Sadie

Sadie

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Aria 13.01.2023 15:34
Sadie havde brugt noget tid i Dianthos, derefter tog hun til Safirien for at være hjemme lidt, inden hun tog til Tusmørkedalen for at få ordnet nogen forretningsting på havnen, derefter skulle hun på kroen, men i stedet for at gå direkte tog hun et smut igennem Tusmørkely.

Sadies lette skridt gav genlyd gennem de mange gyder i de mørke nattetimer, hun var ikke bange for at gå ude, selvom regnen stod ned så himmel og hav stod i et.
Sadie elskede regnen så det gjorder hende intet, hendes tøj klistrede sig til hendes krop, men godt hun altid kunne blive tør når hun nåede til kroen.

Sadie gik gennem gaderne da en skikkelse længere fremme fangede hendes blik og hun fik et skævt smil på læben, gad vide hvad det var for en.
Sadie gik roligt mod vedkommende og stoppede lige ved siden af personen, det så ud til at være en mand "Det var noget af et vejr De er ude i hr." sagde hun roligt, hun lød venlig selvom hendes bagtanker nok ikke var det.
Sadie ville ikke ha noget i mod at få lidt selvskab, måske et nyt legetøj.
Hun så sjældent personer som levende væsner, hun så dem mere som legetøj der gik rundt på jorden for hendes morskabs skyld.

Sadie stod roligt i regnen, med håret der hans flat ned og klistede sig til hendes ansigt, hun kørte en hånd gennem håret for at få det væk fra ansigtet så hun kunne se manden ordenligt.
Gad vide om han kunne blive brugbar for hende, det måtte hun jo finde ud af, en stærk man kunne man vel altid bruge til at beskytte sig, og om ikke andet kunne han vel bruges til at have det sjovt med.
Lucian

Lucian

Hvad end der giver penge || Tyv.

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Nyxx 13.01.2023 21:13
Hvor mange dage var der gået? To? Tre måske? Lucian havde ingen anelse, men han havde i hvert fald fundet tilbage til Tusmørkely. Der var sikkert en vampyr eller noget han kunne sælge sig selv til som drikkedunk og tjene nogle penge, ellers kunne han vel bryde ind et eller andet sted og stjæle noget mad i stedet. Han tog sig til maven som maven igen begyndte at rumle, hvilket blot mindede ham om hvor elendigt han også havde sovet i den hestevogn han havde søgt ly for natten.

Skyerne havde åbnet sig og sendte endeløse strømme af regn ned. Han var gennemblødt og der var ikke kun tale om hans tøj, men også ind til knoglerne. Nok var han vant til livet i gaderne, men når det kom til denne mængde regn, var det som regel bedst blot at søge ly. Han var dog blevet opdaget i hestevognen tidligere på dagen og gik nu, nærmest hvileløst rundt i de mørke gader.

Lucian havde stået lidt i sin egen verden lænet op ad en mur, da han hørte en kvinde der talte. De blå, sørgmodige øjne rettede sig mod hende og han forsøgte på at fake et smil ”Det siger du ikke.” svarede han og rettede blikket op mod skyerne og mærkede de kølige dråber ramme hans hud, før han så på hende igen.

~ Look at what you created.

A creature so cruel and defeated. ~

Sadie

Sadie

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Aria 14.01.2023 17:24
Sadie så på manden som stod foran hende og smilede lidt til ham "hvad siger du til at komme med i tørvejr, måske få noget varmt at drikke og noget at spise? med mindre du selvfølgelig har andet du skal" sagde hun roligt.
Ud af til lignede hun jo en ganske almindelig uskyldig kvinde, selvom dette ikke helt var tilfældet, hun kunne sagtens være modbydelig og ond hvis hun ville, men den nemmeste måde at komme til at manipulere folk på var med falsk håb, kærlighed og tryghed, hvilket var det hun var ved at give denne mand som hun stod foran.

Sadie havde ingen problemer med at tilbyde manden et måltid, drikke og en seng at sove i, men til gengæld ønskede hun så også at han rejste med hende, hjalp hende, eller hvad end han nu kunne blive sat til, om ikke andet så havde hun et nyt stykke legetøj hun kunne lege med i hvert fald for en enkelt nat.

Sadie smilede roligt til manden og ventede roligt på om han ville gå med hende eller om han måske havde andre planer for natten, man vidste jo aldrig.
Lucian

Lucian

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Nyxx 28.01.2023 13:39
Lucian så på kvinden med et hævet øjenbryn og tog sig lidt til maven, da den begyndte at rumle højlydt. Et lettere undskyldende smil kom frem på hans læber ”Mener du det? Nu er der ikke sådan et eller andet jeg skal være klar på efter? En form for betaling? En eller anden aftale?” spurgte han som smilet var forsvundet igen og maven atter rumlede.Tilbuddet virkede nærmest for godt til at være sandt, specielt tage i betragtning af hvor smuk denne kvinde var. For hvad i alverden så hun i ham? En luset taber der havde sovet i en hestestald og ikke havde været i bad i… Ja, det havde han egentlig ikke styr på.

Let bed han sig da i læben, da maven atter rumlede og han bukkede sig sammen. Det gjorde ondt, så længe siden var det efterhånden at han havde fået et reelt måltid, men han kunne næsten heller ikke få sig selv til at sige ja til hende… Et lille suk undslap ham som han så på hende, nærmest opgivende ”Kan godt være jeg bliver nødt til at tage dig op på det tilbud…” sagde han og fik igen et lettere undskyldende smil på læberne.

Om dette var et dumt valg ville tiden vel vise, men hans situation kunne næsten ikke blive mere forfærdelig, så han valgte at gå med hende.

Sadie

Sadie

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Aria 28.01.2023 14:04
Sadie smilede roligt til manden og rystede lidt på hovedet "overhovedet ikke, jeg vil blot hjælpe dig... du kan fortælle mig dit navn og så kan vi sige vi er kvit... ingen burde sove på gaden og sulte, så jeg vil blot hjælpe" sagde hun roligt og smilede roligt til ham. Var der noget Sadie var god til så var det at manipulere folk, i sær mænd. Sadie havde lært at den bedste måde at manipulere folk på var at tale til de ting de manglede, og i denne situartion var det ret nemt at se at denne mand manglede mad, drikke, et sted at sove og et bad.
Sadie vidste ikke om hun måske ville få lyst til at ha det sjovt senere, men mon ikke hun nok skulle finde ud af det senere.

Sadie smilede roligt til ham "kom du bare med, så skal vi nok få dig på ret køl igen" sagde hun roligt og stadig med det venlige og rolige smil som hun roligt begyndte at gå mod den nærmeste kro hvor de kunne få styr på manden.

Sadie bevægede sig roligt ind på kroen, men blev ved med at se tilbage for at se om manden stadig fulgte med, hun gik op til krofatter og lænede sig let indover disken "noget mad og drikke til to... og et værelse og et bad" sagde hun roligt, og lød lidt mere forførende end da hun talte med manden før, Hun lænede sig ind til krofatteren og hviskede noget i hans øre, krofatteren nikkede roligt og tog i mod Sadies krystaller inden han vendte rundt for at gøre deres mad og drikke klar.

Sadie vendte sig atter mod manden "lad os sætte os, så kommer der mad og drikke om lidt, og så er der et bad klar til dig efter, og en varm seng at sove i og jeg har også sørget for noget tørt tøj til dig så du ikke bliver syg" sagde hun roligt og smilede lidt til ham inden hun roligt bevægede sig mod et bord så de kunne sætte sig ned. Sadie vidste godt hun nemt vækkede opsigt, men hun havde bestemt intet i mod det, hun elskede at folk så på hende og beundrede hende, det var trods alt de ting hun brugte når hun manipulerede folk til at gøre som hun gerne ville ha det. Og lige nu havde hun udset sig denne unge mand som hun var sikker på hun nok skulle kunne bruge til noget fornuftigt.
Lucian

Lucian

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Nyxx 28.01.2023 17:13
Lucian syntes stadig det virkede en lille smule underligt, men trak da på skuldrene og sendte hende da et lille smil ”Mit navn er Lucian… Men hvem er du? Ville være rart at vide, så jeg ikke bare kalder dig dame eller sådan noget.” svarede han. Det var vel kun fair han også fik hendes navn? Der var jo ingen der sagde det skulle være hele navnet, fornavnet ville være helt fint.

Nærmest som et forladt dyr, fulgte han efter hende til den nærmeste kro. Inden i ham var der en voldsom konflikt, men han var så pokkers sulten og trængte desperat til et bad. Det ville sikkert også kunne få en smule farve frem i hans kinder, da de næsten var lige så blege som nyfalden sne og renderne under de blå øjne sad næsten midt på kinderne. Det ville ikke være helt ved siden af at sige han på en eller anden måde glædede sig at mærke det varme vand imod hans hud.

Blikke blev kort vendt mod dem som de kom ind på kroen, før folk atter vendte tilbage til hvad end de havde haft gang i. De blå øjne så rundt, nærmest søgende, men der var ikke en eneste sjæl han kendte, ikke han havde regnet med det, men han havde vel lov til at håbe. Et svagt smil kom frem på hans læber som de kom op til krofatter, men han sagde ikke noget og lod i stedet denne kvinde føre ordet. Han kunne se lidt ud af øjenkrogen at der var folk der sad og rynkede lidt på næsten da han var kommet ind, hvilket i første omgang også var derfor han ikke havde søgt til kroen for hverken mad, drikke eller et bad.

Som kvinden havde vendt sig mod ham og talte. Let nikkede han og trak svagt på smilebåndet ”Det behøver du virkelig ikke…” svarede han stille og så lidt ned i jorden som de begyndte at gå over mod et bord. Hans mave rumlede igen som en gal, så han glædede sig nærmest som et lille barn til at få noget i maven.

Sadie

Sadie

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Aria 28.01.2023 17:56
Sadie smilede lidt, det var da meget rart at kende navnet på sit nye legetøj, men det sagde hun selvfølgelig ikke højt. Hun nikkede roligt "godt at møde dig Lucian... jeg hedder Sadie" sagde hun roligt og smilede stadig venligt til ham. 
Sadie vidste at hvis hun skulle manipulere Lucian så skulle hun vinde hans tillid først og derefter kunne hun sætte gang i manipulations planen.

Saidie smilede roligt til ham som hun satte sig ned "nej, jeg behøver ikke gøre det... men jeg vil gerne gøre det, ingen burde føle sig så sulten som du lyder, og hvis jeg kan hjælpe så vil jeg gerne gøre det, jeg skulle alligevel selv til kroen for at søge tørvejr, nu har jeg blot lidt selvskab" sagde hun roligt og smilede roligt til ham, mens hun lod sine arme ligge sig på kanten og bordet og lænede sig en smule frem for at kunne tale med ham, men også for at blotte hendes barm en smule mere, kun fordi hun vidste at det kunne virke på nogen mænd, og hun skulle da afprøve om dette også virkede på Lucian, med mindre han selvfølgelig ikke fandt hende tiltrækkende.
Sadie vidste godt hvad hendes plan med Lucian var, men han behøvede ikke at vide hvad den var, så længe han bare følte at han havde det godt, og blev behandlet godt, så skulle hun nok få viklet ham rundt om sin lillefinger inden alt for længe og hun glædet sig til det.

Sadie var halv dæmon, heldigvis for hende så lignede hun et almindeligt menneske, hvilket også tit var det der snød mænd og kvinder. Hun havde få dæmon træk og det var ikke nogen man kunne se på hende fysisk, så det hjalp hende også en hel del med at manipulere og snyde andre folk, så som Lucian, hun var sikker på at hvis han vidste hun havde noget dæmon i sig så ville han ikke stole ligeså nemt eller ligeså meget på hende som han gjorde lige nu, selvom han virkede mistroisk så var han stadig fulgt med hende til kroen og det var en god start for hende.
Lucian

Lucian

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Nyxx 14.03.2023 00:00
Lucian trak svagt på smilebåndet for at returnere hendes smil. Let kom han med et nik "Hvad i alverden laver du et sted som Tusmørkely? Du virker alt for fin til at være her..." sagde han og hævede let et øjenbryn og lod kort blikket glide op og ned af hende og da ned over sine egne klæder. Han rynkede på næsen og rettede da blikket mod hende igen "Ikke jeg har ret meget at skulle have sagt på den front, naturligvis." sagde han og trak på skuldrene. 

Det føltes stadig en smule underligt for ham, at denne komplet fremmede kvinde tilbød ham alt det han i virkeligheden manglede. Han fnøs kort da hun afsluttede sin sætning "Du er virkelig dårlig til at vælge selskab..." svarede han og skævede mod hende. Han mente ikke han var det værd, for hans far havde altid været sikker på at fortælle ham hvor stor en fiasko han var. Og siden tabet af sin mor, har han slet ikke kunne holde styr på sig selv eller det sted han havde at bo. Nu var han på gaden, i stalde eller på værelser med fremmede som han solgte sin krop til, bare for at have til lidt mad og et bad... Det løb ham koldt ned af ryggen bare ved tanken om ham var nødt til at gøre det for hans overlevelse, hvilket også på en eller anden måde forventede at denne kvinde forventede en eller anden form for tilbage betaling. Hans blik faldt på hende som hun lænede sig indover bordet. Nok havde han lagt mærke til hendes bryster var mere blottede, men det var slet ikke der hans hoved var, lige nu var der en person der gav ham opmærksomhed, noget han ikke havde fået længe og det var rart, på trods af han var lidt tilbageholdende. 

Sadie

Sadie

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Aria 30.03.2023 14:45
Sadie så på ham og smilede lidt "nu smiger du mig.... enlig var jeg på vej hjem da et par mænd mente at jeg skulle med dem, så jeg løb og farede vild.... så da regnen startede blev jeg enig om at finde ly indtil jeg kan tage hjem" fortalte hun roligt, og rystede en smule, det var selvfølgelig skuespil at hun spillede bange og rystet, men det behøvede han da ikke at vide.
Selvom hun hadet at skulle spille forsvarsløs og en skrøbelig kvinde så var det til tider det der skulle til.
Hun smilede lidt til ham "det ved jeg nu ikke, personlig syntes jeg du er en pæn ung mand" sagde hun roligt og smilede til ham.

Hun så lidt rundt og så tilbage på ham "enten det eller også vælger jeg det selvskab som jeg finder interessant... desuden tvang jeg dig aldrig til at gå med, det gjorde du af helt egen fri vilje... jeg ønsker kun at gøre noget godt for dig... det virker til du kunne bruge det" sagde hun roligt og så på ham med et bekymret blik, stadig skuespille, men hun var god til at skjule hendes rigtige planer.

Maden og drikke kom ned til bordet og blev sat foran dem begge, Sadie så på Lucian "spis endelig, der er mere hvor det kommer fra hvis det ikke mætter" sagde hun roligt og begyndte selv at spise.
Sadie ville gerne ha Lucian til at føle sig elsket og godt tilpas inden hun slog klørene i ham, men så længe han havde det godt og ikke stalte for mange spørgsmål så burde det også kunne lade sig gøre.
Sadie sad meget pænt taget i betragtning af hvor hun befandt sig henne, hun sad meget pænt når hun spiste, men det gjorde hun altid.
Lucian

Lucian

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Nyxx 21.05.2023 12:10
Lucian lod et blidt smil komme frem på hans læber som hun begyndte at tale, men det blev fjernet da han hørte om hendes historie. Ja, klamme typer var der rigeligt af i Tusmørkely, så han var desværre ikke specielt overrasket over denne hændelse, han sukkede ”Det, Det er jeg ked af at høre. Desværre ville jeg ønske jeg kunne sige jeg var overrasket. ” kom det fra ham. Han bemærkede hun begyndte at ryste, hvilket fik ham til at bide sig i underlæben. Lucian var ikke helt sikker på hvordan han skulle reagere, for han ville ikke virke som de sleske typer her i byen, for det var han langt fra. Han hævede et øjenbryn som hun komplimenterede ham ”Jeg ved ikke om jeg er enig der, men tak tror jeg?” sagde han og mærkede hvordan hans kinder let blussede op. Det var ikke just fordi han var vandt til at få komplimenter.

Let skævede han mod jorden som hun talte, men rettede da blikket imod hende. Det virkede endnu en smule underligt for ham, men han var så sulten, frøs og kunne godt bruge et reelt sted at sove, i stedet for en høstak eller en stald. Let trak han på skuldrene ”Jeg… Altså… Jo, men…” sagde han og stoppede. Han vidste ikke hvad han skulle sige, eller hvordan han skulle sige det uden at virke mere ynkelig end han i virkeligheden var.

Lucian mærkede hvordan hans mave begyndte at knurre som mad og drikke blev sat foran dem. Nærmest som en hund så han på hende med tiggende øjne og som hun havde forsikret ham om at det var ok, rakte han ud efter den tallerken der var sat for an ham og begyndte at spise. Ikke han var barbarisk da han begyndte, han havde alligevel en smule manere, dog gik det temmelig stærkt med at få alt i maven. Med et suk sank han let sammen og så på hende ”T… Tak Sadie… Jeg ved ikke hvordan jeg skal give dig tilbage…” sagde han stille og så ned i sit skød.

Sadie

Sadie

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Aria 21.05.2023 20:59
Sadie spillede videre på den forsvarsløse kvinde rolle, men uden at smørre for tygt på med det. Hun så på Lucian "der er måske en del af den slags typer her?" sagde hun stille og lød nærmest helt nervøs, hvis hun skulle gå derfra helt alene, hun havde fundet sin historie og med held så falde han i med begge ben, indtil videre havde han i hvert fald troet på hende.
Sadie smilede over hvordan han fik lidt farve i kinderne over det hun sagde, men sagde ikke mere omkring det, hun lod det ligge der.

Sadie så på ham da han virkede til ikke at vide hvad han skulle sige, hun lænede sig frem og lå roligt en hånd over hans "bare rolig, du behøver ikke sige noget" sagde hun roligt og smilede venligt til ham inden hun roligt slap hans hånd igen og lænede sig roligt tilbage i stolen igen og så roligt på ham.

Sadie smilede lidt over hvordan han spiste "pas på du ikke får det for hurtigt ned" sagde hun roligt, men næsten for sent før tallerkenen var tom.
Hun smilede til ham "det skal du ikke tænke på, jeg er bare glad for at kunne hjælpe... skal du ha mere at spise?" spurgte hun roligt, hun kunne ikke vide hvor sulten han var, men der var trods alt mad nok, og hun havde bestilt god mad så han fik rigtig næring i stedet for bare noget billigt noget.

Sadie spiste roligt selv, og tog lidt af sit glas engang imellem også så hun fik noget at drikke også.
Hun ville vente og se om han havde brug for mere inden hans bad blev gjort klar, hun havde trods alt bestilt en del så han kunne komme til at ligne sig selv lidt mere forhåbentlig og måske også se sig selv anderledes end som han så sig selv lige nu.
Sadie ville enlig ikke gøre alt det her godhjertet noget, men det var nødvendigt for at få hvad hun ville ha.
Lucian

Lucian

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Nyxx 25.05.2023 00:55
Lucian sukkede lettere opgivende og så på hende ”Desværre ja… Tusmørkely er, lad os sige et specielt sted.” svarede han og så ned i jorden. Han vidste blandt andet også der var masser af vampyrer der holdt til i byen, da solen aldrig rigtig nåede ned gennem det tykke lag mørke der altid hang over stedet. Byen var det perfekte ynglested for blodsugere og andre væsener der holdt af mørket.

Da hun lænede sig mod ham og lå en hånd oven på hans, kunne han sværge hans hjerte gik i stå et kort sekund, men hurtigt igen faldt tilbage i rytmen, dog en smule hurtigere end før. Let bed han sig i underlæben som han så på hende og blot nikkede let. Dog da hun atter lænede sig tilbage og fjernede hånden fra hans, begyndte han at være mere rolig.

Lucian rettede blikket imod hende som hun talte til ham og begyndte at sætte farten ned. Hun havde ret, det ville være en dårlig ide at spise for hurtigt på trods af han var voldsomt sulten. Han var trods alt i selskab med en kvinde, en nydelig en sågar, så måtte han hellere vise sig fra sin gode side. Han havde på en eller anden måde lyst til at betale hende tilbage, men han havde ingen krystaller at give hende, så måske hans arbejdskraft eller hans krop? Han skubbede tanken væk som hun igen talte og rystede let på hovedet ”Nej tak… Tak for mad.” svarede han med et varmt smil på læberne. Maden havde fået mere farve frem i hans kinder, så han så knapt så død ud nu. Han rakte ud efter glasset for at få noget at drikke også og som han havde sat det fra sig, lod han sig falde lidt tilbage i stolen og sukkede tilfreds.

Sadie

Sadie

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Aria 25.05.2023 21:17
Sadie nikkede roligt til det han sagde om Tusmørkely og virkede nærmest bange, det var selvfølgelig skuespil, men det behøvede han ikke vide "javel ja.... det må jeg huske så jeg kan være opmærksom når jeg skal videre her fra" sagde hun stille og lod sin stemme ryste en lille smule som en der var bange, hun skulle trods alt spille den helt ud så det kunne hun ligeså godt og hun var en god skuespiller så folk vidste sjældent at hun løj.

Sadie smilede over han reaktion på da hun lå sin hånd på hans, det viste hende at hun næsten havde ham præcis hvor hun ville ha ham. Hun smilede til ham med et roligt smil, men holde stadig fast i den nervøse side efter hun skulle forestille at være blevet næsten overfaldet.

Hun smilede som han satte farten ned og nikkede lidt, han skulle nødig få det dårligt fordi han havde spist for hurtigt.
Sadie fik selv spist op stille og roligt, hun så på ham og nikkede roligt "velbekommen.... når du føler dig klar til det så er der et bad og rent tøj klar til dig" sagde hun roligt og smilede til ham, det måtte være rart for ham at få en fyldt mave, få noget væske, men også at kunne komme i bad og føle sig ren og pæn igen, og det var lige det hun ville ha, at han følte sig godt tilpas, men samtidig også i gæld til hende på en måde.

Sadie havde allerede planer for det hele, hun viste lige hvad hun skulle bruge ham til, hvis ikke hans arbejdskraft så kunne hun nok godt bruge ham på andre måde, i hvert fald indtil videre.
Lucian

Lucian

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Nyxx 26.05.2023 20:27
Lucian nikkede let til hendes ord, totalt godtroende om hun faktisk var oprigtig. Hun havde givet ham opmærksomhed, givet ham mad og tilbudt et varmt bad og rent tøj, hvorfor skulle en dårlig person gøre det? Det slog ham slet ikke at han selv var et nemt offer for netop de personer han sad og advarede hende om, men det var jo blot ris til egen røv i slutningen.

Han vidste næsten ikke hvad han skulle gøre af sig selv, det hele var så zalans svært for ham, men det var som om Sadie tog hans dårlige tanker væk, i hvert fald for en stund, hvilket var rart til en forskel. Lucian trak let på smilebåndet og fik spist det sidste og hørte hendes ord ”Rent tøj?” sagde han stille og så på sit eget der var temmelig beskidt og vidst godt kunne bruge en udskiftning. Det var rart at have nogen der nærmest tog sig af ham, på trods af det var en han netop havde mødt, men sådan havde han altid været, den første og bedste der gav ham opmærksomhed, fulgte han glædeligt som en lille hund.

Sadie

Sadie

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Aria 07.06.2023 22:22
Sadie smilede roligt over ham, hun var overrasket over hvor nemt det var, men så igen hun kunne godt bruge en glad lille hundehvalp og det så ud til hun havde fået sig en.

Sadie nikkede roligt "hvis du vil kan vi gemme dit tøj og få det lavet så det er pænt igen, men det bestemmer du selv" sagde hun roligt og smilede roligt til ham.
Sadie lænede sig lidt frem mod ham "hvad med at du får et bad, får noget rent tøj på, og så skal jeg sørger for der er en seng klar du kan sove i, noget siger mig du ikke har sovet i en rigtig seng i lang tid" sagde hun roligt og smilede til ham.
Hun virkede så rolig og venlig, selvom for hende var det hele bare skuespil, men det skulle han nok få af se på et tidspunkt, enten når han kom til at gå hende på nerverne eller hun bare blev træt af ham, men indtil videre virkede han brugbar, til hvad vidste hun ikke helt endnu.

Sadie lænede sig roligt tilbage i stolen og lå det ene ben over det andet med sit krus i hånden og så på ham.
Lucian

Lucian

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Nyxx 09.06.2023 21:11
Lucian var ikke helt klar over hvorfor han reelt havde fulgt med kvinden. Sikkert det faktum at hun tilbød mad, et bad og en seng. Badet var længe siden sidst mad og en seng et par dage, hvilket kunne mærkes. Hele hans krop skreg praktisk set i smerter for at have sovet på gaden.

Han trak let på skuldrene som hun talte ”Hvis det overhovedet er til at rede…” svarede han stille og så ned af sig selv. Ikke nok med hans tøj var gennemblødt af at være ude i regnen, det var også møgbeskidt efter at have sovet på gaden og i høstakke, så måske han bare skulle lade det ende på et bål eller noget, det virkede i hvert fald som det bedste valg. Som hun lænede sig ind mod ham, mærkede han hvordan hjertet stoppede et kort sekund. Gud hun var smuk… Han skubbede tanken væk og nikkede let ”T… Tak.” sagde han stille. Han syntes stadig det var en smule underligt, men han havde jo selv taget valget og fulgt med. Hjertet hamrede i hans bryst som hun igen lænede sig tilbage og han begyndte at se rundt, søgende efter retningen af badet.

Sadie

Sadie

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Aria 11.07.2023 23:22
Sadie nikkede roligt og så på ham "vi kan prøve, og hvis ikke må vi jo bare skaffe dig noget nyt tøj, en køn ung mand som dig, burde trods alt også ha klæder som klær ham" sagde hun roligt og tog en tår af sit krus.
Hun smilede let over ham, det var tydeligt for hende at han så søgende ud "hvis det er badet du søger, så skal du bare gå op til krofatte, så viser han dig der ud, jeg sidder lige her når du kommer tilbage... det lover jeg" sagde hun roligt og smilede til ham.

Sadie vidste udemærket godt at hun på et tidspunkt skulle finde en hun kunne dræbe eller lignende for at få alt det her godhed ud af sig igen, men indtil da så holde hun den gode facade og lod ham blive tryg ved hende, indtil videre så det ud til at virke, så det var jo altid godt.
Lucian

Lucian

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Nyxx 09.08.2023 21:22
Lucian så på hende og trak svagt på smilebåndet "Ellers går det nok... Og... Ehm, tak?" svarede han og bed sig kort i underlæben, en smule usikker. Det var dog på en eller anden måde rart at der var en der bekymrede sig om ham, om det var oprigtigt eller ej. Blikket faldt på hende og han trak svagt på smilebåndet og nikkede "Tak igen... Jeg skal nok komme tilbage" svarede han med et skævt smil på læberne før han gik op til krofatter og blev ledt ud til badet. 

Det var helt befriende blot at lade sig synke ned i det varme vand, at få stanken af sig og som han fik sig gjort færdig, tog han sit tøj på igen, han havde trods alt ikke andet endnu. Nok var kroppen ren, men tøjet var en anden sag, dog var han ikke sikker på folk ville syntes om der kom en nøgen ung mand i krostuen. Lucian gik tilbage til kvinden og lod en hånd glide gennem det hvide hår, som han satte sig ved hendes side "Nu mangler tøjet blot en vask" sagde han med et skævt smil på læberne. 

Sadie

Sadie

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 176 cm

Aria 09.08.2023 22:34
Sadie smilede til ham som han takkede hende "ingen årsag, jeg hjælper gerne hvor jeg kan" sagde hun roligt og smilede til ham som han forsvandt op til krofatter som viste ham til badet.
Sadie ventede til han var væk og krofatter var kommet tilbage inden hun rejste sig.
Hun gik op til krofatter og fik bestilt et værelse, derudover fandt hun en som manglede lidt krystaller og sendte derfor ham afsted efter nogen ting som de godt kunne bruge når Lucian kom tilbage.

Sadie sad ved bordet med et krus mjød da han kom tilbage, hun smilede til ham "den del har jeg ordnet... der kommer noget nyt og rent tøj til dig om lidt.... og mens du var i bad fik jeg bestilt et værelse.... jeg håber ikke du har noget i mod at dele et værelse med mig, det er ikke lige frem her man er mest sikker, slet ikke som ung kvinde" sagde hun lidt mere stille og virkede nærmest nervøs, hun var enlig ikke bange, men hun lod som om hun ikke var tryg ved at skulle sove alene, enlig var det jo blot endnu et led i hendes plan.
Sadie vidste ikke hvor langt hun ville gå, men det at han kom tilbage efter badet viste hende at indtil videre så virkede hendes plan og han var langsomt ved at blive til hendes lille hundehvalp, hvilket hun allerede elskede.
Lucian

Lucian

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 189 cm

Nyxx 28.09.2023 13:21
Lucian trak skævt på smilebåndet og tvang sig selv til ikke at takke hende igen. Det var rart hun hjalp, for hun var en af de få der reelt gad at bruge nogen form for energi på ham, uden det var for at give ham tæsk eller seksuelle ydelser. Han havde også haft et par minutter til at reflektere over hans liv, men var på ingen måder blevet ret meget klogere… Alt havde været nemmere hvis hans mor ikke var død, for så havde han i det mindste en der elskede ham. Det fik en tåre til at trille ned ad den ene kind, men han skubbede tankerne væk og blev færdig.

Han gik ned og satte sig ved hendes side og hørte hendes ord, hvilket fik ham til at se en smule overrasket på hende. Han havde ikke været forberedt på at blive opvartet på den måde som hun gjorde, ikke det gjorde noget, for det fik ham til at føle sig bare en smule værdsat. Han sendte hende et smil ”Jeg kommer til at stå i gæld til dig for evigt… Tak. Jeg tænker nok jeg skal overleve at dele værelse, selv med en ung kvinde” svarede han og havde endnu smilet på læberne. Han var sikker på det nok skulle gå, han var jo ikke ligefrem specielt frembrusende og kunne sagtens holde fingrene for sig selv.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 3