Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 22.12.2022 20:20
Jonathan havde begivet hen til det halve svin da han havde hørt om hemmelige begivenhed der fandt sted, han var iført hans leder rustning med mørkets kriger logoet på, hvor efter han åbnede døren og gik ind, ide døren åbnede stoppede alt i rummet og folk kiggede på ham, et lille smil kom frem på hans læber og en ting var sikkert, Jonathan var altid ude på et eller andet når han befandt sig i en folkemængde, han gik hen til en anden mørkklædt mand som viste ham ud bagved, hvor efter manden kom tilbage men det gjord Jonathan ikke, ude bagved var der en hemmelig trappe der gik ned under jorden, hvor efter man kom til et rum, Jonathan gik ind og der sad folk og spillede kort, men der var ikke bare et normalt kort spil, her kunne man byde på hvad som helst og tilbyde hvad som helst, hvis den anden modpart accepterede det selvfølgelig.

Ved bordet var der plads til 8 mennesker og lige nu sad der kun 6 mennesker, Jonathan satte sig ved bordet og brugte lige nogle minuter på at finde ud af hvad der var på bordet, dette sted var kun kendt af mennesker der enten kom de forkerte steder eller folk, der var gode til at lytte i krogene.

Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 22.12.2022 20:44
Maddie havde siddet på svinet et stykke tid, inden hun var gået op til en som viste hende ud til trappen og hun gik selv ned i det rum.
Hun vidste det var der, hun gjorder det bare ikke tydeligt at hun gik der ned, hvilket var nemt når ens skridt var lydløse.

Maddie havde siddet rundt om bordet i en times tid eller to sammen med 5 mænd da døren gik op, og endnu en mand trådte ind. Maddie så kort på ham, men sagde ikke noget, hun så bare på spillet igen, hun var der ikke altid for at spille, men også fordi at her nede kunne hun få sine jobs eller informationer afhængig af hvad der gav mest.

Maddie så rundt på mændene der sad omkring bordet men sagde ikke et ord, hun spillede bare, hun løftede det ene øjenbryn som en af mændene troede han vandt "ikke så hurtigt" sagde hun roligt og afslørede sin vindende hånd, hun tog roligt de ting hun havde vundet og tog en tår af sin drink som hun havde til at stå ved siden af sig.
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 22.12.2022 21:24
En kvinde fangede kort Jonathans opmærksomhed kort, inden han blev bedt om at tilbyde noget til bordet, “ jeg tilbyder min nyre til bordet, nogen der vil byde ind så er i velkommen, “ sagde han roligt og lænede sig tilbage i stolen, at tilbyde et organ var i høj kurs nærmest det højeste man kunne tilbyde. 

Hans blik rettede sig på dem som sad ved bordet, hvem reageret først på hans bud, og der gik ikke langtid  før en af de mænd der sad ved bordet åbnede munden [] “ jeg tilbyder dig min hustru og datter “ [] blev der sagt fra manden, men der var kun en kvinde i jonathans liv og hun var alt han behøvede.
“ jeg har brug for kortet over kilden af azuri og jeg ved en af jer her har kortet i jeres besiddelse” sagde han roligt og kiggede rundt på de forskellige mennesker.

En mand hævede hånden hvor på han nikkede, hans nik var et tegn på at han accepterede, nu havde de andre ved bordet fem minutter til at byde ind, og hvis Jonathan og manden accepterede så kunne de andre få en bid af kagen.
Madeleine

Madeleine

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Aria 22.12.2022 22:27
Maddie sad og så mellem mændene som budene kom på bordet, det var ikke lige noget hun havde brug for, så i stedet for at byde noget tog hun blot en hånd op for at vise at hun meldte pas på denne omgang. 
Hun lå armene over kors og lænede sig tilbage i stolen mens hun krydsede sine ben, hun tog drinken i sin ene hånd og sad bare og betragtede mændene, de måtte gerne spille denne runde uden hende, hun var der alligevel kun for en ting, hun skulle spionere og finde informationer, det var det hun fik sine penge for, men det ville hun aldrig sige højt.

Hun havde som altid sit pandesmykke i panden, det havde sin faste plads der og hun tog det meget sjældent af, hvis ikke aldrig.
Maddie sad bare og så på dem uden at sige noget, hun måtte vel vente og se hvem der vandt, måske fik hun nogen gode informationer ud af det her.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1