at hesten var fyldt op med alverdens kunder, men det betød samtidig at hun havde brug for hjælp til at holde kunderne væk, som hun ikke helt kunne styre og holde styr på. Hun havde sat et kæmpe skilt i døren, hvorpå der stod:

SØGES!!!
Bodyguard eller dørmand, der kan holde ubudne gæster væk.
Bordellet er af en fin stand og vi kan nok finde en passende løn.
Betales i krystaller, hvor mange aftales til jobsamtalen.
Du skal kunne holde styr på en kamp.

Hun håbede sådan der ville komme nogen og henvende sig, hvorfor hun denne dag også selv stod i biksen og pudsede glas.

Yurij Vlad Aleksankov

Yurij Vlad Aleksankov

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 190 cm

Zarack50 26.01.2023 18:26
Yurij gik rundt i byen da han ledte efter et arbejde af en art han gik forbi forskellige steder hvor der blev sagt nej til de manglede. Yurij kom forbi bodellet hvor han stoppede op og kiggede på skiltet og læste. Yurij kiggede på facaden og tænkte dette kunne han sikkert godt klare han var jo rimeligt stærk og kunne holde folk i skak somrelgtæ.

Yurij gik ind af døren og kiggede rundt og så dette var et flot sted og tænkte at det kunne han nok klare og han kunne nok tjene en del. Yurij så denne kvinde som stod og pudsede og smilte. Yurij gik hen til kvinden “medskyld men de skrev at de søgte arbejde til dette flotte sted” sagde han og smilede og stod lidt og kiggede rundt igen og så så på denne dame igen.
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 27.01.2023 16:58
Et roligt blik så op, som han kom ind af døren, Adeline havde altid et øje for alle sine kunder, hun ville rigtig gerne være der for alle og det var super spændende at skulle tage sig af hvad end der kom ind af døren, men lige for tiden var det ekstra spændende, fordi hun ikke vidste om det var kunder eller for at få hyre.

Et stort smil foldede sig på hendes læber, som hun slog armen ud som gestus, da han viste interesse for at få hyre hos hende. Hun gik rundt om disken og gjorde tegn til han skulle følge med, hvorefter hun satte sig ved et lille cafébord. "Lad os snakke om tingene og finde ud af hvad dine styrker er." Hun smilede stort og så på ham med et roligt blik.

Yurij Vlad Aleksankov

Yurij Vlad Aleksankov

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 190 cm

Zarack50 28.01.2023 16:30
Yurij smilede da og så sig omkring imens de gik hen imod café bordet. Yurij anede ikke hvad dette ville ende ud i men det så ud til at være et flot sted at arbejde. Da de havde sat sig og hun så på yurij. “Mit navn er Yurij Vlad Aleksankov men de er velkommen til at kalde mig vlad” sagde han med et smil og tænkte lid på spørgsmålet “ja jeg så de søgte en bodyguard eller dørmand” sagde han også lidt rundt i lokalet 

Yurij håbede dette kunne blive til et fast arbejde så han ikke behøvede at rejse så meget mere. Yurij havde rejst meget rundt håbede på at kunne slå sig ned selvom at det at rejse var en utroligt dejlig ting..
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 28.01.2023 18:37
Blikket var meget vurderende på denne Vlad, som han fortalte lidt om sig selv. Det var ikke meget og det var ikke fordi han hverken var købt eller solgt. Det var en meget god start, han skulle fortælle lidt mere, men hvis hun skulle trække det ud af ham var det vel også okay? Hun smilede let over ham og så vurderende på ham, han så meget robust ud, i hvert fald muskuløs så det var da noget der var værd at arbejde på.

"Har du været bodyguard eller dørmand før?" Spurgte hun roligt med et smil og så på ham med et vurderende blik, hun ville gerne være sikker på hvad det var hun ansatte.

Yurij Vlad Aleksankov

Yurij Vlad Aleksankov

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 38 år

Højde / 190 cm

Zarack50 05.02.2023 18:36
Yurij sad og tænkte lidt og kiggede så på hende som hun spurgte ham. Yurij så på hende “ jamen jeg har arbejdet mange forskellige steder og ønsker egentligt at finde et sted hvor jeg ville kunne blive i en god tid” sagde han. Yurij så hurtigt rundt og kiggede så på hende igen “jeg har arbejdet som dørmand før i nogle kroer på vejen herhen men ingen kunne beholde mig da der ikke havde brug for nogen i en fuldtidsstilling men håber da du ville kunne være glad for mig” sagde han og smilede til hende 

Yurij var lidt nervøs han håbede på at kunne komme til at sætte rødder i denne by så han ikke skulle rejse rundt i verden så meget mere.
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 08.02.2023 10:37
Det var med et meget vurderende blik hun studerede ham, han så jo ganske robust ud og som en der godt kunne varetage jobbet, hun var måske ikke så meget for hans frisure, men det var jo en mild ting, som hun måtte se sig bort fra, hvis hun gerne ville have et funktionelt bordel. Hun nikkede let og så vurderende på ham, skulle det være ham eller skulle hun lede videre? Hun slikkede sig let om læben, mens hun så på ham.

Efter en tids summen, så hun alvorligt på ham. "Alright, du får en chance, hvis du kan holde de ubudne gæster ude i aften, så får du jobbet fast." Hun smilede let, det var ikke fordi der var så mange, men hun gad ikke alle dem der havde drukket så meget, at de ikke kunne styre sig, dem ville hun gerne holde ude.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7